-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
και επίσης, διαθέτω μια πηγή με ραδιοcd & usb (mp3). Διαθέτει η fiat 'πλαίσιο' για να μετατραπεί ο χώρος σε στανταρ 1DIN για την εγκατάσταση της μετά την αφαίρεση της εργοστασιακής ή πρέπει να ψαχτώ από τρίτους κατασκευαστές;
Θα βγαλεις το εργοστασιακο για να βαλεις aftermarket πατεντες??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Γιατί όχι; Είναι ΤΟΣΟ καλύτερο πια το εργοστασιακό ηχοσύνολο ισχύος 4x20W;
Οχι απαραιτητα... αλλα να χαλασεις την εικονα της κεντρικης κονσολας για να κερδισεις ΤΙ? Το ηχοσυστημα που εχει ειναι επαρκεστατο και δεν υπαρχει λογος να ουτε να μπλεκεις με aftermarket, ουτε να προσπαθεις να βρεις adaptorες... απλα δεν βρισκω καποιον ουσιαστικο λογο. Να πω οτι υπηρχε και τιποτα καλαισθητο για να βαλεις να παει στα κομματια...
@ Stravros: Μα γιατι δεν εβαζες το Blue and Me? Οσον αφορα το Shuffle, δεν ξερω αμα εχει... δεν το εχω προσεξει ουτε στο δικο μου... αλλα ειμαι σιγουρος πως με μερικες συνεδριες στον ψυχολογο θα το ξεπερασεις
-
ήθελα B&M αλλά το αυτοκίνητο ήταν ετοιμοπαράδοτο χωρίς αυτό και δεν με έπαιρνε για παραγγελία (για διάφορους λόγους που δεν θέλω να αναλύσω). Δεν με πειράζει να χαλάσει η καλαισθησία, θέλω features
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
ήθελα B&M αλλά το αυτοκίνητο ήταν ετοιμοπαράδοτο χωρίς αυτό και δεν με έπαιρνε για παραγγελία (για διάφορους λόγους που δεν θέλω να αναλύσω). Δεν με πειράζει να χαλάσει η καλαισθησία, θέλω featuresνα εβρισκες ετοιμοπαραδοτο να το εχει Αν το πειραξεις σε εφαγα
ΑΚΑΛΑΙΣΘΗΤΕ
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Ισχύει οτι το εργοστασιακό cd player δεν έχει shuffle ή απλά κατάφερα να μην το βρω;
και επίσης, διαθέτω μια πηγή με ραδιοcd & usb (mp3). Διαθέτει η fiat 'πλαίσιο' για να μετατραπεί ο χώρος σε στανταρ 1DIN για την εγκατάσταση της μετά την αφαίρεση της εργοστασιακής ή πρέπει να ψαχτώ από τρίτους κατασκευαστές;Αν δεν κάνω λάθος έχει shuffle αλλά μόνο για τον φάκελο που βρίσκεσαι και όχι για όλο το CD. Αν δηλαδή έχεις πολλούς φακέλους και όχι όλα τα mp3 σε ένα φάκελο...τότε το shuffle είναι για κάθε φάκελο ξεχωριστά και όχι για όλο το CD. Θα πρέπει να το δω και στο manual για επιβεβαίωση
-
Επ' ευκαιρία της ημέρας, ας κάνουμε μία ανάσταση στο θέμα.
Is it me ή δεν κυκλοφορεί στους δρόμους; Το έχει πάρει κανείς; Εντυπώσεις;
ΥΓ: πρέπει να αλλαχτεί και ο τίτλος του θέματος.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Επ' ευκαιρία της ημέρας, ας κάνουμε μία ανάσταση στο θέμα.Is it me ή δεν κυκλοφορεί στους δρόμους; Το έχει πάρει κανείς; Εντυπώσεις;
ΥΓ: πρέπει να αλλαχτεί και ο τίτλος του θέματος.
+1 !!
-
Προσωπικά το εσωτερικό του το θεωρώ πιο ποιοτικό και ομορφο απο το προηγούμενο.Εξωτερικά οχι και τόσο , μάλλον είναι πιο ενδιαφέρον να το πλησιάσεις τώρα.
-
Το εχω παραλάβει εδώ και 4 μέρες. Είναι το 1.4 τουρμπο με τα 135 άλογα. Πρώτο μου αυτοκινητο ειναι και προφανώς ειμαι ενθουσιασμένος..Στην αρχή με τις πρώτες φωτογραφίες που ειχαν βγει είχα ξινισει αλλά αργότερα μου άρεσε υπερβολικα..Εμφανισιακά πολύ όμορφο, ευχάριστο εσωτερικό και δυνατός κινητήρας..
-
Καλοριζικο φιλε μου με πολλα και κυριως απροβληματιστα χιλιομετρα
-
Ο χρήστης ntinoupt έγραψε:
Το εχω παραλάβει εδώ και 4 μέρες. Είναι το 1.4 τουρμπο με τα 135 άλογα. Πρώτο μου αυτοκινητο ειναι και προφανώς ειμαι ενθουσιασμένος..Στην αρχή με τις πρώτες φωτογραφίες που ειχαν βγει είχα ξινισει αλλά αργότερα μου άρεσε υπερβολικα..Εμφανισιακά πολύ όμορφο, ευχάριστο εσωτερικό και δυνατός κινητήρας..pics please, ειδικά αν είναι με τη skydome!
Καλοτάξιδο! -
Λοιπον απο τα στοιχεια που εχω μεχρι ωρας , ο Multiair 135 φοραει την Garrett GT 1438 και ο multiair 170(Mito) , 165(Abarth Evo) φοραει την Garrett GT 1446 (την παλια του Abarth SS).Αυτο σημαινει πως εχουν την ιδια τουρμπινα αλλα το 135 εχει μικροτερο συμπιεστη.
Φοβερος κινητηρας απο ολες τις αποψεις.Ειναι σαν να εχεις ενα κινητηρα με απειρους εκκεντροφορους εισαγωγης κατι που σε συνδυασμο με το start stop, το οποιο ειναι σε ολες τις εκδοσεις του Multiair , και το Sport Button(Mito/Abarth) μπορεις να πετυχεις φοβερες καταναλωσεις οταν το θες.
Αυτο φαινεται ξεκαθαρα στην τυποποιημενη καταναλωση(οι οποιες βεβαια τιμες καταναλωσης ισχυουν μονο οταν οδηγας οικονομικα):(Πολη/Εκτος πολης/Μεικτος)
500 Abarth:(8,5/5,4/6,5)
Fiat Grande Punto T-jet 120:(8.7/5.4/6.6)
Alfa Romeo Mito Multiair 170:(8.1/4.8/6)
Fiat Punto Evo Multiair 135:(7.3/4.6/5.6) -
καλοτάξιδο ntinoupt
-
Ανακληση Fiat Punto EVO 1.4 16v 105HP.
http://recalledproducts.org/recall/view/fiat-passenger-car--fiat-punto -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ανακληση Fiat Punto EVO 1.4 16v 105HP.
http://recalledproducts.org/recall/view/fiat-passenger-car--fiat-puntoΔεν νομιζω οτι ο λογος που εγινε η ανακληση ειναι σοβαρος,μαλλον αστειος θα ελεγα.
The product poses a risk of injuries because the fitted tyres could feature an incorrect speed index, i.e.; tyres 185/65 R15 T (wrong), instead of 185/65 R15 H (right), which could lead to a road accident.
-
Αναλογα με τις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου η υπερβαση του δείκτη ταχύτητας του ελαστικού είναι σοβαρό. Αν το Evo 200ρίζει σε τελική ταχύτητα τότε μάλλον θα θέλει λάστιχα με μεγαλύτερο όριο, το Η -που αν δεν κάνω λάθος- είναι μέχρι 210 χλμ!
-
ετσι οπως το λες σωστο μου φαινεται αλλα δεν νομιζεις οτι αυτα το 10-20 km ειναι πολυ λιγα ? Αν για παραδειγμα το αυτοκινητα ειχε τελικη τα 250 και ειχε λαστιχα με ανωτατο οριο τα 200 θα μου φαινoταν λογικο
-
Και τι κάνουν στην ανάκληση; Αλλάζουν λάστιχα ή
κολλούν σήμα στο κοντέρ: ΜΗΝ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΤΕ ΤΑ 180 ΧΑΩ -
Πιθανό να υπάρχουν κατασκευαστικές διαφορές αναμεσα σε ένα λάστιχο των 190 χλμ απο ένα 210 χλμ!
Δεν ξέρω αλλα φανταζομαι για να υπάρχουν αυτοί οι διαχωρισμοί (έστω και μικρών διαφορών) μάλλον κάτι θα διαφέρει ... πέρα απο την τιμή τους! -
Εχω μερικες μερες τωρα το νεο τευχος των 4Τ και εχω γραψει τη γνωμη για τις μετρησεις της MiTo 135 στο θεμα της. Σημερα ομως γυρισα σελιδα και ειδα οτι το περιοδικο εκανε μονοσελιδη μινι δοκιμη στο GP EVO 135. Το αυτοκινητο ειναι ακριβως το ιδιο που μετρησε το Drive (ιδιες πινακιδες). Παλι λοιπον οι μετρησεις των 4Τ ηταν χειροτερες 0-100:9.6 ( Drive 8.9) και εν προκειμενω δεν υπαρχει προβλημα στην εκκινηση αντιστοιχο της MiTo. Δυστυχως η μονοσελιδη δοκιμη δεν λεει για καμια αλλη επιταχυνση απο σταση για να δουμε πως επιταχυνει στη συνεχεια ενω γραφει ελαχιστες ρεπριζ και μερικες αλλες στο κειμενο. Αν καταλαβα καλα (γιατι δεν το λεει ξεκαθαρα) πρεπει να κανει 80-110 με 3η γυρω στο 4.7 με το Drive να το εχει μετρησει στο 4.4 . Δυστυχως η δοκιμη ειναι πολυ μικρη και δεν μπορεις να βγαλεις αλλα συμπερασματα αλλα και παλι οι λιγοι δηλωμενοι χρονοι ειναι αισθητα χειροτεροι και απο του κατασκευαστη και απο του Drive.
-
ενα απτα δυο συμβαινει.
- το περιοδικο Drive τα παιρνει
- το περιοδικο 4τροχοι εκβιαζει για να τα παρει κιαυτο
Fiat Grande Punto 2005