-
φούλ ανάποδα εννοείς φυσικά και όχι όπισθεν!
-
Τις τελευταίες 2 μέρες προσπαθώ να ξεβιδώσω το παξιμάδι της τροχαλίας του στροφάλου και δεν βγαίνει όποια μέθοδο και αν δοκίμασα. Κατέληξα μετά από σχετική έρευνα πως προτεινόμενη μέθοδος για τέτοιες περιπτώσεις είναι το αερόκλειδο. Η απορία μου είναι πως θα το βιδώσω σωστά μετά με το δυναμόκλειδο αν χρησιμοποιηθεί η παραπάνω μέθοδος για το βγάλσιμο; Να βγει η μίζα και να μπλοκαριστεί το βολάν είναι απορριπτέα λύση. Astra F, C14SE
-
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
φούλ ανάποδα εννοείς φυσικά και όχι όπισθεν!Αφού το διόρθωσες, πές το σωστά: 'Ανάποδα ολοταχώς' ήθελε να πει.
-
Σε περίπτωση απώλειας νερού από το κύκλωμα ψύξης, αν δεν γίνει σωστά η εξαέρωση κατόπιν, υπάρχει πιθανότητα να τρυπήσει το ψυγείο του καλοριφέρ;
-Έβλεπα ένα ντοκιμαντέρ τελευταία, για το πώς εξαερώνουμε σωστά το κύκλωμα ψύξης και έλεγε πως πρέπει να ανοίγουμε το καλοριφέρ για να αδειάσει τον αέρα από το ψυγείο του. Αν δεν το ανοίξουμε, παίζει να τρυπήσει έτσι το ψυγείο;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Σε περίπτωση απώλειας νερού από το κύκλωμα ψύξης, αν δεν γίνει σωστά η εξαέρωση κατόπιν, υπάρχει πιθανότητα να τρυπήσει το ψυγείο του καλοριφέρ;-Έβλεπα ένα ντοκιμαντέρ τελευταία, για το πώς εξαερώνουμε σωστά το κύκλωμα ψύξης και έλεγε πως πρέπει να ανοίγουμε το καλοριφέρ για να αδειάσει τον αέρα από το ψυγείο του. Αν δεν το ανοίξουμε, παίζει να τρυπήσει έτσι το ψυγείο;
Γιατι να τρυπησει;
Βαζεις το καλοριφερ (τον διακοπτη ζεστο κρυο για την ακριβεια )στο ζεστο για να ειναι ανοιχτο ολο το κυκλωμα και να αδειασει και το εκει εγκλωβισμενο παραφλου. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Γιατι να τρυπησει;
Βαζεις το καλοριφερ (τον διακοπτη ζεστο κρυο για την ακριβεια )στο ζεστο για να ειναι ανοιχτο ολο το κυκλωμα και να αδειασει και το εκει εγκλωβισμενο παραφλου.Σε πολλά αυτοκίνητα πάντως ο διακόπτης ζεστό κρύο δεν ανοιγοκλείνει την παροχή νερού στο ψυγείο του καλοριφέρ, απλά ορίζει αν (και πόσος) αέρας θα περνά από αυτό για να ζεσταθεί πριν βγει από τους αεραγωγούς. Το ψυγείο του καλοριφέρ, δηλαδή, αποτελεί μονίμως μέρος του κυκλώματος.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σε περίπτωση απώλειας νερού από το κύκλωμα ψύξης, αν δεν γίνει σωστά η εξαέρωση κατόπιν, υπάρχει πιθανότητα να τρυπήσει το ψυγείο του καλοριφέρ;
-Έβλεπα ένα ντοκιμαντέρ τελευταία, για το πώς εξαερώνουμε σωστά το κύκλωμα ψύξης και έλεγε πως πρέπει να ανοίγουμε το καλοριφέρ για να αδειάσει τον αέρα από το ψυγείο του. Αν δεν το ανοίξουμε, παίζει να τρυπήσει έτσι το ψυγείο;
Γιατι να τρυπησει;
Βαζεις το καλοριφερ (τον διακοπτη ζεστο κρυο για την ακριβεια )στο ζεστο για να ειναι ανοιχτο ολο το κυκλωμα και να αδειασει και το εκει εγκλωβισμενο παραφλου.Δεν ξέρω, γι' αυτό ρωτάω!
Λέω τι θα γινόταν σε περίπτωση που ΔΕΝ έκανα σωστά την εξαέρωση, άρα έμενε αέρας στο κύκλωμα του ψυγείου του καλοριφέρ: παίζει να του έκανε ζημιά;Έχω την εντύπωση πως αυτό έπαθα πριν 2 χρόνια στην Lancia, γι' αυτό ρωτάω...
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Γιατι να τρυπησει;
Βαζεις το καλοριφερ (τον διακοπτη ζεστο κρυο για την ακριβεια )στο ζεστο για να ειναι ανοιχτο ολο το κυκλωμα και να αδειασει και το εκει εγκλωβισμενο παραφλου.Σε πολλά αυτοκίνητα πάντως ο διακόπτης ζεστό κρύο δεν ανοιγοκλείνει την παροχή νερού στο ψυγείο του καλοριφέρ, απλά ορίζει αν (και πόσος) αέρας θα περνά από αυτό για να ζεσταθεί πριν βγει από τους αεραγωγούς. Το ψυγείο του καλοριφέρ, δηλαδή, αποτελεί μονίμως μέρος του κυκλώματος.
Όντως ισχύει αυτό... Δεν ξέρω αν υπάρχουν πρόσφατα αυτοκίνητα με βάνα που κόβει την κυκλοφορία του ψυκτικού στο ψυγείο του καλοριφέρ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Γιατι να τρυπησει;
Βαζεις το καλοριφερ (τον διακοπτη ζεστο κρυο για την ακριβεια )στο ζεστο για να ειναι ανοιχτο ολο το κυκλωμα και να αδειασει και το εκει εγκλωβισμενο παραφλου.Σε πολλά αυτοκίνητα πάντως ο διακόπτης ζεστό κρύο δεν ανοιγοκλείνει την παροχή νερού στο ψυγείο του καλοριφέρ, απλά ορίζει αν (και πόσος) αέρας θα περνά από αυτό για να ζεσταθεί πριν βγει από τους αεραγωγούς. Το ψυγείο του καλοριφέρ, δηλαδή, αποτελεί μονίμως μέρος του κυκλώματος.
Όντως ισχύει αυτό... Δεν ξέρω αν υπάρχουν πρόσφατα αυτοκίνητα με βάνα που κόβει την κυκλοφορία του ψυκτικού στο ψυγείο του καλοριφέρ.
Αυτο δεν το ηξερα
-
Ο χρήστης etsii έγραψε:
Τις τελευταίες 2 μέρες προσπαθώ να ξεβιδώσω το παξιμάδι της τροχαλίας του στροφάλου και δεν βγαίνει όποια μέθοδο και αν δοκίμασα. Κατέληξα μετά από σχετική έρευνα πως προτεινόμενη μέθοδος για τέτοιες περιπτώσεις είναι το αερόκλειδο. Η απορία μου είναι πως θα το βιδώσω σωστά μετά με το δυναμόκλειδο αν χρησιμοποιηθεί η παραπάνω μέθοδος για το βγάλσιμο; Να βγει η μίζα και να μπλοκαριστεί το βολάν είναι απορριπτέα λύση. Astra F, C14SEΓιατί είναι απορριπτέα λύση το μπλοκάρισμα ?
Ο δικός μου ο κατασκευαστής Renault έχει εξάρτημα που βιδώνει και μπλοκάρει το βολάν στην περιφέρεια του, στο γρανάζι που κομπλάρει μίζα, γιατί να διαφέρει η OPEL ? Εκτός και αν προτείνει άλλη μέθοδο, αν και νομίζω ότι είναι η μόνη ενδεδειγμένη. -
Και στο Fiesta με αυτό τον τρόπο μπλοκάρω τον στρόφαλο από το να κινείται αλλά στο Astra είναι σε τέτοια θέση η μίζα (πίσω και χαμηλά και σε εσοχή) που παρόλο που έχω την ευελιξία και το ύψος δεν καταφέρνω να τη βγάλω την άτιμη.
-
Ο χρήστης etsii έγραψε:
Τις τελευταίες 2 μέρες προσπαθώ να ξεβιδώσω το παξιμάδι της τροχαλίας του στροφάλου και δεν βγαίνει όποια μέθοδο και αν δοκίμασα. Κατέληξα μετά από σχετική έρευνα πως προτεινόμενη μέθοδος για τέτοιες περιπτώσεις είναι το αερόκλειδο. Η απορία μου είναι πως θα το βιδώσω σωστά μετά με το δυναμόκλειδο αν χρησιμοποιηθεί η παραπάνω μέθοδος για το βγάλσιμο; Να βγει η μίζα και να μπλοκαριστεί το βολάν είναι απορριπτέα λύση. Astra F, C14SEΒάλε 5η και κάποιος να πατάει το φρένο δυνατά και την έβγαλες
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Τις τελευταίες 2 μέρες προσπαθώ να ξεβιδώσω το παξιμάδι της τροχαλίας του στροφάλου και δεν βγαίνει όποια μέθοδο και αν δοκίμασα. Κατέληξα μετά από σχετική έρευνα πως προτεινόμενη μέθοδος για τέτοιες περιπτώσεις είναι το αερόκλειδο. Η απορία μου είναι πως θα το βιδώσω σωστά μετά με το δυναμόκλειδο αν χρησιμοποιηθεί η παραπάνω μέθοδος για το βγάλσιμο; Να βγει η μίζα και να μπλοκαριστεί το βολάν είναι απορριπτέα λύση. Astra F, C14SE
Βάλε 5η και κάποιος να πατάει το φρένο δυνατά και την έβγαλες
Και εάν είναι πολύ καλά σφιγμένη, τι θα γίνει ο δίσκος?.
Και εάν είναι πολύ καλά σφιγμένη, τι θα γίνει το πρις – ντιρέκτ?.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Αμα εσύ βάλεις μεγαλύτερη δύναμη από ότι το μοτέρ και σπάσεις δίσκο και πρωτεύων εγώ θα κάτσω να με γ@@@@@ ´ολο το φόρουμ.
ΥΓ.Τα κεντρικά μπουλόνια στα Οpel δεν είναι πολύ σφιχτά,βγαίνουν άνετα.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
εγώ θα κάτσω να με γ@@@@@ ´ολο το φόρουμ.
Μεγάλη μπουκιά φάε....
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
εγώ θα κάτσω να με γ@@@@@ ´ολο το φόρουμ.
Μεγάλη μπουκιά φάε....
-
Με 5η και φρένο (το συστήνει ως μέθοδο και το Haynes manual) το δοκίμασα αλλά γύριζε και πάλι μέχρι κάποιες μοίρες ο στρόφαλος, φοβήθηκα για τον ιμάντα και εγκατέλειψα. Θα επιμείνω λοιπόν αφού το προτείνεις G60.
Προς Quadra
Έχοντας προηγούμενη εμπειρία από τα Fiesta το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν να βγάλω τη μίζα αλλά λόγω θέσης (μιζας) και μόνο μου είναι αδύνατο να προχωρήσω με αυτό τον τρόπο.Ευχαριστώ για τις απαντήσεις
-
-
Ο χρήστης etsii έγραψε:
Με 5η και φρένο (το συστήνει ως μέθοδο και το Haynes manual) το δοκίμασα αλλά γύριζε και πάλι μέχρι κάποιες μοίρες ο στρόφαλος, φοβήθηκα για τον ιμάντα και εγκατέλειψα. Θα επιμείνω λοιπόν αφού το προτείνεις G60.Αν είναι η λαμαρινένια τροχαλία θα ξεβιδώσει πολύ εύκολα.
Οχι όμως με πολύγωνο.
Καρυδάκι (19άρι αν θυμάμαι καλά),μανέλα και βάλε και μια σωλήνα.
Τέρμα πίσω η μανέλα όσο σε παίρνει για να πάρεις τα κενά του δίσκου των ελατηρίων την ώρα που θα ξεσφίγγεις και θα πατάει φρένο ό άλλος και θα βγει..... -
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........