-
-
-
-
Υπάρχει κάποιο νέο;
-
35 συμμετοχες στον Αλμυρο.
-
Μετά την διεξαγωγή του Ασφάλτινου Σπρίντ του Μπράλου και την κατακόρυφη πτώση των συμμετοχών σε σχέση με πέρυσι, από 87 σε 28, έρχεται το Σπρίντ της Όθρυος να ισορροπήσει λίγο τα πράγματα με τις 35 συμμετοχές ( πέρυσι 36 ).
Και φέτος οι Βορειοελλαδίτες οδηγοί κάνουν αισθητή την «παρουσία τους» με την παντελή απουσία τους …
Ούτε ένας !!!Και δεν είναι αιτία η μη προσμέτρηση του Σπρίντ στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, διότι και όταν παλαιότερα προσμετρούσε, πάλι ανάλογη ήταν η συμμετοχή…
Ίσως να «συμμαζεύουν» τα αυτοκίνητα από το Σπρίντ της Πτολεμαϊδας, ή ίσως να τα προετοιμάζουν για το Ράλλυ Φίλιππος ..Μου προκαλεί εντύπωση πάντως ότι οι Βόρειοι (γενικά) δεν στοχεύουν στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτινων Σπρίντ, όπου οι 7 από τους 9 αγώνες διεξάγονται από την Αμφίκλεια έως τα Γιάννενα (290 χλμ), προσμετρούν για κάθε αγωνιζόμενο οι 7 από τους 9 αγώνες και απαιτείται μόνο ασφάλτινη προετοιμασία…
Σε αντιδιαστολή (το ακριβότερο) Κύπελλο Βορείου Ελλάδος αυξάνει τον ανταγωνισμό, διότι για κάθε αγωνιζόμενο υπολογίζονται όλοι οι αγώνες που συμμετείχε και κατατάχθηκε, περιλαμβάνει αγώνες και των δύο επιφανειών και χωροταξικά δεν είναι περισσότερο «μαζεμένο» όπως θα περίμενε κανείς, αλλά εκτείνεται από τα Γιάννενα έως την Αλεξανδρούπολη (630 χλμ.)!!!
-
Μιχαλη,διόρθωσέ με αν κανω λαθος,αλλα,πέρυσι το Οθρυς επεφτε μαζι με το Βελβεντου,και προπερσυ πρεπει να επεφτε μαζι με το Θερμαικου.Λογικο δεν ειναι όποιος ηθελε να αγωνιστει,να πάει στον κοντινοτερο αγωνα;
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
...Και φέτος οι Βορειοελλαδίτες οδηγοί κάνουν αισθητή την «παρουσία τους» με την παντελή απουσία τους …
Ούτε ένας !!!...Καλα,μην εισαι και τοσο απολυτος...
Συμφωνω οτι δεν εχει την συμμετοχη που θα περιμενε καποιος αλλα τι να κανουμε,ειναι και το Βεροιας κοντα... -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μιχαλη,διόρθωσέ με αν κανω λαθος,αλλα,πέρυσι το Οθρυς επεφτε μαζι με το Βελβεντου,και προπερσυ πρεπει να επεφτε μαζι με το Θερμαικου.Λογικο δεν ειναι όποιος ηθελε να αγωνιστει,να πάει στον κοντινοτερο αγωνα;Το μυαλό σου είναι ξυράφι και η μνήμη σου ...ελέφαντα !!! Ακριβώς έτσι είναι ..., αλλά μιλώ γενικά για τις διοργανώσεις του Βόλου.
Στο περισινό Κένταυρος, οι Βόρειοι ήταν 2 ~ 3 μόνο, παρόλο που μετρούσε στο Βορείου Ελλάδος. Φέτος θα δούμε, αλλά δεν περιμένω περισσότερους. Δηλαδή, ενέκαθεν είτε μετρούσε είτε δεν μετρούσε το Ράλλυ Κένταυρος στον συγκεκριμένο θεσμό, ελάχιστοι αγωνιζόμενοι από Βόρεια Ελλάδα το επέλεγαν. Αυτό είναι ιστορικά διαπιστωμένο...Γενικά δεν κατεβαίνετε εύκολα κάτω από τα Τέμπη !!!
Ισως θα πρέπει να προσπαθήσουμε περισσότερο και να εντοπίσουμε τα αδύνατα σημεία που εμποδίζουν την μεγιστοποίηση της συνεργασίας μας, ούτως ώστε να αλλάξει αυτή η κατάσταση επ΄ωφελεία αμφοτέρων των πλευρών (Λ.Α.Βόλου και Αγωνιζομένων)...
-
Ο χρήστης sthom έγραψε:
Καλα,μην εισαι και τοσο απολυτος...
Συμφωνω οτι δεν εχει την συμμετοχη που θα περιμενε καποιος αλλα τι να κανουμε,ειναι και το Βεροιας κοντα...Αν είναι έχοντας εμείς μειωμένες συμμετοχές να έχει επιτυχία το Φίλιππος..., εεε τότε χαλάλι...
Όλα τα παιδιά στην Βέροια είναι αγαπημένοι φίλοι και οι προσπάθειές τους αξίζουν το καλύτερο αποτέλεσμα !!! -
φέτος δεν είναι να κάνουμε αυτή τη συζήτηση. όπως ειπώθηκε με δωρεάν συμμετοχή και η Πτολεμαϊδα είχε τόσες... δύσκολα τα πράγματα γενικά... γενικά εδώ και χρόνια ισχύει αυτό το πράγμα απλά το βλέπω σαν.. συνήθεια που δεν αλλάζει.
για το ότι κάποιο πλήρωμα θα μπορούσε να κυνηγήσει τα σπριντ κεντρικής Ελλάδας εγώ θα πω ότι ελάχιστα πληρώματα θα κυνηγήσουν κάτι και πόσο μάλλον σε σπριντ. Καλώς η κακώς το ΔΕΘ είναι must για όποιον κυνηγάει κάτι στη Βόρειο Ελλάδα οπότε αυτόματα τρέχει στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος.
που και φέτος είναι μαζεμένο, πχ το Ράλλυ Φίλλιπος έχει δύο ειδικές επαναλαμβανόμενες. αν εξαιρέσουμε δηλαδή το ΔΕΘ σαν δαπανηρό, το υπόλοιπο Κυπελλο Β.Ελλάδος βγαίνει με το Φίλιππος-Θερμαϊκου και πολλά σπριντάκια. είναι καλή συνταγήεγώ πχ φέτος ενώ έχω κάνει και την.. ανάλογη καβάτζα από λάστιχα (λόγω ευκαιρίας) επιλέγω συνειδητά να μη.. τρέξω άσφαλτο γιατί πολύ.. ανηφόρα έχει πέσει τώρα τελευταία και δεν έχω και τα αυτοκίνητο να το χαρώ ανάλογα (μοτερ και κυρίως σαζμαν) ενώ με χαρά βλέπω ότι τα χωμάτινα σπριντ (που επιλέγω να είναι όσο πιο 'φιλικά' γίνεται για το αυτοκίνητο) δεν έχουν το σύνδρομο της ανηφόρας και τα διασκεδάζω πολλαπλές φορές. Οκ, πρώτη φορά χώμα, άλλη αίσθηση αλλά το θέμα της ανηφόρας έχει αρχίζει να με πειράζει εδώ και καιρό..
μάλλον ξεκάρφωτα το θέτω σαν ζήτημα, αλλά προσωπικά άποψη είναι στο κάτω κάτω. δείτε όμως ότι και στην ειδική της Βλάστης (Πτολεμαϊδα) που έκατσα και το είδα στο Google Earth, η υψομετρική διαφορά ήταν 740μ εκκίνηση με 1500 μέτρα στον τερματισμό (αν γινόταν ολόκληρη, όχι τώρα που κόπηκε από τα χιόνια).
στο Σπριντ Όθρυς ποια είναι τα αντίστοιχα υψόμετρα ;
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
εγώ πχ φέτος ενώ έχω κάνει και την.. ανάλογη καβάτζα από λάστιχα (λόγω ευκαιρίας) επιλέγω συνειδητά να μη.. τρέξω άσφαλτο γιατί πολύ.. ανηφόρα έχει πέσει τώρα τελευταία και δεν έχω και τα αυτοκίνητο να το χαρώ ανάλογα (μοτερ και κυρίως σαζμαν) ενώ με χαρά βλέπω ότι τα χωμάτινα σπριντ (που επιλέγω να είναι όσο πιο 'φιλικά' γίνεται για το αυτοκίνητο) δεν έχουν το σύνδρομο της ανηφόρας και τα διασκεδάζω πολλαπλές φορές. Οκ, πρώτη φορά χώμα, άλλη αίσθηση αλλά το θέμα της ανηφόρας έχει αρχίζει να με πειράζει εδώ και καιρό..Καλέ μου φίλε, glf , πραγματικά τώρα τελευταία πέφτει πολύ ανηφόρα και η συνηθισμένη δικαιολογία είναι, ότι είναι... ασφαλέστερη της κατηφόρας και παρεπιμπτόντως δημιουργεί λιγότερα (ενδεχόμενα) προβλήματα στην Οργάνωση...
Βέβαια εγώ προσωπικά πιστεύω, ότι εφόσον οι περισσότεροι πλέον πρωταθλητές και κυπελούχοι, διανύουν τα δεύτερα -άντα και τα πρώτα - ήντα της ηλικίας τους..., όσο οι 'φτερούγες' ξεφυτρώνουν στο πίσω μέρος των αυτοκινήτων... και όσο χρησιμοποιούνται μόνο οι τρείς πρώτες σχέσεις στο κιβώτιο..., τότε λοιπόν οι ειδικές θα ανηφορίζουν όλο και πιό πολύ !!!
Εσύ γνωρίζεις πολύ καλύτερα ότι οι κατηφορικές ειδικές, απαιτούν μυαλό μεσήλικα, καρδιά νέου και φυσική κατάσταση εφήβου...
Τέτοιοι οδηγοί (ταλέντα) εμφανίζονται στον χώρο μας, ένας σε κάθε ... δεκαετία !!!Στο Ράλλυ Κένταυρος 2009, το δελτίο τύπου το είχα συντάξει εγώ προσωπικά και μεταξύ άλλων ανέφερα ( με αρκετή ποιητική διάθεση)
….. Περιμένουμε τους φιλάθλους από κάθε γωνιά της χώρας μας, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μοναδικές στην Ελλάδα ειδικές διαδρομές στις οποίες «μετράνε» η ψυχή, η γνώση, τα χέρια και η εμπειρία.
Ανηφορικές που σκίζουν αλαζονικά τα σύννεφα και ζηλεύουν το Pikes Peak του Colorado, εδώ που και ο τελευταίος ίππος του κινητήρα αναδεικνύεται σε πρωταγωνιστή, με 9% ανηφόρα και 1.100m υψομετρική διαφορά μεταξύ αφετηρίας και τερματισμού!
Κατηφορικές προκλητικά τεχνικές που ξεδιπλώνονται μέσα σε σκιερά δάση, με διαδρομές ανατριχιαστικά γρήγορες, χαμένες οπτικά σε οξιές και καστανιές, με ξελογιάστρες ευθείες τελειωμένης 5ης που καταλήγουν σε αδίστακτες φουρκέτες 2ης …
Ειδικές διαδρομές που όταν οι πυρακτωμένοι δίσκοι δίνουν αγώνα επιβίωσης, η ηχώ αναδύει απότομα μέσα από το βυθό των χαραδρών ένα βίαιο πανδαιμόνιο μελωδιών, που απελευθερώνονται από τις εκρήξεις των εξατμίσεων, καθώς τα θυελλώδη ντεσιμπέλ των κινητήρων βιάζουν με τρομακτική αγριότητα τα αυτιά του Κένταυρου Χείρωνα!...Η ειδική που υπαινισσόμουν ήταν η Δράκεια των 17 χλμ. Οι προτάσεις μου προς το Δ.Σ. της Λ.Α.Βόλου, για να διεξαχθεί ως κατηφορική…, αντιμετωπίζονται ακόμη και σήμερα με αμφισβήτηση, φόβο, δισταγμό και άρνηση …
-
Eτσι ομως θα μεινει κανενας να περιμενει μετα το 2020 να δει τιποτα αγωνιστικο της προκοπης ? η θα εχουν εξαφανιστει κι οι τελευταιοι ρομαντικοι .... και αντε ξαναβρες τους ........
Τιποτα ...ολα ξεκινανε απ'την μιζερια μας της την οικονομικη , και σάυτο βαζουν πλατη οι διοργανωτες που φυσικα κοιτανε να μην εχουν .... γενικα απωλειες , που θα εκθεσουν τις αδυναμιες τους ..........
Ο μεγαλυτερος λογος που δεν εχουμε υψηλο επιπεδο οδηγησης ειναι κυριως ....αυτος !
Παρακολουθηστε τους (λιγους)γρηγορους αναβασιαρηδες πλεον , οταν κανουν κανενα ραλλακι ,ειδικα σε κατηφορικες ..... τους χρονους τους (οταν δεν σαβουρονοντε )!
-
Τα σπριντ δεν έχουν καμία δουλειά να είναι μεγάλες αναβάσεις. Πέρα από όλα τα άλλα, οι αγώνες αυτοί είναι 'φυτώριο' και ευκαιρία εξάσκησης των 'φτωχών', οπότε θα πρέπει να δίνουν τη δυνατότητα γρήγορου ρυθμού και σε παιδιά με Ν1, Ν2, Ε9 που δεν έχουν σασμάν και άλογα. Η επιλογή της ΛΑΜΑ για φέτος θα πρέπει να αποτελέσει το παράδειγμα προς μίμηση για όλες τις λέσχες που θέλουν να διοργανώνουν σπριντ.
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
.............επιλέγω συνειδητά να μη.. τρέξω άσφαλτο γιατί πολύ.. ανηφόρα έχει πέσει τώρα τελευταία ....Δηλαδη θα μας ερθεις στα 40.600 μετρα οπου ανηφορικα ( και πολλα επιπεδα) ειναι μονο τα 16.000 μετρα?
http://www.facebook.com/pages/LESCHE-AU ... 172?ref=nf -
33 πληρώματα πέρασαν Τεχνικό Ελεγχο.
Μικροελλείψεις Διοικητικού χαρακτήρα, θα τακτοποιηθούν έως την έναρξη της πανηγυρικής εκκίνησης.
Οι Τεχνικοί Εφοροι εισηγήθηκαν στο Συμβούλιο Αγωνοδικών την αλλαγή Ομάδας 4 Συμμετεχόντων, χωρίς την αλλαγή των κλάσεών τους, (και η οποία έγινε αποδεκτή).
Ολες οι κατηγορίες - κλάσεις γέμισαν και προσμετρούν κανονικά στην βαθμολογία.
Επικυρώθηκε από τους Αγωνοδίκες ο Πίνακας Εκκινούντων και το Ωράριο Εκκίνησης
Ολοι οι αγωνιζόμενοι εκκινούν ανά 2 λεπτά, πλήν του 1ου της κατηγορίας - κλάσης άνω των 2.000cc (ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΞΕΝΟΦΩΝ - ΤΣΙΑΠΑΣ ΑΛΕΞ MITSUBISHI EVO 6), οι οποίοι εκκινούν με διαφορά 3 λεπτών απο τον προηγούμενό τους, (για λόγους ασφάλειας).
Καλή Διασκέδαση και Καλή Επιτυχία σε όλους τους αγωνιζόμενους !!!
-
Το πρωτο ρεπορτάζ απο τον αγωνα 3ο rally sprint ΟΘΡΥΣ που τέλειωσε με επιτυχία 2 ωρες πρίν στο link που ακολουθει http://karapetsanos.blogspot.com/2010/0 ... l-dvd.html
-
Σχολια μετα τον αγωνα...
Καλη οργανωση,καπως κουραστικη η απλη μεχρι το service park αλλα σιγουρα οχι βαρετη,πολυ ωραιος καιρος και γενικοτερες συνθηκες.
Ευτυχως σχεδον καθολου χωματα απο μπουκες και γενικοτερα πολυ ευχαριστος αγωνας.Μπραβο στην λεσχη του Βολου!
Εντυπωσεις αριστες και ελπιζω μια απο τα ιδια και του χρονου. -
Η καθιερωμενη μας γκαλερυ σας περιμενει εδω:
http://www.r40.gr/gallery2/main.php?g2_itemId=75131
Η μεγαλύτερη δική μου εντυπωση,ήταν το πλήθος των θεατων!!!!Βοήθησε βεβαια και ο ανοιξιάτικος καιρος,αλλα και πάλι εντυπωσιακοτατη η παρουσια θεατων!!!
Δευτερη εντυπωση,οι αρκετες εγκαταλειψεις. -
Eλα βρε hunter ρομαντικε ....ποιος ενδιαφερεται για αγωνα ραλλυ σπριντ εκτος απο εσενα και 3 χλμ αυτοκινητων θεατων στον Αλμυρο .......Kοινως , ποιος το gamai αυτο το αθλημα ..... οταν μπορουν να το πηδανε ομαδικως οι αρχηγοι του ?
Μπες στα live αποτελεσματα του εθνικου μας portello (italian sic ) να μαθεις κι εσυ ποιο ειναι το βασικο μενου ,και το μελλον του σπορ ........απ'τα πιο φοβερα ατομα που εχουν περασει απ'αυτο το σπορ στην ιστορια του .......
..........http://www.ethea-live.gr/
3o Rally Sprint ΟΘΡΥΣ 10~11 Απριλίου 2010