Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 490
    • 491
    • 44 / 491
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    84
    9820
    227247
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      φούλ ανάποδα εννοείς φυσικά και όχι όπισθεν!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        etsii last edited by

        Τις τελευταίες 2 μέρες προσπαθώ να ξεβιδώσω το παξιμάδι της τροχαλίας του στροφάλου και δεν βγαίνει όποια μέθοδο και αν δοκίμασα. Κατέληξα μετά από σχετική έρευνα πως προτεινόμενη μέθοδος για τέτοιες περιπτώσεις είναι το αερόκλειδο. Η απορία μου είναι πως θα το βιδώσω σωστά μετά με το δυναμόκλειδο αν χρησιμοποιηθεί η παραπάνω μέθοδος για το βγάλσιμο; Να βγει η μίζα και να μπλοκαριστεί το βολάν είναι απορριπτέα λύση. Astra F, C14SE

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          etsii last edited by

          Ερώτηση Νο2: Πως λέγεται το εξάρτημα που κρατά το σταυρό και έχει σπάσει στην φωτό;

          Είναι από Suzuki Samurai ενός φίλου και ψάχνει βδομάδες να το βρεί.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            harlek last edited by

            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
            φούλ ανάποδα εννοείς φυσικά και όχι όπισθεν!

            Αφού το διόρθωσες, πές το σωστά: 'Ανάποδα ολοταχώς' ήθελε να πει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              highfidelity last edited by

              Σε περίπτωση απώλειας νερού από το κύκλωμα ψύξης, αν δεν γίνει σωστά η εξαέρωση κατόπιν, υπάρχει πιθανότητα να τρυπήσει το ψυγείο του καλοριφέρ;

              -Έβλεπα ένα ντοκιμαντέρ τελευταία, για το πώς εξαερώνουμε σωστά το κύκλωμα ψύξης και έλεγε πως πρέπει να ανοίγουμε το καλοριφέρ για να αδειάσει τον αέρα από το ψυγείο του. Αν δεν το ανοίξουμε, παίζει να τρυπήσει έτσι το ψυγείο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                Σε περίπτωση απώλειας νερού από το κύκλωμα ψύξης, αν δεν γίνει σωστά η εξαέρωση κατόπιν, υπάρχει πιθανότητα να τρυπήσει το ψυγείο του καλοριφέρ;

                -Έβλεπα ένα ντοκιμαντέρ τελευταία, για το πώς εξαερώνουμε σωστά το κύκλωμα ψύξης και έλεγε πως πρέπει να ανοίγουμε το καλοριφέρ για να αδειάσει τον αέρα από το ψυγείο του. Αν δεν το ανοίξουμε, παίζει να τρυπήσει έτσι το ψυγείο;

                Γιατι να τρυπησει;
                Βαζεις το καλοριφερ (τον διακοπτη ζεστο κρυο για την ακριβεια )στο ζεστο για να ειναι ανοιχτο ολο το κυκλωμα και να αδειασει και το εκει εγκλωβισμενο παραφλου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  harlek last edited by

                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                  Γιατι να τρυπησει;
                  Βαζεις το καλοριφερ (τον διακοπτη ζεστο κρυο για την ακριβεια )στο ζεστο για να ειναι ανοιχτο ολο το κυκλωμα και να αδειασει και το εκει εγκλωβισμενο παραφλου.

                  Σε πολλά αυτοκίνητα πάντως ο διακόπτης ζεστό κρύο δεν ανοιγοκλείνει την παροχή νερού στο ψυγείο του καλοριφέρ, απλά ορίζει αν (και πόσος) αέρας θα περνά από αυτό για να ζεσταθεί πριν βγει από τους αεραγωγούς. Το ψυγείο του καλοριφέρ, δηλαδή, αποτελεί μονίμως μέρος του κυκλώματος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    highfidelity last edited by

                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                    Σε περίπτωση απώλειας νερού από το κύκλωμα ψύξης, αν δεν γίνει σωστά η εξαέρωση κατόπιν, υπάρχει πιθανότητα να τρυπήσει το ψυγείο του καλοριφέρ;

                    -Έβλεπα ένα ντοκιμαντέρ τελευταία, για το πώς εξαερώνουμε σωστά το κύκλωμα ψύξης και έλεγε πως πρέπει να ανοίγουμε το καλοριφέρ για να αδειάσει τον αέρα από το ψυγείο του. Αν δεν το ανοίξουμε, παίζει να τρυπήσει έτσι το ψυγείο;

                    Γιατι να τρυπησει;
                    Βαζεις το καλοριφερ (τον διακοπτη ζεστο κρυο για την ακριβεια )στο ζεστο για να ειναι ανοιχτο ολο το κυκλωμα και να αδειασει και το εκει εγκλωβισμενο παραφλου.

                    Δεν ξέρω, γι' αυτό ρωτάω!
                    Λέω τι θα γινόταν σε περίπτωση που ΔΕΝ έκανα σωστά την εξαέρωση, άρα έμενε αέρας στο κύκλωμα του ψυγείου του καλοριφέρ: παίζει να του έκανε ζημιά;

                    Έχω την εντύπωση πως αυτό έπαθα πριν 2 χρόνια στην Lancia, γι' αυτό ρωτάω...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Ο χρήστης harlek έγραψε:

                      Γιατι να τρυπησει;
                      Βαζεις το καλοριφερ (τον διακοπτη ζεστο κρυο για την ακριβεια )στο ζεστο για να ειναι ανοιχτο ολο το κυκλωμα και να αδειασει και το εκει εγκλωβισμενο παραφλου.

                      Σε πολλά αυτοκίνητα πάντως ο διακόπτης ζεστό κρύο δεν ανοιγοκλείνει την παροχή νερού στο ψυγείο του καλοριφέρ, απλά ορίζει αν (και πόσος) αέρας θα περνά από αυτό για να ζεσταθεί πριν βγει από τους αεραγωγούς. Το ψυγείο του καλοριφέρ, δηλαδή, αποτελεί μονίμως μέρος του κυκλώματος.

                      Όντως ισχύει αυτό... Δεν ξέρω αν υπάρχουν πρόσφατα αυτοκίνητα με βάνα που κόβει την κυκλοφορία του ψυκτικού στο ψυγείο του καλοριφέρ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης drdino έγραψε:

                        Γιατι να τρυπησει;
                        Βαζεις το καλοριφερ (τον διακοπτη ζεστο κρυο για την ακριβεια )στο ζεστο για να ειναι ανοιχτο ολο το κυκλωμα και να αδειασει και το εκει εγκλωβισμενο παραφλου.

                        Σε πολλά αυτοκίνητα πάντως ο διακόπτης ζεστό κρύο δεν ανοιγοκλείνει την παροχή νερού στο ψυγείο του καλοριφέρ, απλά ορίζει αν (και πόσος) αέρας θα περνά από αυτό για να ζεσταθεί πριν βγει από τους αεραγωγούς. Το ψυγείο του καλοριφέρ, δηλαδή, αποτελεί μονίμως μέρος του κυκλώματος.

                        Όντως ισχύει αυτό... Δεν ξέρω αν υπάρχουν πρόσφατα αυτοκίνητα με βάνα που κόβει την κυκλοφορία του ψυκτικού στο ψυγείο του καλοριφέρ.

                        Αυτο δεν το ηξερα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Ο χρήστης etsii έγραψε:
                          Τις τελευταίες 2 μέρες προσπαθώ να ξεβιδώσω το παξιμάδι της τροχαλίας του στροφάλου και δεν βγαίνει όποια μέθοδο και αν δοκίμασα. Κατέληξα μετά από σχετική έρευνα πως προτεινόμενη μέθοδος για τέτοιες περιπτώσεις είναι το αερόκλειδο. Η απορία μου είναι πως θα το βιδώσω σωστά μετά με το δυναμόκλειδο αν χρησιμοποιηθεί η παραπάνω μέθοδος για το βγάλσιμο; Να βγει η μίζα και να μπλοκαριστεί το βολάν είναι απορριπτέα λύση. Astra F, C14SE

                          Γιατί είναι απορριπτέα λύση το μπλοκάρισμα ?
                          Ο δικός μου ο κατασκευαστής Renault έχει εξάρτημα που βιδώνει και μπλοκάρει το βολάν στην περιφέρεια του, στο γρανάζι που κομπλάρει μίζα, γιατί να διαφέρει η OPEL ? Εκτός και αν προτείνει άλλη μέθοδο, αν και νομίζω ότι είναι η μόνη ενδεδειγμένη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            etsii last edited by

                            Και στο Fiesta με αυτό τον τρόπο μπλοκάρω τον στρόφαλο από το να κινείται αλλά στο Astra είναι σε τέτοια θέση η μίζα (πίσω και χαμηλά και σε εσοχή) που παρόλο που έχω την ευελιξία και το ύψος δεν καταφέρνω να τη βγάλω την άτιμη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              g60 last edited by

                              Ο χρήστης etsii έγραψε:
                              Τις τελευταίες 2 μέρες προσπαθώ να ξεβιδώσω το παξιμάδι της τροχαλίας του στροφάλου και δεν βγαίνει όποια μέθοδο και αν δοκίμασα. Κατέληξα μετά από σχετική έρευνα πως προτεινόμενη μέθοδος για τέτοιες περιπτώσεις είναι το αερόκλειδο. Η απορία μου είναι πως θα το βιδώσω σωστά μετά με το δυναμόκλειδο αν χρησιμοποιηθεί η παραπάνω μέθοδος για το βγάλσιμο; Να βγει η μίζα και να μπλοκαριστεί το βολάν είναι απορριπτέα λύση. Astra F, C14SE

                              Βάλε 5η και κάποιος να πατάει το φρένο δυνατά και την έβγαλες

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                g60 last edited by

                                Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                Τις τελευταίες 2 μέρες προσπαθώ να ξεβιδώσω το παξιμάδι της τροχαλίας του στροφάλου και δεν βγαίνει όποια μέθοδο και αν δοκίμασα. Κατέληξα μετά από σχετική έρευνα πως προτεινόμενη μέθοδος για τέτοιες περιπτώσεις είναι το αερόκλειδο. Η απορία μου είναι πως θα το βιδώσω σωστά μετά με το δυναμόκλειδο αν χρησιμοποιηθεί η παραπάνω μέθοδος για το βγάλσιμο; Να βγει η μίζα και να μπλοκαριστεί το βολάν είναι απορριπτέα λύση. Astra F, C14SE

                                Βάλε 5η και κάποιος να πατάει το φρένο δυνατά και την έβγαλες


                                Και εάν είναι πολύ καλά σφιγμένη, τι θα γίνει ο δίσκος?.
                                Και εάν είναι πολύ καλά σφιγμένη, τι θα γίνει το πρις – ντιρέκτ?.
                                ΑΝΤΩΝΗΣ.

                                Αμα εσύ βάλεις μεγαλύτερη δύναμη από ότι το μοτέρ και σπάσεις δίσκο και πρωτεύων εγώ θα κάτσω να με γ@@@@@ ´ολο το φόρουμ.

                                ΥΓ.Τα κεντρικά μπουλόνια στα Οpel δεν είναι πολύ σφιχτά,βγαίνουν άνετα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tractioner last edited by

                                  Ο χρήστης G60 έγραψε:

                                  εγώ θα κάτσω να με γ@@@@@ ´ολο το φόρουμ.

                                  Μεγάλη μπουκιά φάε....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    g60 last edited by

                                    Ο χρήστης tractioner έγραψε:

                                    εγώ θα κάτσω να με γ@@@@@ ´ολο το φόρουμ.

                                    Μεγάλη μπουκιά φάε....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      etsii last edited by

                                      Με 5η και φρένο (το συστήνει ως μέθοδο και το Haynes manual) το δοκίμασα αλλά γύριζε και πάλι μέχρι κάποιες μοίρες ο στρόφαλος, φοβήθηκα για τον ιμάντα και εγκατέλειψα. Θα επιμείνω λοιπόν αφού το προτείνεις G60.

                                      Προς Quadra
                                      Έχοντας προηγούμενη εμπειρία από τα Fiesta το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν να βγάλω τη μίζα αλλά λόγω θέσης (μιζας) και μόνο μου είναι αδύνατο να προχωρήσω με αυτό τον τρόπο.

                                      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        etsii last edited by

                                        Για το σπασμένο εξάρτημα στην παρακάτω εικόνα έχει κανείς ιδέα πως λέγεται; Από Suzuki Samurai

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          g60 last edited by

                                          Ο χρήστης etsii έγραψε:
                                          Με 5η και φρένο (το συστήνει ως μέθοδο και το Haynes manual) το δοκίμασα αλλά γύριζε και πάλι μέχρι κάποιες μοίρες ο στρόφαλος, φοβήθηκα για τον ιμάντα και εγκατέλειψα. Θα επιμείνω λοιπόν αφού το προτείνεις G60.

                                          Αν είναι η λαμαρινένια τροχαλία θα ξεβιδώσει πολύ εύκολα.
                                          Οχι όμως με πολύγωνο.
                                          Καρυδάκι (19άρι αν θυμάμαι καλά),μανέλα και βάλε και μια σωλήνα.
                                          Τέρμα πίσω η μανέλα όσο σε παίρνει για να πάρεις τα κενά του δίσκου των ελατηρίων την ώρα που θα ξεσφίγγεις και θα πατάει φρένο ό άλλος και θα βγει.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            g60 last edited by

                                            Ο χρήστης etsii έγραψε:
                                            Για το σπασμένο εξάρτημα στην παρακάτω εικόνα έχει κανείς ιδέα πως λέγεται; Από Suzuki Samurai

                                            Κεντρικός άξονας ή άξονας μετάδοσης κίνησης

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 44 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr