-
μα........ στο βιντεακι ο 'αλλος' ....ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΚΙΖΑΣ!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
H συγκεκριμενη κουβεντα ξεκινησε απο εκει, απο το Video. Δεν μου ηρθε ξαφνικα ουτε εμενα ουτε κανενος αλλου να τοποθετηθει επι του προκειμενου. Ουτε εγω βασιζομαι αποκλειστικα σε ενα video, στο συγκεκριμενο ομως 'φωτογραφιζει' τοσο απροσκοπτα το φαινομενο των κλισεων και της 'χαλαροτητας' του μπροστινου συστηματος, που μονο τυφλος, αφελης ή κακεντρεχης πεισματαρης δεν θα μπορουσε να επιβεβαιωσει.
Το αυτοκινητο συγκεκριμενα στην εκδοση QV μου αρεσει αρκετα, συντομα θα εχω και μια πρωτη επαφη με αυτο, τα υπολοιπα που αναφερεις περι 5 ημερων ειναι υπερβολες, και οσο ο οποιοσδηποτε αναφερει, οτι να ναι απο οτι θυμαται, ΑΣΧΕΤΟ ομως με την συγκεκριμενη κουβεντα, για την συγκεκριμενη κουβεντα, αλλο τοσο εγω θα επιμενω να δει πλανα την συγκεκριμενη χρονικη στιγμη που προτεινω.Κικιζα ολοι εδω μεσα ειμαστε τυφλοι, αφελεις ή κακεντρεχεις πεισματαρηδες; Εισαι βαθυτατα αρρωστος και μεσα απο την καρδια μου ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
φιλε κλαμπ ενα αυτοκινητο μπορει να κοπαναει και να γερνει παντως, το ενα δεν αναιρει το αλλο οπως και οταν ενα αυτοκινητο δεν κοπαναει δε σημαινει οτι γερνειεγω παντως θα διαφωνησω μια ακομα φορα με το γρηγορη και θα πω οτι η μιτο για τα δεδομενα της δεν γερνει και θα ηθελα φυσικα να ειναι πιο ανετη οπως θα το ηθελα και απο το πιο ταπεινο 500αρακι το οποιο παροτι ειναι βαρκα γυαλο, εχει ξερες αντιδρασεις στις ανωμαλιες
τοτε ζητω συγνωμη,απλως ειχα την εντυπωση οτι κοπαναει σημαινει ειναι σκληρο κ σφιχτο..οποτε δεν εχω κατανοησει πληρως τι σημαινει αυτο το ΄΄κοπαναει΄΄..
μα........ στο βιντεακι ο 'αλλος' ....ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΚΙΖΑΣ!!!!!!!!!!!
το αστειο στην συγκεκριμενη παραθεση που βρισκεται ακριβως? παρατηρω οτι ο κικιζας εχει προβλημα με την μιτο κ εσυ του απαντας επι προσωπικου..
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
H συγκεκριμενη κουβεντα ξεκινησε απο εκει, απο το Video. Δεν μου ηρθε ξαφνικα ουτε εμενα ουτε κανενος αλλου να τοποθετηθει επι του προκειμενου. Ουτε εγω βασιζομαι αποκλειστικα σε ενα video, στο συγκεκριμενο ομως 'φωτογραφιζει' τοσο απροσκοπτα το φαινομενο των κλισεων και της 'χαλαροτητας' του μπροστινου συστηματος, που μονο τυφλος, αφελης ή κακεντρεχης πεισματαρης δεν θα μπορουσε να επιβεβαιωσει.
Το αυτοκινητο συγκεκριμενα στην εκδοση QV μου αρεσει αρκετα, συντομα θα εχω και μια πρωτη επαφη με αυτο, τα υπολοιπα που αναφερεις περι 5 ημερων ειναι υπερβολες, και οσο ο οποιοσδηποτε αναφερει, οτι να ναι απο οτι θυμαται, ΑΣΧΕΤΟ ομως με την συγκεκριμενη κουβεντα, για την συγκεκριμενη κουβεντα, αλλο τοσο εγω θα επιμενω να δει πλανα την συγκεκριμενη χρονικη στιγμη που προτεινω.Κικιζα ολοι εδω μεσα ειμαστε τυφλοι, αφελεις ή κακεντρεχεις πεισματαρηδες; Εισαι βαθυτατα αρρωστος και μεσα απο την καρδια μου ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!
Το ειδες προσεχτικα στα σημεια που προτεινα, και πιστευεις το αντιθετο?
-
και συ εισαι ????? δικηγορος??? αστυνομος??? τι απολα??? εχω προβλημα με προβληματικους ανθρωπους ναι .... ειναι αληθεια...... μπαινουμε εδω μεσα να διαβασουμε τιποτα της προκοπης και μας εχετε πρηξει τον γκιονη με 'εξυπναδες' και ανουσιες κριτικες..... αμα δεν σας αρεσει μην την παιρνετε.... τοσο απλα ειναι τα πραγματα.... anyway κουραστηκα... συνεχιστε χωρις εμενα.... ετσι κιαλλιως δεν εχει καμια απολυτος σημασια....
-
Ο χρήστης spartalord έγραψε:
και συ εισαι ????? δικηγορος??? αστυνομος??? τι απολα??? εχω προβλημα με προβληματικους ανθρωπους ναι .... ειναι αληθεια...... μπαινουμε εδω μεσα να διαβασουμε τιποτα της προκοπης και μας εχετε πρηξει τον γκιονη με 'εξυπναδες' και ανουσιες κριτικες..... αμα δεν σας αρεσει μην την παιρνετε.... τοσο απλα ειναι τα πραγματα.... anyway κουραστηκα... συνεχιστε χωρις εμενα.... ετσι κιαλλιως δεν εχει καμια απολυτος σημασια....ποποοο νευρακια ε???ξυδι ξυδι..η λιγο φυστικακι,καλο θα σου κανει..παρεπιπτοντως,δεν ειμι ουτε δικηγορος,ουτε αστυνομικος,μελος αυτης της διαδικτυακης κοινοτητας που εχω κουραστει να σας βλεπω να μαλωνετε για το ιδιο θεμα ειμαι.κ απλως παρατηρησα οτι εσυ αναφερεσαι επι προσωπικου..κ επειδη ακριβως μπαινω κ εγω εδω μεσα να διαβασω τιποτα της προκοπης κ βλεπω τον γηγορη να ασχολειται συνεχως αρνητικα με την μιτο κ εσενα να ασχολεισαι συνεχως αρνητικα με τον γρηγορη η οποιονδηποτε γρηγορη πει κατι αρνητικο για τη μιτο,Ε ΚΑΠΟΥ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΑ Κ ΕΓΩ.
αν κουραστηκες κ εσυ λοιπον απο τον γρηγορη,μην ασχολεισαι μαζι του,να ηρεμησουμε κ οι υπολοιποι απο τις διαμαχες σας.ολα αυτα για να παρεις χαμπαρι ποιοι επριξαν τον γκιονη σε ποιους.. -
Λοιπόν, δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά σήμερα είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα !
Ερώτηση: όταν αναφέρεστε στο Γκιόνη εννοείται το γνωστό Γκιόνη ?
Ειρήνη υμίν !
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Λοιπόν, δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά σήμερα είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα !Ερώτηση: όταν αναφέρεστε στο Γκιόνη εννοείται το γνωστό Γκιόνη ?
Ειρήνη υμίν !
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
H συγκεκριμενη κουβεντα ξεκινησε απο εκει, απο το Video. Δεν μου ηρθε ξαφνικα ουτε εμενα ουτε κανενος αλλου να τοποθετηθει επι του προκειμενου. Ουτε εγω βασιζομαι αποκλειστικα σε ενα video, στο συγκεκριμενο ομως 'φωτογραφιζει' τοσο απροσκοπτα το φαινομενο των κλισεων και της 'χαλαροτητας' του μπροστινου συστηματος, που μονο τυφλος, αφελης ή κακεντρεχης πεισματαρης δεν θα μπορουσε να επιβεβαιωσει.
Το αυτοκινητο συγκεκριμενα στην εκδοση QV μου αρεσει αρκετα, συντομα θα εχω και μια πρωτη επαφη με αυτο, τα υπολοιπα που αναφερεις περι 5 ημερων ειναι υπερβολες, και οσο ο οποιοσδηποτε αναφερει, οτι να ναι απο οτι θυμαται, ΑΣΧΕΤΟ ομως με την συγκεκριμενη κουβεντα, για την συγκεκριμενη κουβεντα, αλλο τοσο εγω θα επιμενω να δει πλανα την συγκεκριμενη χρονικη στιγμη που προτεινω.Κικιζα ολοι εδω μεσα ειμαστε τυφλοι, αφελεις ή κακεντρεχεις πεισματαρηδες; Εισαι βαθυτατα αρρωστος και μεσα απο την καρδια μου ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!
Το ειδες προσεχτικα στα σημεια που προτεινα, και πιστευεις το αντιθετο?
Το ειδα και πιστευω οτι το αυτοκινητο χαζευει περισσοτερο απο το Rocco και απο τα Abarth στη διαδικασια του σλαλομ. Σε καμια περιπτωση δεν το θεωρω πλαδαρο και μαλακο συνολικα ως αυτοκινητο ακομα και αν βγαλω συμπερασμα μεσα απο το βιντεο, πραγμα που θεωρω εντελως λαθος.Ενα βιντεο μπορει να σου δωσει μια πολυ μικρη ιδεα και οχι τετοια τροφη για αναλυση και αστροσκονες που γραφεις. Οποτε εξακολουθω να πιστευω οτι αν επιμενεις στον παραπανω χαρακτηρισμο προς ,ολους μας, εισαι αρρωστος. Δεν το λεω για να σε βρισω πραγματικα το πιστευω.
-
@Yugo
Αν ειδες ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ VIDEO (οχι μονο το σλαλομ αλλα και στο αλλο, λιγο πριν την δοκιμη φρεναρισματος, σε καποιες στροφες που πιεζε την MIto και την εδειχνε προφιλ σε αριστερη στροφη να ανεβοκατεβαινει η μπροστα δεξια αναρτηση) και εβγαλες αυτα τα συμπερασματα, τοτε μαλλον εχουμε διαφορετικη αντιληψη της εννοιας 'πλαδαρο' και 'μαλακο' αντιστοιχα. -
ΟΚ πασο!!!
-
@Κικιζα
Για να μην το κάνω σεντόνι, πες μου εσύ που μπορείς να αναπαράγεις τις συνθήκες του σλάλομ σε δημόσιο δρόμο ΑΚΡΙΒΩΣ γιατί αν είναι στο περίπου αλλάζουν όλα. Κανένας δρόμος δεν έχει σχέση με το σλάλομ. Επίσης δεν είναι επικίνδυνη η mito, όπως και όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα, ούτε για κάποιον που δεν ξέρει πόσες ρόδες έχει το αυτοκίνητο. Όσα βίντεο και να δω επικίνδυνο δεν χαρακτηρίζω κανένα αυτοκίνητο σε καμμία περίπτωση και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Ακόμα και να το αφήνεις σαν υπονοούμενο είναι μεγάλο λάθος. Τέλος βάζω στοίχημα με όποιν θέλετε πως 9/10 αν τους δώσεις να οδηγήσουν το ίδιο αυτοκίνητο με 17αρες τη μια και 18αρες την άλλη δεν θα καταλάβουν τη διαφορά ... -
Τελευταία προσπάθεια εκρίζωσης παθογόνου και ανάρρωσης ασθενούς τοπικού...
Υπάρχει μια άποψη που λέει ότι όσο πιο πολύπλοκο (τεχνικά, αισθητικά, γουατέβα) είναι ένα αντικείμενο, τόσο ακριβότερο είναι. Στα αυτοκίνητα τουλάχιστον η λογική αυτή δείχνει μακράν επικρατούσα. Άλλο επίπεδο πολυπλοκότητας έχει μια 430, άλλο ένα Audi A8, άλλο μια BMW 3, άλλο ένα ΜΧ5, άλλο ένα Golf και άλλο ένα Picanto κλπ κλπ κλπ
Για να αναλύσεις στο έπακρο κάθε μοντέλο που ανέφερα θες και διαφορετικό εύρος ανάλυσης σε κάθε περίπτωση. Ας πούμε στην 430 μπορεί να γράψει κανείς ολόκληρη διατριβή για το διαφορικό, το κιβώτιο, τον κινητήρα κλπ. Λιγότερη ανάλυση προφανώς σηκώνει η Μ3, λιγότερη το Α8 κλπ κλπ και τη λιγότερη όλων προφανώς το Picanto. Τι να πεί κανείς για το Picanto; 2 λόγια για το μοτεράκι αν καίει, αν είναι ζωηρό, 2 λόγια για το ότι έχει καλά φρένα και αν έχει καλά πλαστικά, design κλπ.
Αναρωτιέμαι πώς διάολο έχει προκύψει τέτοιου επιστημονικού επιπέδου ανάλυση για τη Mito;
Ένα supermini είναι, με ημιάκαμπτο, τουρμπάτο μοτέρ 1,4 λίτρου και κάποιες καινοτομίες που το διαφοροποιούν από το Punto χωρίς όμως -ούτε ο προφήτης δεν ισχυρίστηκε κάτι τέτοιο- να το κάνουν και Ferrari.
Πχ το DNA είναι μια μαρκετινίστικη υπερβολή έναντι της απλής επιλογής ενός sport button. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται παραπάνω από μια παράγραφος για να αναλυθεί...
Εύλογα λοιπόν κανείς αναρωτιέται πώς σκατά ο Κίκιζας έχει αναπτύξει τέτοιου είδους βιβλιογραφία από μια 40' βόλτα για ένα αμάξι 20.000 ευρώ;
Δηλαδή αν οδηγούσες την 430 του sv2 για μια ώρα τι θα έκανες; Θα έγραφες καμμιά τρίτομη έκδοση για να αναλύσεις το feeling;
Τεσπα, φίλε μου κατάλαβε ότι το πράγμα έχει χάσει πλέον και την πλάκα του και έχει καταντήσει κουραστικό. Το καταλάβαμε ότι δεν σε πτοεί ούτε βρίσιμο, ούτε δούλεμα, ούτε τίποτα. Μπορεί και να τη βρίσκεις αλλά κατάλαβε ότι έχει παραγαμηθεί το θέμα για πάρτη σου. -
Ωραιο ποστ εντυ..
Κατα τα αλλα μπορει να ειναι κοινοτυπο,αλλα θα το πω.Εχω πειστει οτι ο καλυτερος τροπος να αποφυγουμε αυτες τις αναλυσεις ειναι να μην απανταει κανεις στις υπερβολικες (και συνηθως λαθος) τοποθετησεις του Κικιζα για τη Μιτο.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Τελευταία προσπάθεια εκρίζωσης παθογόνου και ανάρρωσης ασθενούς τοπικού...Η εγχειρηση σου επετυχε, ο ασθενης εχει απεβιωσει προ πολλου... Δυστυχως το παθογονο ηταν full ανθεκτικο στα αντιβιωτικα...
-
Πάντως να πω, οτι σήμερα που την ειδα απο κοντά και μπήκα μεσα... μου άρεσε πολύ
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Πάντως να πω, οτι σήμερα που την ειδα απο κοντά και μπήκα μεσα... μου άρεσε πολύμηπως ειχες πιει?
Δεν ξερω... εγω την βρηκα λιγο αχταρμα στην σχεδιαση μεσα... πολλα διαφορετικα υλικα.... δεν ξερω... δεν συγκινηθηκα.
-
Λες να παίζει ρόλο που το αμέσως προηγούμενο που είχα μπει ήταν το Panta ;
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Λες να παίζει ρόλο που το αμέσως προηγούμενο που είχα μπει ήταν το Panta ;αντιθετως... το Panda αν και φτηνο, ειναι αρκουντως fun και μεσα και ας μην ειναι πολυτελες or something... Θεμα σχεδιασης ειναι κυριως το θεμα.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Ωραιο ποστ εντυ..Κατα τα αλλα μπορει να ειναι κοινοτυπο,αλλα θα το πω.Εχω πειστει οτι ο καλυτερος τροπος να αποφυγουμε αυτες τις αναλυσεις ειναι να μην απανταει κανεις στις υπερβολικες (και συνηθως λαθος) τοποθετησεις του Κικιζα για τη Μιτο.
συν απειρο.
αυτο προσπαθω να πω τοση ωρα.οσο αντιδρατε,τοσο αυτος θα συνεχιζει.κ εντελει δεν νομιζω για καποιον να εχει ιδιαιτερη βαρυτητα η κριση οποιουδηποτε απο εμας εδω μεσα.πιστευω οτι καθενας μας εχει την δικη του κριτικη ικανοτητα με βαση τις αναγκες κ τις προτεραιοτητες του κ με βαση αυτα προβαινει κ στο τελικο συμπερασμα.
οποτε ο γρηγορης ας λεει την αποψη του.αν δεν του απαντησει καποιος(εφοσον θεωρει οτι τα λεγομενα του γρηγορη ειναι παραλογα),για ποσο λετε να συνεχισει?τι διαολο?μονος του θα κανει συζητηση?
Alfa Romeo Mi.Τo 2008