-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Όχι βρε φίλε μην χαθεί ζωή. Είναι τραγικό. Σκέψου τώρα την μητέρα και την αδελφή του παλικαριού που έφυγε
Τί φταίει ο μεροκαματιάρης που του κλείνουν το μαγαζάκι και του το σπάνε. Να πάνε να κάνου σμπαράλια τα πολυτελή αντικείμενα των κλεφτών. Δεν επικροτώ καταστροφές επουδενί, μακρυά από μένα αυτά, αλλά έχουμε αγανακτίσει πια κύριοι, βάλτε μέσα τους κλέφτες να ηρεμήσει ο κόσμος
Οι βίλες και τα γιωτς των εκατομυρίων (γιατί τόσο κάνουν) είναι κλεμένες (κακουργηματικά), μαύρα χρήματα που πληρώνουμε εσύ και εγώ. Αυτά να διαλύσουν
με μπερδεύεις. τελικά επικροτείς την στοχευμένη τρομοκρατία ή όχι;
-
Κοίτα λογικός άνθρωπος είμαι όχι ακραίος όχι κλέφτης. Λογικός άνθρωπος δεν επικροτεί έκνομες ενέργειες. Και το να καταστρέφεις είναι έκνομη ενέργεια. Όμως επειδή εδώ πλέον έχουμε ατιμώρητα οικονομικά εγκλήματα κακουργηματικού χαρακτήρα που τελούνται κατ'εξακολούθηση θα έκανα μια υποχώρηση και δεν θα με χαλούσε να δω μερικά κλεμένα να εξαϋλωνονται . Όχι όμως να αφαιρεθεί ζωή. Υπάρχουν και κάποια όρια που ορίζονται πάνω απ'όλα από την ανθρώπινη φύση και υπόσταση.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Λογικός άνθρωπος δεν επικροτεί έκνομες ενέργειες.πολλές χιλιάδες (μη πω εκατομμύρια) γύρω μας ανήκουν στη σφαίρα των ψυχοπαθών;
-
Συζηταμε δλδ οτι ακομη και στοχευμενη τρομοκρατια ειναι σωστη?
-
Εφόσον δεν αφαιρείται ζωή είναι τόσο σωστή όσο είναι ''σωστό'' και το φαγοπότι που έχουν στήσει τα λαμόγια εις βάρος του λαού...
-
Μαλιστα
-
οι πυρηνες τελικα ειπαν οτι δεν εβαλαν αυτοι τη βομβα, ασχετα αν ειχαν υποσχεθει παλιοτερα λουτρο αιματος
kon5 ουτε εγω μπορω να σε καταλαβω..
η τρομοκρατια οπως λειτουργει στη χωρα μας τοσα χρονια παντως δεν εχει επηρεασει ουσιαστικα κανεναν μας
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
kon5 ουτε εγω μπορω να σε καταλαβω..
Όταν γαμηθείς στη δουλειά και χτυπήσεις σχεδόν κάθε μέρα 14ωρα και δεις λαμόγια του κεράτα να βγάζουν τελάρα ευρώ με λαμογιές τότε θα με καταλάβεις.
-
Παντως αν θελουν αντισταση ας παρουν κανα τουφεκι με φυσεκλικια και ας ανεβουν σε κανα βουνο( δοξα τον τουτατη εχουμε πολλα) και ας το παιζουν φωτος τζαβελας και κονγκας δρακος ( το επαιζε και προσφατα αυτο το επος) και ας βαρανε αυτοι απο επανω και οι αλλοι απο κατω...
Τις βαρεθηκα τις μαλακιες βομπαρδιζω 3 το βραδυ σαν την λουλου και φευγω για να χτυπησω το κατεστημενο του τραπεζικου λομπι...και μετα να παιρνουν ασφαλειες 3 φορες επανω...
Τεσπα...οι κουβεντα εχει γινει απειρες φορες...δεν παιρνω τη θεση κανενα αλλα δεν ειναι και λυση αυτο
-
Το ότι έχουμε φτάσει να συζητάμε αν είναι αποδεκτή πρακτική η αφαίρεση ανθρώπινης ζωής στον βωμό της... κοινωνικής δικαιοσύνης είναι τουλάχιστον τραγικό.
Αν τον φουκαρά που διαμελίστηκε τον είχε φάει κανένας αστυνομικός, τώρα θα είχαμε τεράστιες κινητοποιήσεις, φασαρίες, λαϊκή οργή. Τώρα που την δουλειά την έκαναν άλλοι, την απώλεια του 15χρονου την κάνουμε γαργάρα. Δεν πουλάει ο μικρός Χασάν όπως ο μικρός Αλέξης, δεν σκοτώθηκε από αυτούς που έπρεπε και δεν μας βγαίνει η ιδεολογική μαγιονέζα...
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
kon5 ουτε εγω μπορω να σε καταλαβω..
Όταν γαμηθείς στη δουλειά και χτυπήσεις σχεδόν κάθε μέρα 14ωρα και δεις λαμόγια του κεράτα να βγάζουν τελάρα ευρώ με λαμογιές τότε θα με καταλάβεις.
μιλαω για την αντιφαση, οτι δεχεσαι δηλαδη τις επαναστατικες πραξεις, αλλα οχι την αφαιρεση της ζωης
επανασταση χωρις νεκρους δεν υπαρχει..
-
Σαν άνθρωπος, δεν μπορώ με τίποτα να δεχθώ την αφαίρεση της ζωής.
-
εγω απο την αλλη δε μπορω να δεχθω το οτι δεν υπαρχει θανατικη ποινη
-
[Με τον κίνδυνο ότι όταν γράφω εγώ σε τέτοια θέματα, η παρεξήγηση είναι 99% πιθανή ]
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Το ότι έχουμε φτάσει να συζητάμε αν είναι αποδεκτή πρακτική η αφαίρεση ανθρώπινης ζωής στον βωμό της... κοινωνικής δικαιοσύνης είναι τουλάχιστον τραγικό.Η 25η Μαρτίου φαντάζομαι είναι για σένα μια μέρα πένθους και ντροπής για τους προγόνους μας που σκότωναν στο βωμό της κοινωνικής διακιοσύνης;
Όχι. Όπως φαντάζομαι ότι δεν λυπάσαι ούτε για τη Γαλλική επανάσταση, ούτε την ΗΠΑμερικάνικη κ.ο.κ.Οπότε -καθώς είσαι σώφρων άνθρωπος- κάτι διαφορετικό εννοείς από αυτό που έγραψες.
Αν τον φουκαρά που διαμελίστηκε τον είχε φάει κανένας αστυνομικός, τώρα θα είχαμε τεράστιες κινητοποιήσεις, φασαρίες, λαϊκή οργή. Τώρα που την δουλειά την έκαναν άλλοι, την απώλεια του 15χρονου την κάνουμε γαργάρα. Δεν πουλάει ο μικρός Χασάν όπως ο μικρός Αλέξης, δεν σκοτώθηκε από αυτούς που έπρεπε και δεν μας βγαίνει η ιδεολογική μαγιονέζα...
Για τον Φούντα που σκοτώθηκε απο αστυνομικό, και ήταν και του χώρου των αναρχικών, γιατί λες ότι δεν έγιναν αυτά που φανταζόσουνα ότι θα γίνονταν τώρα; Λόγω διαφοράς ηλικίας; Λόγω διαφοράς έθνους; Δεν νομίζω.
Αν το συμβάν είχε πυροδότησει μια τεράστια συζήτηση στους κύκλους των ανθρώπων που υποστηρίζουν τέτοιες ενέργειες, δηλαδή όχι μόνο δεν το είχαν κάνει γαργάρα αλλά αντιδρούσαν -περίπου- όπως εσύ αναλογιζόμενοι το συμβάν, πώς πιστέυεις ότι θα το μάθαινες για να κρίνεις κατά πόσον έγινε ή όχι γαργάρα;
[Γράφω ΑΝ, δεν γνωρίζω κάτι ιδιαίτερο]
Ελπίζω να καταλαβάινεις τι θέλω να πω.Επίσης υπάρχουν διάφορες τεράστιες διαφορές στο συμβολισμό των γεγονότων [γιατί ΕΧΕΙ σ\ημασία ο συμβολισμός] ώστε να μπορείς να τα παρομοιάσεις τόσο έυκολα.
-
Η 25 Μαρτίου ήταν επανάσταση ενός λαού ενάντια στον ζυγό άλλης χώρας. Το ίδιο και η Αμερικανική επανάσταση. Αν δεν μπορείς να δεις την διαφορά μεταξύ αυτών και όσων πασχίζουν να ρίξουν κυβερνήσεις εκλεγμένες από τον λαό, ή με την ανοχή του λαού, πραγματικά δεν νομίζω ότι μπορούμε να συνεννοηθούμε.
Αν ο Φούντας ήταν αυτός που σε τυπικό έλεγχο πυροβόλησε εναντίων των αστυνομικών, η απάντηση μου είναι ότι είχαν κάθε δικαίωμα να απαντήσουν στην απειλή κατά της ζωής τους. Θα προτιμούσα πάντως να είχε συλληφθεί ζωντανός.
-
Ο τσίριζα αλήθεια τι θέση πήρε για το θέμα;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ο τσίριζα αλήθεια τι θέση πήρε για το θέμα;4η θεση...παραλιγο στο βαθρο θα ηταν
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Η 25 Μαρτίου ήταν επανάσταση ενός λαού ενάντια στον ζυγό άλλης χώρας. Το ίδιο και η Αμερικανική επανάσταση. Αν δεν μπορείς να δεις την διαφορά μεταξύ αυτών και όσων πασχίζουν να ρίξουν κυβερνήσεις εκλεγμένες από τον λαό, ή με την ανοχή του λαού, πραγματικά δεν νομίζω ότι μπορούμε να συνεννοηθούμε.Όταν δλδ έχουμε ζυγό άλλης χώρας, δεν είναι θέμα κοινωνικής δικαιοσύνης; Γιατί είναι κακός ο ξένος ζυγός δλδ, αν δεν είναι κοινωνικά άδικος;
Την ΗΠΑμερικάνικη επανάσταση Νοτίων Βορείων εννοούσα πάντως, όχι ενάντια στους Άγγλους.
Για τη Γαλλική Επανάσταση κάποιο σχόλιο;Τέσπα, το ζήτημα είναι ότι ΚΑΙ εσύ δέχεσαι το θάνατο στο βωμό της κοινωνικής δικαιοσύνης, απλώς έχεις διαφορετικά κριτήρια για το πότε αυτό είναι σκόπιμο ή όχι.
Εγώ δεν συνέκρινα καταστάσεις. [EDIT Το νόημα δεν είναι να σου πω ότι πρέπει να δεχτείς και αυτό το θάνατο ως δίκαιο ή αναγκαίο ή οτιδήποτε τέτοιο. Όμως αυτό που έγραψες αρχικά, έτσι όπως το έγραψες, δεν το πιστεύεις ούτε εσύ] Απλώς σου γράφω ότι υπάρχουν περιπτώσεις που σαφέστατα δέχεσαι το φόνο στο βωμό της κοινωνικής δικαιοσύνης. Εξ ου και ότι κάτι διαφορετικό εννοούσες από αυτό που έγραψες.Αν ο Φούντας ήταν αυτός που σε τυπικό έλεγχο πυροβόλησε εναντίων των αστυνομικών, η απάντηση μου είναι ότι είχαν κάθε δικαίωμα να απαντήσουν στην απειλή κατά της ζωής τους. Θα προτιμούσα πάντως να είχε συλληφθεί ζωντανός.
Καλώς. Όλα τα υπόλοιπα που έγραψα για το ζήτημα, δλδ του πως εσύ ΞΕΡΕΙΣ αν έχει γίνει γαργάρα ή όχι, το δέχεσαι;
-
στη Τριπολη στην επανασταση του 1821 εσφαξαν χιλαδες αμαχους τουρκους και εβραιους
καλα εκαναν βεβαια, αλλα να μην ξεχναμε τι σημαινει επανασταση
στις μερες μας οι επαναστατικες πραξεις βαπτιζονται τρομοκρατια
οι τσετσενες 'μαυρες χηρες' που ανατιναχτηκαν στη ρωσια δικαιολογουνται ναι ή οχι?
οι παλαιστηνιοι στο ισραηλ δικαιολογουνται ή οχι?
οι αυγανοι , οι ιρακινοι?για μενα ναι.. οσο για τους αθωους πολιτες, να μην ξεχναμε οτι ολα αυτα που τραβανε γινονται με την ανοχη των αθωων αυτων πολιτων , μιας και αυτοι εκλεγουν τις κυβερνησεις τους
-
η ζωή είναι πολύ απλή αν θέλεις να την βλέπεις έτσι
τριαλαρα τριαλαρομ, εις το δάσος περπατώ, λύκε λύκε είσαι εδω;
η γαλλική επανάσταση, Χρήστο; Να μη ρωτήσω για τύπου Κούβας, μπαίνω σε βαθιά νερά.
οι διαχωριστικές γραμμές δεν ειναι πάντα τόσο ορατές
ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#6]