Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI FORUM
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 86
    • 87
    • 12 / 87
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    88
    1739
    70404
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cosneo last edited by

      Ο χρήστης sxinthecity έγραψε:
      Αυτο ειναι ισως η πιο καλη απαντηση σε οσους υποστηριζουν οτι τα made in europe ιαπωνικα αυτ/τα ειναι τα ιδια με τα made im japan.Και για να μην παρεξηγουμαι κι εγω ενα απ'τα πρωτα εχω.

      Μπορείς να είσαι σίγουρος ότι στα made in Japan αυτοκίνητα υπάρχουν made in Japan εξαρτήματα?

      Κανόνας δεν είναι. Τουλάχιστον εγώ με 2 ιαπωνοαγγλικά, 1 γερμανοσλοβάκικο και 1 ιαπωνοουγγρικό αυτή τη στιγμή ... Από μία ανακληση είχα και κανένα άλλο πρόβλημα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        swift-b-p-m last edited by

        Σε ό,τι αφορά την προέλευση διάφορων εξαρτημάτων, μεταξύ ενός ουγγρικού και ιαπωνικού Swift τα πράγματα έχουν ως εξής: σε ό,τι έχει σχέση με ηλεκτικό / μηχανικό εξάρτημα υπάρχει απόλυτη ταύτιση, δηλαδή χρησιμοποιούν από τον ίδιο κατασκευαστή.
        Σε θέματα τώρα υλικών, όπως τα κρύσταλλα/παρμπρίζ, τα υφάσματα των ταπετσαρίων του εσωτερικού, οι τσιμούχες των πορτών η κάθε γραμμή παραγωγής εφοδιάζεται από προμηθευτές, που είναι πιο κοντά σε αυτήν (και όπως είναι λογικό, άλλωστε): τα ιαπωνικά Swift από προμηθευτές εξ Ιαπωνίας ,τα δε ουγγρικά, εξ Ευρώπης γενικότερα.

        Από'κεί και πέρα, η όποια ανάκλιση αφορά λανθασμένη τοποθέτηση κάποιου εξαρτήματος, σαφέστατα βαραίνει την εκάστοτε γραμμή παραγωγής.

        Η τελευταία ανάκλιση αφορά ουγγρικά Swift και έχει να κάνει με το σωλήνα τροφοδοσίας καυσίμου. Αυτό, που δε διασαφηνίζεται, είναι αν φορά την ποιότητα κατασκευής αυτού (αν δηλαδή κι εκεί έχουμε να κάνουμε με διαφορετικούς προμηθευτές μεταξύ Ούγγρων-Ιαπώνων) ή τη μη σωστή τοποθέτησή αυτού, εξ εργοστασίου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          blackpug106 last edited by

          μια ερωτηση, το ignis τι ειδους τετρακινηση εχει. σαν το jimny ή σαν το swift?

          εχει καποιος τα spec's του ignis ,

          το εξεταζω σαν αγορα δευτερου και θελω να μαθω καποια πραγματακια

          ευχαριστως θα δεχθω και εμπειριες αλλων , τραυματικες ή μη

          ευχαριστω εκ των προτερων

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • rocsta
            rocsta last edited by

            Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
            μια ερωτηση, το ignis τι ειδους τετρακινηση εχει. σαν το jimny ή σαν το swift?

            Ωσαν του swift

            εχει καποιος τα spec's του ignis

            http://www.carfolio.com/specifications/ ... #a_general
            2005 και μετά είναι τα vvt και κονσόλα από opel.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              koubeast last edited by

              Ως κάτοχος του ignis θα σου καταθέσω την εμπειρία μου απο το δικίνητο όμως ignis.. Είναι μοντέλο 2001 και αγοράστηκε καινούριο τότε και αυτή τη στιγμή έχει μόλις 40,000 χλμ.. Από χαζοπροβλήματα δεν έβγαλε τιποτα αλλά στο τελευταίο service μου είπαν οτι έχει πρόβλημα η κρεμαγιέρα, και ότι ΑΝ επισκευάζεται, θέλει 500ε το λιγότερο ενώ αν χρειαστεί αλλαγή θέλει 2000ε. Να σημειώσω ότι το αμαξι χρησιμοποιήθηκε ελάχιστα (όπως δειχνουν και τα χλμ του) και μόνο μέσα στη πόλη κατά 98% ..

              Εκτός αυτού και από τη συμπεριφορά του δεν ειμαι ικανοποιημένος.. Απίστευτη ανασφάλεια μετά τα 100 χλμ και δεν υπερβάλλω.. Γέρνει πολύ και φοβιζει.. Πέρισυ του βάλαμε 15άρες ζάντες για βελτίωση του κρατήματος αλλά τίποτα το ιδιαίτερο.. Ίσα ίσα που στο βρεγμένο έγινε χειρότερο.. Και τώρα θέλω να αλλάξω αμορτισέρ αλλά τα μόνα aftermarket που είδα είναι τα ΚΥΒ Excel ... Αυτά να κάνουν δουλειά ; Κάπου είχα διαβάσει ότι ειναι σαν τα μαμα (μαυρα χάλια δηλαδη)

              Με λίγα λόγια, σαν αμάξι πόλης γενικά δε προβληματίζει (θεωρώντας ότι με την κρεμαγιέρα ειμαι εγω γκατέμης) αλλά για εκτος πολής και γενικά σαν συμπεριφορά στο δρομο είμαι πλήρως απογοητευμένος..

              Και ερωτώ .. Με τα αμορτισέρ τι παίζει ; Αν βάλω τα KYB θα δω διαφορά ; Θέλω να γίνει πιο σταθερό στο δρόμο, όχι να το χαμηλώσω..
              Για την κρεμαγιέρα τι να κάνω; Ο μάστορας το εξουσιοδοτημενο εσφιξε ότι μπορουσε αλλά σε 10 μερες το τιμονι το νιώθεις πουπουλο.. Και το πρωι οταν το παίρνεις για πρώτη φορά και κόβεις το τιμονι τερμα αριστερα κάνει ενα 'γκουπ'.. Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη..

              Όπως καταλαβαίνεις φίλε μου γενικά δε το χάρηκα το αυτοκίνητο.. Το επόμενο μοντέλο πρέπει να ειναι σαφώς βελτιωμένο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Πριν 3 χρόνια σε μικρό ταξίδι με φιλικό Ignis ... τα σκληρότερα καθίσματα που έχω κάτσει!
                Πιασμένος στη μέση και ταλαιπωρημένος μια εβδομάδα ήμουν!

                ΥΓ. (Ασχετο με την συζήτηση περι Ignis). Στην έκθεση της Γενευης παρουσίασαν το Grand Vitara (3θυρο και 5θυρο) σε έκδοση χωρίς την εξωτερική ρεζέρβα.
                Στα περισσότερα πάντως SUV που είχαν εξωτερική ρεζερβα υπήρχαν σχόλια/παρατηρήσεις περι θορύβων και τριγμών στις πίσω πόρτες. Ίσως καλά κανουν και τις βγαζουν ... 'υπο σκέψη' όμως η επιλογή του κιτ επισκευής αντί έστω και για μια μικρή ροδα-ρεζερβα τυπου ανάγκης για off road!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stormold last edited by

                  Ο χρήστης koubeast έγραψε:
                  Ως κάτοχος του ignis θα σου καταθέσω την εμπειρία μου ...

                  Η εμπειρία σου από το IGNIS μου θυμίζει υπερβολικά τη δική μου εμπειρία από το SWIFT (1996) ... Ακριβώς ίδια οδηγική συμπεριφορά. Σχετικά καλό μέσα στη πόλη αλλά μετά τα 120km/h το αυτοκίνητο ήταν επικίνδυνο. Και είχε και πολύ ευαίσθητο τιμόνι.
                  Έπαιξα πολύ τότε με την ανάρτηση και τις ζάντες/λάστιχα κλπ... χωρίς όμως θετικό αποτέλεσμα. Χειρότερο έγινε. Τελικά στα 25000χλμ, το αντάλλαξα με άλλο...

                  Αυτά την εποχή του 1996...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • rocsta
                    rocsta last edited by

                    Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                    Στην έκθεση της Γενευης παρουσίασαν το Grand Vitara (3θυρο και 5θυρο) σε έκδοση χωρίς την εξωτερική ρεζέρβα.
                    Στα περισσότερα πάντως SUV που είχαν εξωτερική ρεζερβα υπήρχαν σχόλια/παρατηρήσεις περι θορύβων και τριγμών στις πίσω πόρτες. Ίσως καλά κανουν και τις βγαζουν ... 'υπο σκέψη' όμως η επιλογή του κιτ επισκευής αντί έστω και για μια μικρή ροδα-ρεζερβα τυπου ανάγκης για off road!

                    Ρεζέρβα που δεν είναι στην πίσω πόρτα = φλωριά
                    όπως έχει κάνει και ο ΑΤ, πρέπει να υπάρχει και 2η ρεζέρβα για έξτρα μπρουταλ εμφάνιση

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cosneo last edited by

                      Ο χρήστης rocsta έγραψε:

                      Στην έκθεση της Γενευης παρουσίασαν το Grand Vitara (3θυρο και 5θυρο) σε έκδοση χωρίς την εξωτερική ρεζέρβα.
                      Στα περισσότερα πάντως SUV που είχαν εξωτερική ρεζερβα υπήρχαν σχόλια/παρατηρήσεις περι θορύβων και τριγμών στις πίσω πόρτες. Ίσως καλά κανουν και τις βγαζουν ... 'υπο σκέψη' όμως η επιλογή του κιτ επισκευής αντί έστω και για μια μικρή ροδα-ρεζερβα τυπου ανάγκης για off road!

                      Ρεζέρβα που δεν είναι στην πίσω πόρτα = φλωριά
                      όπως έχει κάνει και ο ΑΤ, πρέπει να υπάρχει και 2η ρεζέρβα για έξτρα μπρουταλ εμφάνιση

                      Ναι αν είναι να γυρίσει εκτός ασφάλτου τον πλανήτη ... ή έστω να βγει για 1,5 χιλιόμετρο σε χωματόδρομο!!!
                      Αλλά για την Μεσογείων ή την Τσιμισκή ή οπουδήποτε που αγγίζουν το 100% της ασφάλτου!!! Εμπόδιο, βάρος και θόρυβος είναι!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        swift-b-p-m last edited by

                        Κάποια abnormal Swifts...

                        http://i242.photobucket.com/albums/ff11 ... CF3933.jpg
                        http://i96.photobucket.com/albums/l178/ ... H70462.jpg
                        http://i242.photobucket.com/albums/ff11 ... CF3186.jpg
                        http://i242.photobucket.com/albums/ff11 ... P80112.jpg
                        http://i166.photobucket.com/albums/u99/ ... C02554.jpg


                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostastyper last edited by

                          Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                          Κάποια abnormal Swifts...

                          http://i242.photobucket.com/albums/ff11 ... CF3933.jpg
                          http://i96.photobucket.com/albums/l178/ ... H70462.jpg
                          http://i242.photobucket.com/albums/ff11 ... CF3186.jpg
                          http://i242.photobucket.com/albums/ff11 ... P80112.jpg
                          http://i166.photobucket.com/albums/u99/ ... C02554.jpg


                          έπαθα ζημιάααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα λέμεεεεεεεεεεεεε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                            Στην έκθεση της Γενευης παρουσίασαν το Grand Vitara (3θυρο και 5θυρο) σε έκδοση χωρίς την εξωτερική ρεζέρβα.
                            Στα περισσότερα πάντως SUV που είχαν εξωτερική ρεζερβα υπήρχαν σχόλια/παρατηρήσεις περι θορύβων και τριγμών στις πίσω πόρτες. Ίσως καλά κανουν και τις βγαζουν ... 'υπο σκέψη' όμως η επιλογή του κιτ επισκευής αντί έστω και για μια μικρή ροδα-ρεζερβα τυπου ανάγκης για off road!


                            http://www.autoblog.it/post/25655/suzuki-tutte-le-informazioni-ufficiali-dal-salone-di-ginevra-2010

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              swift-b-p-m last edited by

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stormold last edited by

                                Κοιτάζω τις παραπάνω φωτογραφίες με τα Swift και διακρίνω ότι τα 5θυρα είναι ιδιαίτερα όμορφα.

                                Ωστόσο δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο ο 1600άρης κινητήρας, έρχεται μόνο με το 3θυρο αμάξωμα. Τόσο δύσκολα είναι να βγει και σε 5θυρο;... Δεν καταλαβαίνουν ότι υπάρχουν (πολλοί) άνθρωποι που θέλουν σβελτάδα, δυνατό κινητήρα και ταυτόχρονα να μπορούν να χρησιμοποιούν τις πίσω θέσεις;
                                Δεν μπορώ να καταλάβω σε τι εξυπηρετεί αυτή η πολιτική πωλήσεων.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  swift-b-p-m last edited by

                                  Νικόλα, έχουν γραφεί σελίδες επί σελίδων στο Swiftcub γι'αυτό το θέμα.
                                  Για το ότι δηλαδή δεν εισήχθη ποτέ στην Ευρώπη το 5θυρο Swift Sport. Προφανώς και δε φταίει ο Σφακιανάκης γι'αυτό (πώς και? ).

                                  Εγώ σκέφτομαι πως είναι παρόμοια περίπτωση με τη μη εξαγωγή από Ιαπωνία του JDM Civic Type R sedan και τόοοοσων άλλων ...πικάντικων αυτοκινήτων, που έχουν επιλέξει να χαίρονται οι Ιάπωνες/Ν.Α Ασία σε αντίθεση με τους Ευρωπαίους. Τι σόϊ πολιτική είναι αυτή δεν ξέρω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rafi last edited by

                                    εμενα παλι μου αρεσαν πολύ τα swiftακια απο πανω, αλλά θα τα ηθελα σε τριθυρα!!! αμαν πια, ολα 5αθυρα ηταν κακως ομως που δεν φερανε και το 5d sport ευρωπη

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Δύο πιθανοτητες φανταζομαι!
                                      Μία φανταζομαι είναι τίποτα σε προδιαγραφές για εισαγωγή στην Ευρώπη που προσάρμοσαν οι Ιαπωνέζοι μόνο στο 3θυρο για να εισαχθεί ως ειδική version και η δευτερη πιθανότητα για να μην μειώσουν την παραγωγή του μικρού 5θυρου στην Ουγγαρία, αναγκαζόμενοι να τα φέρνουν απο την Ιαπωνία.
                                      Εχω την εντυπωση ότι μια έρευνα θα έκαναν να δούνε τι επικρατεί στην ευρωπαική αγορά και ίσως είδαν ότι σε 5θυρες εκδόσεις οι σπορτιβ εκδόσεις δεν πουλάνε!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kon5 last edited by

                                        Οι ιάπωνες της suzuki σε πολλά πράγματα είναι γτπ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stormold last edited by

                                          Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                          ...
                                          Εχω την εντυπωση ότι μια έρευνα θα έκαναν να δούνε τι επικρατεί στην ευρωπαική αγορά και ίσως είδαν ότι σε 5θυρες εκδόσεις οι σπορτιβ εκδόσεις δεν πουλάνε!

                                          Ας το έφερναν σε 5θυρο 1600 και ας μην είχε αεροτομές και 17άρες ζάντες και σπορ προφυλακτήρες...

                                          Έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα σε πολλές χώρες (όπως και η Ελλάδα) οι περισσότεροι πλέον αναζητούν ένα αυτοκίνητο που μπορεί να τα κάνει όλα καλά... σε όλους τους τομείς.

                                          Ευτυχώς που υπάρχουν άλλοι κατασκευαστές που προσφέρουν γρήγορα 5θυρα μικρά (στο μάτι!) που τα κάνουν όλα καλά και έχουν και σπορ χαρακτήρα.

                                          Η SUZUKI όμως (όπως και κάποιοι άλλοι) έχουν περιορίσει πολύ την γκάμα τους και έχουν εξαφανισθεί από κάποιες κατηγορίες...
                                          π.χ. κάποτε υπήρχε και ένα Baleno, ένα Liana, ένα Ignis μαζί με τα υπόλοιπα...
                                          Τώρα ένα alto, ένα splash και ένα SX4. Aυτά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cosneo last edited by

                                            Ο χρήστης Storm έγραψε:
                                            Η SUZUKI όμως (όπως και κάποιοι άλλοι) έχουν περιορίσει πολύ την γκάμα τους και έχουν εξαφανισθεί από κάποιες κατηγορίες...
                                            π.χ. κάποτε υπήρχε και ένα Baleno, ένα Liana, ένα Ignis μαζί με τα υπόλοιπα...
                                            Τώρα ένα alto, ένα splash και ένα SX4. Aυτά...

                                            Την περιορισαν γιατί τωρα με την 'νέα συνεργασία' θα αυξηθεί θεαματικά!!!
                                            Polo, Octavia5, Passat, Yeti, Q7, Phaeton, R8 ... μέχρι και Galliardo έχουν πλέον οι νέοι συνεργάτες!
                                            Φαντασου ΤΤ με τα σήματα της Suzuki παρέα με το Alto!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 12 / 87
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr