-
Οσοι οδηγείτε αυτοκίνητο leasing ισως ξέρετε οτι οι εταρείες (συνήθως) κάνουν μόνες τους το service.
Αυτο που είναι σίγουρο είναι οτι δεν μπορούν να έχουν την τεχνογνωσία του ειδικευμένου στην μάρκα συνεργείου.
Αυτο που έχω ακούσει είναι ότι το service τους είναι πολύ κάτω του μετρίου για τον λόγο που προανέφερα αλλά και επειδή δεν υπάρχει και ενδιαφέρον απο τον οδηγό, μια και δεν είναι τελικά ο ιδιοκτήτης.
Δεν με ανησυχεί τόσο η επιπτώσεις στην αξία του αυτοκινήτου αλλά πραγματικά αρχίζω και ανησυχώ για τον τομέα της ασφάλειας. Εσείς έχετε άποψη/εμπειρία σε αυτο το θέμα?
-
Οσοι οδηγείτε αυτοκίνητο leasing ισως ξέρετε οτι οι εταρείες (συνήθως) κάνουν μόνες τους το service.
Αυτο που είναι σίγουρο είναι οτι δεν μπορούν να έχουν την τεχνογνωσία του ειδικευμένου στην μάρκα συνεργείου.
Αυτο που έχω ακούσει είναι ότι το service τους είναι πολύ κάτω του μετρίου για τον λόγο που προανέφερα αλλά και επειδή δεν υπάρχει και ενδιαφέρον απο τον οδηγό, μια και δεν είναι τελικά ο ιδιοκτήτης.
Δεν με ανησυχεί τόσο η επιπτώσεις στην αξία του αυτοκινήτου αλλά πραγματικά αρχίζω και ανησυχώ για τον τομέα της ασφάλειας. Εσείς έχετε άποψη/εμπειρία σε αυτο το θέμα?
-
Οσοι οδηγείτε αυτοκίνητο leasing ισως ξέρετε οτι οι εταρείες (συνήθως) κάνουν μόνες τους το service.
Αυτο που είναι σίγουρο είναι οτι δεν μπορούν να έχουν την τεχνογνωσία του ειδικευμένου στην μάρκα συνεργείου.
Αυτο που έχω ακούσει είναι ότι το service τους είναι πολύ κάτω του μετρίου για τον λόγο που προανέφερα αλλά και επειδή δεν υπάρχει και ενδιαφέρον απο τον οδηγό, μια και δεν είναι τελικά ο ιδιοκτήτης.
Δεν με ανησυχεί τόσο η επιπτώσεις στην αξία του αυτοκινήτου αλλά πραγματικά αρχίζω και ανησυχώ για τον τομέα της ασφάλειας. Εσείς έχετε άποψη/εμπειρία σε αυτο το θέμα?
-
Στην εταιρία πάντως που είχαμε 2 εταιρικά αυτοκίνητα από δύο διαφορετικές εταιρίες μακροχρόνιας μίσθωσης, τα αυτοκίνητα πήγαιναν σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία για service και φυσικά υπήρχε αυτοκίνητο αντικατάστασης για όσο διάστημα το αυτοκίνητο ήταν προς συντήρηση ή επισκευή. Τα γράφω αυτά γιατί οδηγούσα αυτά τα αυτοκίνητα (Alfa 146 1.6 & Audi TT) και πάντοτε όταν είχε χρειαστεί είτε τα είχα πάει εγώ ο ίδιος στο εξουσιοδοτημένο service είτε η υπεύθυνη εταιρία.
Αυτό που έγραψες είναι από προσωπική σου εμπειρία ή το άκουσες από κάπου? Αναφέρεσαι σε κάποια μεγάλη εταιρία του χώρου ή αόριστα?
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Στην εταιρία πάντως που είχαμε 2 εταιρικά αυτοκίνητα από δύο διαφορετικές εταιρίες μακροχρόνιας μίσθωσης, τα αυτοκίνητα πήγαιναν σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία για service και φυσικά υπήρχε αυτοκίνητο αντικατάστασης για όσο διάστημα το αυτοκίνητο ήταν προς συντήρηση ή επισκευή. Τα γράφω αυτά γιατί οδηγούσα αυτά τα αυτοκίνητα (Alfa 146 1.6 & Audi TT) και πάντοτε όταν είχε χρειαστεί είτε τα είχα πάει εγώ ο ίδιος στο εξουσιοδοτημένο service είτε η υπεύθυνη εταιρία.Αυτό που έγραψες είναι από προσωπική σου εμπειρία ή το άκουσες από κάπου? Αναφέρεσαι σε κάποια μεγάλη εταιρία του χώρου ή αόριστα?
Απο προσωπική εμπειρία οσον αφορά το πρώτο μέρος - μιλάω για μεγάλη εταιρεία. Για το δεύτερο (ποιότητα) είναι κάτι που έχω ακούσει, όπως είπα.
Οσον αφορά αυτοκίνητο αντικατάστασης - υπήρχε επίσης.
-
Aπό ότι γνωρίζω, τα service γίνονται σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
Εκτός του ότι πολλές φορές, οι εταιρείες μακροχρόνιας μίσθωσης αυτοκινήτων είναι ιδιοκτησία επιχειρηματιών που διατηρούν κάποια αντιπροσωπεία, οπότε πολλά από τα service γίνονται εκεί. -
Αλλες εταιρείες κανουν αυτες το service αλλες απλα συνεργάζονται με εξουσιοδοτημένα.Και στις δύο περιπτώσεις υπαρχει ο ίδιος κίνδυνος,αφου ο κοινός στόχος των δύο συνεργείων ειναι να φύγει το αμάξι όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
-
Έχουμε αμάξι (Σιτροέν 5) με λήζινγκ από την Εμπορική Ρεντ για 3 χρόνια τώρα.
Όλα του τα σέρβις έχουν γίνει κατόπιν ραντεβού από εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Σιτροέν της ΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΜΑΣ. Πάντα έδειχναν (τουλάχιστον στο συγκεκριμένο συνεργείο) ιδιαίτερη προσοχή στο αμάξι.Κάποτε μας κάλεσαν ακόμα και για ανάκληση (δεν μου είπε η Σιτροέν γιατί, κάτι για τις ταπετσαρίες, αλλά δεν ξέρω στα σίγουρα...)
Δεν πληρώσαμε κανένα σέρβις κλπ κλπ φυσικά, και κάποια πράγματα που δεν λειτουργούσαν καλά, αν και τελείως λεπτομέρειες (η τσιμούχα του παραθύρου του οδηγού έκανε θόρυβο όταν έκλεινε το παράθυρο) επιδιορθώθηκαν κανονικά και σωστά στην εγγύηση.
Όπότε ικανοποιημένοι μείναμε. Τώρα αυτά όσον αφορά την Εμπορική Ρεντ για το Σιτροέν που έχουμε. Για άλλες δεν έχω ιδέα.
-
Οι σχετικές εμπειρίες μου αφορούν και τα δύο είδη μίσθωσης:
Οι μεγάλες ενοικιαστικές - leasing (avis κλπ) έχουν δικά τους συνεργεία που πραγματοποιούν το 90% των συντηρήσεων. Η εμπειρία φίλης μου που εργάζεται σε φαρμακευτική εταιρία είνα εντελώς αρνητική καθώς τόσο στην corolla που είχε πριν όσο και σε Α2 που έχει τώρα έχει αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα (έχει μείνει στην μέση του πουθενά από λάδια γιατί της είχαν στραβοβιδώσει το φίλτρο λαδιού, δεν τις άλλαζαν ελαστικά, κλπ. ενώ στο audi κυκλοφορούσε σχεδόν 7 μήνες με πρόβλημα στο τιμόνι το οποίο κάθε φορά της υπόσχονταν να το φτιάξουν χωρίς κανένα αποτέλεσμα). Η γενική τάση αυτών των εταιριών έχω την αίσθηση ότι είναι να το φτιάξουμε για να τσουλάει και τίποτα παραπέρα.
Σε ότι αφορά εταιρείες - παρακλάδια αντιπροσωπειών τα αυτοκίνητα των οπίων συντηρούνται απο το εξουσιοδοτημένο δίκτυο, τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα καθώς τα συνεργεία με μεγάλη τους χαρά αντικαθιστούν σχεδόν οποιοδήποτε εξάρτημα (χρειάζεται -δεν χρειάζεται) χωρίς την γκρίνια του πελάτη που βρίσκεται στο μαγαζί αφού δεν πληρώνει αυτός (οι εταιρίες leasing δεν ψειρίζουν αν πχ τα τακάκια αλλάχθηκαν 2-3000χλμ νωρίτερα). -
εεμμμ..ακριβώς αυτό.
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Οι σχετικές εμπειρίες μου αφορούν και τα δύο είδη μίσθωσης:
Οι μεγάλες ενοικιαστικές - leasing (avis κλπ) έχουν δικά τους συνεργεία που πραγματοποιούν το 90% των συντηρήσεων. Η εμπειρία φίλης μου που εργάζεται σε φαρμακευτική εταιρία είνα εντελώς αρνητική καθώς τόσο στην corolla που είχε πριν όσο και σε Α2 που έχει τώρα έχει αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα (έχει μείνει στην μέση του πουθενά από λάδια γιατί της είχαν στραβοβιδώσει το φίλτρο λαδιού, δεν τις άλλαζαν ελαστικά, κλπ. ενώ στο audi κυκλοφορούσε σχεδόν 7 μήνες με πρόβλημα στο τιμόνι το οποίο κάθε φορά της υπόσχονταν να το φτιάξουν χωρίς κανένα αποτέλεσμα). Η γενική τάση αυτών των εταιριών έχω την αίσθηση ότι είναι να το φτιάξουμε για να τσουλάει και τίποτα παραπέρα.
Σε ότι αφορά εταιρείες - παρακλάδια αντιπροσωπειών τα αυτοκίνητα των οπίων συντηρούνται απο το εξουσιοδοτημένο δίκτυο, τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα καθώς τα συνεργεία με μεγάλη τους χαρά αντικαθιστούν σχεδόν οποιοδήποτε εξάρτημα (χρειάζεται -δεν χρειάζεται) χωρίς την γκρίνια του πελάτη που βρίσκεται στο μαγαζί αφού δεν πληρώνει αυτός (οι εταιρίες leasing δεν ψειρίζουν αν πχ τα τακάκια αλλάχθηκαν 2-3000χλμ νωρίτερα).
Εταιρείες leasing και service