-
βγάζουμε συμπεράσματα από τις φωτογραφίες βλέπω.....λες και έχει κανένα Cayenne ο άνθρωπος...Αυτά τα Suzuki τα έχουμε θεοποιήσει στην Ελλάδα γι αυτό και είναι υπερτιμημένα
Εαβίτης: Προς θεού δεν θέλω να προσβάλω την περιουσία σου -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
θα χαλαστείς τόσο από την υποβάθμιση που θα βάλεις τα κλάμματα.
Υποθετω οτι εχεις δει/οδηγησει το duster και το συγκρινεις με το Suzuki που εχεις??
Οσον αφορα το Terios μονο τυχαια δεν ηταν η διαφημιση που μιλαγε για... Skodo.
Toυς κατεβαζει τα σωβρακα το Yeti και μακαρι να κανει το ιδιο και το Duster. -
Ο χρήστης surudos έγραψε:
βγάζουμε συμπεράσματα από τις φωτογραφίες βλέπω.....λες και έχει κανένα Cayenne ο άνθρωπος...Αυτά τα Suzuki τα έχουμε θεοποιήσει στην Ελλάδα γι αυτό και είναι υπερτιμημένα ...Δεν αντιλέγω ... το αντίθετο θα έλεγα μάλιστα! Εδώ στην Ελλάδα έχουμε θεοποιήσει όλα τα SUV γι' αυτό και είναι υπερτιμημένα ... Μάθαμε (εμείς ως κόσμος, Έλληνες κλπ) -δυστυχώς- ότι τα SUV θέλουν 2000 κυβικά και πρέπει να δώσουμε τουλάχιστον 30000€ για να τα αγοράσουμε!
Έτσι υπερτιμήθηκαν GV, Rav4, Qasqhai και ΣΙΑ ΟΕ! Ίσως να μας έφτανε ενα 1600άρη 4κίνητο QQ ή ένα 1,8 (από το Avensis) Rav4!
Προσωπικά για το Duster εχω δηλώσει εξαρχής ότι είμαι πολύ θετικός και μακάρι με ... 17.000€ να μπορεί να μου προσφέρει την 'ουσία' απο ένα SUV που για τα άλλα πρέπει να δώσω τα 2πλάσια!
Η λογική μου όμως μου λέει ότι ... ξαφνικά δεν τρελάθηκε η Renault ή η Nissan και δίνουν μεσαίο 4κίνητο με τα μισα λεφτά ... σε κάτι θα υστερεί, σε κάτι πάλι όχι. Και δεν μπορεί ένα σήμα μόνο να κοστίζει επιπλέον ... το ποσό που απομένει ως την τιμή του Rav!(?)ΥΓ. Αυτή τη στιγμή στα suv (από το ένα που βγαίνει 1,4, ένα 1,8, τα πολλά 2,0 και μερικά 2,3 και 2,4) -και με τις λίγες προσφορές/εκπτώσεις που τρέχουν απο κάποιους- το ακριβότερο όλων στη βασική του έκδοση (με διαφορές όμως στον εξοπλισμό) είναι το Tiguan 1,4 με λιγα ευρώ κάτω απο τα 30.000€ και το φτηνότερο το τωρινό Sportage ... που το 4κίνητο βγαίνει φτηνότερο και απο το 2κίνητο με περίπου 19.000€!
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
θα χαλαστείς τόσο από την υποβάθμιση που θα βάλεις τα κλάμματα.
Υποθετω οτι εχεις δει/οδηγησει το duster και το συγκρινεις με το Suzuki που εχεις??
Οσον αφορα το Terios μονο τυχαια δεν ηταν η διαφημιση που μιλαγε για... Skodo.
Toυς κατεβαζει τα σωβρακα το Yeti και μακαρι να κανει το ιδιο και το Duster.+1 για το Terios
Άμα θέλουν να παρουσιάσουν δικίνητη έκδοση και να περιορίσουν τα περιθώρια κέρδους...Γιατί δεν πείθομαι ότι οι περισσότεροι/ες που το αγόρασαν αξιοποιούν την μόνιμη τετρακίνηση του στα βουνά και στα λαγκάδια!
Σόρρυ για το οφ-τόπικ αλλά ειδικά αυτό το Terios είναι στα ίδια σχεδόν με το δικίνητο Rav... -
παντως οταν ειχα μπει σε ενα sandero τα υλικα της καμπίνας μου εκαναν πολύ θετικη εντύπωση...
τα ειδα απλα ενα κλικ πιο κατω απο το clio μου, το οποιο σαν dynamic, λενε ολοι και γω μαζι οτι υστερει μονο απο το polo στην κατηγορία... επίσης το εσωτερικο δε φαινεται αναχρονιστικο και πιο πολύ σε παραπεμπει σε clioIII παρα clioII.. λογικα το duster θα εχει ενα κλικ καλυτερο εσωτερικο από το sandero σαν πιο καινούριο και σαν πιο μεγαλης κατηγοριας, οποτε δεν νομιζω να τιθεται θεμα ποιοτητας.. ασε που φανταζομαι τα λιγο φτηνοτερα υλικα εχουν μικρότερη φθορα στο χρονο -
Η τιμη του ειναι κανονι !
Ειναι καταπληκτικη ευκαιρια για τα χρηματα που ζηταει , με 10.500 θα αγοραζεις SUV με δοκιμασμενα και αξιοπιστα μηχανικα μερη (Nissan-Renault) και καλη - αξιοπρεπη ποιοτητα κατασκευης , σιγουρα το κοστος συντηρησης του και τα ανταλλακτικα θα ειναι αρκετα φθηνα , οποτε δεν βλεπω καποιον λογο να μην πουλησει αρκει να εχει σωστη και προσεγμενη προωθηση-διαφημιση απο την PGA Hellas , αλλα απο την αλλη σκεφτωμαι οτι εδω δεν εχουν τα λεφτα να διαφημισουν την Renault με την Dacia θα ασχοληθουνε ....... ?Η μοναδικη μου παραφωνια που το εχω ξαναπει ειναι στην εμφανιση του μπροστινου του μερους....ακομα δεν μπορω να το συνηθησω........ ισως γιατι ειχα ερωτευτει το πρωτοτυπο και το παρακατω photoshop
To Photoshop
To πρωτοτυπο
-
Ο χρήστης surudos έγραψε:
βγάζουμε συμπεράσματα από τις φωτογραφίες βλέπω.....λες και έχει κανένα Cayenne ο άνθρωπος...Αυτά τα Suzuki τα έχουμε θεοποιήσει στην Ελλάδα γι αυτό και είναι υπερτιμημένα
Εαβίτης: Προς θεού δεν θέλω να προσβάλω την περιουσία σουΜα τι λες βρε ανθρωπε! Σιγα μην παρεξηγηθω...Και μη ξεχναμε οτι το Suzuki δεν εχει και καμια σουπερντουπερ ποιοτητα κατασκευης. Ενταξει,ειναι εξαιρετικο στο χωμα, αλλα και τριζατο ειναι,και ψωφιμι στις ανηφορες και η καταναλωση του ειναι τσιμπιμενη. Τις περιττες βολτες τις εχω περιορισει,αλλα και παλι τα χιλιομετρα που κανω ειναι αρκετα και λιγακι με τσουζει, γιαυτο λεω για diesel.
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
θα χαλαστείς τόσο από την υποβάθμιση που θα βάλεις τα κλάμματα.
Υποθετω οτι εχεις δει/οδηγησει το duster και το συγκρινεις με το Suzuki που εχεις??
Οσον αφορα το Terios μονο τυχαια δεν ηταν η διαφημιση που μιλαγε για... Skodo.
Toυς κατεβαζει τα σωβρακα το Yeti και μακαρι να κανει το ιδιο και το Duster.όχι πως να το κάνω άλλωστε....αλλά 1ον μιλάω για την ποιότητα και συναρμογή και 2ον έχω οδηγήσει σύγχρονο Dacia (Sandero) και από ότι βλέπω δεν αλλάζουν κ πολλά.
βέβαια ένα δίκιο υπάρχει ...στο ότι το Βιτάρα είναι αρκετά έως πολύ τριζάτο. Αλλά με Τιγκουαν, Γιετι και λοιπά δεν υπάρχει σύγκριση.
στα λεφτά του πάντως το Ντάστερ θα το αγοραζα και χτες αν μπορούσα.
*Σουτζούκ-λουκούμ Βιτάρα έχει η αδέρφω μου.
-
Καλα πως φτασαμε να συγκρινουμε το duster με το tiguan και το yeti...Προφανως αυτα ειναι καλυτερα αλλα κοστιζουν απο 5.000 και πανω...
ειναι σαν να λεμε οτι το tiguan ανταγωνιζεται το Q5...ε δεν γινετε το ενα κανει 30000 και το αλλο 50000...
ετσι τι σχεση εχει το duster που λεμε οτι θα κυμαινεται στα 15.000-17.000 με το tiguan που στην απλουστερη του εκδοση ειναι κοντα στα 30.000;Απλα το ερωτημα ειναι ποσο καλο αποτελεσμα θα εχει προκυψει ωστε το duster να εχει αυτη τη τιμη.
Και ενα αλλο. Μην την πατησουμε σαν το fluence που το λεγαμε low budget και ειναι μια χαρα και μας βγει το duster στα 20000+...
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Και ενα αλλο. Μην την πατησουμε σαν το fluence που το λεγαμε low budget και ειναι μια χαρα και μας βγει το duster στα 20000+...
Ε, τοτε θα πουλαει καμοια 200ρια κομματια τον χρονο. Αν αυτο θελει η αντιπροσωπεια, ας το τιμολογισει τοσο...
-
Ο χρήστης Εαβίτης έγραψε:
Και ενα αλλο. Μην την πατησουμε σαν το fluence που το λεγαμε low budget και ειναι μια χαρα και μας βγει το duster στα 20000+...
Ε, τοτε θα πουλαει καμοια 200ρια κομματια τον χρονο. Αν αυτο θελει η αντιπροσωπεια, ας το τιμολογισει τοσο...
20+ δεν θα πουλήσει ούτε 200!!!Δεν θα είναι 20+ αυτό μπορώ να σας το πω με σιγουριά
-
προφανως δεν θα χει τοσο γιατι δεν θα εχει καμια τυχη...
Εξαλλου και με χαμηλη τιμηλη θα ναι δυσκολο να ξεπερασει τις ιδιοτροπιες της ελληνικης αγορας (βλ. image και τα λοιπα)... -
Η μέγιστη τιμή αγοράς στην Γαλλία είναι 19300 για full extra diesel 4X4
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Η μέγιστη τιμή αγοράς στην Γαλλία είναι 19300 για full extra diesel 4X4Στο dacia.fr το δίνει 20.360 € με : ESP, κανονική ρεζέρβα, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, αισθητήρες στάθμευσης, μπάρες οροφής, ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ ( ) και μεταλλικό χρώμα. Σημειωτέον, ότι μιλάμε για την πιο πλούσια έκδοση (Prestige 1.5 dCi 110) και ότι ΟΛΑ τα παραπάνω είναι ΕΞΤΡΑ (τουλάχιστον στη Γαλλία)...
-
Πολύ ανέβηκαν οι τιμές που συζητούσαμε...
-
Κοιτά 20.000€ μείον 2.000€ του ντίζελ μείον 2.000€ για την βασική έκδοση 16.000€
Βγάζουμε και ενάμιση χιλιάρικο η μέση διάφορα τιμής με την Γαλλια πάμε στα 14.500€Και αν λάβουμε υπόψιν κανένα μαρκετινίστικο κόλπο για να φτιάξουν το όνομα, ίσως δούμε ακόμα καλύτερη τιμή.
-
αν η βασικη ομως ειναι ΠΟΛΥ βασικη τοτε μεγαλωνουν οι τιμες...
-
Και αν πιέσουμε λίγο τον αντιπρόσωπο, άλλο ένα 1.000αρικο πάει. Αν δε προσκομίσουμε και αποδείξεις παραπάνω από τις απαιτούμενες, έχουμε και άλλο 10% έκπτωση. Οπότε, τα 8.000 είναι εύκολα.
-
Ακριβό αν είναι μόνο 2500 κάτω από το αντίστοιχο Yeti βρίσκω με μια πρώτη ματιά...
Τόσο ψηλά δεν θα ρίξουμε εύκολα τα μούτρα μας να πάρουμε Dacia νομίζω!
Πότε είπαμε θα μάθουμε επίσημες τιμές? -
Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
Πότε είπαμε θα μάθουμε επίσημες τιμές?Λογικά λίγο πριν ...
ΙΟΥΝΙΟ ερχεται
Εγώ πάντως στο θέμα τιμής θα δυσκολευόμουν να το τιμολογήσω! Έχει πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα και βλέποντας αρχικές τιμές (χωρίς εκπτώσεις/προσφορές κλπ) στο 2κίνητο Qashqai 1,5 diesel να ξεκινά απο περίπου 21.000€ (στην αρχική Action ... με τάσια) -μέχρι τα 25.000€ (αναλογα με την έκδοση), το συμβατικότερο Fluence 1,5 dCi στα 20.000€ και το 7θέσιο Logan MCV 1,5 dCi στα 17.000€ ... η τιμολόγηση του -έστω και με το ατού της 4κίνησης- είναι μια σπαζοκεφαλιά!
Dacia Duster