Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 179
    • 180
    • 38 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    96351
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      21-quadra last edited by

      Ο χρήστης harlek έγραψε:
      Ένας θεός ξέρει βάσει ποιας λογικής θα πρέπει κάποιος να γνωρίζει τι είναι 'το μπουτόν της μίζας' για να δικαιούται να αναφέρει και να σχολιάσει ένα φαινόμενο που διαπίστωσε με αφορμή την αλλαγή των τακακίων του αυτοκινήτου του.

      Έχεις δίκηο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • xenos
        xenos last edited by

        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
        ...

        Μπορείς να μας πεις τη γνώμη σου πάνω στο παραπάνω? (αν στέκει)

        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kotetsi last edited by

          Είπα να κάνω ένα upgrade στα φρένα του Τέμπρα. Οι δίσκοι που φοράει τώρα είναι συμπαγείς ΟΕΜ 240mm και πάχους 10mm και τα τακάκια δε θυμάμαι καν τι, μάλλον κι αυτά ΟΕΜ. Ο μηχανικός μου μου πρότεινε διάτρητους Zimmermann ίδιας διάστασης και τακάκια Textar. Δε θα αλλαχτεί τίποτε άλλο. Το κόστος είναι στα 140 ευρώ. Πώς κρίνετε τη συγκεκριμένη αναβάθμιση; Τα τακάκια μου γενικά δεν τα τρώω άσκοπα, απλά θέλω κάτι πιο δυνατό σε φρεναρίσματα πχ από τα 140 στα 60 ή από τα 140 σε στάση. Άλλη πρόταση;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            21-quadra last edited by

            Οι δαγκάνες θα χωρέσουν το αεριζόμενο που θα έχει τουλάχιστον το διπλάσιο πλάτος ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kotetsi last edited by

              διάτρητο = αεριζόμενο;
              Καλά είχα δει ότι η Zimmermann δεν έχει διάτρητες για το δικό μου.
              Βασικά υπάρχουν τρεις διαφορετικές περιπτώσεις για το Τέμπρα:

              • συμπαγείς δίσκοι 240-10 για μοντέλα χωρίς ABS
              • συμπαγείς δίσκοι 257-12 για μοντέλα με ABS
              • αεριζόμενοι δίσκοι 257-20 για 1.8ie, 2.0ie και 1.9TD

              Η λύση των χαρακτών Tarox σε 240-11 με τα προαναφερθέντα τακάκια πώς ακούγεται;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Υπάρχουν κάποιοι κανόνες για το τι πρέπει να βάλεις στον έναν άξονα όταν μπαίνει τακάκι υψηλότερου συντελεστή τριβής στον άλλον άξονα. Νομίζω ότι πίσω δεν πρέπει να έχεις πιο αυξημένο συντελεστή τριβής από εμπρός (για να μην σου μπλοκάρει ο πίσω άξονας).

                Η ισορροπία μπρος πίσω στο φρενάρισμα αλλάζει και με τη φθορά των αμορτισέρ. Όσο χάνουν την ικανότητά τους τόσο περισσότερο βάρος μεταφέρεται προς τα εμπρός κατά το φρενάρισμα. Έτσι σταδιακά τα εμπρός τρώνε όλο και περισσότερο ζόρι με αποτέλεσμα να κουράζονται και να φθείρονται περισσότερο.
                Λόγω κατανεμητή τα πίσω μπορεί να μην μπλοκάρουν αλλά θα βοηθάνε στο φρενάρισμα όλο και λιγότερο. Το συνολικό φρενάρισμα περιμένω να χειροτερέψει και σε επιβράδυνση αλλά και σε αντοχή και τα εμπρός θα φτάνουν πιο συχνά στο όριο και θα μπλοκάρουν. Και θα τελειώνουν τα εμπρός τακάκια πολύ γρήγορα.

                Στο Tempra ό,τι και να μπορείς να βάλεις θα δεις διαφορά προς το καλύτερο αρκεί βέβαια να γίνει καλή δουλειά στην τοποθέτηση. Ίσως είναι ευκαιρία όμως να τσεκάρεις και το υπόλοιπο σύστημα, τα μαρκούτσια να είναι υγιή (όχι ξεραμένα και να μην φουσκώνουν), το χειρόφρενο καλά ρυθμισμένο, τα πίσω φρένα τσεκάρισμα και ρύθμιση και αλλαγή υγρών.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kotetsi last edited by

                  Εννοείται πως όποια αλλαγή γίνει θα συνοδευτεί από τον απαραίτητο έλεγχο σε όλο το σύστημα, απλά τα υγρά είναι καινούρια και τα σωληνάκια οπτικά δεν έχουν κάτι το μεμπτό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    rx8_drifter last edited by

                    φίλε κοτέτσι, έχω να σου συστήσω ένα καινούργιο σετ της βρέμβο για το κάρο σου

                    (μιλάμε είχα γ@μηθεί στα γέλια όταν το πέτυχα, ρο΄μπα έγινα )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Αυτο τοσα χρονια ομως δεν χαλασε ,αντιθετα απο κατι αλλα σχιστοματικα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kotetsi last edited by

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          rx8_drifter last edited by

                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                          Αυτο τοσα χρονια ομως δεν χαλασε ,αντιθετα απο κατι αλλα σχιστοματικα

                          δεν καταλαβαίνω τί εννοείς

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

                            Αυτο τοσα χρονια ομως δεν χαλασε ,αντιθετα απο κατι αλλα σχιστοματικα

                            δεν καταλαβαίνω τί εννοείς

                            Σκωτία, κατηφόρα, γκρέμι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης mirage έγραψε:

                              Αυτο τοσα χρονια ομως δεν χαλασε ,αντιθετα απο κατι αλλα σχιστοματικα

                              δεν καταλαβαίνω τί εννοείς

                              Σκωτία, κατηφόρα, γκρέμι

                              need i say more?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thymios last edited by

                                Πάντως και το 306 πάιζει πριν τη μετατροπή να χε ακριβώς ίδιο δισκόφρενο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mirage last edited by

                                  Ο χρήστης thymios έγραψε:
                                  Πάντως και το 306 πάιζει πριν τη μετατροπή να χε ακριβώς ίδιο δισκόφρενο...

                                  Αφού έχουμε κοινά τακάκια και δισκους με τα Saxo/106
                                  Το δικό μου έχει βέβαια αεριζόμενα μπροστά. Το δικό σου ήταν με απλους δίσκους σωστα;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rx8_drifter last edited by

                                    από κάρο έγινε καρούλι δλδ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                                      από κάρο έγινε καρούλι δλδ

                                      Το γκρέμι σου και σε άλλη παραλία εσύ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thymios last edited by

                                        Ο χρήστης mirage έγραψε:

                                        Πάντως και το 306 πάιζει πριν τη μετατροπή να χε ακριβώς ίδιο δισκόφρενο...

                                        Αφού έχουμε κοινά τακάκια και δισκους με τα Saxo/106
                                        Το δικό μου έχει βέβαια αεριζόμενα μπροστά. Το δικό σου ήταν με απλους δίσκους σωστα;

                                        Αστα...Μονοί δίσκοι 249 και πίσω ταμπούρα...
                                        μου χει τύχει να φρενάρω, να μην προλάβω τη διασταύρωση και να πω 'δε γαμι... θα στρίψω στην επόμενη'

                                        Τώρα έχω βάλει αεεριζόμενους 266 (ή 267, όσο βγάινει, δε θυμάμαι) με δαγκάνες από saxo vts, πίσω δισκόφρενα 249 Xsara VTR (όσο είχε πριν μπροστά δλδ ) και τρόμπα από Xsara SW.

                                        Τώρα όμως το Peugeot μου φρενάρει άψογα!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mirage last edited by

                                          Ενδιαφέρουσα η μετατροπή σου...Αν η γριά μου ήταν νεότερη θα την σκεφτόμουν σοβαρά
                                          Για στείλε ίνφο με πμ αν δεν βαριέσαι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thymios last edited by

                                            done

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 38 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr