Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 489
    • 490
    • 40 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9783
    221525
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tractioner last edited by

      Aν και είμαι σχεδόν σίγουρος σε μια διαφωνία μου με κάποιο φίλο υποστήριζε ότι οι ενδείξεις m+s σε ένα ελαστικό σημαίνουν mountain+snow! Εγώ υποστήριζα ότι αυτή η ένδειξη σημαίνει mud+snow.
      Επίσης υποστήριζε ότι υπάρχουν τα πολύ σκληροπυρηνικά ελαστικά τυπού κατά τα λεγόμενα του ''mountain'' που είναι αποκλειστικά για χιόνι με υπερβολικά μαλακή γόμα και στην στέγνη άσφαλτο θα ελιωναν με το παραμικρό!
      Ψαχνοντας λίγο βρήκα αυτό το site http://www.snowtyres.com.au/severe-service-emblem όπου αναφέρει (άν κατάλαβα καλά) ότι η Νοκιan παράγει ελαστικά με την ένδειξη ενός βουνού κ μιας νυφάδας (snowflake-on-the-mountain)
      Αυτό που θέλω να καταλάβω είναι αν προκειται για ελαστικά με κατι περισσοτερο σε χαρακτηριστικά απο τα ''απλά'' m+s στο χίονι η απλα είναι εμπορικό trade τις ΝΟΚΙΑΝ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pico last edited by

        Ο χρήστης tractioner έγραψε:
        Aν και είμαι σχεδόν σίγουρος σε μια διαφωνία μου με κάποιο φίλο υποστήριζε ότι οι ενδείξεις m+s σε ένα ελαστικό σημαίνουν mountain+snow! Εγώ υποστήριζα ότι αυτή η ένδειξη σημαίνει mud+snow.
        Επίσης υποστήριζε ότι υπάρχουν τα πολύ σκληροπυρηνικά ελαστικά τυπού κατά τα λεγόμενα του ''mountain'' που είναι αποκλειστικά για χιόνι με υπερβολικά μαλακή γόμα και στην στέγνη άσφαλτο θα ελιωναν με το παραμικρό!
        Ψαχνοντας λίγο βρήκα αυτό το site http://www.snowtyres.com.au/severe-service-emblem όπου αναφέρει (άν κατάλαβα καλά) ότι η Νοκιan παράγει ελαστικά με την ένδειξη ενός βουνού κ μιας νυφάδας (snowflake-on-the-mountain)
        Αυτό που θέλω να καταλάβω είναι αν προκειται για ελαστικά με κατι περισσοτερο σε χαρακτηριστικά απο τα ''απλά'' m+s στο χίονι η απλα είναι εμπορικό trade τις ΝΟΚΙΑΝ.

        Περνάει κάποιο snow traction test και κερδίζει αυτό το σήμα το λάστιχο, δεν είναι δηλαδή για τα μάτια του κόσμου.

        In order to meet this standard, tires must be tested using an American Society for Testing and Materials (ASTM) testing procedure described in “RMA Definition for Passenger and Light Truck Tires for use in Severe Snow Conditions”.

        Tyres bearing this symbol will provide snow performance far superior to tyres only bearing the M+S symbol.

        Βέβαια δεν νομίζω να βρεις το σηματάκι στην καλοκαιρινή γκάμα ελαστικών τους, αλλά σε κάποιο Hakkapeliitta.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          Mud and Snow

          *1934 Pliofilm, rubber-based packaging film, developed....Tire plant construction started in Java....Earthmover tire introduced....First studded mud and snow tire announced. *
          (Goodyear)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tractioner last edited by

            Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
            Τα M –S ελαστικά, είναι βουνού και χιονιού. Έχουν ένα μέτρια οδοντωτό σχέδιο και έχουν μέτρια γόμα.
            Υπάρχουν τα Μ, που είναι βουνού, και ενόσω είναι σκληρής γόμας, έχουν έντονη οδόντωση, έως αγρία!!. Πέτρες λάσπες, εν γένη αγριάδα!!.
            Τα S χιονιού, δεν πολύ κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Τα μπασταρδεύουν με τα βρόχινα, και απλός έχουν λίγο εντονότερο πέλμα

            Λοιπόν για να ξεκαθαρίζει λίγο το τοπίο κ να μην γράφονται διάφορα έψαξα κ έμαθα τα έξης.
            Τα διακριτικά σύμβολα m+s mud snow υποδηλώνουν λάσπη και χιόνι!και όχι βουνό κ χιόνι!
            Αυτά που ονομάζουν κάποιοι mountain είναι όντως μια κατηγορία ποιο πάνω σε απόδοση στο χιόνι κ ενδείκνονται ειδικά για αυτό, τα λεγόμενα ''snowflake on a mountain'' το πρότυπο αυτό δημιουργήθηκε το 1990 στον Καναδά κ υιοθετήθηκε σε όλα το κόσμο με το το λογότυπο ενός βουνού που περικλείει μέσα του μια χιονοστιβάδα.
            Όσο για το αν στην τα m+s είναι κυκλοφορούν πολύ στην Ελλάδα ενημερωτικά σας λέω ότι στην βόρειο Ελλάδα είναι καθεστώς, σε ποσοστό 1/2 περίπου έχει στο γκαράζ του ακόμα ένα σετ που συναλασει κάθε 6 μήνες!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jerald last edited by

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harlek last edited by

                Στα αυτοκίνητα με ψεκασμό, πάνω από κάποιο όριο (π.χ. 7000σ.α.λ.) ο εγκέφαλος κόβει την τροφοδοσία, η οποία επανέρχεται μόλις οι στροφές πέσουν κάτω από το όριο αυτο. Άρα, φτάνοντας αυτές τις στροφές νιώθεις μια διακεκομμένη λειτουργία του μοτέρ, με τις στροφές να παίζουν γύρω από αυτές που είναι ρυθμισμένος ο κόφτης.
                Το ενδιαφέρον είναι τι γινόταν παλαιότερα. Έχω ακούσει δύο τύπους κόφτη κι ελπίζω οι παλαιότεροι να μας διαφωτίσουν με πιο πολλές λεπτομέρειες:
                Σε κάποια αυτοκίνητα με συμβατική ανάφλεξη (πλατίνες) υπήρχε ένας φυγοκεντρικός μηχανισμός. Πάνω από ένα ρυθμό περιστροφής των πλατίνων, ένα μικρό βαρύδι νικώντας την αντίσταση ενός ελατηρίου άνοιγε το κύκλωμα και έκοβε την ανάφλεξη. Η ανάφλεξη επανερχόταν μετά την πτώση στροφών κάτω από το προκαθορισμένο όριο.
                Σε αυτοκίνητα με ηλεκτρονική ανάφλεξη και καρμπυρατέρ είχα ακούσει ότι ο κόφτης (αν υπήρχε) λειτουργούσε με μεταβολή του αβάνς. Το αποτέλεσμα ήταν το αμάξι να χάνει τελείως τη δύναμή του πάνω από το όριο των στροφών αλλά με ομαλό τρόπο κι όχι 'διακεκομμένα'.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tractioner last edited by

                  Ο χρήστης jerald έγραψε:
                  Θελω λιγες πληροφοριες για τον κοφτη στροφων σε καινουργια αλλα και παλαιοτερα μοτερ!

                  Mε αφορμή αυτό το πόστ μια μέρα ένας ταρίφας με ένα skonda superb πετρέλαιο με ρώτησε γιατί όταν έχει κενό κ πατάει τέρμα το γκάζι αυτό πεισματικά δεν ανέβαζε με τίποτα πάνω από 2000 rpm.
                  Στην εκκίνηση κ επιτάχυνση όμως οι στροφές ανεβαιναν κανονικά
                  Είναι κάποιο safe του εργοστασίου η είχε κανένα πρόβλημα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    harlek last edited by

                    Κάποια αυτοκίνητα κατεβάζουν τον κόφτη πολύ χαμηλότερα όταν έχεις νεκρά (π.χ. 4000σαλ για βενζίνα, 2000 για ντίζελ)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Υπάρχουν 2 είδη κόφτη, ο 'μαλακός' και ο 'σκληρός'.

                      Ο σκληρός κόφτης είναι αυτός που έχουν η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων, απλά κόβει το σπινθήρα των μπουζί όταν φτάσει στο όριο και κάνει το χαρακτιριστικό ήχο πολυβόλου με τις στροφές να ανεβοκατεβαίνουν πολύ γρήγορα.

                      Ο μαλακός κόφτης είναι πιό πολύπλοκος, ρυθμίζει καύσιμο, αβάνς, σπινθίρα κτλ. και καταφέρνει να κρατάει τις στροφές εντελώς σταθερές στο όριο χωρίς ανεβοκατέβασμα. Μαλακούς κόφτες έχουν κυρίως οι μοτοσυκλέτες, φαντάζομαι δέν θα είναι πολύ ευχάριστη εμπειρία να σου χτυπησει σκληρό κόφτη ενώ είσαι πλαγιασμένος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        harlek last edited by

                        80άρη σκυλε να διορθώσω ότι κόβει τροφοδοσία (από τα μπεκ) κι όχι ανάφλεξη, γιατί έτσι θα πήγαινε ακαυτο καύσιμο στον καταλύτη.
                        Επίσης, από την εμπειρία μου σε 4 μοτοσακά, και τα 4 είχαν 'διακεκομμένο' ('σκληρό') κόφτη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          professeur last edited by

                          Και η προηγούμενη Hayabusa ( ) σκληρό κόφτη έχει !

                          Στο Γκολφ 5 ο κόφτης είναι πολύ 'γλυκός'. Δηλαδή φτάνεις εκεί και απλά αισθάνεσαι μια ήπια επιβράδυνση και οι στροφές πέφτουν απαλά.

                          Στο Οκτάβια του φίλου ταξιτζη ίσως παίζει κάτι ανάλογο με το επόμενο καθεστώς του γκρουπ. Στους μικρούς TSI όταν είσαι σε ακινησία και με νεκρά όσο και να πατήσεις το γκάζι οι στροφές πάνε μέχρι 4000 και κάτι και όχι παραπάνω. Επίσης υπάρχει και η περιβόητη υστέρηση στο πάτημα του γκαζιού. Εκτός και αν εννοεί κάτι άλλο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Όσες μηχανές έχω οδηγήσει είχαν μαλακό κόφτη, όμως τώρα που το σκέφτομαι πρέπει όλες να ήταν καρμπυλατεράτες, δέν ξέρω αν αυτό έχει σημασία.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tractioner last edited by

                              Για την ιστορία να αναφέρω ότι στο skonda superb του ταρίφα δεν σου εδεινε την αίσθηση του κόφτη αλλά ότι μάλλον παρέμβαλονταν στο ποντισιόμετρο του Γκάζιου σαν δήλαδη να ''κλείδωνε''
                              Kάτι σαν την παρεμβολή του speed limiter στα cruise control που δεν σου επιτρέπει να πατήσεις περισσοτερο γκάζι απο αυτό που έχεις προεπιλέξει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                harlek last edited by

                                Αυτός ο 'κόφτης' της νεκράς που έχουν κάποια αυτοκίνητα λειτουργεί και με ταχύτητα μέσα και πατημένο συμπλέκτη; Γιατί αν είναι έτσι, σε μια φουλ επιτάχυνση με γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων δε θα χρειάζεται να αφήνεις το γκάζι όταν πατάς συμπλέκτη για να αλλάξεις ταχύτητα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tractioner last edited by

                                  Ο χρήστης harlek έγραψε:
                                  Αυτός ο 'κόφτης' της νεκράς που έχουν κάποια αυτοκίνητα λειτουργεί και με ταχύτητα μέσα και πατημένο συμπλέκτη; Γιατί αν είναι έτσι, σε μια φουλ επιτάχυνση με γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων δε θα χρειάζεται να αφήνεις το γκάζι όταν πατάς συμπλέκτη για να αλλάξεις ταχύτητα...

                                  Δεν είμαι σιγουρος αλλά λογικά όταν αναπτησει χιλιόμετρα το αμάξι θα πρέπει να το καταργεί κ να το αφήνει ελέυθερο μέχρι τον κανονικό κόφτη που υπάρχει στα όρια των στροφών.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    harlek last edited by

                                    Εννοούσα ότι αν κάνεις π.χ. αλλαγή στις 5.500, τη στιγμή που πατάς συμπλέκτη για να βάλεις π.χ. απο δευτέρα τρίτη θα ενεργοποιηθεί ο κόφτης των 4.000, οπότε θα σου ρίξει τις στροφές ακόμα κι αν δεν αφήσεις το γκάζι.
                                    Πάντως αυτό που λέει ο tractioner είναι πολύ λογικό, πιθανότατα ο εγκέφαλος θα απενεργοποιεί αυτόν τον 'εξτρα' κοφτη όταν το αμάξι κινείται...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iliasp last edited by

                                      Ο κόφτης της νεκράς με το που το αυτοκίνητο αποκτήσει μια Α ταχύτητα (αισθητήρες τροχών) δεν εμπλέκεται!
                                      Εμένα είναι στις 4000rpm σταθερός, αλλά όταν βρίσκομαι σε κίνηση, είτε με ταχύτητα στο κιβώτιο, είτε χωρίς ανεβάζει κανονικά μέχρι τις 6200+rpm!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tractioner last edited by

                                        Ο χρήστης iliasp έγραψε:
                                        Ο κόφτης της νεκράς με το που το αυτοκίνητο αποκτήσει μια Α ταχύτητα (αισθητήρες τροχών) δεν εμπλέκεται!
                                        Εμένα είναι στις 4000rpm σταθερός, αλλά όταν βρίσκομαι σε κίνηση, είτε με ταχύτητα στο κιβώτιο, είτε χωρίς ανεβάζει κανονικά μέχρι τις 6200+rpm!

                                        Oκ αυτό θέλαμε να μάθουμε τα άλλα είναι περιττά!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης iliasp έγραψε:
                                          Ο κόφτης της νεκράς με το που το αυτοκίνητο αποκτήσει μια Α ταχύτητα (αισθητήρες τροχών) δεν εμπλέκεται!
                                          Εμένα είναι στις 4000rpm σταθερός, αλλά όταν βρίσκομαι σε κίνηση, είτε με ταχύτητα στο κιβώτιο, είτε χωρίς ανεβάζει κανονικά μέχρι τις 6200+rpm!

                                          Εχω διαβασει για αμαξια που δεν μπορουν να πετυχουν οι δοκιμαστες καλο 0-100 επειδη δεν ανεβαινουν ψηλα οι σαλ εν σταση .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iliasp last edited by

                                            Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                            Ο κόφτης της νεκράς με το που το αυτοκίνητο αποκτήσει μια Α ταχύτητα (αισθητήρες τροχών) δεν εμπλέκεται!
                                            Εμένα είναι στις 4000rpm σταθερός, αλλά όταν βρίσκομαι σε κίνηση, είτε με ταχύτητα στο κιβώτιο, είτε χωρίς ανεβάζει κανονικά μέχρι τις 6200+rpm!


                                            Επομένως θα διαβάζει από το ABS.
                                            Πολύ ωραία, δεν το γνώριζα, δεν μου έτυχε να το μάθω, σε ευχαριστώ.
                                            ΑΝΤΩΝΗΣ.

                                            Ακριβώς

                                            Ο κόφτης της νεκράς με το που το αυτοκίνητο αποκτήσει μια Α ταχύτητα (αισθητήρες τροχών) δεν εμπλέκεται!
                                            Εμένα είναι στις 4000rpm σταθερός, αλλά όταν βρίσκομαι σε κίνηση, είτε με ταχύτητα στο κιβώτιο, είτε χωρίς ανεβάζει κανονικά μέχρι τις 6200+rpm!

                                            Εχω διαβασει για αμαξια που δεν μπορουν να πετυχουν οι δοκιμαστες καλο 0-100 επειδη δεν ανεβαινουν ψηλα οι σαλ εν σταση .

                                            Τόχω διαβάσει και εγώ αυτό αλλά μου ακούγεται χαζό Bill! Ή για να το θέσω καλύτερα, αγγίζει τα όρια της υπερβολής!
                                            Τουλάχιστον σε χειροκίνητα το να επιταχύνεις από στάση ακόμα και με 4000rpm είναι λίγο βάρβαρο! Πόσο μάλλον με περισσότερες στροφές και πολύ περισσότερη γόμα στην άσφαλτο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 40 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr