-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
ΥΓ2: Πάω για βόλτα τώρα να δω καταναλώσεις....Με οδήγηση σαν αυτή του Χρήστου, πολύ άνετα 5,5 λ/100Km πριν λίγο με μια βόλτα 40ΚΜ (20 Εγνατία - 10 επαρχιακό - 10 πόλη) σε χαλαρούς (όχι αργούς ή με σκοπό την οικονομία) ρυθμούς.....
...ΥΓ:.έχω και μάρτυρα...από το forum εδώ μέσα...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Υπό μορφήν αστείου στα περί υβριδικών να αναφέρω την ύπαρξη του θηρίου της GM, του Chevrolet Tahoe σε υβριδική έκδοση....
Τεράστιος όγκος, μπόλικος χώρος για 8 άτομα, τεράστιο βάρος, V8 6,0λτ με 332 άλογα κλπ... και δύο ηλεκτρικά κινητηράκια!
...και το καλύτερο... το είδα σήμερα στην Αθήνα!Είναι η μόδα πλέον βρε, όπως λέμε 'περιβαλλοντολογικές ανησυχίες'...
-
Καλά ... ο καθένας ότι γουστάρει κάνει..... Υβριδικό πέρα από το Tahoe είναι και το Prius. Τώρα όπως το είπαμε. Τι σκατά ξέρουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες που παράγουν σαν τρελές υβριδικά.... Εδώ ο Έλληνας ξέρει περισσότερα.....
Ααα για να προσθέσω και αυτό...
http://blogs.insideline.com/straightlin ... -show.html
Κινητήρας βενζίνης (έστω με turbo) και όχι το οικονομικόν diesel... Ach mein Gott! Πρέπει να είναι τρελοί αυτοί οι βαυαροί.....
-
Επανερχόμενος στο θέμα και μετά την εμπειρία της οδήγησης ενός Prius δεν θα συνιστούσα ακόμα την αγορά ενός εκ των δύο υβριδικών που κυκλοφορούν στην αγορά. Πολύς θόρυβος, αλλά με λίγη προσοχή εξαιρετικά μειωμένη κατανάλωση. Με σταθερή ταχύτητα 130 έκαιγε κάπου στα 6-6,5... Σε συνθήκες κίνησης τίποτα... δούλευε μόνο ο ηλεκτροκινητήρας.
Και για το κόστος χρήσης του Prius, ας προσθέσει κανείς και τα σέρβις, που η Toyota χρεώνει την αλλαγή λαδιών κάπου στα 180 ευρώ (όπως μου είπε ο πωλητής)! Έγιναν premium και αυτοί... Επίσης, λάβε υπόψη ότι ο χώρος αποσκευών του Prius είναι εξαιρετικά ρηχός και δεν χωράει μέσα παρά ελάχιστα πράγματα (446 λίτρα και καλά... μάλλον μαζί με τα πίσω καθίσματα... )
Το Insight δεν το έχω οδηγήσει, αλλά σχόλια στον διεθνή τύπο που λένε ότι είναι απείρως πιο θορυβώδες από το Prius με κάνουν να μην τρελαίνομαι με την ιδέα... Μία δοκιμή θα σας πείσει βέβαια...
Κοινώς, μάλλον το υβριδικό που θα αξίζει θα είναι το Auris που λογικά δεν αργεί.
Μάλλον σε κάτι με tsi θα στρεφόμουν προσωπικά. Και όσο πιο ελαφρύ γίνεται, για μειωμένη κατανάλωση.
Αν μπορείς βέβαια σε ντήζελ, πάρτο. Κανένα Focus 1,6tdci δεν είναι κακό... Να κάνεις το Θεσ/νίκη - Αθήνα - Θεσ/νίκη με 1 ρεζερβουάρ και να έχεις και λίγο ακόμα... (ξέρω άτομο που το έκανε με αυτό το αμάξι...)
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Αν μπορείς βέβαια σε ντήζελ, πάρτο. Κανένα Focus 1,6tdci δεν είναι κακό... Να κάνεις το Θεσ/νίκη - Αθήνα - Θεσ/νίκη με 1 ρεζερβουάρ και να έχεις και λίγο ακόμα... (ξέρω άτομο που το έκανε με αυτό το αμάξι...)
Σε αυτόν έπρεπε να δώσω το 306 μου τότε! Θεσσαλονίκη - Αθήνα με 3/4 του ρεζερβουάρ με καθόλου οικονομική οδήγηση. Μάλλον ευθύνονται τα 60 λίτρα χωρητικότητας του ρεζερβουάρ
-
Ο χρήστης Alexel έγραψε:
Αν μπορείς βέβαια σε ντήζελ, πάρτο. Κανένα Focus 1,6tdci δεν είναι κακό... Να κάνεις το Θεσ/νίκη - Αθήνα - Θεσ/νίκη με 1 ρεζερβουάρ και να έχεις και λίγο ακόμα... (ξέρω άτομο που το έκανε με αυτό το αμάξι...)
Σε αυτόν έπρεπε να δώσω το 306 μου τότε! Θεσσαλονίκη - Αθήνα με 3/4 του ρεζερβουάρ με καθόλου οικονομική οδήγηση. Μάλλον ευθύνονται τα 60 λίτρα χωρητικότητας του ρεζερβουάρ
Ναι, αλλά αυτός γύρισε και πίσω...
-
gasmania δεν μας λες κατ' αρχήν ποιες είναι οι ανάγκες σου?
Πόσα χιλιόμετρα κάνεις το μήνα?
Μένεις σε μεγάλη πόλη?
Κάνεις πολλά ταξίδια? -
Επειδη εχω Honda Civic υβρδικο και το εχω υποβαλλει σε διαφορα τεστ να σας πω και εγω τις παρατηρησεις μου.
-
Κινηση εντος πόλης, με οτι αυτο συνεπαγεται , κινηση, σταματα ξεκινα, χαμηλες ταχυτητες κλπ
μεσος ορος κατανάλωσης τα 6,2 με 6,5 λιτρα/100 χμ -
Κινηση εκτος πόλης με μεση ταχυτητα 100 χμ/Ωρα, με κανονικη κινηση περιπου καταναλωση 5,2 λιτρα τα 100 χμ
-
Κινηση εκτος πόλης με μεση ταχυτητα 140 χμ/Ωρα, με κανονικη κινηση περιπου καταναλωση 5,8 λιτρα τα 100 χμ
-
ΥΒΡΙΔΙΚΟ Η ΟΧΙ?