-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ξεπαρκάρει τώρα τις Ψιτροέν από το μαγαζί του....στάνταρ.
Γιατι να βγαλεις πολο ρε τι επαθε
Τον θετικο βγαλε για 5 λεπτα ,αλλα σπανια διορθονεται βλαβη απο αυτο αν ειναι κατι σοβαρο πρεπει να μπει εγκεφαλο και να σβηστει απο κει
Σε ενα λεον σαν το δικο σου που ειχε ξεχασει κατι το βραδυ αναμενο και το πρωι δεν επερνε πηγα του εβαλα μια μπαταρια και ειχε γινει σαν χριστουγεννιατικο δεντρο :s μετα απο λιγες ωρες σβησαν ολα μονα τους
δεν είναι για μένα. Αμέσως εσύ ψιτροενάκια-λαμπαδιάρη
έχω citrovag com διαγνωστικό για μένα.
To πρωι περασα κι απο το χωριο σου
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Ξεπαρκάρει τώρα τις Ψιτροέν από το μαγαζί του....στάνταρ.
Γιατι να βγαλεις πολο ρε τι επαθε
Τον θετικο βγαλε για 5 λεπτα ,αλλα σπανια διορθονεται βλαβη απο αυτο αν ειναι κατι σοβαρο πρεπει να μπει εγκεφαλο και να σβηστει απο κει
Σε ενα λεον σαν το δικο σου που ειχε ξεχασει κατι το βραδυ αναμενο και το πρωι δεν επερνε πηγα του εβαλα μια μπαταρια και ειχε γινει σαν χριστουγεννιατικο δεντρο :s μετα απο λιγες ωρες σβησαν ολα μονα τους
δεν είναι για μένα. Αμέσως εσύ ψιτροενάκια-λαμπαδιάρη
έχω citrovag com διαγνωστικό για μένα.
To πρωι περασα κι απο το χωριο σου
καλό!
πρωί πρωί πήγα Lidl για ψώνια.
-
Τελος το φιλογερμανε
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Oταν λέμε βγάζω πόλο μπαταρίας για μερικά λεπτά, ποιον εννοούμε; Αρνητικό ή θετικό;Οποιον και να βγάλεις το ίδιο κάνει.
Από θέμα ασφάλειας όμως στην αποσύνδεση πρώτα βγάζουμε τον αρνητικό και στη σύνδεση πρώτα τον θετικό. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Oταν λέμε βγάζω πόλο μπαταρίας για μερικά λεπτά, ποιον εννοούμε; Αρνητικό ή θετικό;
Οποιον και να βγάλεις το ίδιο κάνει.
Από θέμα ασφάλειας όμως στην αποσύνδεση πρώτα βγάζουμε τον αρνητικό και στη σύνδεση πρώτα τον θετικό.Πρώτα βγάζεις τον αρνητικό και αντίστοιχα τελευταίο βάζεις τον αρνητικό για να μη δημιουργηθούν σπίθες και ό,τι άλλο μπορεί να προκληθεί...
-
Σπίθες βγάζουν και οι δύο πόλοι αλλά βγάζοντας μόνο τον αρνητικό (για να δουλέψεις) μειώνεις τις πιθανότητες για βραχυκύκλωμα επειδή ΟΛΟ το αμάξι είναι συνδεδεμένο στον αρνητικό πόλο.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σπίθες βγάζουν και οι δύο πόλοι αλλά βγάζοντας μόνο τον αρνητικό (για να δουλέψεις) μειώνεις τις πιθανότητες για βραχυκύκλωμα επειδή ΟΛΟ το αμάξι είναι συνδεδεμένο στον αρνητικό πόλο.Έχεις περίπου δίκιο μιας και αυτό που ξέχασα να αναφέρω είναι ότι σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές προτείνουν η σύνδεση του αρνητικού πόλου των καλωδίων στην πλευρά του αυτοκινήτου που ζητάει ρεύμα να γίνεται στο σασί και όχι απευθείας στη μπαταρία, προς αποφυγή των σπινθηρισμών στην μπαταρία και κατ' επέκταση την αποφυγή έκρηξης, καταστροφής του εγκεφάλου, κτλ
-
Χμμμ...
Παιδιά τη βοήθειά σας.
Όταν ξεπρεσαριστεί το πιστόνι από τη δαγκάνα του φρένου, πως επανατοποθετείται εντός αυτής?
Τόρνο? Περιστρέφοντάς το βιδωτα?
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Όταν ξεπρεσαριστεί το πιστόνι από τη δαγκάνα του φρένου, πως επανατοποθετείται εντός αυτής?Εννοείς ότι πάτησες το φρένο πολλές φορές χωρίς τακάκια και δίσκο με αποτέλεσμα να πέσει το έμβολο έξω από τη δαγκάνα;
Αν ναι, μπαίνει με το χέρι. Πρώτα φυσικά αδειάζεις το κύκλωμα από το υγρό, ανοίγεις το παξιμάδι εξαέρωσης της δαγκάνας και αλλάζεις τις φλάτζες της δαγκάνας (δεν είναι υποχρεωτικό, αλλά αφού έχεις φτάσει μέχρι εκεί είναι χαζό να μην το κάνεις). Επ'ευκαιρία, καθαρίζεις το έμβολο και το εσωτερικό του κυλίνδρου με υγρό φρένων (πάρε το πιο φτηνό DOT3 που βρεις) και ένα πανάκι.
Αν η δαγκάνα έχει >1 έμβολα, ενδέχεται να μην έχουν την ίδια διάμετρο οπότε προσέχεις ποιο πάει που. Επίσης μην μπερδέψεις τον προσανατολισμό του εμβόλου (μπρος-πίσω), μάλλον είναι σαν ποτήρι με τον 'πάτο' να μπαίνει στη δαγκάνα (και το χείλος πατάει το τακάκι).
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Χμμμ...Παιδιά τη βοήθειά σας.
Όταν ξεπρεσαριστεί το πιστόνι από τη δαγκάνα του φρένου, πως επανατοποθετείται εντός αυτής?
Τόρνο? Περιστρέφοντάς το βιδωτα?
Αν μπάνει δύσκολα που συνήθως αυτό συμβαίνει είναι απλά πρεσσαριστό.
Βάλε ένα λεβίε μέσα στη δαγκάνα κ σμπροξ' το κάνοντας υπομόχλιο με την απέναντι μερία τις δαγκάνας.
Τα υπόλοιπα που σου έγραψε ο zorz είναι πολυ καλό να τα τηρήσεις -
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Χμμμ...
Παιδιά τη βοήθειά σας.
Όταν ξεπρεσαριστεί το πιστόνι από τη δαγκάνα του φρένου, πως επανατοποθετείται εντός αυτής?
Τόρνο? Περιστρέφοντάς το βιδωτα?
Αν μπάνει δύσκολα που συνήθως αυτό συμβαίνει είναι απλά πρεσσαριστό.
Βάλε ένα λεβίε μέσα στη δαγκάνα κ σμπροξ' το κάνοντας υπομόχλιο με την απέναντι μερία τις δαγκάνας.
Τα υπόλοιπα που σου έγραψε ο zorz είναι πολυ καλό να τα τηρήσειςΠροσοχη μην το τραυματισεις,βαλε κατι ενδιαμεσα στον μοχλο και το πιστονι.Επισης να εχεις τον νου σου γιατι θα πεταξει υγρα φρενων στον χωρο την μηχανης .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Χμμμ...
Παιδιά τη βοήθειά σας.
Όταν ξεπρεσαριστεί το πιστόνι από τη δαγκάνα του φρένου, πως επανατοποθετείται εντός αυτής?
Τόρνο? Περιστρέφοντάς το βιδωτα?
Αν μπάνει δύσκολα που συνήθως αυτό συμβαίνει είναι απλά πρεσσαριστό.
Βάλε ένα λεβίε μέσα στη δαγκάνα κ σμπροξ' το κάνοντας υπομόχλιο με την απέναντι μερία τις δαγκάνας.
Τα υπόλοιπα που σου έγραψε ο zorz είναι πολυ καλό να τα τηρήσειςΠροσοχη μην το τραυματισεις,βαλε κατι ενδιαμεσα στον μοχλο και το πιστονι.Επισης να εχεις τον νου σου γιατιθα πεταξει υγρα φρενων στον χωρο την μηχανης .
Kαλό είναι να έχει ξεβιδωμένο ένα εξαερωστιράκι για να μην συμβεί αυτό
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Oταν λέμε βγάζω πόλο μπαταρίας για μερικά λεπτά, ποιον εννοούμε; Αρνητικό ή θετικό;
Οποιον και να βγάλεις το ίδιο κάνει.
Από θέμα ασφάλειας όμως στην αποσύνδεση πρώτα βγάζουμε τον αρνητικό και στη σύνδεση πρώτα τον θετικό.Πρώτα βγάζεις τον αρνητικό και αντίστοιχα τελευταίο βάζεις τον αρνητικό για να μη δημιουργηθούν σπίθες και ό,τι άλλο μπορεί να προκληθεί...
Τι θα πει 'ότι άλλο μπορεί να προκληθεί'?
Έχεις περίπου δίκιο μιας και αυτό που ξέχασα να αναφέρω είναι ότι σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές προτείνουν η σύνδεση του αρνητικού πόλου των καλωδίων στην πλευρά του αυτοκινήτου που ζητάει ρεύμα να γίνεται στο σασί και όχι απευθείας στη μπαταρία, προς αποφυγή των σπινθηρισμών στην μπαταρία και κατ' επέκταση την αποφυγή έκρηξης, καταστροφής του εγκεφάλου, κτλ
Ενα τρισεκατομύριο φορές να γίνει η σύνδεση είτε απ τον αρνητικό είτε απ τον θετικό πόλο δεν πρόκειτε να καταστραφεί κανένας εγκέφαλος και δεν πρόκειτε να γίνει καμία πυρηνική έκρηξη.
Το θέμα της ασφάλειας έχει να κάνει καθαρά στον χρήστη/μηχανικό.
Ο μοναδικός λόγος που πρώτα βγάζουμε τον αρνητικό και κατά τη σύνδεση πρώτα τον θετικό και μετά τον αρνητικό είναι γιατί τη στιγμή που αποσυνδέουμε την μπαταρία αν βγάλουμε πρώτα τον θετικό και το κλειδί ακουμπήσει στο σασί στιγμιαία θα κολήσει (και θα κάψει φυσικά) με αποτέλεσμα να σκάσει η μπαταρία στα μούτρα μας,ομοίως κι αν πάμε πάνω της με τσιγάρο ή γενικά με φλόγα,κερί,αναπτήρα κλπ. -
Παίδες, δικαίωμά σας να πιστεύετε ό,τι θέλετε...
-
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
:whatever:στα μούτρα σου...
Τόσο πολύ σε πείραξε το 'Παίδες, δικαίωμά σας να πιστεύετε ό,τι θέλετε...'
Έλεος δηλαδή...
Απλά διαφωνώ μαζί σας... θεωρώ λοιπόν ότι η απάντησή μου ήταν ιδιαίτερα κόσμια. Ούτε θα προσπαθήσω να αλλάξω την άποψή σας, ούτε εσείς θα αλλάξετε τη δική μου.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Παίδες, δικαίωμά σας να πιστεύετε ό,τι θέλετε...
Αυτό που κολλάει φίλε μου?. :
ΑΝΤΟΝΙΣ-ΤΕΑΜ.Φίλε μου, επειδή έχω δει εγκέφαλο να καταχωρεί ό,τι βλάβη μπορείς να φανταστείς μετά από σπίθα που προκλήθηκε από ανάποδη σειρά σύνδεσης των καλωδίων είμαι της άποψης προσέχουμε για να έχουμε. Μπορεί θεωρητικά να μην έχει σημασία, στην πράξη όμως έχω δει ότι έχει!
Χαίρομαι να διαβάζω τις απαντήσεις σου, δεν πήγαινε σε σένα το σχόλιό μου...
Θα ψάξω και θα βρω και αντίστοιχο κείμενο που περιγράφει τα πιθανά προβλήματα...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
:whatever:
στα μούτρα σου...
Τόσο πολύ σε πείραξε το 'Παίδες, δικαίωμά σας να πιστεύετε ό,τι θέλετε...'
Έλεος δηλαδή...
Απλά διαφωνώ μαζί σας...
Δικαίωμά σου
θεωρώ λοιπόν ότι η απάντησή μου ήταν ιδιαίτερα κόσμια.
Αυτό δεν αναιρεί την βλακοήθειά της
Ούτε θα προσπαθήσω να αλλάξω την άποψή σας,
η οποία βασίζεται στις αρχές ασφαλείας των κατασκευαστών,άρα κατά τον νεοέλληνα ο κατασκευαστής είναι βλάκας.
ούτε εσείς θα αλλάξετε τη δική μου.
Σαφώς,με τον ημιμαθή δεν μπορείς να τα βάλεις.
Φίλε μου, επειδή έχω δει εγκέφαλο να καταχωρεί ό,τι βλάβη μπορείς να φανταστείς μετά από σπίθα που προκλήθηκε από**ανάποδη σειρά σύνδεσης των καλωδίων **είμαι της άποψης προσέχουμε για να έχουμε. Μπορεί θεωρητικά να μην έχει σημασία, στην πράξη όμως έχω δει ότι έχει!
Εννοείς προφανώς ότι κάποιος αστέρας έβαλε τον θετικό πόλο της καλωδίωσης στον αρνητικό της μπαταρίας και τον αρνητικό στον θετικό?
Μα αυτό δεν έχει καμία σχέση με τα λεγόμενά μου,πολύ απλά πρέπει να είσαι ΖΩΟΝ για να βάλεις τη μπαταρία ανάποδα γιατί πολύ απλά τα καλώδια δεν είνα λάστιχο για να τα μπερδέψει κάποιος. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Παίδες, δικαίωμά σας να πιστεύετε ό,τι θέλετε...
Αυτό που κολλάει φίλε μου?. :
ΑΝΤΟΝΙΣ-ΤΕΑΜ.Φίλε μου, επειδή έχω δει εγκέφαλο να καταχωρεί ό,τι βλάβη μπορείς να φανταστείς μετά από σπίθα που προκλήθηκε από ανάποδη σειρά σύνδεσης των καλωδίων είμαι της άποψης προσέχουμε για να έχουμε. Μπορεί θεωρητικά να μην έχει σημασία, στην πράξη όμως έχω δει ότι έχει!
Χαίρομαι να διαβάζω τις απαντήσεις σου, δεν πήγαινε σε σένα το σχόλιό μου...
Θα ψάξω και θα βρω και αντίστοιχο κείμενο που περιγράφει τα πιθανά προβλήματα...
Συμφωνώ με τα γραφόμενα σου εν πρώτης. Σίγουρα το 80% των εγκεφάλων σημειώνουν της γενικές ανωμαλίες, και μάλιστα παλαιότεροι, που η εξομάλιση των κυκλωμάτων τους βασιζοντω σε πυκνωτικά συστήματα, παθαίνανε και βλάβες. Οι καινούργιοι, με την εξέλιξη των κυκλωμάτων τους, δεν ψάχνουν μη διατεταγμένες εργασίες, άρα μια τέτοια περίπτωση την θεωρούν ως μη γεννώμενη!.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ.Φαίνεται πως εσύ είσαι ο μεγαλύτερος, εγώ όμως ενεργώ βάση παλαιότερων τεχνολογιών...
Πέρα από την πλάκα, οι ηλεκτρικές εκκενώσεις-σπινθηρισμοί στο χώρο του κινητήρα δεν είναι και ό,τι καλύτερο. Δεδομένου λοιπόν ότι αποφεύγονται με σύνδεση πάντα στο τέλος του αρνητικού πόλου και αφαίρεση πάντα πρώτα του αρνητικού πόλου δε μπορώ παρά να υποστηρίζω ένθερμα αυτή τη σειρά των ενεργειών. Ομολογώ λοιπόν ότι δεν έχω την εμπειρία σου, έχοντας δει όμως αμάξι 10ετίας να βγάζει πρόβλημα στον εγκέφαλο από σύνδεση του θετικού πόλου τελευταίου και τη δημιουργία έντονου σπινθηρισμού δεν έχω κανένα λόγο να μην το πιστεύω...
Άλλωστε, προτείνεται και από τους ίδιους τους κατασκευαστές προς αποφυγή ατυχημάτων πάσης μορφής -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Παίδες, δικαίωμά σας να πιστεύετε ό,τι θέλετε...
Αυτό που κολλάει φίλε μου?. :
ΑΝΤΟΝΙΣ-ΤΕΑΜ.Φίλε μου, επειδή έχω δει εγκέφαλο να καταχωρεί ό,τι βλάβη μπορείς να φανταστείς μετά από σπίθα που προκλήθηκε από ανάποδη σειρά σύνδεσης των καλωδίων είμαι της άποψης προσέχουμε για να έχουμε. Μπορεί θεωρητικά να μην έχει σημασία, στην πράξη όμως έχω δει ότι έχει!
Χαίρομαι να διαβάζω τις απαντήσεις σου, δεν πήγαινε σε σένα το σχόλιό μου...
Θα ψάξω και θα βρω και αντίστοιχο κείμενο που περιγράφει τα πιθανά προβλήματα...
αλλο ομως αυτο και αλλο το να βαλεις τα καλωδια με διαφορετικη σειρα.
αλλωστε και να θελεις να μπουν αναποδα πεταει τοσες σπιθες ο πολος που κατευθειαν τα βγαζεις .
οπως ειπε καi o g60 αναποδα δεν μπαινουν εκτος αμα ξηλωσεις καποιο απτα δυο.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........