-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Για το τωρινό, δίπλα δίπλα μονοθέσια στο pit-lane έχουμε δει εκατό φορές και κανένας δεν είναιη μητέρα τερέζα να κάτσει από πίσω.Μια τώρα, άλλη μια ο Μάσσα πέρσι (που έφαγε ποινή)...οι άλλες 98?
Φυσικά ο πόνος για τα pit crew (!) σας πιάνει μόνο όταν είναι ο Hamilton, από όλους τους άλλους δεν κινδυνεύουν.
Δε μου απάντησες όμως.
Επίσης το ότι ο Vettel τον στριμώχνει προς τα μέσα (και καλά κάνει αγώνας είναι) το είδες η κοιτούσες μόνο τον Hamilton;
Εγώ βλέπω τον Χάμιλτον να κάθεται δίπλα του και να παίρνει σβάρνα έτσι όλο το pitlane και τελικά να αναγκάζεται να κάτσει πίσω του κάτι που έπρεπε να κάνει από πριν.
Μήπως έπρεπε ο Vettel να τον αφήσει να περάσει κιόλας?
-
Ο χρήστης Dr.Evil έγραψε:
Αυτό που λες δεν ισχύει. Εξάλλου στο 1ο μισό του αγώνα ο Αλόνσο ήταν πίσω από τον Μάσσα όχι μόνο χωρίς να τον απειλεί αλλά και να ανοίγει την διαφορά μόλις και οι 2 προσπέρναγαν ένα αμάξι.
Αν ο Μάσα είναι ανίκανος να προσπεράσει τους άλλους, τότε ο Αλόνσο που δε μπορεί 2 αγώνες τώρα να περάσει το Μάσα (που ουσιαστικά ποτέ δεν τον απειλεισε και μάλιστα σε αγώνες που γίναν ένα σωρό προσπεράσματα) τι είναι ?
Αλλά τα κατάφερε μέσω πουστιάς..μπράβο του...Πλάκα-πλάκα, μας λές ότι ο Ισπανός, δεν πιάνει μία μπροστά στο Βραζιλιάνο!!!
Πάς καλά? -
μα στο πιτ λειν δεν βαζουν περιοριστη ταχυτητας;;;;
ποιος θα πατησει φρενο σε αγωνα...;
πλακα κανουμε....;
για μενα εχει πολυ ψωμι τι γινεται στον Σταυλο...
-
@ripper και μια φώτο mate για να δεις τι θα μπορούσε να συμβεί αν έπαιρνε σβάρνα κανένα σωλήνα...κοίτα πόσο κοντά περνάει:
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Θέλω να σταθώ λίγο όμως και στα συμβάντα στην είσοδο του pit lane. Κι εκεί θεωρώ ότι και στις 2 περιπτώσεις, δεν τίθεται ζήτημα λήψης αποφάσεων απο τους αγωνοδίκες. Αγώνας γίνεται εξάλλου. Ωστόσο θεωρώ ότι στη Ferrari πρέπει να το δουν πολύ προσεκτικά το θέμα εσωτερικά, γιατί δεν νοούνται τέτοια καραγκιοζιλικια που έκανε ο Ιθπανόθ.... Για τους Vettel-Hami, άλλου παπά, μια και είναι απευθείας αντίπαλοι.
Προσυπογράφω.
To προσπέρασμα στην είσοδο των pits ίσως είναι ηθικά μεμπτό,αλλά από τον κανονισμό δεν απαγορεύεται.Το πρόβλημα στη Ferrari, είναι ότι ακόμα δεν έχουν ανακοινώσει στο Massa ποιός είναι ο ρόλος που του επιφυλάσσεται (ή που αναμένουν από αυτόν)....και αφήνουν τα αποτελέσματα,σε βάθος χρόνου,να του το υποδείξουν.Βέβαια το 'περιβάλλον' αρχίζει και τάσσεται στο πλευρό του ισπανού.Τα σχόλια του Alesi κατά τη διάρκεια της σημερινής μετάδοσης στο ιταλικό δίκτυο,μόνο τυχαία δεν είναι,αφού χαρακτήρισε τον Alonso.... uomo squadra.
Το πρόβλημα είναι ότι ο Massa μάλλον δεν θα επιχειρούσε ποτέ ανάλογη κίνηση στον Alonso,θεωρώντας την unfair.
H λογική (και το γυρολόγιο και των δύο) πάντως αποδεικνύει.... ότι αν ο ισπανός δεν είχε επιχειρήσει αυτή την 'cazzata' απέναντι στον team mate του,τότε κανένας τους δεν θα είχε την ευκαιρία να ανέβει στην τελική κατάταξη πάνω από την 7η θέση και ο αγώνας του ισπανού θα οριοθετείτο ακόμα μια φορά από το ρυθμό του Massa....χωρίς να την ευκαιρία να φλερτάρει με το βάθρο (όπως και έγινε).Τώρα -μιλώντας για fair play- να γίνω κακός και να θυμίσω τι έγινε το μακρινό '82 στην Imola (σε αντιδιαστολή με το '79 στη Monza)? Δηλαδή ποιος έχασε, αλλά έγινε μετέπειτα 'θεός' στην Ιταλία και φέρανε για 15 χρόνια τα κοκκινα μονοθέσια τον αριθμό του και ποιος κέρδισε, αλλά 'χάθηκε στην ανυποληψία'?
-
ασχετο, ο fn1m δεν εμφανιστηκε ακομη να μας πειραξει
παντως οι οδηγοι της Μακλαρεν σημερα εδωσαν ρεστα -
Προφανως και δεν παει καλα.
Το συμπερασμα για τη Φερραρι ηταν οτι 2 αγωνες ειχαν κατωτερα του αναμενομενου αποτελεσματα επειδη ειχαν την ατυχια να βρεθει για τον Α ή Β λογο ο Μασσα μπροστα απο τους 2. Αν θελουν μπορουν να συνεχισουν να το ανεχονται χαριν της τερψης μερικων (και καλα) ουδετερων. Αν νομιζουν οτι αυτο ειναι το πνευμα της Φερραρι, τοτε δεν εχουμε παρα να καλωσορισουμε τη νεα Μιναρντι στο γκριντ
-
Γνωμη μου ειναι οτι Alonso και Hamilton ειναι δυο πολυ καλοι οδηγοι με θρασος και τσαμπουκα. Μου ειναι και οι δυο αντιπαθης γιατι ειναι αλαζονικοι και ψιλοτσατσοι πολλες φορες. Εν προκειμενω πιστευω οτι στην εισοδο των pit πρεπει να ισχυει οτι και στην εξοδο. Δηλαδη να μην πατας την γραμμη που οριοθετει την πορεια εισοδου-εξοδου απο αυτα, ποσο μαλλον οταν το κανεις για να προσπερασεις κλεινοντας τον οδηγο που μπαινει. Εκει θεωρω οτι ειναι και οι δυο παρανομοι και δεν ειναι τυχαιο που το εκαναν αυτοι οι δυο. Κατι τελευταιο τωρα. Τοσο καιρο εκανε υπομονη με το Σουμι και αναγνωριζω οτι στους προηγουμενους αγωνες ηταν και ατυχος. Στο σημερινο αγωνα ομως ηταν πολυ πολυ αργος σε καποια σημεια του και δεν μιλαω για εκει που τον περασε ο Petrov γιατι σε εκεινο το σημειο ο Ρωσος πηγαινε 2 δευτερολεπτα πιο γρηγορα απ' ολους.
-
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
Πλάκα-πλάκα, μας λές ότι ο Ισπανός, δεν πιάνει μία μπροστά στο Βραζιλιάνο!!!
Πάς καλά?Δεν φανταζομαι κανεις να πιστευει κατι τετοιο. Αλλα οχι και τετοιες κινησεις καθαρα πο@στικες!!!
Στο τελος του πρωταθληματος θα διξει ποιος θα μαζεψει πιο πολλους βαθμους και πως. -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
ασχετο, ο fn1m δεν εμφανιστηκε ακομη να μας πειραξει
παντως οι οδηγοι της Μακλαρεν σημερα εδωσαν ρεσταΜαλλον θα ναι στους δρομους και θα πανυγιριζει.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μια τώρα, άλλη μια ο Μάσσα πέρσι (που έφαγε ποινή)...οι άλλες 98?Επειδή εξακολουθείς να κάνεις τον Κινέζο, το ξαναγράφω:
Ο Massa πέρυσι που έφαγε ποινή, είχε κάνει ακριβώς το ίδιο και στην Βαλένθια και δεν έφαγε ποινή. Για πες μας την γνώμη σου γι' αυτό.
Επίσης δεν θα κάτσω να σου αραδιάσω όλους τους αγώνες που έχει γίνει αυτό, εσύ πες ότι τώρα έγινε πρώτη φορά, ακούγεσαι.Στα υπόλοιπα δεν σχολιάζω κάτι, προφανώς δεν διαβάζεις τι γράφω. Καλά έκανε ο Vettel γράφω, να τον άφηνε να περάσει ρωτας
Και ευτυχώς που έκανε ο Alonso το προσπέρασμα πριν το pit lane όπως και o Hamilton γιατί και για αυτό θα είχατε να λέτε για καμιά 20αρια σελίδες.
-
@ripper...δεν έχει νόημα να το συνεχίσω. Σου εξήγησα την άποψή μου. Θα δούμε τι θα γίνει.
Βγήκε η απόφαση λένε στο BBC...την περιμένουνε από λεπτό σε λεπτό.
-
Ο χρήστης noe έγραψε:
Πλάκα-πλάκα, μας λές ότι ο Ισπανός, δεν πιάνει μία μπροστά στο Βραζιλιάνο!!!
Πάς καλά?Δεν φανταζομαι κανεις να πιστευει κατι τετοιο. Αλλα οχι και τετοιες κινησεις καθαρα πο@στικες!!!
Στο τελος του πρωταθληματος θα διξει ποιος θα μαζεψει πιο πολλους βαθμους και πως....Ψάξε στο παρελθόν να βρείς τι π@στι@ες κινήσεις έκαναν και κάποια ονόματα που πέρασαν στην ιστορία...
...κατά τα άλλα, δικαίωμά σου είναι να αντιπαθείς τον Ισπανό... -
προταση.....
--να κανουμε την εισοδο των πιτ τοσο φαρδια οσο και την πιστα ωστε να γινονται και εκει προσπερασεις!!
--να καταργησουμε τις γραμμες και οποιοδηποτε αλλους περιορισμους μια και μιλαμε για αγωνα.!!Τι αλλο θα ακουσουμε
δεν αντιπαθω στο Αλονσο. Απλα συμπαθω εδω και 8 χρονια τον Μασσα.
-
Mπα για τον Hamilton έχουμε κ το άλλο που τελευταία στιγμή το κοψε από το χορτάρι για να μπει στα πιτ.
-
Η πλάκα είναι ότι αν δεν έμπαινε κερδισμένας θα έβγαινε.
-
Ο χρήστης noe έγραψε:
προταση.....
--να κανουμε την εισοδο των πιτ τοσο φαρδια οσο και την πιστα ωστε να γινονται και εκει προσπερασεις!!
--να καταργησουμε τις γραμμες και οποιοδηποτε αλλους περιορισμους μια και μιλαμε για αγωνα.!!Τι αλλο θα ακουσουμε
δεν αντιπαθω στο Αλονσο. Απλα συμπαθω εδω και 8 χρονια τον Μασσα.
πολύ επιλεκτικά ευαισθητούλης μου είσαι εσύ...
ΕΥΤΥΧΩΣ τον πέρασε και πήρε μια 4η θέση γιατί θα μας έπαιρνε πάλι ο ύπνος στην 7η-8η ...
-
Mπραβο στον Button ...με δικαιωνει καθε στιγμη που υποστηριζα τις ικανοτητες του...
Μπραβο του και παλι... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
πολύ επιλεκτικά ευαισθητούλης μου είσαι εσύ...
ΕΥΤΥΧΩΣ τον πέρασε και πήρε μια 4η θέση γιατί θα μας έπαιρνε πάλι ο ύπνος στην 7η-8η ...
Φιλε μου πιστεψε με ειμαι οσο αντικειμενικος μπορεις να φανταστεις. και ξαναλεω οτι κανεις δεν ξερει που θα ηταν ο Μασσα αν εμπενε πρωτος (οπως επρεπε στα πιτ). Και επειδη βλεπαμε την ιδια μεταδοση δεν θυμαμε να εδειξε που βγηκε Ο Αλονσο μετα τα πιτ και που ο Μασσα.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
@ripper και μια φώτο mate για να δεις τι θα μπορούσε να συμβεί αν έπαιρνε σβάρνα κανένα σωλήνα...κοίτα πόσο κοντά περνάει:Πάντως αριστερά του SV χωράει άλλο ένα μονοθέσιο ε;
Sinopec Chinese Grand Prix 2010