Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τραγικο θανατηφόρο ατυχημα στις Αφίδνες...
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Τραγικο θανατηφόρο ατυχημα στις Αφίδνες...
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 23
    • 24
    • 11 / 24
    Ελληνικοί Αγώνες
    165
    468
    2704
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tommi03 last edited by

      Θα συμφωνήσω με τον ‘’el-em’’ ότι ούτε στο katodromo υπάρχει η απόλυτη ασφάλεια (σαφώς πολύ ανώτερη από το auto festival) αφού έχει σχεδιαστή (αν δεν κάνω λάθος) για kart ενώ ακόμα και στα Μέγαρα σήτα είναι αυτή που χωρίζει τους θεατές με την πίστα και όχι κάποιο τοιχίο.

      Τελικά με το ασθενοφόρο τι έγινε; εσείς λέτε ότι υπήρχε και ήταν πλήρης ενώ στο
      http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=123454&cid=4
      ο Π. Αλέπης λέει ότι : ‘’υπήρχε ένα αρχαίο τσιπ που δεν είχε τίποτα μέσα το ασθενοφόρο έκανε 45 λεπτά να ‘ρθει ‘’ μήπως λέτε για το ασθενοφόρο που ήρθε μετά;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        el-em last edited by

        Ο χρήστης TOMMI03 έγραψε:
        Θα συμφωνήσω με τον ‘’el-em’’ ότι ούτε στο katodromo υπάρχει η απόλυτη ασφάλεια (σαφώς πολύ ανώτερη από το auto festival) αφού έχει σχεδιαστή (αν δεν κάνω λάθος) για kart ενώ ακόμα και στα Μέγαρα σήτα είναι αυτή που χωρίζει τους θεατές με την πίστα και όχι κάποιο τοιχίο.

        Τελικά με το ασθενοφόρο τι έγινε; εσείς λέτε ότι υπήρχε και ήταν πλήρης ενώ στο
        http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=123454&cid=4
        ο Π. Αλέπης λέει ότι : ‘’υπήρχε ένα αρχαίο τσιπ που δεν είχε τίποτα μέσα το ασθενοφόρο έκανε 45 λεπτά να ‘ρθει ‘’ μήπως λέτε για το ασθενοφόρο που ήρθε μετά;

        ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ.
        ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΕΚΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ.
        ΗΤΑΝ ΕΝΑ LAND ROVER ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΕΙ Η ΕΛΠΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΧΩΜΑΤΙΝΟΥΣ/ΛΑΣΠΩΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ.
        ΤΩΡΑ,ΤΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΕΚΡΙΝΕ Ο κ.ΑΛΕΠΗΣ ΣΑΝ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ,ΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ. ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ (ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ) ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΣ, ΟΤΙ ΥΠΟ ΑΛΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΘΑ ΣΩΖΟΤΑΝ.ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥ !!! ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ!!!
        ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΤΟΝ κ. ΑΛΕΠΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΦΙΛΟ ΤΟΥ,ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.

        ΦΙΛΙΚΑ,

        'EL-EM'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          greek last edited by

          Φυσικά δεν θα πρέπει να αμελήσουμε και τα επακόλουθα. απο αυτό.Τη φοβία που θα δημιουργηθεί στους μπαμπάδς και κυρίως στις μαμάδες για τέτοιες εκδηλώσεις.
          Μέχρι στιγμή είχα καταφέρει και ειχα παραβρεθεί με τον 4χρόνο γιό μου σε 2 εκδηλώσεις (καρτοδρόμιο & μέγαρα) και μπορώ να πώ ότι ειχε ενθουσιαστεί καθώς αποτελούσε ένα ερέθισμα για τον μικρό και αφορμή να του μάθω νέα πράγματα. Από τότε που εγινε γνωστό το συμβάν με πήρε μεσα στην επόμενη μια ώρα η γυναίκα μου να μου τα ψάλει γιατί πηγαινα τον μικρό σε τόσο επικύνδυνες εκδηλώσεις και φυσικά μου απαγόρευσε να τον ξαναπάρω μαζί. Και το κακό ειναι οτι δεν ξέρω αν θα μπορέσω να τον ξαναπάρω μαζί μου ( αν καταφέρω να γλιτώσω την παντόφλα/μουρμούρα για το αν θα πάω μόνος μου) γιατί τέτοιες μνήμες γράφονται ανεξήτιλα.
          Χώρια που είχα δει για το event και σκεφτόμουν να πάω εκεί μαζί με τον μικρό, δεν θέλω καν να σκέφτομαι τι θα γινόταν αν ήμουν μάρτυρας στο θέαμα αυτό πόσο μάλλον να ήμουν στην θέση τους. Γιαυτό και είμαι σοκαρισμένος από το όλο σκηνικό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            citrovag last edited by

            Ο χρήστης Greek έγραψε:
            Φυσικά δεν θα πρέπει να αμελήσουμε και τα επακόλουθα. απο αυτό.Τη φοβία που θα δημιουργηθεί στους μπαμπάδς και κυρίως στις μαμάδες για τέτοιες εκδηλώσεις.
            Μέχρι στιγμή είχα καταφέρει και ειχα παραβρεθεί με τον 4χρόνο γιό μου σε 2 εκδηλώσεις (καρτοδρόμιο & μέγαρα) και μπορώ να πώ ότι ειχε ενθουσιαστεί καθώς αποτελούσε ένα ερέθισμα για τον μικρό και αφορμή να του μάθω νέα πράγματα. Από τότε που εγινε γνωστό το συμβάν με πήρε μεσα στην επόμενη μια ώρα η γυναίκα μου να μου τα ψάλει γιατί πηγαινα τον μικρό σε τόσο επικύνδυνες εκδηλώσεις και φυσικά μου απαγόρευσε να τον ξαναπάρω μαζί. Και το κακό ειναι οτι δεν ξέρω αν θα μπορέσω να τον ξαναπάρω μαζί μου ( αν καταφέρω να γλιτώσω την παντόφλα/μουρμούρα για το αν θα πάω μόνος μου) γιατί τέτοιες μνήμες γράφονται ανεξήτιλα.
            Χώρια που είχα δει για το event και σκεφτόμουν να πάω εκεί μαζί με τον μικρό, δεν θέλω καν να σκέφτομαι τι θα γινόταν αν ήμουν μάρτυρας στο θέαμα αυτό πόσο μάλλον να ήμουν στην θέση τους. Γιαυτό και είμαι σοκαρισμένος από το όλο σκηνικό.

            +1

            Kι εγω εχω παει με τον μικρο σε εκδηλωσεις τετοιου ειδους αλλα ποτε δεν καθομαι τοσο κοντα την αλλη φορα καθομουν στην καντινα αγκαλια με τον μικρο και εβλεπα απο εκει .

            Κριμα για το παιδακι εφυγε τοσο αδικα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης TOMMI03 έγραψε:
              Θα συμφωνήσω με τον ‘’el-em’’ ότι ούτε στο katodromo υπάρχει η απόλυτη ασφάλεια (σαφώς πολύ ανώτερη από το auto festival) αφού έχει σχεδιαστή (αν δεν κάνω λάθος) για kart ενώ ακόμα και στα Μέγαρα σήτα είναι αυτή που χωρίζει τους θεατές με την πίστα και όχι κάποιο τοιχίο.

              Τελικά με το ασθενοφόρο τι έγινε; εσείς λέτε ότι υπήρχε και ήταν πλήρης ενώ στο
              http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=123454&cid=4
              ο Π. Αλέπης λέει ότι : ‘’υπήρχε ένα αρχαίο τσιπ που δεν είχε τίποτα μέσα το ασθενοφόρο έκανε 45 λεπτά να ‘ρθει ‘’ μήπως λέτε για το ασθενοφόρο που ήρθε μετά;

              1. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αν το ίδιο αυτοκίνητο με την ίδια φόρα έφευγε ευθεία αντί δεξιά στην στροφή μετά από την αφετηρία, θα ήταν ικανό να ρίξει κάτω όλη την κερκίδα. (Μιλάω για το καρτόδρομο)
              2. Το ασθενοφόρο αυτό (ένα Defender) είναι πάρα πολύ γνωστό καθώς βρίσκεται σε πολλούς αγώνες μεταξύ αυτών και 4Χ4. Φαίνεται να είναι σε άριστη κατάσταση αλλά δεν μπορώ να γνωρίζω τον εξοπλισμό του. Tο πρόβλημα είναι ότι το πλήρωμα δεν είναι γιατροί. Έχει τύχει να είναι πλήρωμα γνωστός μου στο συγκεκριμένο ασθενοφόρο ο οποίος δεν έχει ιδέα από ιατρική.
              3. Το ΕΚΑΒ ήρθε μετά από περίπου 40 λεπτά.
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mad-max-13 last edited by

                Ο χρήστης el-em έγραψε:

                1. Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ, ΗΤΑΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΟΥ. ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ, ΟΠΟΤΕ ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΕΡΩ. ΕΠΕΙΔΗ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΚΑΠΟΥ ΟΤΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΘΥΝΗ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ «Ο ΠΛΟΗΓΟΣ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ» ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ, ΟΤΙ ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΝΑ ΚΑΝΩ 3 ΓΥΡΟΥΣ ΜΕ 40 ΧΛΜ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ. ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΓΩΝΟΔΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ.

                υπαρχει και η λεξη αρνουμαι να αποτελεσω μελος ενος πανυγηριου !!!!!!!

                5.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΣΠΟΡ ΙΣΧΥΟΥΝ ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΡΑΛΛΥ (ΟΠΟΥ Ο ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ) ΜΕ ΕΝΑ MICRA ΤΩΝ 80 ΙΠΠΩΝ ΚΑΙ 140 ΧΛΜ ΤΕΛΙΚΗΣ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ Κ.Ε.Ψ.Α ΟΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΥΓΙΗΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΥΧΟΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΤΗΣ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΝΟΣ «ΤΟΥΜΠΑΝΟΥ» ΤΩΝ 500+ ΙΠΠΩΝ,ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΗΜΕΡΑΣ ΕΝΤΟΣ ΔΥΟ ΛΕΠΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΕΝΤΕ ΜΕΤΡΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΠΡΙΝ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΡΟΥΦHΞΕΙ ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΕΣ, ΩΣΤΕ ΤΟ ΚΕΦΙ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΡΙΟ. ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ, ΔΕΝ ΜΟΜΦΟΜΑΙ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΡΙΜΕΝΟ ΟΔΗΓΟ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΟΓΙΑ. ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

                η αρπαχτη ολα τα νομιμοποιει...οταν πριν 3 χρονια επισημαναμε την ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ της ημερησιας 'αγωνιστικης' αδειας και το πως αυτη εκδιδεται ολοι το περασαν στο ντουκου...

                “EL-EM”

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • Y
                  yugo last edited by

                  Οι τοποθετήσεις των Ζακχαίου, ivan, el-em, platis νομίζω ότι έχουν θέσει το θέμα σε ορθή βάση.
                  Θα προσθέσω μόνο προτάσεις για το μέλλον, οι οποίες συνιστούν μόνο μείωση κινδύνου και όχι εξάλειψη. Οι αγώνες ήταν, είναι και θα είναι επικίνδυνοι για τη σωματική μας ακεραιότητα και, είτε το θέλουμε είτε όχι, αυτός είναι ένα από τους βασικούς λόγους για τους οποίους αρέσουν.

                  1. Απαγόρευση κάθε είδους εκδήλωσης με αυτοκίνητα σε πίστες καρτ ή σε οποιοδήποτε μέρος δεν είναι πραγματική πίστα και δεν έχει τις θέσεις των θεατών σε πραγματικά μεγάλη απόσταση από το δρόμο. Ας κόψουμε τα παραμύθια: και το cartodromo είναι επικίνδυνο για τους θεατές σε κάποια σημεία του.
                  2. Απαγόρευση εκδηλώσεων με αυτοκίνητα χωρίς ρολ-κέιτζ ακόμα και σε πίστες όπου λόγω ψηλών κερμπ είναι εύκολη η ανατροπή (βλ. Μέγαρα).
                  3. Απαγόρευση Ε.Δ. με μεγάλους κάθετους γκρεμούς όπως π.χ. η παλιά Κέρνιτσα όπου μόνο 20 εκατοστά με χώρισαν κάποτε από κάθετη πτώση μέχρι την πλατεία της Ζαχλορούς 300 μέτρα κάτω, αν δεν υπάρχουν τριπλές μπαριέρες σε αυτά τα σημεία. (Επίτηδες δεν αναφέρω περσινές ειδικές με τέτοια σημεία).
                  4. Τήρηση των προδιαγραφών του Ιταλικού και Αυστριακού πρωταθλήματος αναβάσεων όσον αφορά τις θέσεις των θεατών και τις προστατευτικές μπαριέρες. Όσοι έχουν δει ακόμα και στο youtube αυτούς τους αγώνες καταλαβαίνουν τι εννοώ. Αν δεν τηρούνται αυτές οι προδιαγραφές να μην γίνονται οι αναβάσεις. Ας κόψουμε και αυτό το παραμύθι: Ούτε η Ριτσώνα, ούτε η Κύμη, ούτε η Πιτίτσα είναι ασφαλείς σε όλα τους τα σημεία για τους θεατές, και όποιος έχει αντίρρηση ευχαρίστως να επισημάνω τα σημεία-καρμανιόλες σε κάθε μια απ' αυτές.
                  5. Άμεση θέσπιση νομικού πλαισίου ώστε στους αγώνες σε κλειστό δρόμο και με μικρή δυνατότητα αστυνόμευσης (με άλλα λόγια, κυρίως στα ράλλυ) να υπάρχουν πινακίδες που να να ενημερώνουν τους θεατές ότι εισέρχονται στο χώρο με δική τους ευθύνη, όπως γίνεται στην Αγγλία.
                  6. Άμεση θέσπιση νομικού πλαισίου ώστε να μη φέρουν οι οδηγοί ποινική ευθύνη σε κανέναν αγώνα.
                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Y
                    yugo last edited by

                    Ο συνοδηγός μου έκανε το εξής σχόλιο: 'στο βουνό δε γίνεται να μαζέψεις τον καθένα. Εκεί πρέπει να έχει ευθύνη και ο ίδιος. Αλλά σε μια πίστα με οριοθετημένες θέσεις, την ευθύνη την έχεις εσύ που οριοθετείς'. Δυστυχώς έχει δίκιο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kacey last edited by

                      Ο χρήστης Esky_t έγραψε:

                      1. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αν το ίδιο αυτοκίνητο με την ίδια φόρα έφευγε ευθεία αντί δεξιά στην στροφή μετά από την αφετηρία, θα ήταν ικανό να ρίξει κάτω όλη την κερκίδα. (Μιλάω για το καρτόδρομο)
                      2. Το ασθενοφόρο αυτό (ένα Defender) είναι πάρα πολύ γνωστό καθώς βρίσκεται σε πολλούς αγώνες μεταξύ αυτών και 4Χ4. Φαίνεται να είναι σε άριστη κατάσταση αλλά δεν μπορώ να γνωρίζω τον εξοπλισμό του. Tο πρόβλημα είναι ότι το πλήρωμα δεν είναι γιατροί. Έχει τύχει να είναι πλήρωμα γνωστός μου στο συγκεκριμένο ασθενοφόρο ο οποίος δεν έχει ιδέα από ιατρική.
                      3. Το ΕΚΑΒ ήρθε μετά από περίπου 40 λεπτά.
                      1. εχει φυγει αυτοκινητο σε εκεινο το σημειο, χανοντας τα φρενα για την δεξια, κ εφτασε ακριβως εκει που επρεπε να φτασει = το εκοψαν το αναχωμα κ μετα τα λαστιχα κ σταματησε ακριβως εκει. Κ μιλαμε για μεγαλη ταχυτητα.

                      Γενικα αν κ το Καρτοδρομο σαφως εχει θεματα, δεν εχει καμμια σχεση με το AutoFestival.

                      1. Οπως λες κ εσυ, ιατρικος εξοπλισμος χωρις γιατρους ειναι σχεδον αχρηστος.
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aris-varsos last edited by

                        να πω και εγω απο μερια μου τα ειλικρινη μου συλλυπητηρια στην οικογενεια του μικρουλη και να ευχηθω στους γονεις του καλο κουραγιο και πολλη μα παρα πολλη δυναμη και ως γονιος και εγω τους καταλαβαινω απολυτα

                        κατα δευτερον θελω να θυμισω ενα γεγονος που ελαβε χωρα στο kartodromo στις Αφιδνες στο Ραλλυ Αττικο του 2005 οπου βρεθηκαμε εκει μετα την εκκινηση απο τον Ωροπο ως πρωτη ειδικη (ο el-em θα θυμαται που ετρεξαν με το κιτρινο clio S1600).
                        Ο Μανος Στεφανης εφερε κανα δυο τουμπες αν θυμαμαι καλα με το 206 και δεν ανοιξε ουτε μυτη και οι θεατες που ηταν αρκετα περισσοτεροι απο οτι στο auto festival παρακολουθουσαν το αγωνιστικα σε αποσταση οπως πρεπει. κοσμος στις κερκιδες και κοσμος μακρια απο τις στροφες της ¨πιστας'
                        θα μου πεις τωρα (προλαβαινω) ειναι το kartodromo οργανομενο για ΑΓΩΝΕΣ και θα απαντησω. οχι, αλλα δεν εχει να κανει καμια σχεση με την αλανα που βαζουν δυο πλαστικα και τρεις κωνους να οριοθετησουν την πορεια του αυτοκινητου.
                        και ολα αυτα γιατι ορισμενοι θελουν να ξεκ@...ουν οδηγωντας το super αυτοκινητο τους των 500+ ιππων (δεν εχω κατι με τον συγκεκριμενο οδηγο και ουτε τον ξερω) νομιζωντας οτι κατι κανουν μοστραρωντας την αλλη μερα στους γνωστους τους σαν τους νεους loeb. θες να τρεξεις κυριε φτιαξε αγωνιστικο και τρεξε αν μπορεις οχι παιδειες και gtcc και tcc kai ac dc και ενα σωρο μαλ@...ιες.

                        συγνωμη για το off topic αλλα ημαρτον πια ετσι καταστρεφονται οι πραγματικοι αγωνες

                        .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kkot last edited by

                          Ο χρήστης trackler έγραψε:

                          κατα την απλη λογικη σου λοιπον,αν παραδειγμα εφευγε ο λεμπ ευθεια σε μια στροφη μετα απο τις μικρες ευθειες στα πρωτα χλμ της Ελατειας και σκοτωνε μερικους,θα εφταιγε ο λεμπ και οχι οι οργανωτες που δεν μπορεσαν να βαλουν τον κοσμο σε σωστα σημεια! σωστα?
                          θα εφταιγε επισης που δεχτηκε να ξεκινησει σε εναν τετοιο αγωνα! σωστα?
                          στην πλατεια της περιοχης σου μπορεις να κανεις οτι θελεις και να κατσεις οπου θελεις και οπου βαραει η κουτρα σου,σε μια εκδηλωση ομως εισαι υποχρεωμενος να κανεις αυτα που σου λενε αυτοι που υποτιθεται οτι προσεχουν την ασφαλεια σου!

                          ρε ειμαστε καλα? σκεφτομαστε τι λεμε?

                          αγαπητέ συγκρίνεις ότι νάναι, να είσαι σίγουρος πως το 2010 ναι ο Loeb δεν θα ξεκινούσε αν οι συνθηκες ήταν τέτοιες, άλλωστε για λόγους ασφαλείας έχει γίνει κάτι αντίστοιχο στην formula 1 όχι πολλά χρόνια πίσω,.. για λόγους ασφαλείας των οδηγών...(τουλαχιστος έτσι μαθαμε). Από την άλλη ουτε οι οργανωτές θα ξεκινούσαν την ειδική στην Ελάτεια αν μετά τις ευθείες ο κόσμος ήταν μέσα στην ειδική. οπότε ΝΑΙ θα φταίγανε ο καθένας σε ότι του αναλογεί αν παρολα αυτα αφαιρούσαν ζωές. Ζούμε στο 2010 που ευτυχώς οι κανονες ασφαλείας είναι ή θα έπρεπε να είναι υψηλοί. Αρα ο οδηγός στο ατύχημα δεν φταίει γιατί είχε έξοδο, απλά έπρεπε να συγκρατηθεί ή να παει σπιτι του εφόσον οι συνθήκες ήταν για τα μπάζα, γιατί δυστυχώς τώρα έχει τεράστιο ψηχολογικό βουνο να αναίβει.. και ο θεός να του δίνει δύναμη. Για τους οργανωτές σε παραπέμπο στα 'στολίδια' που δικαίος έχουν πει δεκάδες συνφορουμίστες μας εδώ μέσα, στα οποία συμφωνώ.

                          Το παράδειγμα με την πλατεία (και σε ευχαριστώ που με ενημερώνεις ότι μπορώ να κάνω ότι θέλω) το έφερα απλά και μόνο για ότι αφορά την ευθύνη του πατέρα, και δεν ξέρω πως κατάλαβες ότι είπα πως πρέπει να γράφουμε τους οργανωτές στα @@ μας και να καθόμαστε πάνω στα kerbs!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            soutzoukis last edited by

                            Για μένα ούτε το καρτόδρομο είναι κατάλληλο για κανενος είδους αγώνα, αλλά ποιά ακριβώς είναι η διαφορά αυτού...

                            Ο χρήστης ΑΡΗΣ ΒΑΡΣΟΣ έγραψε:
                            να θυμισω ενα γεγονος που ελαβε χωρα στο kartodromo στις Αφιδνες στο Ραλλυ Αττικο του 2005 οπου βρεθηκαμε εκει μετα την εκκινηση απο τον Ωροπο ως πρωτη ειδικη (ο el-em θα θυμαται που ετρεξαν με το κιτρινο clio S1600).Ο Μανος Στεφανης εφερε κανα δυο τουμπες αν θυμαμαι καλα με το 206 και δεν ανοιξε ουτε μυτη και οι θεατες που ηταν αρκετα περισσοτεροι απο οτι στο auto festival παρακολουθουσαν το αγωνιστικα σε αποσταση οπως πρεπει. κοσμος στις κερκιδες και κοσμος μακρια απο τις στροφες της ¨πιστας'.

                            .....από τον αντίστοιχο αγώνα που διοργανώνει εκεί η Startline για το GTCC ή το δικό της GP?
                            Για να καταλάβω δλδ ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wagner669 last edited by

                              Ο χρήστης johanndelta έγραψε:

                              1. Απαγόρευση εκδηλώσεων με αυτοκίνητα χωρίς ρολ-κέιτζ ακόμα και σε πίστες όπου λόγω ψηλών κερμπ είναι εύκολη η ανατροπή (βλ. Μέγαρα).

                              Προς θεου δεν ειναι ετσι. Επειδη καποιοι (και ξαναλεμε, οι κατεξοχην 'ειδικοι' σε αυτα τα θεματα) δεν τηρησαν τα μετρα ασφαλειας, δεν σημαινει οτι θα πρεπει να αποκοψουμε τον καθημερινο οδηγο απο την πιστα, διοχετευοντας τον στον δρομο και μονο...

                              Συμφωνω απολυτα!
                              Δεν ειναι λογικο να αποκλεισουμε την προσελευση των διαφορων λεσχων στις πιστες, επειδη δεν εχουν ρολλ-κεϊτζ.
                              Ποιος τρελος θα βαλει κλουβι στο αμαξι με το οποιο πηγαινει στη δουλεια του, για να μπει δυο με τρεις φορες το χρονο στα Μεγαρα με το club του;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                blinkys last edited by

                                Καλά τα λέτε μερικοί. Επειδή κάποιοι είναι ΑΝΙΚΑΝΟΙ να διοργανώσουν κάτι σωστά να τους πάρει όλους ο χάρος και να μην γινεται κανένα τέτοιο event. Όσους δεν τους περισσεύουν καμμιά 30αρια χιλιάρικα για 'επίσημους' αγώνες να πάνε πάλι πίσω στα Λιμανάκια και όπου αλλού. Ειλικρινά αρχίζω κι έχω την εντύπωση πως οι οδηγοί αγώνων έχουν περάσει από 100 εξετάσεις όπου πιστοποιήθηκε ότι ξέρουν να οδηγούν.

                                Το παιδάκι αυτό δεν γυρίζει πίσω. Ακόμα κι αν πάνε φυλακή όλοι όσοι φταίνε. Μακάρι όμως αυτός ο τόσο άδικος χαμός να μας ανοίξει τα μάτια για να μην χαθούνε κι άλλες αθώες ψυχές.
                                Κι αν ο μόνος τρόπος να μην ξαναδούμε τα ίδια είναι να καταργηθούν αυτού του είδους οι αγώνες, μακάρι να καταργηθούν. Κι αυτοί κι οι αναβάσεις και τα ράλλυ και όλα. Προσωπικά θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να χαθεί ανθρώπινη ζωή είτε είναι σε πίστα, είτε σε βουνό είτε σε πάρκινγκ. Κι αν είμαστε ανίκανοι να το διασφαλίσουμε αυτό να τα καταργήσουμε όλα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kkot last edited by

                                  Ο χρήστης el-em έγραψε:

                                  1. ΠΟΛΛΑ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΟΥ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΑΝ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΥΛΗ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ Ο........................

                                  5.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΣΠΟΡ ΙΣΧΥΟΥΝ ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΡΑΛΛΥ (ΟΠΟΥ Ο ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΕΞΕΙ Τ.........................

                                  6.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΣΟΚΑΡΕ ΠΟΛΥ, ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΜΟΥ, ΕΒΛΕΠΑ ΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΧΑ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟ.....................

                                  1. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ ΕΦΕΥΓΑΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΦΟΡΟ. ΕΝΤΑΞΕΙ ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ................

                                  “EL-EM”

                                  Αγαπητέ Λώρη,
                                  Διαβάζοντας το 4. απλά συγκλωνίζομαι, πόσο κουράγιο πρέπει να έχει κάποιος άνθρωπος για να είναι εκείνη την στιγμή εκεί και να βοηθαεί... και βέβαια πόσο κουράγιο πρέπει να έχουν οι γονείς αυτού το παιδίου... ?
                                  Διαβάζοντας το 5,6,7 πάλι συγκλωνίζομαι με τον τρόπο που βλέπουν και αντιμετωπίζουν τους αγώνες, οι περσσσότεροι, που ασχολούνται με αυτούς σαν χόμπυ, διασκέδαση, επάγγλεμα.. Δεν είναι τραγικό τέτοια αδιαφορία και 'κοιτάμε τον εαυτούλη μας' πάντα και παντού και ανεξάρτητα την σοβαρότητα της κατάστασης?
                                  Μετά, γιατί να μην ρίξουμε μάυρη πέτρα πίσω μας ως θεατές, για παραπάνω εμπλοκή που θέλαμε κάποτε ούτε λόγος, και να το ξεγράψουμε και σαν ενασχόληση για τα παιδία μας?

                                  ΚΡΙΜΑ.

                                  Κωστής

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thodwris last edited by

                                    Ο χρήστης yugo έγραψε:
                                    Οι τοποθετήσεις των Ζακχαίου, ivan, el-em, platis νομίζω ότι έχουν θέσει το θέμα σε ορθή βάση.
                                    Θα προσθέσω μόνο προτάσεις για το μέλλον, οι οποίες συνιστούν μόνο μείωση κινδύνου και όχι εξάλειψη. Οι αγώνες ήταν, είναι και θα είναι επικίνδυνοι για τη σωματική μας ακεραιότητα και, είτε το θέλουμε είτε όχι, αυτός είναι ένα από τους βασικούς λόγους για τους οποίους αρέσουν.

                                    1. Απαγόρευση κάθε είδους εκδήλωσης με αυτοκίνητα σε πίστες καρτ ή σε οποιοδήποτε μέρος δεν είναι πραγματική πίστα και δεν έχει τις θέσεις των θεατών σε πραγματικά μεγάλη απόσταση από το δρόμο. Ας κόψουμε τα παραμύθια: και το cartodromo είναι επικίνδυνο για τους θεατές σε κάποια σημεία του.
                                    2. Απαγόρευση εκδηλώσεων με αυτοκίνητα χωρίς ρολ-κέιτζ ακόμα και σε πίστες όπου λόγω ψηλών κερμπ είναι εύκολη η ανατροπή (βλ. Μέγαρα).
                                    3. Απαγόρευση Ε.Δ. με μεγάλους κάθετους γκρεμούς όπως π.χ. η παλιά Κέρνιτσα όπου μόνο 20 εκατοστά με χώρισαν κάποτε από κάθετη πτώση μέχρι την πλατεία της Ζαχλορούς 300 μέτρα κάτω, αν δεν υπάρχουν τριπλές μπαριέρες σε αυτά τα σημεία. (Επίτηδες δεν αναφέρω περσινές ειδικές με τέτοια σημεία).
                                    4. Τήρηση των προδιαγραφών του Ιταλικού και Αυστριακού πρωταθλήματος αναβάσεων όσον αφορά τις θέσεις των θεατών και τις προστατευτικές μπαριέρες. Όσοι έχουν δει ακόμα και στο youtube αυτούς τους αγώνες καταλαβαίνουν τι εννοώ. Αν δεν τηρούνται αυτές οι προδιαγραφές να μην γίνονται οι αναβάσεις. Ας κόψουμε και αυτό το παραμύθι: Ούτε η Ριτσώνα, ούτε η Κύμη, ούτε η Πιτίτσα είναι ασφαλείς σε όλα τους τα σημεία για τους θεατές, και όποιος έχει αντίρρηση ευχαρίστως να επισημάνω τα σημεία-καρμανιόλες σε κάθε μια απ' αυτές.
                                    5. Άμεση θέσπιση νομικού πλαισίου ώστε στους αγώνες σε κλειστό δρόμο και με μικρή δυνατότητα αστυνόμευσης (με άλλα λόγια, κυρίως στα ράλλυ) να υπάρχουν πινακίδες που να να ενημερώνουν τους θεατές ότι εισέρχονται στο χώρο με δική τους ευθύνη, όπως γίνεται στην Αγγλία.
                                    6. Άμεση θέσπιση νομικού πλαισίου ώστε να μη φέρουν οι οδηγοί ποινική ευθύνη σε κανέναν αγώνα.

                                    Σεβαστη η αποψη σας αγαπητε, αλλα σαν ενεργος διαχειρηστης απο το 2001 εως το 2007 μιας ομαδας ανθρωπων ( Evoclub - Mr2 club ) εχω να σας πω πως αν ολα αυτα που λετε γινουν το μονο σιγουρο ειναι πως θα σπροξουμε ολους αυτους που επιλεγουν να συμμετεχουν σε εκδηλωσεις τυπου καρτοδρομος - trackdays - autofestival - RWYB κτλ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΑΚΙΑ, ΣΤΗΝ ΒΟΥΤΑ, ΣΤΙΣ ΚΟΝΤΡΕΣ κ.οκ. Κανενας ιδιωτης δεν εχει την δυνατοτητα να βαλει roll cage στο αμαξι του το ΣΚ οταν με αυτο το ιδιο αμαξι θα πρεπει να παει την δευτερα στην δουλεια του και τα παιδια του στο σχολειο και ελαχιστοι εχουν τα χρηματα για να αγορασουν, για να στησουν, να συντηρησουν και να συμμετασχουν σε ενα ραλλυ η αναβαση.

                                    Με ολο τον σεβασμο λοιπον σε οσους σπαταλατε πολυ απο τον πολυτιμο χρονο σας και σας ενδιαφερει να γινει κατι καλο και σωστο, ***θα ηθελα θερμη ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ να λαβετε ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΗΝ ΣΑΣ οτι ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΜΟΡΦΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΑΠΛΑ Ι.Χ. *** Μια ταση - αναγκη που ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να της κλεισουμε την πορτα αλλα αντιθετος να την βοηθησουμε να εξελιχθει να ανθισει και να μειωσουμε τα τροχεα στους δημοσιους δρομους. Αν δεν θελετε μην τους αποκαλειτε αγωνες, το θεμα δεν ειναι η ταμπελα, αν δηλαδη θα το πουμε Track day ή αγωνας επειδηξης ή αγωνας δεξιοτεχνιας η οτιδηποτε. ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ! Και η ουσια ειναι οτι οποιος εχει:

                                    Evo - Impreza - Golf GT1 - Peugeot Rallye - Citroen Saxo VTS - Ford Focus RS - Mini cooper S - και ολα τα σχετικα 'γκαζια' ΔΕΝ ΤΑ ΠΗΡΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΒΕΛΤΑ ΣΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΤΡΕΞΕΙ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ! ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΔΗΛΑΔΗ! Αν δεν εχει μια εκδηλωση η μια 'πιστα' τυπου Μεγαρα ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ευκολα πρσβασημη και διαθεσημη ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ ΑΠΟ ΦΑΝΑΡΙ ΣΕ ΦΑΝΑΡΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΤΡΟΦΗ ΣΕ ΣΤΡΟΦΗ!

                                    Αν δεν εχει κανεις υποψην του τον αριθμο αυτων των εκδηλωσεων που εχουν γινει στον ΚΑΡΤΟΔΡΟΜΟ μπορω με μεγαλη χαρα να τον ενημερωσω. Και συμφωνω απολυτα οτι ουτε ο καρτοδρομος εχει απαιτουμενα στανταρ ασφαλειας για εκδηλωσεις με αυτοκινητα αλλα μονο για καρτ!

                                    Και κατι που ολοι το λεμε αλλα δεν μπορω μετα απο τον χαμο ενος φιλου την Κυριακη του πασχα και με το παιδακι σημερα να μην το γραψω ομα οπως το σκεφτομαι και με πολυ ΘΥΜΟ:

                                    ΤΟ ********** ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΕ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ( ΟΙΚΟΠΕΔΑ - ΜΙΖΕΣ ΚΤΛ ) ΕΣΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΡΙΝΑ, ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΑΣ ΤΟ ΔΟΣΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΧΡΗΣΗ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      arielis last edited by

                                      Παρατηρώ ότι αναφερόμαστε στο αυτοκίνητο με χαρακτηρίσμους '500+ άλογα', 'τούμπανο' κτλ. Νομίζω οι γενικότητες δεν βοηθάνε την κατάσταση. Προσωπικά δεν ξέρω την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου, και στο κάτω-κάτω, δεν είναι κύρια αιτία του ατυχήματος. Αν το ατύχημα προκαλούνταν από το BMW, δεν νομιω οτι θα άλλαζε κάτι.

                                      Ο χρήστης yugo έγραψε:

                                      1. Απαγόρευση κάθε είδους εκδήλωσης με αυτοκίνητα σε πίστες καρτ ή σε οποιοδήποτε μέρος δεν είναι πραγματική πίστα και δεν έχει τις θέσεις των θεατών σε πραγματικά μεγάλη απόσταση από το δρόμο. Ας κόψουμε τα παραμύθια: και το cartodromo είναι επικίνδυνο για τους θεατές σε κάποια σημεία του.

                                      Πραγματική πίστα στην Ελλάδα έχουμε 1 (άντε 2). Πιστεύω πως με την απαγόρευση τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα. Πx στην Κρήτη δεν υπάρχει καμία πίστα. Ωστόσο κάποιες διοργανώσεις γίνονται είτε σε καρτόπιστες (πχ Χανιά) είτε σε μεγάλους χώρους (αεροδρόμιο Τυμπακίου, Λιμάνι Ηρακλείου κτλ). Με την απαγόρευση πιστεύω θα διογκωθεί το πρόβλημα.

                                      1. Απαγόρευση εκδηλώσεων με αυτοκίνητα χωρίς ρολ-κέιτζ ακόμα και σε πίστες όπου λόγω ψηλών κερμπ είναι εύκολη η ανατροπή (βλ. Μέγαρα).

                                      Με αυτή την κίνηση διοχετεύεις όλους τους 'ερασιτέχνες συμμετέχοντες' να τρέξουν στον δρόμο. Θα οδηγηθούμε σε τέτοια φαινόμενα με μαθηματική ακρίβεια. Συν τοις άλλοις κόβεις τα φτερά, σε οποιονδήποτε νέο που θέλει να ασχοληθεί με το άθλημα. Αν κάποιος είχε ανησυχίες τέτοιου είδους, αυτομάτως λόγω κόστους τις ξεχνάει. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να αφήσω να εννοηθεί ότι δεν είμαι υπέρ τέτοιων μέτρων ασφαλείας. Μακάρι όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν σε τέτοιους αγώνες να είχαν roll cage και πυρόσβεση. Όμως με την απαγόρευση, θα συμβούν τα εξής: Ο μεν οδηγός βλέπει πως θα πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη για να κάνει τον πρώτο του αγώνα και ο δε κάγκουρας θα προτιμήσει να τρέξει στο δρόμο. Ό,τι χειρότερο δηλαδή.

                                      και ολα αυτα γιατι ορισμενοι θελουν να ξεκ@...ουν οδηγωντας το super αυτοκινητο τους των 500+ ιππων (δεν εχω κατι με τον συγκεκριμενο οδηγο και ουτε τον ξερω) νομιζωντας οτι κατι κανουν μοστραρωντας την αλλη μερα στους γνωστους τους σαν τους νεους loeb. θες να τρεξεις κυριε φτιαξε αγωνιστικο και τρεξε αν μπορεις οχι παιδειες και gtcc και tcc kai ac dc και ενα σωρο μαλ@...ιες.

                                      Κύριε Βάρσο,
                                      Με όλο τον σεβασμό θεωρώ πως καλύτερα αυτοί οι 'κ@υλωμένοι' να πηγαίνουν εκεί (ακόμα και με την υποτυπώδη ασφάλεια) και να ξεκ@υλώνουν, παρά να το κάνουν στον δρόμο. Επίσης, παρατηρώ ότι διαχωρίζετε τους αγώνες. Αυτός ο διαχωρισμός και ο υποβιβασμός των αγώνων (λές όλοι όσοι τρέχουν σε 'αγώνες' είναι οι απίστευτοι χεράδες, ενώ οι υπόλοιποι που τρέχουν στις 'παιδιές' είναι κουλοί) μας έχει φέρει στο σημείο που βρισκόμαστε τώρα. Ωχαδερφισμοί του τύπου 'έλα μωρέ, να μπούν εκεί να κάνουν κανένα γύρο, να βάλουμε και ένα κριτή και εντάξει' μας έκαναν σήμερα να θρηνούμε ένα 8χρονο αγόρι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jtgang last edited by

                                        .......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kp61 last edited by

                                          Ο χρήστης JTGANG έγραψε:
                                          Παιδιά μόλις έμαθα κάτι πάρα πολύ άσχημο το οποίο κάνει ακόμα δραματικότερο το περιστατικό της απώλειας του παιδιού και δεν ξέρω αν πρέπει να το αναφέρω....Αφορά το δίδυμο αδερφάκι του....Πόσο άδικη είναι ορισμένες φορές η ζωή......

                                          μην το αναφερεις, δεν βοηθα σε τιποτα, σ αυτη την μορφη που εχει παρει η κουβεντα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            avgeropoulos-junior last edited by

                                            Ο χρήστης JTGANG έγραψε:
                                            Παιδιά μόλις έμαθα κάτι πάρα πολύ άσχημο το οποίο κάνει ακόμα δραματικότερο το περιστατικό της απώλειας του παιδιού και δεν ξέρω αν πρέπει να το αναφέρω....Αφορά το δίδυμο αδερφάκι του....Πόσο άδικη είναι ορισμένες φορές η ζωή......

                                            ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ 99% ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΜΙΛΑΣ...ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΧΙ..!!! ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 11 / 24
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr