-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Μεσα στη βδομαδα θα εχουμε... καλλιστια (πως γραφεται γμτ; ). Θα δεις τι εννοω. Για να δεις τους αγωνες χρειαζεσαι Motors TV, τους εχει liveΤώρα ανυπομονώ να μάθω τι εννοείς... (Και δεν φημίζομαι για την υπομονή μου...)
Την παρασκευή θα ξαναπατήσω στην σχολή οπότε θέλω να μου έχεις κάτι καινούργιο πάνω στο θέμα αυτό...
Αν δεν κάνω λάθος το Motors TV θέλει money... συνδρομητικά κτλ -
Άλλο ένα κουλό Σ/Κ με μόνο MotoGP και IRL εκτός F1...
Στα GP μία είναι η είδηση... Ο Ρόσι έπεσε!!! Καλά άντε κέρδισε και ο Tamada με τα Bridgestone να φαίνεται να υπερτερούν στο άσχημο οδόστρωμα της πίστας του Rio de Janeiro 'Nelson Piquet'... Αφού την pole την πήρε ο Kenny Roberts!!!
Στο IRL οι δύο team-mates Rice & Meira παλέψαν για την νίκη μέχρι τον τελευταίο γύρο (Η F****ri να τα βλέπει αυτά!!!) και ο πρώτος κέρδισε με διαφορά 0.051 του δευτερολέπτου!!!
Τώρα είχε και Porsche Supercup στην Γαλλία (Πάντα μαζί με την Φ1) αλλά δεν ξέρω τι έγινε... -
Τελικά μετά από ψάξιμο παρατήρησα ότι είχε ALMS και ELMS...
Στο πρώτο τα Lola EX-257 (πρώην MG X-Power) θυμηθήκαν τον περσινό τρελλό τους εαυτό και ο Weaver το ίδιο και πλησιάσαν την νίκη η οποία ότι και να έγινε πήγε στους Werner/Lehto με τι άλλο??? Το Audi R8-R το οποίο πήρε την νίκη και στο ELMS που έγινε στο Nurburgring με το Νο88 της Veloqx...
Τέλος στο ALMS για την GTS η νίκη πήγε στην κραταιά φέτος Chevy που είδε τα αυτοκίνητά της να τερματίζουν στην τέταρτη και πέμπτη θέση της γενικής (όπως πάντα μαζί!!!). Για την GT η 360 Modena πήρε την πρώτη της νίκη στην Αμερική εδώ και τρία χρόνια που συμμετέχει... -
Και άλλο ένα...
Ο τελευταίος αγώνας του JGTC εγινε τον Ιούνιο απλά σήμερα είδα ότι οι Murcie δεν μπορούν να μπουν στο 107% του χρόνου των 350Z, Skyline, Supra & NSX!!! Δεν κάνουν από ότι φαίνεται για το JGTC... -
Και άλλο ένα (τι να κάνω τώρα τα βρίσκω...)
Σύμφωνα με το eurostc.com το επίσημο site του ETCC, του χρόνου το ETCC θα μετονομαστεί σε WTCC (World Touring Car Championship) με provisional προγραμμα αυτό:
6 March - Buenos Aires (ARG)
3 April – Monza (ITA)
24 April – Magny-Cours (FRA)
8 May – Donington (GBR)
22 May – Brno (CZE)
26 June – TBA
30 July – Spa (BEL)
4 September – Oschersleben (GER)
25 September – Istanbul (TUR)
20 November – Macau (CHN)
Ίσως αυτό να οδηγήσει περισσότερους κατασκευαστές να κατεβούν... -
Οι Μurcie ειναι χωρις τα καλουδια που επιτρεπονται στην Ιαπωνια γιαυτο ειναι αργες. Στο ALMS παλι δεν τα πηγαν καλα παντως...
Στο WTCC ο Lotti υποστηριζει οτι εχει ηδη 5 σιγουρους (Alfa, BMW, Seat, Ford, Peugeot) και αλλον 1 ετοιμο (οπως ακουγεται Nissan). Θα το πιστεψω ομως οταν το δω με τα ματακια μου.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Οι Μurcie ειναι χωρις τα καλουδια που επιτρεπονται στην Ιαπωνια γιαυτο ειναι αργες. Στο ALMS παλι δεν τα πηγαν καλα παντως...Βλέπεις στο FIA GT που πήγε καλά δεν την έχουμε ξαναδεί... Και έχω καιρό να την δω σε φωτο αφού ακόμα δεν έχεις βάλει το θέμα με τα Murcie desktops!!! (Πλάκα κάνω... ) Απλά ελπίζω να μην περιμένεις την επόμενη εμφάνιση της Murcie στο FIA GT γιατί τότε...
Πρόσεξα ότι στο ημερολόγιο του FIA GT μπήκε και η πίστα της Κίνας για τα μέσα Νοέμβρη, 1 μήνα και μετά από τον αγώνα στο Dubai...Στο WTCC ο Lotti υποστηριζει οτι εχει ηδη 5 σιγουρους (Alfa, BMW, Seat, Ford, Peugeot) και αλλον 1 ετοιμο (οπως ακουγεται Nissan). Θα το πιστεψω ομως οταν το δω με τα ματακια μου.
Τι θες να δεις για να πιστέψεις??? Την Nissan στο WTCC ή το WTCC σαν θεσμό??? Πάντως βάλαν μπρος από κανονισμούς, οργανώσεις κτλ. Μάλλον είναι σίγουρο...
-
Το να βγαλεις προγραμμα με τους ιδιους κανονισμους ειναι ευκολο. Το να βρεις αρκετα αυτοκινητα, δεν ειναι.
Δεν εχω δει ακομα ανακοινωσεις απο Ford και Peugeot. Οχι οτι ειμαι απαραιτητα απαισιοδοξος, απλα ο Lotti ανοιγει πολυ ευκολα το στομα του.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Το να βγαλεις προγραμμα με τους ιδιους κανονισμους ειναι ευκολο. Το να βρεις αρκετα αυτοκινητα, δεν ειναι.Δεν εχω δει ακομα ανακοινωσεις απο Ford και Peugeot. Οχι οτι ειμαι απαραιτητα απαισιοδοξος, απλα ο Lotti ανοιγει πολυ ευκολα το στομα του.
Ε ας πει εταιρίες μήπως και τσιμπίσουν οι ανταγωνιστές τους και κατέβουν... Από Nissan ανακοίνωση έχει δωθεί???
-
Οχι το μονο που ειπε ειναι οτι περιμενει καλα νεα απο εναν ακομα κατασκευαστη. Αξιοπιστες (συνηθως) πηγες αναφερουν οτι η εταιρια αυτη ειναι η Νισσαν.
-
Η Maserati εφαγε πορτα απο τα GT οπως φημολογειται απο τον ιδιο τον Mosley. Το μελλον της MCC ειναι πλεον αμφιβολο.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Η Maserati εφαγε πορτα απο τα GT οπως φημολογειται απο τον ιδιο τον Mosley. Το μελλον της MCC ειναι πλεον αμφιβολο.ΣΚΑΝΔΑΛΟ!
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Η Maserati εφαγε πορτα απο τα GT οπως φημολογειται απο τον ιδιο τον Mosley. Το μελλον της MCC ειναι πλεον αμφιβολο.Και ποιά είναι η αιτία?
-
Η αιτια Αγγελε ειναι οτι οι ιταλοι επελαξαν να παρουσιασουν στην FIA και στην ACO ενα αυτοκινητο που ηταν πολυ πιο κοντο, πολυ πιο πλατυ και τελειως διαφορετικη αεροδυναμικη διαμορφωση στο εμπρος και το πισω μερος.
Σαν να μην εφτανε αυτο, μπλοκαραν και τις αλλαγες στους κανονισμους που θα εφερναν τα FIA GT και το Le Mans κοντα. Λες και ηταν στους αγωνες αυτου του ειδους χρονια για να εχουν αποψη για το τι ειναι καλο και τι ειναι κακο για τη προοδο του...
Ολα αυτα εκαναν εξαλο τον Mosley και ποιος μπορει να τον κατηγορησει.
-
Φτου!!! Δεν φτάνει που το πρωτάθλημα γέμισε Saleen και F****ri, έχουμε από την μία την Maserati και από την άλλη τους ηλίθιους της DAMS και δεν θα μπορέσουμε να δούμε άλλο αυτοκίνητο φέτος στα GT... Κρίμα γιατί τα FIA GT έχουν περισσότερο ενδιαφέρον από τα απαράδεκτα ETCC φέτος...
Πάντως το Σ/Κ ήταν για τα μπάζα... Μόνο F1, CART και F3000 είχε (Άντε και το Porsche Supercup)
Στην F3000 πάλι Liuzzi και στα CART, στο Toronto (προσοχή Καναδική πίστα και ο Tracy 5ος!!!) πάλι Super Seb!!! 4 νίκες φέτος για τον Γάλλο και τρίτη συνεχόμενη... Ασταμάτητος και με την εγκατάλειψη του μονίμος lucky (αλλά όχι χθες) Junqeira, που είχε ατύχημα στην αρχή του αγώνα, πήρε κεφάλι στην κατάταξη με 28 βαθμούς!!!
Το επόμενο Σ/Κ κάτι έχει... IRL στο Nashville, JGTC στο Tokachi Speedway, και το WRC... Θα δούμε...
Εν αναμονή του Σ/Κ 24-25/7 που έχει BTCC, CART, IRL και ALMS!!!Τέλος Κώστα ξέρεις που μπορώ να βρω το πρόγραμμα για το ELMS??? Δεν βρίσκω κάποιο site... Ξέρεις έχω φτιάξει ένα αρχείο με το πρόγραμμα των αγώνων από όσα πρωταθλήματα με ενδιαφέρουν και μου λείπουν κάποια...
-
Για το CART το απογευμα θα εχουμε περιγραφη στο rally.gr με ολα τα παραλειπομενα. Παντως η εποχη Bourdais εχει ξεκινησει για τα καλα.
Η DAMS θα τρεξει σιγουρα μετα το καλοκαιρι με 2 αυτοκινητα. Αυτο που τους καθυστερει ειναι η προμηθεια σε υλικο απο τη Reiter.
Προγραμμα ELMS με pm το απογευμα οκ Βασιλη;
-
Περιγραφη για οτι εγινε στους δρομους του Τοροντο εδω:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... le_id=6121Το ELMS εχει αλλους 2 αγωνες: στις 15 Αυγουστου στο Silverstone και στις 12 Σεπτεμβριου στο Spa.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Η αιτια Αγγελε ειναι οτι οι ιταλοι επελαξαν να παρουσιασουν στην FIA και στην ACO ενα αυτοκινητο που ηταν πολυ πιο κοντο, πολυ πιο πλατυ και τελειως διαφορετικη αεροδυναμικη διαμορφωση στο εμπρος και το πισω μερος.Συγγνωμη, αλλα δεν ειναι ετσι ακριβως οπως τα λες. Το αυτοκινητο οχι μονο παρουσιαστηκε και σε road version εκδοση, αλλα και παραχθηκε (και ηδη πουλη8ηκε) σε 25 κομματια αναγκαια για το ομολογκασιον. Το road version ειναι δε ακριβως ιδιο με το αγωνιστικο και βεβαια βασιζεται στην φερραρι εντζο. Επισεις αλλα 25 κομματια 8α παραχ8ουν του χρονου. Αυτο γιατι απλα η μαζερατι ειχε συμφωνια με τον Stephane Ratel (κεφαλη του Fia GT) οτι δεν χρειαζοντουσαν παραπανω κομματια (100 δεν 8υμαμαι) παροτι το αυτοκινητο ειχε σασσι κεβλαρ. Απλα θα ετρεχε με κινητηρα ουσιαστικα παραγωγης με χοντρους μειωτηρες στην εισαγωγη και αρκετο ερμα.
Ολα αυτα διοτι ο Ratel επι8υμουσε (και εξακολουθει να επιθυμει) μια επιστροφη των μεγαλων κατασκευαστων στο Fia GT.Το προβλημα ειναι ομως οτι και η πορσε και η αστον μαρτιν και η αουντι δεν 8α υποστηριξει την lamborghini και καποιοι αλλοι ακομη κατασκευαστες απειλησαν να μην μπουν ποτε στο Fia GT αν η μαζερατι παρει μερος με την ΜCC.
Αποτελεσμα, μαζι με την στηριξη του Mosley που πριν την συνταξιοδοτηση του αποφασισε να κανει τον ηρωα/μεσσια, ανακοινω8ηκε οτι η MCC δεν ειναι αποδεκτη.
Βεβαια το γεγονος οτι η φερραρι 550/575 εχουν ΔΟΜΙΚΑ στοιχεια των μηχανικων μερων τελειως διαφορετικα απο το αυτοκινητο παραγωγης, λιγο ενδιαφερει. Ακομη χειροτερα οτι η Λιστερ και η Σαλην ειναι ουσιαστικα προτωτυπα χωρις παραγωγη φτιαγμενα αποκλειστηκα για να τρεχουν, ακομη λιγοτερο ενδιαφερει. Κρυβονται πισω απο την δικαιολογια οτι ειναι 'μικροι κατασκευαστες με χαμηλο κοστος...'. Γιατι δεν αφηνετε τοτε τα radical κλπ μεσα στο NGT ρε παιδια?!
Αα και για να ολοκληρωθει η φαρσα, η μαζερατι δεν μπορει να τρεξει την ΜCC αλλα κατα μεγαλη πι8ανοτητα η BMW θα βαλει στο NGT την Μ3GTR δηλαδη ενα μοντελο τελειως προτοτυπο που θα τρεχει στην νορμαλ κατηγορια! με τον V8!!! Εκει δεν πειραζει... η μαζερατι ειναι η 'κακια'
Σαν να μην εφτανε αυτο, μπλοκαραν και τις αλλαγες στους κανονισμους που θα εφερναν τα FIA GT και το Le Mans κοντα. Λες και ηταν στους αγωνες αυτου του ειδους χρονια για να εχουν αποψη για το τι ειναι καλο και τι ειναι κακο για τη προοδο του...
Ολα αυτα εκαναν εξαλο τον Mosley και ποιος μπορει να τον κατηγορησει.
Ετσι λοιπον πισω απο το σκανδαλο μαζερατι περιμενουμε ενα χρονακο ακομη ετσι να φυγει ο μοσλει, να ετοιμαστουν καλυτερα και οι αλλες εταιρειες και βεβαια να τα βρουνε FIAGT - LeMans.
Δεν αντιλεγω οτι η μαζερατι 8α ποδοπατουσε τα αλλα αυτοκινητα στο FiaGT, αλλα αυτο δεν ειναι κακο ουτε εκανε κατι περιεργο. ξοδεψε λεφτα σε ενα προγραμμα για να νικησει και το εκανε καλα και πριν απο τους αλλους κατασκευαστες.
Η διοργανωση και ο μοσλει ομως βρικαν μια τρυπα γελοια στην νομο8εσια και σαν κυρια δικαιολογια ειπαν οτι δεν ειναι συμφωνο με την ιδεολογια των κανονισμων...ααααχχ αυτη η ιδεολογια...
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Συγγνωμη, αλλα δεν ειναι ετσι ακριβως οπως τα λες. Το αυτοκινητο οχι μονο παρουσιαστηκε και σε road version εκδοση, αλλα και παραχθηκε (και ηδη πουλη8ηκε) σε 25 κομματια αναγκαια για το ομολογκασιον. Το road version ειναι δε **ακριβως **ιδιο με το αγωνιστικο και βεβαια βασιζεται στην φερραρι εντζο. Επισης αλλα 25 κομματια 8α παραχ8ουν του χρονου. Αυτο γιατι απλα η μαζερατι ειχε συμφωνια με τον Stephane Ratel (κεφαλη του Fia GT) οτι δεν χρειαζοντουσαν παραπανω κομματια (100 δεν 8υμαμαι) παροτι το αυτοκινητο ειχε σασσι κεβλαρ. Απλα θα ετρεχε με κινητηρα ουσιαστικα παραγωγης με χοντρους μειωτηρες στην εισαγωγη και αρκετο ερμα.
Ολα αυτα διοτι ο Ratel επι8υμουσε (και εξακολουθει να επιθυμει) μια επιστροφη των μεγαλων κατασκευαστων στο Fia GT.Ολα αυτα που λες σωστα εκτος απο το **ακριβως **που τονισα. Δεν ισχυει, η MCC διαφερει σε πλατος, υψος και αεροδυναμικη διαμορφωση (εμπρος, πισω) οπως τουλαχιστον παρουσιαστηκε τοσο στο ACO οσο και στη FIA. Και οι δυο μετα την επιθεωρηση την απεριψαν για τους ιδιους ακριβως λογους.
Το οτι οι Ιταλοι συμφωνησαν με τον Ratel δε λεει πολλα γιατι σε καθε πρωταθλημα FIA τον τελευταιο λογο τον εχει η ομοσπονδια. Ποσο μαλλον σε επιπεδο homologation.Το προβλημα ειναι ομως οτι και η πορσε και η αστον μαρτιν και η αουντι δεν 8α υποστηριξει την lamborghini και καποιοι αλλοι ακομη κατασκευαστες απειλησαν να μην μπουν ποτε στο Fia GT αν η μαζερατι παρει μερος με την ΜCC.
Και λιγους λες. Για την ακριβεια εκτος του Ratel δεν υπαρχει ουτε ενας στα FIA GT/ELMS κλπ που να θελει τη Maserati τουλαχιστον με την μορφη που ειναι αυτη τη στιγμη. Και δεν ειναι μονο θεμα αυτοκινητου, οι Ιταλοι ζητησαν να κατεβασουν καθαρα εργοστασιακη ομαδα. Αυτο απαγορευεται, μετα ζητησαν την εγκριση των υπολοιπων και φυσικα εισεπραξαν ομαδικη αρνηση.
Βεβαια το γεγονος οτι η φερραρι 550/575 εχουν ΔΟΜΙΚΑ στοιχεια των μηχανικων μερων τελειως διαφορετικα απο το αυτοκινητο παραγωγης, λιγο ενδιαφερει. Ακομη χειροτερα οτι η Λιστερ και η Σαλην ειναι ουσιαστικα προτωτυπα χωρις παραγωγη φτιαγμενα αποκλειστηκα για να τρεχουν, ακομη λιγοτερο ενδιαφερει. Κρυβονται πισω απο την δικαιολογια οτι ειναι 'μικροι κατασκευαστες με χαμηλο κοστος...'. Γιατι δεν αφηνετε τοτε τα radical κλπ μεσα στο NGT ρε παιδια?!
Και παλι δεν ειναι ακριβως ετσι.
Το Saleen δεν ειναι πρωτοτυπο, παραγεται και πωλειται κανονικα, ασχετα αν δεν εχει πολλους πελατες. Ισα, ισα που φετος ικανοποιηθηκαν ολες οι αυστηρες προυποθεσεις τoυ ACO και το αυτοκινητο τρεχει ALMS και ELMS χωρις περιορισμους αποδοσης.
Η Lister απο την αλλη ειναι καταλοιπο μιας αλλης εποχης (GT1) που εκμεταλλευτηκε τη μεταβατικη περιοδο και ομολογκαριστηκε σαν GT. Οτι δηλαδη εκανε και το Viper, με τη διαφορα οτι με το Lister καποιος συνεχιζει ακομη την εξελιξη με αρκετα περιοριστικους ορους. Και αυτος ο καποιος κανει πολυ καλη δουλεια γιατι ενα αυτοκινητο τοσο παλιο σε καμια περιπτωση δε θα επρεπε να ειναι ανταγωνιστικο.
Η 550 της Prodrive ειναι οντως αρκετα διαφορετικη απο μια Maranello γιαυτο και δεν εχει homologation Ferrari. Δεν το ξερουν πολλοι αλλα αυτο το αυτοκινητο εχει ομολογκαριστει ως Prodrive 550.
Αντιθετα η 575 εχει ομολογκαριστει απο την εργοστασιακη ομαδα του γκρουπο, την N Technology και ειναι πιστη Ferrari. Πωλειται δε σε ιδιωτες αυστηρα.Αα και για να ολοκληρωθει η φαρσα, η μαζερατι δεν μπορει να τρεξει την ΜCC αλλα κατα μεγαλη πι8ανοτητα η BMW θα βαλει στο NGT την Μ3GTR δηλαδη ενα μοντελο τελειως προτοτυπο που θα τρεχει στην νορμαλ κατηγορια! με τον V8!!! Εκει δεν πειραζει... η μαζερατι ειναι η 'κακια'
Δεν ισχυει αυτο. Αν καποτε η BMW ασχοληθει με το FIA GT θα ειναι με καινουργια homolation και οχι με την GTR
Ετσι λοιπον πισω απο το σκανδαλο μαζερατι περιμενουμε ενα χρονακο ακομη ετσι να φυγει ο μοσλει, να ετοιμαστουν καλυτερα και οι αλλες εταιρειες και βεβαια να τα βρουνε FIAGT - LeMans.
Δεν ειναι τοσο απλοικο, το θεμα συγκλιση ειναι τεραστιας σημασιας και χρονιζει. Οταν ACΟ και Ratel τρωνε τοσο χρονο για να βρουν μια κοινη λυση και ο Todt ερχεται σα σεριφης και τα τιναζει ολα στον αερα ειναι απολυτα φυσιολογικο η FIA να αντιδρασει.
Δεν αντιλεγω οτι η μαζερατι 8α ποδοπατουσε τα αλλα αυτοκινητα στο FiaGT, αλλα αυτο δεν ειναι κακο ουτε εκανε κατι περιεργο. ξοδεψε λεφτα σε ενα προγραμμα για να νικησει και το εκανε καλα και πριν απο τους αλλους κατασκευαστες.
Ξεχνας οτι το συγκεκριμενο πρωταθλημα δεν ειναι για κατασκευαστες. Ειναι για ιδιωτες-πελατες καποιων κατασκευαστων. Οποτε ετσι οπως κινηθηκε η Maserati και περιεργα ηταν και κακα.
-
εχω το δικαιωμα να διαφωνω σε αρκετα απο αυτα που ειπες (οπως αλλωστε κανεις κι εσυ), αλλα η συζητηση γινεται βαθια και δεν δικαιουμαι να επιχηρηματολογησω.
Να προσθεσω μονο οτι η μαζερατι ειχε συμφωνια με διαφορα τιμ (οπως Οreca) και δεν 8α κατεβαινε σαν εργοστασιακη ομαδα.
Επισης η α8ωα prodrive αλλο δεν 8α ειναι παρα η επισημη ομαδα αστον μαρτιν απο το 2006.
Για την ΒΜW M3 GTR θα δουμε... αλλωστε στις 24 ωρες του σπα λενε οτι 8α συμετασχουν σαν NGT μαλλον εκτος βα8μολογησης βεβαια... λες να κανει το ιδιο και η μαζερατι στην ιμολα?
Τι 8α γινει ειναι φανερο πιστευω. Ενας τουλαχιστον χρονος για ολους ευκαιρια να βελτιω8ουν (εν οψη μαζερατι), να φυγει ο μοσλει, και να γινει το FIAGT παρομοιο με το ETCC, δηλαδη να επιτρεπεται σε εργοστασιακες ομαδες να συμετεχουν μονο αν πουλησουν τουλαχιστον 6 αυτοκινητα σε ομαδες ερασιτεχνικες, και να ειναι ολοι ευχαριστημενοι... ολοι πλην της μαζερατι βεβαια που απλα χανει χρονο και image παγιδευμενη απο συμφεροντα αλλων και εναν κανονισμο 'ευκαμπτο'
οπως ειπα και πριν βεβαια... αποψη μου.
Αγώνες πίστας στο εξωτερικό - Διάφορα νέα