-
Ο χρήστης nikpana77 έγραψε:
...
Καλό ποιοτικά το micra αλλά 0-100 σε 17,9 και τελική 145 Μάλλον όχιεεε???
Σε ποια γενιά Micra έχεις μείνει?
Ενημερωτικά, τώρα είμαστε στην Κ12 με ροπάτα μοτεράκια 1,2 & 1,4 κυβικών, πάνκοντα κιβώτια και πάααρα πολύ καλές ρεπρίζ.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
...
Καλό ποιοτικά το micra αλλά 0-100 σε 17,9 και τελική 145 Μάλλον όχιεεε???
Σε ποια γενιά Micra έχεις μείνει?
Ενημερωτικά, τώρα είμαστε στην Κ12 με ροπάτα μοτεράκια 1,2 & 1,4 κυβικών, πάνκοντα κιβώτια και πάααρα πολύ καλές ρεπρίζ.
Τωρα τα είδα αυτα τα στοιχεία στο 1,2 αυτόματο. Αναφερει στοιχεία που υπάρχουν και στη σελίδα της εταιρίας!
http://www.nissan.gr/nws.nsf/el-gr/vehicles/passenger/k12/micra-specifications.html
Στο χειροκίνητο δεν ισχύουν βεβαια ... που το έχω 180ρήσει σε Εθνική οδό!!!Και στο Splash πάντως το 0-100 σε 14,9' και τα 170 χλμ τελικής κάπως 'αισίοδοξο' είναι!
Τα μικρά 4ταχυτα αυτόματα πάντως δεν διακρίνονται για τις επιδόσεις τους ... ίσως γι' αυτό καλύτερο το Colt με το 6ταχυτο. -
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
...
Καλό ποιοτικά το micra αλλά 0-100 σε 17,9 και τελική 145 Μάλλον όχιεεε???
Σε ποια γενιά Micra έχεις μείνει?
Ενημερωτικά, τώρα είμαστε στην Κ12 με ροπάτα μοτεράκια 1,2 & 1,4 κυβικών, πάνκοντα κιβώτια και πάααρα πολύ καλές ρεπρίζ.
Φίλε μου τα νούμερα ειναι απο το site της nissan και αναφέρομαι στο αυτόματο 1.2
-
Για το twingo έχει κανείς άποψη? Φαίνεται πιό 'σπιρτόζικο' από το splash αλλά χάνει σε εσωτερική σχεδίαση. Επίσης νομίζω ότι έχει και μικρότερους χώρους.
-
Γράψε λάθος.
Πάντως δυσκολεύομαι πολύ να βρω μικρό, αυτόματο με επαρκείς (όχι τραγικές) επιδόσεις , το οποίο δεν θα κοστίσει πάνω από 14Κ €.
Γιατί αν ξεπεράσεις αυτό το φράγμα υπάρχει και η λύση του Polo 1.2 DSG.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
:oops: Γράψε λάθος.Πάντως δυσκολεύομαι πολύ να βρω μικρό, αυτόματο με επαρκείς (όχι τραγικές) επιδόσεις , το οποίο δεν θα κοστίσει πάνω από 14Κ €.
Γιατί αν ξεπεράσεις αυτό το φράγμα υπάρχει και η λύση του Polo 1.2 DSG.
Εντάξει δεν υπάρχει πρόβλημα . Πράγματι είναι δύσκολη η επιλογή γι αυτό μπορώ να κάνω οικονομία στις επιδόσεις αν είναι να πάρω κάποιο οικονομικο, αξιόπιστο και με ικανοποιητική ποιότητα κύλισης αυτοκίνητο. Σαν πολλά να θέλω Γυναίκα εξάλου θα το κυκλοφορεί και το κυριότερο είναι η ευκολία στην οδήγηση.
-
To colt αυτοματο στο σαιτ των 4τροχων εχει τιμη στα 15Κ. Αν το αντεχεις οικονομικα μου φαινεται η καλυτερη επιλογη σε σχεση μαλιστα με τα υπολοιπα της Β κατηγοριας που ξεφευγουν περισσοτερο... Φθηνοτερο ειναι το αυτοματο daihatsu sirion (~13600) αλλα δεν ξερω αν θα εχει ικανοποιητικο πατημα η εφαμιλλο του κολτ τουλαχιστον...
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
To colt αυτοματο στο σαιτ των 4τροχων εχει τιμη στα 15Κ. Αν το αντεχεις οικονομικα μου φαινεται η καλυτερη επιλογη σε σχεση μαλιστα με τα υπολοιπα της Β κατηγοριας που ξεφευγουν περισσοτερο... Φθηνοτερο ειναι το αυτοματο daihatsu sirion (~13600) αλλα δεν ξερω αν θα εχει ικανοποιητικο πατημα η εφαμιλλο του κολτ τουλαχιστον...Και εγώ βλέπω ότι ξεφεύγει στην τιμή το colt. Άλλη κατηγορία βλέπεις! Οπότε η επιλογή είναι μεταξύ splash, agila και twingo!
-
Στους αντιπροσώπους που ρώτησα στη Χαλκίδα, το splash φτάνει τα 12.900 και το agila τα 13700 το οποίο έχει επιπλέον εγγύηση 6 έτη, προβολάκια ομίχλης και ελαστικά 185/60/15. Για το twingo τιμή έχω από το ιντερνετ στα 12490.
-
Απο αυτα τα τρια φιλε μαλλον το agila που ειναι 5θυρο εχει επαρκη χωρο αποσκευων* σημαντικη εγγυηση κ ειναι κατ'εμε ομορφοτερο εμφανισιακα.
- για το agila ο ογκος του ειναι απ'οτι διαβασα 225 λιτρα. Για το splash τωρα οι 4τροχοι λενε 178 λιτρα ενω το σαιτ της εταιριας εχει πολλες τιμες κ λιγο μπερδεμενα οποτε δεν εβγαλα ακρη... αν ειναι οντως αυτη η διαφορα τοτε το οπελ εχει κι εκει πλεονεκτημα, αλλα παραξενο μου φαινεται, ειχα την εντυπωση πως ειναι το ιδιο αυτοκινητο αλλα rebadged..
Κατι ακομα: η 6ετης εγγυηση στο οπελ ειναι πληρης η απο καποιο χρονικο διαστημα περιοριζεται σημαντικα?? αν δε στο διευκρινισαν ρωτησε το, ισως εχει σημασια.
-
Το colt.
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
- για το agila ο ογκος του ειναι απ'οτι διαβασα 225 λιτρα. Για το splash τωρα οι 4τροχοι λενε 178 λιτρα ενω το σαιτ της εταιριας εχει πολλες τιμες κ λιγο μπερδεμενα οποτε δεν εβγαλα ακρη... αν ειναι οντως αυτη η διαφορα τοτε το οπελ εχει κι εκει πλεονεκτημα, αλλα παραξενο μου φαινεται, ειχα την εντυπωση πως ειναι το ιδιο αυτοκινητο αλλα rebadged..
Το ίδιο αμαξι είναι και έχουν τον ίδιο χώρο αποσκευών 178 λίτρα. Στο σύνολο των 225 λίτρων έχει προστεθεί και ένας επιπλέον χώρος (με πλαστικά διαχωριστικά) κάτω απο το πάτωμα/μοκέτα/καπακι του πορτμπαγκάζ (και πάνω απο την ρεζερβα). Μείον ότι αυτο το διαχωριστικό καπάκι ανοίγει αλλά δεν βγαίνει εντελώς και δυσκολευει τη πληρη εκμεταλλευση των 225 λίτρων από αποσκευές!
Αν έστω έτσι όπως είναι το συνδύαζαν με μετακινούμενο πίσω κάθισμα (όπως έχουν τα Yaris/Micra) θα ήταν πολύ καλύτερος.
Οι υπολοιποι αριθμοί που αναφερονται στο site της Suzuki (που ισχύουν και για το Agila) είναι 573 λίτρα με ξαπλωμένες τις πίσω πλάτες (που φτιάχνουν με το ψευτοπατωμα μια ενιαία επιφάνεια και μέχρι το ύψος των παραθύρων ή της καπελιέρας ενώ το συνολικό ... ως την οροφή (επίσης με ξαπλωμένες τις πλατες) είναι 1050 λίτρα!
Και η αλήθεια είναι ότι μερικές φορές που χρειάστηκα χώρο ... με τα ξαπλωμένα καθίσματα -τα οποία πέφτουν πολύ ευκολα, με δυο διακόπτες στους ώμους- είναι γήπεδο! -
Καταλαβα απολυτα, ευχαριστω
-
Daihatsu Sirion 1.3 Αυτόματο....
Με τις εκπτώσεις της εταιρείας μάλλον σε παίρνει από τιμή.
Μοτέρ και κιβώτιο καλύτερο από όλα τα άλλα, αξιοπιστία στο Θεό, αρέσει στις γυναίκες... Σκέψου το... -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Daihatsu Sirion 1.3 Αυτόματο....
Με τις εκπτώσεις της εταιρείας μάλλον σε παίρνει από τιμή.
Μοτέρ και κιβώτιο καλύτερο από όλα τα άλλα, αξιοπιστία στο Θεό, αρέσει στις γυναίκες... Σκέψου το...Συμφωνώ απολύτως!!!!! και το Cuore είναι εξαιρετικό.
Sirion και απο εμενα.
Το εχει παρει φιλεναδα της γυναικας μου και με τον ανδρα της το εχουμε δοκιμασει εκτενως.
Πολυ βολικο και πρακτικο αμαξακι. -
Έγινε, θα ρίξω μία ματιά και στο sirion μέσα στην εβδομάδα.
Αξίζει όμως να πάρω αυτόματο παλαιάς γενιάς 4τάχυτο ενώ βλέπω ότι ακόμη και τα χιλιαράκια με αυτόματο σασμάν 5τάχυτο σειριακό έχουν καλύτερες επιδόσεις (στα 0-100, από splash και agila), είναι πιό οικονομικά στο καύσιμο και στην τσέπη, αλλά ίσως υστερούν στα ταξίδια εκτός πόλης? Με λίγα λόγια αξίζει να δώσω 1500 με 2000 ευρώ παραπάνω στα splash και agila αντίστοιχα, αντί για το 107 πχ? -
Ριξε μια ματια στο Mazda 2, δεν χανεις τιποτα. Εχει ωραια εμφανιση μιας και αυτο κοιτανε οι γυναικες, οικονομικο σε καταναλωσεις σερβις κλπ, αξιοπιστο
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Ριξε μια ματια στο Mazda 2, δεν χανεις τιποτα. Εχει ωραια εμφανιση μιας και αυτο κοιτανε οι γυναικες, οικονομικο σε καταναλωσεις σερβις κλπ, αξιοπιστοΠολύ ωραίο αλλά πολύ 'ψηλή' τιμή.
-
Δεν το γνωριζα
-
Ο χρήστης nikpana77 έγραψε:
................ αντί για το 107 πχ?Εννοείται ότι ακόμα και το κάμπριο κάρο του ενός γερασμένου ίππου του παππού μου στο χωριό είναι αιώνες καλύτερο από ένα 107-C1-Aygo! Από τα λίγα αυτοκίνητα που πραγματικά σιχαίνομαι...
Προσωπικά πάντως, δεν θα κολλούσα τόσο στο 4τάχυτο αυτόματο και θα κοιτούσα κάτι από daihatsu μεριά (αν και δεν τα έχω οδηγήσει...)
Αυτοκίνητο μικρό και αυτόματο για τη γυναίκα μου!