Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI FORUM
    • 1
    • 2
    • 147
    • 148
    • 149
    • 150
    • 151
    • 359
    • 360
    • 149 / 360
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    7183
    91102
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      το V6 ειναι δυναμη, ελαχιστα πιο αργο απο s3 , αλλα πολλα κυβικα, σηματα, βενζινες...

      κανα 2λιτρο 200αρι σε καλη τιμη δεν παιζει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mad_max_geo last edited by

        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
        το V6 ειναι δυναμη, ελαχιστα πιο αργο απο s3 , αλλα πολλα κυβικα, σηματα, βενζινες...

        κανα 2λιτρο 200αρι σε καλη τιμη δεν παιζει?

        Αμα δινει 20κ γιατι οχι.

        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/372816/
        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/544502/
        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/570265/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • gbak
          gbak last edited by

          Ο χρήστης elteo έγραψε:

          κοιταγα για σ3 με τον 1.8...αλλα νομιζω ειναι πιο καλη κινηση σε 3.2 dsg Φ1

          ηχητικά σίγουρα!

          από απόδοση όμως ο 1.8 ΤΣΙ είναι κοντά αν τον βελτιώσεις, με stage2 πρόγραμμα είσαι στα 230-240 άλογα.

          ναι αλλα βρισκω μονο φορτωμενα σε χλμ...και τα 'χαλαρα' ειναι πανω απο 20K συν το οτι εισαι με το 8L

          ενω απο την αλλη εχουμε σασι 8P με τον 3.2 v6 Φ1 και με 'καλα' χλμ και σε τρομερη τιμη
          βεβαΙΑ δεν παιρνει τιποτα απο βελτιωση..αντε μια μιλτεκ και τελος..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης gbak έγραψε:

            κοιταγα για σ3 με τον 1.8...αλλα νομιζω ειναι πιο καλη κινηση σε 3.2 dsg Φ1

            ηχητικά σίγουρα!

            από απόδοση όμως ο 1.8 ΤΣΙ είναι κοντά αν τον βελτιώσεις, με stage2 πρόγραμμα είσαι στα 230-240 άλογα.

            ναι αλλα βρισκω μονο φορτωμενα σε χλμ...και τα 'χαλαρα' ειναι πανω απο 20K συν το οτι εισαι με το 8L

            ενω απο την αλλη εχουμε σασι 8P με τον 3.2 v6 Φ1 και με 'καλα' χλμ και σε τρομερη τιμη
            βεβαΙΑ δεν παιρνει τιποτα απο βελτιωση..αντε μια μιλτεκ και τελος..

            ο ήχος του είναι αλλού, έχω συνοδηγήσει τέτοιο. Θα πορωθείς. Αν το γουστάρεις πάρτο!
            θα το καταευχαριστηθείς ειδικά με dsg!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mad_max_geo last edited by

              Ο χρήστης gbak έγραψε:

              κοιταγα για σ3 με τον 1.8...αλλα νομιζω ειναι πιο καλη κινηση σε 3.2 dsg Φ1

              ηχητικά σίγουρα!

              από απόδοση όμως ο 1.8 ΤΣΙ είναι κοντά αν τον βελτιώσεις, με stage2 πρόγραμμα είσαι στα 230-240 άλογα.

              ναι αλλα βρισκω μονο φορτωμενα σε χλμ...και τα 'χαλαρα' ειναι πανω απο 20K συν το οτι εισαι με το 8L

              ενω απο την αλλη εχουμε σασι 8P με τον 3.2 v6 Φ1 και με 'καλα' χλμ και σε τρομερη τιμη
              βεβαΙΑ δεν παιρνει τιποτα απο βελτιωση..αντε μια μιλτεκ και τελος..

              Παιρνει πως δε παιρνει... Καποιο προγραμμα βελτιωσης δεν υπαρχει?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • gbak
                gbak last edited by

                βασικα δεν θελω να υπερβω τα 17κ

                και χαζευοντας το καρ.gr επεσα πανω σε αυτο..

                *προφανως δεν τα παιρνει κανεις..λογω κυβικων και τελων...και γι αυτο τα χουν 'ριξει' τοσο

                θα παω να το δω ...υπαρχει καποιος τροπος να επιβεβαιωσω τα χλμ του?
                γιατι σαν λιγα τα βλεπω 5ετιας αμαξι με 48.000κμ μονο..

                βγαζουν ρε παιδια τιποτα αυτα? εννοω κατι σοβαρο..απο οσο ξερω ο 3.2 ειναι σκυλι..δεν ξερω απο διαφορικα και τετοια ...μην πεσω σε τιποτα περιπετειες

                Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:

                Παιρνει πως δε παιρνει... Καποιο προγραμμα βελτιωσης δεν υπαρχει?

                δεν νομιζω σε ατμοσφαιρικο οτι ριμαπ και να του περασεις..μικρο το αποτελεσμα..
                αλλα εχω την εντυπωση τα 250 ειναι ακρως ικανοποιητικα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  audipassion last edited by

                  Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:

                  κοιταγα για σ3 με τον 1.8...αλλα νομιζω ειναι πιο καλη κινηση σε 3.2 dsg Φ1

                  ηχητικά σίγουρα!

                  από απόδοση όμως ο 1.8 ΤΣΙ είναι κοντά αν τον βελτιώσεις, με stage2 πρόγραμμα είσαι στα 230-240 άλογα.

                  ναι αλλα βρισκω μονο φορτωμενα σε χλμ...και τα 'χαλαρα' ειναι πανω απο 20K συν το οτι εισαι με το 8L

                  ενω απο την αλλη εχουμε σασι 8P με τον 3.2 v6 Φ1 και με 'καλα' χλμ και σε τρομερη τιμη
                  βεβαΙΑ δεν παιρνει τιποτα απο βελτιωση..αντε μια μιλτεκ και τελος..

                  Παιρνει πως δε παιρνει... Καποιο προγραμμα βελτιωσης δεν υπαρχει?

                  Η APR έχει και compressor kit για αυτό το μοτέρ , φίλε μου και για μένα να το πάρεις το αμάξι είναι αλλού.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mad_max_geo last edited by

                    Παντος με 17κ που μπορεις να δωσεις βρισκεις ανετοτατα st225 το οποιο παιρνει και σχετικα καλη βελτιωση μιας και εχεις τη δυνατοτητα των κυβικων.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • gbak
                      gbak last edited by

                      ναι ρε μαν..δυνατο και το φοκους..αλλα το α3 και ειδικα το 8π...το προτιμω απο θεμα εμφανισης..με μια καλη bbs πανω ειναι θεμα το αμαξι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mad_max_geo last edited by

                        Ο χρήστης gbak έγραψε:
                        ναι ρε μαν..δυνατο και το φοκους..αλλα το α3 και ειδικα το 8π...το προτιμω απο θεμα εμφανισης..με μια καλη bbs πανω ειναι θεμα το αμαξι

                        Οπως θες απλα επειδη γουσταρεις γκαζι γιαυτο στο ειπα.Γιατι για να βελτιωσεις παραπανω το audi θα χρειαστεις μαλλι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • gbak
                          gbak last edited by

                          βασικα ετυχε και ακουσα ρ32 τις προαλλες και πορωθηκα ασχημα...
                          και λεω τωρα το ιδιο μοτερ σε α3 και στα 17.500..ειναι ευκαιρια νομιζω
                          αντιθετως σε ρ32 δεν βρηκα κατι σε ευκαιρια...αν και παλι προτιμω α3 απο εμφανιση παντα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Ο χρήστης gbak έγραψε:
                            βασικα ετυχε και ακουσα ρ32 τις προαλλες και πορωθηκα ασχημα...
                            και λεω τωρα το ιδιο μοτερ σε α3 και στα 17.500..ειναι ευκαιρια νομιζω
                            αντιθετως σε ρ32 δεν βρηκα κατι σε ευκαιρια...αν και παλι προτιμω α3 απο εμφανιση παντα

                            τον ίδιο κινητήρα φόραγε και το λεον1 ...ακου:

                            http://www.youtube.com/watch?v=Th4rzasO ... 1&index=11

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • gbak
                              gbak last edited by

                              Ο χρήστης elteo έγραψε:

                              βασικα ετυχε και ακουσα ρ32 τις προαλλες και πορωθηκα ασχημα...
                              και λεω τωρα το ιδιο μοτερ σε α3 και στα 17.500..ειναι ευκαιρια νομιζω
                              αντιθετως σε ρ32 δεν βρηκα κατι σε ευκαιρια...αν και παλι προτιμω α3 απο εμφανιση παντα

                              τον ίδιο κινητήρα φόραγε και το λεον1 ...ακου:

                              http://www.youtube.com/watch?v=Th4rzasO ... 1&index=11

                              γματα!

                              εδω κοιτα και ακου

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Το ψουπρα4 τον 2,8 φορούσε βασικά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                  Το ψουπρα4 τον 2,8 φορούσε βασικά.

                                  ωχ ναι σορι. Αλλα γκρουπάτος v6 κ αυτός σαν τον γαμάτο του xantia που έχει ο citrovag.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vaggman last edited by

                                    Για οσους αναρωτιωνται αν το Audi Drive Select αξιζει τα λεφτα του,οπως εγω μερικες σελιδες πριν,εχω να πω οτι ΑΞΙΖΕΙ τα λεφτα του με το παραπανω (1770€ για το A4 allroad),και πραγματικα μεταμορφωνει το αυτοκινητο.
                                    Δεν επεμβαινει στη αναρτηση,αλλα στο τιμονι(καταπληκτικη αισθηση-οσο περιεργο κι αν σας φαινεται...),στο Stronic,και γενικα σου δινει μια πολυ sport/επιθετικη αισθηση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vellerefontis last edited by

                                      Ο χρήστης gbak έγραψε:

                                      κοιταγα για σ3 με τον 1.8...αλλα νομιζω ειναι πιο καλη κινηση σε 3.2 dsg Φ1

                                      ηχητικά σίγουρα!

                                      από απόδοση όμως ο 1.8 ΤΣΙ είναι κοντά αν τον βελτιώσεις, με stage2 πρόγραμμα είσαι στα 230-240 άλογα.

                                      ναι αλλα βρισκω μονο φορτωμενα σε χλμ...και τα 'χαλαρα' ειναι πανω απο 20K συν το οτι εισαι με το 8L

                                      ενω απο την αλλη εχουμε σασι 8P με τον 3.2 v6 Φ1 και με 'καλα' χλμ και σε τρομερη τιμη
                                      βεβαΙΑ δεν παιρνει τιποτα απο βελτιωση..αντε μια μιλτεκ και τελος..

                                      υπάρχει βελτίωση 'απλή' με +20 άλογα.... αλλά ειλικρινά πιστεύω, αφού το έχει πολύ καλός φίλος με full extra(Navi...) + DSG ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ βαρύ μπροστά και αργόστροφο και τέλος, λόγο βάρους, όλο το πλεονέκτημα του συγκεκριμένου σασσί χάνεται... το έχω οδηγήσει πάμπολες φορές και δεν έχει καμία σχέση με S3 σε στήσιμο - αίσθηση... και δεν έχει τα κάτω αλουμινένια ψαλίδια μπροστά και και και... όσο για τον ήχο, πέρα από το χαρακτηριστικό γουργουρητό, το οποίο το ξεπερνάει οποιοδήποτε S3 με αναβάθμιση, προσθέτοντας κι άλλους ήχους στην ακουστική πανδαισία, δεν μπορώ να πω ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο ηχητικά... ακόμη και μία 2,5λίτρη μπέμπα ακούγεται πολύ ωραιότερη!

                                      γούστα είναι αυτά θα μου πείτε αλλά προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός παρότι τα γνωρίζω και τα δυο αυτοκίνητα πολύ καλά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vellerefontis last edited by

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                        το V6 ειναι δυναμη, ελαχιστα πιο αργο απο s3 , αλλα πολλα κυβικα, σηματα, βενζινες...

                                        κανα 2λιτρο 200αρι σε καλη τιμη δεν παιζει?

                                        φίλε όπως μπορείς να διαβάσεις και πιο πάνω δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο, μάλιστα το ελάχιστα ούτε καν θα το χρησιμοποιούσα σαν επίθετο... ο φίλος που το έχει κάθε φορά που οδηγούσε το δικό μου πριν την αναβάθμιση έβλεπε τη διαφορά με τη μια, εγώ δε, όταν έμπαινα στο δικό του, δεν μου άρεσε ούτε σε αίσθηση ούτε το τράβηγμα ήταν δυνατό, σαφώς πιο αργό θα το έλεγα... όπως άλλωστε μαρτυράνε κι οι επίσημες μετρήσεις... όταν μέχρι τα 100 πρώτα χλμ έχει χάσει το βόδι είδη πάνω από μισό δευτερόλεπτο από το δικό μας σε χειροκίνητη λειτουργία δε φαντάζεσαι πόσο πιο γρήγορο είναι το S3 DSG....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vellerefontis last edited by

                                          έβγαλε έκδοση με μεγαλύτερο όριο ταχύτητας η Audi... στο RS6!!!!!!!!!!!!!!!! προσέξατε αυτό που είπα??!? μεγαλύτερο όριο! δηλαδή με το μαμά κινητήρα πάει κι άλλο αλλά είπαν να είναι λογικοί οι άνθρωποι και το κόψανε στα 303 χλμ/ ώρα. Έτσι, για να λένε οι ιδιοκτήτες ότι πατάνε τα 300 σε φίλους με άλλα γρήγορα κοκότια...

                                          Mit 303 km/h Höchstgeschwindigkeit, Designpaket Carbon für den Motorraum, 20-Zoll-Rädern im 5-Segmentspeichen-Design und dem Sportfahrwerk plus wird der RS 6 zum Unikat: Jedes Exemplar ist durch eine nummerierte Plakette im Innenraum als Einzelstück zu erkennen.

                                          Im Innenraum schaffen hochwertige Materialen ein exklusives und dynamisches Ambiente.

                                          Das Paket umfasst:

                                          * Plakette in der Mittelkonsole mit fortlaufender Nummer aus der limitierten Stückzahl
                                          * Aluminium-Gussräder im 5-Segmentspeichen-Design, Größe 9,5 J x 20 mit Reifen 275/35 R 20
                                          * Designpaket Carbon für den Motorraum
                                          * Elektronische Abregelung der Höchstgeschwindigkeit bei 303 km/h
                                          * SportfahrwerkSportfahrwerkDas Sportfahrwerk vermittelt ein noch dynamischeres Fahrgefühl und lässt Ihren Audi noch sportlicher wirken.Sportfahrwerk plus
                                          * Instrumententafelabdeckung Fahrerseite Audi exclusive in Leder inkl. seitlicher Mittelkonsole
                                          * Fußmatten mit RS 6 Schriftzug
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                                            το V6 ειναι δυναμη, ελαχιστα πιο αργο απο s3 , αλλα πολλα κυβικα, σηματα, βενζινες...

                                            κανα 2λιτρο 200αρι σε καλη τιμη δεν παιζει?

                                            φίλε όπως μπορείς να διαβάσεις και πιο πάνω δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο, μάλιστα το ελάχιστα ούτε καν θα το χρησιμοποιούσα σαν επίθετο... ο φίλος που το έχει κάθε φορά που οδηγούσε το δικό μου πριν την αναβάθμιση έβλεπε τη διαφορά με τη μια, εγώ δε, όταν έμπαινα στο δικό του, δεν μου άρεσε ούτε σε αίσθηση ούτε το τράβηγμα ήταν δυνατό, σαφώς πιο αργό θα το έλεγα... όπως άλλωστε μαρτυράνε κι οι επίσημες μετρήσεις... όταν μέχρι τα 100 πρώτα χλμ έχει χάσει το βόδι είδη πάνω από μισό δευτερόλεπτο από το δικό μας σε χειροκίνητη λειτουργία δε φαντάζεσαι πόσο πιο γρήγορο είναι το S3 DSG....

                                            μιλουσα μονο για τα γκαζια, δεν ειναι και τοσο σημαντικη η διαφορα..
                                            υπαρκτη σιγουρα, αλλα οχι και η μερα με τη νυχτα

                                            σιγουρα απο πολλες αποψεις αποψεις ειναι καλυτερος ο tfsi και σιγουρα το s3 εχει αλλο στησιμο , αλλα σε ευθεια δεν υπερτερει και τοοοσο πολυ

                                            βεβαια μπορει να ανεβει πολυ πιο ευκολα και φθηνα σε σχεση με το V6

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 359
                                            • 360
                                            • 149 / 360
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr