-
το V6 ειναι δυναμη, ελαχιστα πιο αργο απο s3 , αλλα πολλα κυβικα, σηματα, βενζινες...
κανα 2λιτρο 200αρι σε καλη τιμη δεν παιζει?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το V6 ειναι δυναμη, ελαχιστα πιο αργο απο s3 , αλλα πολλα κυβικα, σηματα, βενζινες...κανα 2λιτρο 200αρι σε καλη τιμη δεν παιζει?
Αμα δινει 20κ γιατι οχι.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/372816/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/544502/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/570265/ -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
κοιταγα για σ3 με τον 1.8...αλλα νομιζω ειναι πιο καλη κινηση σε 3.2 dsg Φ1
ηχητικά σίγουρα!
από απόδοση όμως ο 1.8 ΤΣΙ είναι κοντά αν τον βελτιώσεις, με stage2 πρόγραμμα είσαι στα 230-240 άλογα.
ναι αλλα βρισκω μονο φορτωμενα σε χλμ...και τα 'χαλαρα' ειναι πανω απο 20K συν το οτι εισαι με το 8L
ενω απο την αλλη εχουμε σασι 8P με τον 3.2 v6 Φ1 και με 'καλα' χλμ και σε τρομερη τιμη
βεβαΙΑ δεν παιρνει τιποτα απο βελτιωση..αντε μια μιλτεκ και τελος.. -
Ο χρήστης gbak έγραψε:
κοιταγα για σ3 με τον 1.8...αλλα νομιζω ειναι πιο καλη κινηση σε 3.2 dsg Φ1
ηχητικά σίγουρα!
από απόδοση όμως ο 1.8 ΤΣΙ είναι κοντά αν τον βελτιώσεις, με stage2 πρόγραμμα είσαι στα 230-240 άλογα.
ναι αλλα βρισκω μονο φορτωμενα σε χλμ...και τα 'χαλαρα' ειναι πανω απο 20K συν το οτι εισαι με το 8L
ενω απο την αλλη εχουμε σασι 8P με τον 3.2 v6 Φ1 και με 'καλα' χλμ και σε τρομερη τιμη
βεβαΙΑ δεν παιρνει τιποτα απο βελτιωση..αντε μια μιλτεκ και τελος..ο ήχος του είναι αλλού, έχω συνοδηγήσει τέτοιο. Θα πορωθείς. Αν το γουστάρεις πάρτο!
θα το καταευχαριστηθείς ειδικά με dsg!! -
Ο χρήστης gbak έγραψε:
κοιταγα για σ3 με τον 1.8...αλλα νομιζω ειναι πιο καλη κινηση σε 3.2 dsg Φ1
ηχητικά σίγουρα!
από απόδοση όμως ο 1.8 ΤΣΙ είναι κοντά αν τον βελτιώσεις, με stage2 πρόγραμμα είσαι στα 230-240 άλογα.
ναι αλλα βρισκω μονο φορτωμενα σε χλμ...και τα 'χαλαρα' ειναι πανω απο 20K συν το οτι εισαι με το 8L
ενω απο την αλλη εχουμε σασι 8P με τον 3.2 v6 Φ1 και με 'καλα' χλμ και σε τρομερη τιμη
βεβαΙΑ δεν παιρνει τιποτα απο βελτιωση..αντε μια μιλτεκ και τελος..Παιρνει πως δε παιρνει... Καποιο προγραμμα βελτιωσης δεν υπαρχει?
-
βασικα δεν θελω να υπερβω τα 17κ
και χαζευοντας το καρ.gr επεσα πανω σε αυτο..
*προφανως δεν τα παιρνει κανεις..λογω κυβικων και τελων...και γι αυτο τα χουν 'ριξει' τοσο
θα παω να το δω ...υπαρχει καποιος τροπος να επιβεβαιωσω τα χλμ του?
γιατι σαν λιγα τα βλεπω 5ετιας αμαξι με 48.000κμ μονο..βγαζουν ρε παιδια τιποτα αυτα? εννοω κατι σοβαρο..απο οσο ξερω ο 3.2 ειναι σκυλι..δεν ξερω απο διαφορικα και τετοια ...μην πεσω σε τιποτα περιπετειες
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Παιρνει πως δε παιρνει... Καποιο προγραμμα βελτιωσης δεν υπαρχει?
δεν νομιζω σε ατμοσφαιρικο οτι ριμαπ και να του περασεις..μικρο το αποτελεσμα..
αλλα εχω την εντυπωση τα 250 ειναι ακρως ικανοποιητικα -
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
κοιταγα για σ3 με τον 1.8...αλλα νομιζω ειναι πιο καλη κινηση σε 3.2 dsg Φ1
ηχητικά σίγουρα!
από απόδοση όμως ο 1.8 ΤΣΙ είναι κοντά αν τον βελτιώσεις, με stage2 πρόγραμμα είσαι στα 230-240 άλογα.
ναι αλλα βρισκω μονο φορτωμενα σε χλμ...και τα 'χαλαρα' ειναι πανω απο 20K συν το οτι εισαι με το 8L
ενω απο την αλλη εχουμε σασι 8P με τον 3.2 v6 Φ1 και με 'καλα' χλμ και σε τρομερη τιμη
βεβαΙΑ δεν παιρνει τιποτα απο βελτιωση..αντε μια μιλτεκ και τελος..Παιρνει πως δε παιρνει... Καποιο προγραμμα βελτιωσης δεν υπαρχει?
Η APR έχει και compressor kit για αυτό το μοτέρ , φίλε μου και για μένα να το πάρεις το αμάξι είναι αλλού.
-
Παντος με 17κ που μπορεις να δωσεις βρισκεις ανετοτατα st225 το οποιο παιρνει και σχετικα καλη βελτιωση μιας και εχεις τη δυνατοτητα των κυβικων.
-
ναι ρε μαν..δυνατο και το φοκους..αλλα το α3 και ειδικα το 8π...το προτιμω απο θεμα εμφανισης..με μια καλη bbs πανω ειναι θεμα το αμαξι
-
Ο χρήστης gbak έγραψε:
ναι ρε μαν..δυνατο και το φοκους..αλλα το α3 και ειδικα το 8π...το προτιμω απο θεμα εμφανισης..με μια καλη bbs πανω ειναι θεμα το αμαξιΟπως θες απλα επειδη γουσταρεις γκαζι γιαυτο στο ειπα.Γιατι για να βελτιωσεις παραπανω το audi θα χρειαστεις μαλλι.
-
βασικα ετυχε και ακουσα ρ32 τις προαλλες και πορωθηκα ασχημα...
και λεω τωρα το ιδιο μοτερ σε α3 και στα 17.500..ειναι ευκαιρια νομιζω
αντιθετως σε ρ32 δεν βρηκα κατι σε ευκαιρια...αν και παλι προτιμω α3 απο εμφανιση παντα -
Ο χρήστης gbak έγραψε:
βασικα ετυχε και ακουσα ρ32 τις προαλλες και πορωθηκα ασχημα...
και λεω τωρα το ιδιο μοτερ σε α3 και στα 17.500..ειναι ευκαιρια νομιζω
αντιθετως σε ρ32 δεν βρηκα κατι σε ευκαιρια...αν και παλι προτιμω α3 απο εμφανιση παντατον ίδιο κινητήρα φόραγε και το λεον1 ...ακου:
http://www.youtube.com/watch?v=Th4rzasO ... 1&index=11
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
βασικα ετυχε και ακουσα ρ32 τις προαλλες και πορωθηκα ασχημα...
και λεω τωρα το ιδιο μοτερ σε α3 και στα 17.500..ειναι ευκαιρια νομιζω
αντιθετως σε ρ32 δεν βρηκα κατι σε ευκαιρια...αν και παλι προτιμω α3 απο εμφανιση παντατον ίδιο κινητήρα φόραγε και το λεον1 ...ακου:
http://www.youtube.com/watch?v=Th4rzasO ... 1&index=11
γματα!
εδω κοιτα και ακου
-
Το ψουπρα4 τον 2,8 φορούσε βασικά.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το ψουπρα4 τον 2,8 φορούσε βασικά.ωχ ναι σορι. Αλλα γκρουπάτος v6 κ αυτός σαν τον γαμάτο του xantia που έχει ο citrovag.
-
Για οσους αναρωτιωνται αν το Audi Drive Select αξιζει τα λεφτα του,οπως εγω μερικες σελιδες πριν,εχω να πω οτι ΑΞΙΖΕΙ τα λεφτα του με το παραπανω (1770€ για το A4 allroad),και πραγματικα μεταμορφωνει το αυτοκινητο.
Δεν επεμβαινει στη αναρτηση,αλλα στο τιμονι(καταπληκτικη αισθηση-οσο περιεργο κι αν σας φαινεται...),στο Stronic,και γενικα σου δινει μια πολυ sport/επιθετικη αισθηση. -
Ο χρήστης gbak έγραψε:
κοιταγα για σ3 με τον 1.8...αλλα νομιζω ειναι πιο καλη κινηση σε 3.2 dsg Φ1
ηχητικά σίγουρα!
από απόδοση όμως ο 1.8 ΤΣΙ είναι κοντά αν τον βελτιώσεις, με stage2 πρόγραμμα είσαι στα 230-240 άλογα.
ναι αλλα βρισκω μονο φορτωμενα σε χλμ...και τα 'χαλαρα' ειναι πανω απο 20K συν το οτι εισαι με το 8L
ενω απο την αλλη εχουμε σασι 8P με τον 3.2 v6 Φ1 και με 'καλα' χλμ και σε τρομερη τιμη
βεβαΙΑ δεν παιρνει τιποτα απο βελτιωση..αντε μια μιλτεκ και τελος..υπάρχει βελτίωση 'απλή' με +20 άλογα.... αλλά ειλικρινά πιστεύω, αφού το έχει πολύ καλός φίλος με full extra(Navi...) + DSG ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ βαρύ μπροστά και αργόστροφο και τέλος, λόγο βάρους, όλο το πλεονέκτημα του συγκεκριμένου σασσί χάνεται... το έχω οδηγήσει πάμπολες φορές και δεν έχει καμία σχέση με S3 σε στήσιμο - αίσθηση... και δεν έχει τα κάτω αλουμινένια ψαλίδια μπροστά και και και... όσο για τον ήχο, πέρα από το χαρακτηριστικό γουργουρητό, το οποίο το ξεπερνάει οποιοδήποτε S3 με αναβάθμιση, προσθέτοντας κι άλλους ήχους στην ακουστική πανδαισία, δεν μπορώ να πω ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο ηχητικά... ακόμη και μία 2,5λίτρη μπέμπα ακούγεται πολύ ωραιότερη!
γούστα είναι αυτά θα μου πείτε αλλά προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός παρότι τα γνωρίζω και τα δυο αυτοκίνητα πολύ καλά...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το V6 ειναι δυναμη, ελαχιστα πιο αργο απο s3 , αλλα πολλα κυβικα, σηματα, βενζινες...κανα 2λιτρο 200αρι σε καλη τιμη δεν παιζει?
φίλε όπως μπορείς να διαβάσεις και πιο πάνω δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο, μάλιστα το ελάχιστα ούτε καν θα το χρησιμοποιούσα σαν επίθετο... ο φίλος που το έχει κάθε φορά που οδηγούσε το δικό μου πριν την αναβάθμιση έβλεπε τη διαφορά με τη μια, εγώ δε, όταν έμπαινα στο δικό του, δεν μου άρεσε ούτε σε αίσθηση ούτε το τράβηγμα ήταν δυνατό, σαφώς πιο αργό θα το έλεγα... όπως άλλωστε μαρτυράνε κι οι επίσημες μετρήσεις... όταν μέχρι τα 100 πρώτα χλμ έχει χάσει το βόδι είδη πάνω από μισό δευτερόλεπτο από το δικό μας σε χειροκίνητη λειτουργία δε φαντάζεσαι πόσο πιο γρήγορο είναι το S3 DSG....
-
έβγαλε έκδοση με μεγαλύτερο όριο ταχύτητας η Audi... στο RS6!!!!!!!!!!!!!!!! προσέξατε αυτό που είπα??!? μεγαλύτερο όριο! δηλαδή με το μαμά κινητήρα πάει κι άλλο αλλά είπαν να είναι λογικοί οι άνθρωποι και το κόψανε στα 303 χλμ/ ώρα. Έτσι, για να λένε οι ιδιοκτήτες ότι πατάνε τα 300 σε φίλους με άλλα γρήγορα κοκότια...
Mit 303 km/h Höchstgeschwindigkeit, Designpaket Carbon für den Motorraum, 20-Zoll-Rädern im 5-Segmentspeichen-Design und dem Sportfahrwerk plus wird der RS 6 zum Unikat: Jedes Exemplar ist durch eine nummerierte Plakette im Innenraum als Einzelstück zu erkennen.
Im Innenraum schaffen hochwertige Materialen ein exklusives und dynamisches Ambiente.
Das Paket umfasst:
* Plakette in der Mittelkonsole mit fortlaufender Nummer aus der limitierten Stückzahl * Aluminium-Gussräder im 5-Segmentspeichen-Design, Größe 9,5 J x 20 mit Reifen 275/35 R 20 * Designpaket Carbon für den Motorraum * Elektronische Abregelung der Höchstgeschwindigkeit bei 303 km/h * SportfahrwerkSportfahrwerkDas Sportfahrwerk vermittelt ein noch dynamischeres Fahrgefühl und lässt Ihren Audi noch sportlicher wirken.Sportfahrwerk plus * Instrumententafelabdeckung Fahrerseite Audi exclusive in Leder inkl. seitlicher Mittelkonsole * Fußmatten mit RS 6 Schriftzug -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
το V6 ειναι δυναμη, ελαχιστα πιο αργο απο s3 , αλλα πολλα κυβικα, σηματα, βενζινες...
κανα 2λιτρο 200αρι σε καλη τιμη δεν παιζει?
φίλε όπως μπορείς να διαβάσεις και πιο πάνω δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο, μάλιστα το ελάχιστα ούτε καν θα το χρησιμοποιούσα σαν επίθετο... ο φίλος που το έχει κάθε φορά που οδηγούσε το δικό μου πριν την αναβάθμιση έβλεπε τη διαφορά με τη μια, εγώ δε, όταν έμπαινα στο δικό του, δεν μου άρεσε ούτε σε αίσθηση ούτε το τράβηγμα ήταν δυνατό, σαφώς πιο αργό θα το έλεγα... όπως άλλωστε μαρτυράνε κι οι επίσημες μετρήσεις... όταν μέχρι τα 100 πρώτα χλμ έχει χάσει το βόδι είδη πάνω από μισό δευτερόλεπτο από το δικό μας σε χειροκίνητη λειτουργία δε φαντάζεσαι πόσο πιο γρήγορο είναι το S3 DSG....
μιλουσα μονο για τα γκαζια, δεν ειναι και τοσο σημαντικη η διαφορα..
υπαρκτη σιγουρα, αλλα οχι και η μερα με τη νυχτασιγουρα απο πολλες αποψεις αποψεις ειναι καλυτερος ο tfsi και σιγουρα το s3 εχει αλλο στησιμο , αλλα σε ευθεια δεν υπερτερει και τοοοσο πολυ
βεβαια μπορει να ανεβει πολυ πιο ευκολα και φθηνα σε σχεση με το V6
AUDI FORUM