Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλημα στο φρεναρισμα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλημα στο φρεναρισμα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    51
    2699
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      italakias last edited by

      εχω ενα σοβαρο θεμα με τα φρενα του αυτοκινητου μου.
      οταν παταω δυνατο φρενο το αμαξι γυρναει δλδ παει για τετ α κε .
      μερικες φορες νιωθω την μουρη του να ψαχνεται αριστερα δεξια κατα το φρεναρισμα και στο τελος τραβαει προς τα αριστερα και το πισω μερος προς τα δεξια.
      εχθες που ημουν εθνικη οδο αριστερη λωριδα πατησα δοκιμαστικα φρενο και το αμαξι παλι τραβηξε αριστερα.
      αν συνεχιζα να παταω φρενο μαλλον θα επεφτα απανω στο διαχωριστικο .

      υποψην εχω αλλαξει κατανεμητη,τακακια μπροστα αλλαξα πριν λιγες μερες
      το προβλημα με τα φρενα υπαρχει εδω και πολυ καιρο,χρονια.
      ξερω οτι δεν θα βρεθει ποτε λυση,ειμαι καταδικασμενος να οδηγω ενα αμαξι με επικυνδυνα φρενα ,απλως το εβαλα μπας και μια στο εκατομυριο βρεθει λυση.

      το εβαλα αγγελια ταμαξι περσι για πουλημα και μετα απο λιγο καιρο την εβγαλα γιατι το μετανιωσα.
      ειπα να το δωσω αποσυρση αλλα το πασοκ την καταργησε.
      εχω ενα αμαξι γρηγορο χωρις φρενα και φοβαμαι μην παθω καμια ζημια.
      περιμενω αποψεις απο ειδικους να δουμε τι σκατα φταιει

      Υ.Γ τα συνεργεια δεν πολυασχολουνται με το αμαξι ,γιατι το βλεπουν παλιο και με το που τους λεω το προβλημα αρχιζουν τα γνωστα,

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • I
        italakias last edited by

        εχω ενα σοβαρο θεμα με τα φρενα του αυτοκινητου μου.
        οταν παταω δυνατο φρενο το αμαξι γυρναει δλδ παει για τετ α κε .
        μερικες φορες νιωθω την μουρη του να ψαχνεται αριστερα δεξια κατα το φρεναρισμα και στο τελος τραβαει προς τα αριστερα και το πισω μερος προς τα δεξια.
        εχθες που ημουν εθνικη οδο αριστερη λωριδα πατησα δοκιμαστικα φρενο και το αμαξι παλι τραβηξε αριστερα.
        αν συνεχιζα να παταω φρενο μαλλον θα επεφτα απανω στο διαχωριστικο .

        υποψην εχω αλλαξει κατανεμητη,τακακια μπροστα αλλαξα πριν λιγες μερες
        το προβλημα με τα φρενα υπαρχει εδω και πολυ καιρο,χρονια.
        ξερω οτι δεν θα βρεθει ποτε λυση,ειμαι καταδικασμενος να οδηγω ενα αμαξι με επικυνδυνα φρενα ,απλως το εβαλα μπας και μια στο εκατομυριο βρεθει λυση.

        το εβαλα αγγελια ταμαξι περσι για πουλημα και μετα απο λιγο καιρο την εβγαλα γιατι το μετανιωσα.
        ειπα να το δωσω αποσυρση αλλα το πασοκ την καταργησε.
        εχω ενα αμαξι γρηγορο χωρις φρενα και φοβαμαι μην παθω καμια ζημια.
        περιμενω αποψεις απο ειδικους να δουμε τι σκατα φταιει

        Υ.Γ τα συνεργεια δεν πολυασχολουνται με το αμαξι ,γιατι το βλεπουν παλιο και με το που τους λεω το προβλημα αρχιζουν τα γνωστα,

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • I
          italakias last edited by

          εχω ενα σοβαρο θεμα με τα φρενα του αυτοκινητου μου.
          οταν παταω δυνατο φρενο το αμαξι γυρναει δλδ παει για τετ α κε .
          μερικες φορες νιωθω την μουρη του να ψαχνεται αριστερα δεξια κατα το φρεναρισμα και στο τελος τραβαει προς τα αριστερα και το πισω μερος προς τα δεξια.
          εχθες που ημουν εθνικη οδο αριστερη λωριδα πατησα δοκιμαστικα φρενο και το αμαξι παλι τραβηξε αριστερα.
          αν συνεχιζα να παταω φρενο μαλλον θα επεφτα απανω στο διαχωριστικο .

          υποψην εχω αλλαξει κατανεμητη,τακακια μπροστα αλλαξα πριν λιγες μερες
          το προβλημα με τα φρενα υπαρχει εδω και πολυ καιρο,χρονια.
          ξερω οτι δεν θα βρεθει ποτε λυση,ειμαι καταδικασμενος να οδηγω ενα αμαξι με επικυνδυνα φρενα ,απλως το εβαλα μπας και μια στο εκατομυριο βρεθει λυση.

          το εβαλα αγγελια ταμαξι περσι για πουλημα και μετα απο λιγο καιρο την εβγαλα γιατι το μετανιωσα.
          ειπα να το δωσω αποσυρση αλλα το πασοκ την καταργησε.
          εχω ενα αμαξι γρηγορο χωρις φρενα και φοβαμαι μην παθω καμια ζημια.
          περιμενω αποψεις απο ειδικους να δουμε τι σκατα φταιει

          Υ.Γ τα συνεργεια δεν πολυασχολουνται με το αμαξι ,γιατι το βλεπουν παλιο και με το που τους λεω το προβλημα αρχιζουν τα γνωστα,

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • M
            mad-max-13 last edited by

            το προβλημα δεν ειναι απαραιτητο να οφειλετε στα φρενα...
            ενα στραβο ψαλιδι ή λιωμενα σινεμπλοκ εχουν ακριβως την ιδια συμπεριφορα

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • ?
              A Former User last edited by

              Σε ενα Ικτεο να μετρησουν τα φρενα στο ειδικο μηχανημα,εκει θα δεις ποιο δεν παταει οσο πρεπει.Επισης καλο θα ηταν να το δεις και στο τζογομετρο,μπορει η αναρτηση να εχει τζογους .

              Ο κατανεμητης που αλλαξες ηθελε σεταρισμα;Νομιζω οτι οι μηχανικοι κατανεμητες θελουν καποια διαδικασια οταν τοποθετουνται.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • xenos
                xenos last edited by

                Θα πρότεινα να επισκεφτείς κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο, κανέναν που ασχολείται με κανένα αγωνιστικό ίσως. Μόνο τέτοιοι άνθρωποι μπορούν να σε βοηθήσουν πιστεύω σε ένα παλιό αυτοκίνητο χωρίς να σου αλλάξουν το μισό.

                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Υποθετουμε οτι εχει γινει εξαερωση στα υγρα φρενων,τα λαστιχα ειναι σε καλη κατασταση οπως και τα μαρκουτσια των φρενων.Σωστα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    italakias last edited by

                    BILL33

                    εκει πρεπει να πληρωσω για τον ελεγχο;

                    τα μπροστα μαρκουτσια ειναι αλλαγμενα ,τα πισω οχι.
                    εχω αλλαξει υγρα φρενων και εχω κανει εξαερωση.

                    xenos
                    ειναι κιαυτο μια λυση

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ναι,δεν ξερω ποσο ομως.Αλλιως πας σε φρενά που θα εχει και αυτος τετοια μηχανημα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        italakias last edited by

                        μαλλον θα το παω στο κτεο αν και φοβαμαι μην δουν πολυ αθλια τα φρενα και μου κρατησουν ταμαξι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • J
                          johnkyr last edited by

                          Ο χρήστης italakias έγραψε:
                          μαλλον θα το παω στο κτεο αν και φοβαμαι μην δουν πολυ αθλια τα φρενα και μου κρατησουν ταμαξι.

                          o έλεγχος στο ΚΤΕΟ είναι 5-10€ Μαχ.

                          http://www.auteco.gr/site/index.php?opt ... d=43&lang=

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • I
                            italakias last edited by

                            σωστος

                            7 ευρω για ελεγχο στα φρενα.
                            φευγω για ελεγχο και επιστρεφω εντος λιγων ωρων

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • C
                              citrovag last edited by

                              Ο κατανεμητης ειναι ρυθμιζομενος ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • G
                                ggab last edited by

                                βασικα για ποιο αυτοκινητο μιλαμε;και τι παει να πει παλιο;υποχρεωση τους να δωσουν λυση στην αντιπροσωπεια αλλα και οπουδηποτε αλλου αν πας

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • I
                                  italakias last edited by

                                  πηγα στο κτεο

                                  μου ειπαν οτι πρεπει να το εχω περασει κτεο και να μην εχει ληξει βεβαια για να το ελεγξουν.

                                  εγω ομως δεν το εχω περασει ποτε.
                                  τζαμπα η βενζινη που εκαψα

                                  ο κατανεμητης ειναι ρυθμιζομενος και το αμαξι ειναι μια δελτα του 92.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • L
                                    lll last edited by

                                    Ειδες, το Ιταλικο αμαξι....
                                    Σορρυ για το , αλλα ρε Ιταλακια , νομιζα οτι αποχωρησες...???...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • I
                                      italakias last edited by

                                      και ο σουμαχερ αποχωρησε αλλα επανηλθε

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • S
                                        saxon_747 last edited by

                                        Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                        και ο σουμαχερ αποχωρησε αλλα επανηλθε

                                        O Σουμαχερ ειχε φρενα ομως.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Μπορεί να φταίνε πολλά πράματα, φρένα εμπρός, φρένα πίσω, γεωμετρία και ανάρτηση εμπρός, πίσω....να είναι κομμένο και κολλημένο αυτοκίνητο, να είσαι πολύ βαρύς και να πηγαίνει το βάρος μονόπαντα ή ίσως όταν πατάς το φρένο στρίβεις χωρίς να το καταλάβεις και το τιμόνι (στραβό κάθισμα, στραβό πετάλι, κοντός οδηγός κλπ)!
                                          Πάντως το πιο εύκολο και λογικό είναι όπως σου είπαν να αρχίσεις από φρενομέτρηση. Έτσι θα ξεκαθαρίσεις αν φταίνε τα φρένα και ποιο από όλα (εμπρός πίσω δεξιά αριστερά) ή όχι.
                                          Αν φταίνε τα φρένα ψάχνεις όλο το κύκλωμα υγρό, εξαέρωση, αντλία, σωληνάκια, δαγκάνες, τακάκια, δισκόπλακες... κλπ.
                                          Αν δεν φταίνε τότε ψάχνεις ευθυγράμμιση, τζόγους, ύψος αμαξώματος, αμορτισέρ για διαφορετική φθορά κλπ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            italakias last edited by

                                            στο φρενομετρο τι μετρανε ακριβως;

                                            θα βγει συμπερασμα τι φταιει ;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr