-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αν και δε θα μου κανε εντυπωση με το χαρο
@JDL
ώστε τον πρόσεχες με τα 250+? -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
@JDL
ώστε τον πρόσεχες με τα 250+?Ναι ρε του κρατούσα και το χέρι να μην μου φοβάται....
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
......οοοοόχι ρε γ@μ@το!!!!! τράκαρα
Όταν λέω εγώ τι μλκς έχω δίκιο.... :
Και για να μην αναρωτιέσαι και εγω το ίδιο είμαι οπότε δεν είναι ύβρης
αααα! επιμένεις βλέπω.... ντροπή σου!
....να μη κάνω ένα αστειάκι δηλαδή? μια πρωταπριλιά την έχουμε!
όσο για την 'για τα μπάζα' γερμανική ανάρτησή σου(ψέματα σου είπαν, ειναι ξαναφτιαγμένη από ανταλλακτικά που πετάει η KONI ) εννοείται ότι θέλω να συμμετάσχω στην ρύθμιση αλλά πρέπει πρώτα να μετρήσουμε... ένα μαμά και να ξεκινήσουμε από εκεί. Μιλάμε...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
......οοοοόχι ρε γ@μ@το!!!!! τράκαρα
Όταν λέω εγώ τι μλκς έχω δίκιο.... :
Και για να μην αναρωτιέσαι και εγω το ίδιο είμαι οπότε δεν είναι ύβρης
πρωταπριλιατικο αστειακι ειναι ρε συ
αν και δε θα μου κανε εντυπωση με το χαρο
ευχαριστώ για την ψήφο εμπιστοσύνης σου φίλε...
...άκου Χάρο!?!
-
μαθε να σηκωνεις λιγη ΠΛΑΚΑ!
το ξερω οτι εισαι καλος οδηγος , καλυτερος απο μενα, αν και λιγο χαρος
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
όσο για την 'για τα μπάζα' γερμανική ανάρτησή σου(ψέματα σου είπαν, ειναι ξαναφτιαγμένη από ανταλλακτικά που πετάει η KONI ) εννοείται ότι θέλω να συμμετάσχω στην ρύθμιση αλλά πρέπει πρώτα να μετρήσουμε... ένα μαμά και να ξεκινήσουμε από εκεί. Μιλάμε...
Ρε κακεντρεχή άνθρωπε αυτό ισχύει για την σειρά 1, οι σειρές 2,3 και clubsport είναι αλλού παπά ευαγγέλιο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
μαθε να σηκωνεις λιγη ΠΛΑΚΑ!το ξερω οτι εισαι καλος οδηγος , καλυτερος απο μενα, αν και λιγο χαρος
Μην ψαρώνεις ρε με τον ξύλινο....
-
Ετοιμάζομαι πυρετωδώς να αλλάξω τα νούμερα της υπογραφής μου, αρκετά ήσυχος ήμουν...
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
Ετοιμάζομαι πυρετωδώς να αλλάξω τα νούμερα της υπογραφής μου, αρκετά ήσυχος ήμουν...Nα αλλαξεις και τα γραμματα σε...Unable to drive(it)
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Ετοιμάζομαι πυρετωδώς να αλλάξω τα νούμερα της υπογραφής μου, αρκετά ήσυχος ήμουν...
Nα αλλαξεις και τα γραμματα σε...Unable to drive(it)
Όχι ρε δεν κάνω μαλακίες, θα γίνουν όλα τα πρέπωντα για να συνεχήσει να είναι fun, αν αποτύχω όμως στο υπόσχομαι ότι θα το αλλάξω και αυτό.
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
όσο για την 'για τα μπάζα' γερμανική ανάρτησή σου(ψέματα σου είπαν, ειναι ξαναφτιαγμένη από ανταλλακτικά που πετάει η KONI ) εννοείται ότι θέλω να συμμετάσχω στην ρύθμιση αλλά πρέπει πρώτα να μετρήσουμε... ένα μαμά και να ξεκινήσουμε από εκεί. Μιλάμε...
Ρε κακεντρεχή άνθρωπε αυτό ισχύει για την σειρά 1, οι σειρές 2,3 και clubsport είναι αλλού παπά ευαγγέλιο
να κάτι που δε γνώριζα για τις KW....
τι ώρα έχεις κανονίσει? γιατί πρωινά εγώ όπως καταλαβαίνεις, δεν μπορώ αφού εργάζομαι.
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
Ετοιμάζομαι πυρετωδώς να αλλάξω τα νούμερα της υπογραφής μου, αρκετά ήσυχος ήμουν...
Nα αλλαξεις και τα γραμματα σε...Unable to drive(it)
Όχι ρε δεν κάνω μαλακίες, θα γίνουν όλα τα πρέποντα για να συνεχίσει να είναι fun, αν αποτύχω όμως στο υπόσχομαι ότι θα το αλλάξω και αυτό.
άλογα δε λείπουν, πρόσφυση λείπει... Οπότε αν πραγματικά θες να βελτιώσεις την επίδοση σου γενικότερα θα πρέπει να βάλεις ένα μπλοκέ διαφορικό, ένα εξελιγμένο σύστημα ευστάθειας(κατά προτίμηση της αγωνιστικής ομάδας της VW) και άλλο συνδυασμό ελαστικών - ζαντών... τέλος βεβαίως, βεβαίως, να ρυθμίσεις την ανάρτηση καλύτερα ή να πας σε μια εξ αρχής ανώτερη λύση (π.χ. Ohlins) ώστε να δουλεύει το αμάξι με τον δρόμο κι όχι εναντίον του...
επίσης, το σημαντικότερο, δεν θα άφηνα 345 άλογα στο δικό σου σασσί... τώρα να τα αυξήσεις κιόλας πάει πολύ φίλε. Θέλει προσοχή κι ο κινητήρας αφού το μπλόκ δεν αντέχει πάνω από 400... τα δε εντόσθια ζήτημα είναι αν μακροχρόνια αντέχουν κι αυτά που έχεις είδη... μη ξεχνάς ότι εγώ άλλαξα εκκεντροφόρους...
ότι κι αν κάνεις πάντως, θα είναι ενδιαφέρον...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
άλογα δε λείπουν, πρόσφυση λείπει... Οπότε αν πραγματικά θες να βελτιώσεις την επίδοση σου γενικότερα θα πρέπει να βάλεις ένα μπλοκέ διαφορικό, ένα εξελιγμένο σύστημα ευστάθειας(κατά προτίμηση της αγωνιστικής ομάδας της VW) και άλλο συνδυασμό ελαστικών - ζαντών... τέλος βεβαίως, βεβαίως, να ρυθμίσεις την ανάρτηση καλύτερα ή να πας σε μια εξ αρχής ανώτερη λύση (π.χ. Ohlins) ώστε να δουλεύει το αμάξι με τον δρόμο κι όχι εναντίον του...
επίσης, το σημαντικότερο, δεν θα άφηνα 345 άλογα στο δικό σου σασσί... τώρα να τα αυξήσεις κιόλας πάει πολύ φίλε. Θέλει προσοχή κι ο κινητήρας αφού το μπλόκ δεν αντέχει πάνω από 400... τα δε εντόσθια ζήτημα είναι αν μακροχρόνια αντέχουν κι αυτά που έχεις είδη... μη ξεχνάς ότι εγώ άλλαξα εκκεντροφόρους...
ότι κι αν κάνεις πάντως, θα είναι ενδιαφέρον...
Ρε τι παίρνεις????? Δεν σου έχω πεί ότι το αυτοκίνητο φοράει μπλοκέ διαφορικό και σύστημα ευστάθειας απο VW Sport και είναι στημένο στην Γερμανία???
Όσον αφορά τον κινητήρα, ο στόχος δεν είναι υπερβολές αλλά κοντά στα 370 με 380 και λίγο πιο κάτω από τα 50 κιλά ροπής.
Ενοείτε ότι θα αλλαχθούν τα εντόσθια αφού το safe point των μπιελών μας που είναι και ο πιο αδύναμος κρίκος είναι τα 45 κιλά.
Stay tuned. -
Ο χρήστης JDL έγραψε:
άλογα δε λείπουν, πρόσφυση λείπει... Οπότε αν πραγματικά θες να βελτιώσεις την επίδοση σου γενικότερα θα πρέπει να βάλεις ένα μπλοκέ διαφορικό, ένα εξελιγμένο σύστημα ευστάθειας(κατά προτίμηση της αγωνιστικής ομάδας της VW) και άλλο συνδυασμό ελαστικών - ζαντών... τέλος βεβαίως, βεβαίως, να ρυθμίσεις την ανάρτηση καλύτερα ή να πας σε μια εξ αρχής ανώτερη λύση (π.χ. Ohlins) ώστε να δουλεύει το αμάξι με τον δρόμο κι όχι εναντίον του...
επίσης, το σημαντικότερο, δεν θα άφηνα 345 άλογα στο δικό σου σασσί... τώρα να τα αυξήσεις κιόλας πάει πολύ φίλε. Θέλει προσοχή κι ο κινητήρας αφού το μπλόκ δεν αντέχει πάνω από 400... τα δε εντόσθια ζήτημα είναι αν μακροχρόνια αντέχουν κι αυτά που έχεις είδη... μη ξεχνάς ότι εγώ άλλαξα εκκεντροφόρους...
ότι κι αν κάνεις πάντως, θα είναι ενδιαφέρον...
Ρε τι παίρνεις????? Δεν σου έχω πεί ότι το αυτοκίνητο φοράει μπλοκέ διαφορικό και σύστημα ευστάθειας απο VW Sport και είναι στημένο στην Γερμανία???
Όσον αφορά τον κινητήρα, ο στόχος δεν είναι υπερβολές αλλά κοντά στα 370 με 380 και λίγο πιο κάτω από τα 50 κιλά ροπής.
Ενοείτε ότι θα αλλαχθούν τα εντόσθια αφού το safe point των μπιελών μας που είναι και ο πιο αδύναμος κρίκος είναι τα 45 κιλά.
Stay tuned.παίρνω για να γιάνω αλλά'ρωστένω...
συγγνώμη αλλά όταν το οδήγησα ούτε που αισθάνθηκα το διαφορικό... δεν θυμάμαι να μου έχεις πει για αυτό αλλά το ότι στήθηκε Γερμανία το γνωρίζω πολύ καλά σε αντίθεση με το VW Sport που, ειλικρινά, δεν το έχεις αναφέρει σε δική μας συζήτηση... μάλλον κάποιον άλλον θα θυμάσαι να το λες.
όσο για τα παραπάνω σχόλιά μου, δεν απαντήθηκαν όλα οπότε και πάλι λέω το παρατραβάς το καημένο και δε θα σε τιμήσει καμιά μέρα...
-
Αυτό το ειδικό esp από τη VW που αναφέρετε τι ακριβώς είναι? Τι αλλαγές έχει στην πράξη (πέρα από το ότι θα απενεργοποιείται φαντάζομαι πλήρως. Ο dimgster έχει ενημερωθεί για το θέμα άραγε ?!? ) ?
Το τοποθετούν μόνο στη Γερμανία ? Μπορεί να μπεί αυτόνομα ή είναι πακέτο με κάποια άλλη μηχανική αναβάθμιση που πρέπει να κάνεις εκεί? Τι κόστος έχει ? -
Ο χρήστης JDL έγραψε:
Δεν σου έχω πεί ότι το αυτοκίνητο φοράει μπλοκέ διαφορικό και σύστημα ευστάθειας απο VW Sport και είναι στημένο στην Γερμανία???Για το μπλοκέ είπες, για το ESP VW Sport όχι.
Τι παίζει μ'αυτό το 'πράμα'???Όσον αφορά τον κινητήρα,** ο στόχος δεν είναι υπερβολές** αλλά κοντά στα 370 με 380 και λίγο πιο κάτω από τα 50 κιλά ροπής.
πάνε αυτά τα 2 στην ίδια πρόταση?
ΥΓ:Να υποθέσω αναβάθμιση της ίδιας εταιρίας (βελτίωσης) που έχεις και τώρα πάνω στο αμάξι???
ΥΓ2:Προσωπικά ήδη τα 220ps που έχει το δικό μου (μπροσθιοκίνητο) αμάξι μου φαίνονται πολλά.Παλιότερα έλεγα ότι από τα 200ps και πάνω, ψιλο-επιβάλλεται η 4κίνηση (έστω και 'ψεύτικη' ).Στα 300ps πραγματικά μάλλον ήδη σε κάτω από 100km/h δεν βγάζεις τη δύναμη κάτω.Στα (μη-υπερβολικά? ) 370ps, έχω απορία...Θα μπορείς να ξεκινάς ή άμα σταματήσεις μετά πρέπει να βρεις κατηφόρα για να συμπλέκεις 4η 'με τη μία'? -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Αυτό το ειδικό esp από τη VW που αναφέρετε τι ακριβώς είναι? Τι αλλαγές έχει στην πράξη (πέρα από το ότι θα απενεργοποιείται φαντάζομαι πλήρως. Ο dimgster έχει ενημερωθεί για το θέμα άραγε ?!? ) ?
Το τοποθετούν μόνο στη Γερμανία ? Μπορεί να μπεί αυτόνομα ή είναι πακέτο με κάποια άλλη μηχανική αναβάθμιση που πρέπει να κάνεις εκεί? Τι κόστος έχει ?Στο 5αρι απενεργοποιείτε εντελώς το ESP όπως και να έχει, θα μπεί από μόνο του μόνο αν πατήσεις φρένο σε στροφή και το αυτοκίνητο είναι εκτός ορίων, αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει περίπτωση να σε σώσει.
Τώρα δύο πράγματα κάνουν οι βελτιωτικοί οίκοι, το πρώτο είναι ο επαναπρογραμματισμός του ESP ώστε να γίνει πιο ανεκτικό και να επεμβαίνει πιο αργά, δίνοντας σου την δυνατότητα να 'παίξεις' περισσότερο αλλά κοντά στο όριο θα επέμβει και δεύτερον τοποθέτηση άλλης ξεχωριστής μονάδας με αυθεντικό racing χαρακτήρα (καταργείτε το εργοστασιακό σύστημα) του οποίου οι παράμετροι είναι πλήρως ανοιχτοί και σχετίζονται με το τι φοράει το αυτοκίνητο και τον τρόπο οδήγησης.@ VEL Αφιερώσαμε στον καφέ πάνω από ένα τέταρτο και στον πρώτο και στον δεύτερο για το μπλοκέ του αυτοκινήτου, ευτυχώς που στόν δεύτερο καφέ υπήρχε μάρτυρας ο Κάβουρας γιατί με εσένα δεν βγάζω άκρη....
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Για το μπλοκέ είπες, για το ESP VW Sport όχι.
Τι παίζει μ'αυτό το 'πράμα'???
ΥΓ:Να υποθέσω αναβάθμιση της ίδιας εταιρίας (βελτίωσης) που έχεις και τώρα πάνω στο αμάξι???
ΥΓ2:Προσωπικά ήδη τα 220ps που έχει το δικό μου (μπροσθιοκίνητο) αμάξι μου φαίνονται πολλά.Παλιότερα έλεγα ότι από τα 200ps και πάνω, ψιλο-επιβάλλεται η 4κίνηση (έστω και 'ψεύτικη' ).Στα 300ps πραγματικά μάλλον ήδη σε κάτω από 100km/h δεν βγάζεις τη δύναμη κάτω.Στα (μη-υπερβολικά? ) 370ps, έχω απορία...Θα μπορείς να ξεκινάς ή άμα σταματήσεις μετά πρέπει να βρεις κατηφόρα για να συμπλέκεις 4η 'με τη μία'?Πιάσε κόκκινο με πρόλαβες......
Λοιπόν θεωρητικά έχεις δίκιο, πρακτικά θα σου το δώσω να το πας βόλτα και να γράψεις Review από τις εντυπώσεις δημόσια, για ένα πράγμα σε πάω στοίχημα, το πρώτο που θα πείς θα είναι πόσο πιό ευκολοδήγητο είναι από το δικό σου σε όλες τις περιπτώσεις.
Όποτε θές πάρε με να κάνεις test το εννοώ.Υ.Γ. Σε παρακαλώ μόνο να μου το επιστρέψεις στην κατάσταση που θα το πάρεις.....
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Στα 300ps πραγματικά μάλλον ήδη σε κάτω από 100km/h δεν βγάζεις τη δύναμη κάτω.Στα (μη-υπερβολικά? ) 370ps, έχω απορία...Θα μπορείς να ξεκινάς ή άμα σταματήσεις μετά πρέπει να βρεις κατηφόρα για να συμπλέκεις 4η 'με τη μία'?
Ρώτησε τον αδερφό σου όταν με τα ηλεκτρονικά έξω πατήσαμε τέρμα γκάζι με δευτέρα και 40 χιλιόμετρα τι έκανε το αυτοκίνητο....
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
Λοιπόν θεωρητικά έχεις δίκιο, πρακτικά θα σου το δώσω να το πας βόλτα και να γράψεις Review από τις εντυπώσεις δημόσια, για ένα πράγμα σε πάω στοίχημα, το πρώτο που θα πείς θα είναι πόσο πιό ευκολοδήγητο είναι από το δικό σου σε όλες τις περιπτώσεις.
Όποτε θές πάρε με να κάνεις test το εννοώ.Υ.Γ. Σε παρακαλώ μόνο να μου το επιστρέψεις στην κατάσταση που θα το πάρεις.....
φοβάμαι μόνο μην πάρω το δικό σου, μετά μπω στο δικό μου (για να γυρίσω σπίτι) και μου έρθει να πάω να το πετάξω (το δικό μου) από κανα γκρεμό.
ΥΓ:δεν κάνω δημόσια review.Δε μου αρέσει να...θάβω φίλους δημόσια.
AUDI S3