-
Οι περισσότεροι λογικά θα πάνε για ένα pit stop.
Έτσι ακούγεται τουλάχιστον.
Για αυτό και έχουν βάλει όλοι τα μαλακά στην αρχή. Πάνε όσο αντέχουν και μετά βάζουν τα σκληρά μέχρι το τέλος. -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Για αυτό και έχουν βάλει όλοι τα μαλακά στην αρχή. Πάνε όσο αντέχουν και μετά βάζουν τα σκληρά μέχρι το τέλος.
Πέρισυ τι τακτικές είχαμε ( κυρίως ) ?
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
Με τόσους ουρανοκατέβατους οδηγούς / ομάδες μαζεμένους μετά από τόσα χρόνια ...Εν τω μεταξύ πάλι καλά που αυτή η πίστα είναι μεγάλη...δε θέλω να φανταστώ τι θα γίνει στο Μονακό
BREAKING: Ένα tweet στο InsideFerrari λέει ότι θα αλλάξουν τον κινητήρα του Αλόνσο και του Φελίπε για προληπτικούς λόγους.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ΗRTVirgin
Lotus
Ποιανού ιδέα είπαμε ότι είναι η συμμετοχή αυτών των ανίκανων και επικίνδυνων ;
Μα 10 δεύτερα διαφορά ο 1ος από τον 24ο ;;;
-
Του Max
-
Για να θέσουμε τα πράγματα όμως στη σωστή τους προοπτική διαφορά 10 δευτέρων σε μία πίστα των 2 λεπτών είναι μόλις 8.3%. Φαίνεται πολύ ιδιαίτερα στους νεότερους που έχουν συνηθίσει στο ενιαίο που λέγεται τα τελευταία χρόνια Φ1 αλλά παλαιότερα οι διαφορές ήταν το ίδιο αβυσσαλέες με μονοθέσια να ντουμπλάρονται 3 φορές σε αγώνα των 50 γύρων.
-
-
Από την μετάδοση του BBC εχθές σημειώνω ότι για την McLaren η εκτίμηση είναι ότι παρουσιάζει ιδιαίτερα ξερές αντιδράσεις κάτι που ίσως να οφείλεται στο set up για τον αγώνα.
Νομίζω ότι στον αγώνα σήμερα θα καταδειχτεί η πραγματική δυναμική των μονοθέσιων αν και ΙΜΗΟ πριν τη Βαρκελώνη δεν θα έχουμε δείγμα επαρκές αναφορικά για τις ισορροπίες. Όπως βλέπω από τις 4 ομάδες + Renault ελέω Kubica μπορούμε σήμερα να δούμε πράγματα που θα μας εκπλήξουν.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
BREAKING: Ένα tweet στο InsideFerrari λέει ότι θα αλλάξουν τον κινητήρα του Αλόνσο και του Φελίπε για προληπτικούς λόγους.
... ο Φελιπε θα τρέξει με αλλον κινητηρα ...ειναι πλέον γεγονός
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Από την μετάδοση του BBC εχθές σημειώνω ότι για την McLaren η εκτίμηση είναι ότι παρουσιάζει ιδιαίτερα ξερές αντιδράσεις κάτι που ίσως να οφείλεται στο set up για τον αγώνα.Ειδικά στην στροφή 6 είναι ΠΟΛΥ bouncy το μονοθέσιο. Ο Eddie είπε επίσης πως η McL έχει θέμα να ζεστάνει τα λάστιχα.
Στη Ferrari πάνε για αλλαγή κινητήρα σε Φερνάντο και Φελίπε.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Στη Ferrari πάνε για αλλαγή κινητήρα σε Φερνάντο και Φελίπε.
Επίσημα πλέον .... και οι δύο ...
-
Από τώρα ; Τι στο διάολο έπαθε ;
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
Για αυτό και έχουν βάλει όλοι τα μαλακά στην αρχή. Πάνε όσο αντέχουν και μετά βάζουν τα σκληρά μέχρι το τέλος.
Πέρισυ τι τακτικές είχαμε ( κυρίως ) ?
Τις περισσότερες φορές σκληρά-σκληρά-μαλακά.
Ο Hamilton πχ δήλωσε ότι παρότι έχουν μεγάλο degredation, θα πάνε για ένα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Από τώρα ; Τι στο διάολο έπαθε ;Πολλά μπορούν να έχουν συμβεί. Καθώς όμως φέτος δεν υπάρχουν penalties σε επίπεδο αγώνα (απλά πρέπει κάθε οδηγός να χρησιμοποιήσει 8 κινητήρες στη season) ίσως να είναι και κάποιο παιγνίδι τακτικής.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Για αυτό και έχουν βάλει όλοι τα μαλακά στην αρχή. Πάνε όσο αντέχουν και μετά βάζουν τα σκληρά μέχρι το τέλος.
Πέρισυ τι τακτικές είχαμε ( κυρίως ) ?
Τις περισσότερες φορές σκληρά-σκληρά-μαλακά.
Ο Hamilton πχ δήλωσε ότι παρότι έχουν μεγάλο degredation, θα πάνε για ένα.
+1000 για τα ελαστικά. Βλέπω πολύ δύσκολο να πάμε σε τακτική με τα μαλακά να μπαίνουν σε γεμάτο με καύσιμα μονοθέσιο.
Ένα pit-stop για τις McLaren?? Προβλέπω με τα λινά να πάνε τα μονοθέσια λίγο πριν την αλλαγή....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Από τώρα ; Τι στο διάολο έπαθε ;
Πολλά μπορούν να έχουν συμβεί.Καθώς όμως φέτος δεν υπάρχουν penalties σε επίπεδο αγώνα (απλά πρέπει κάθε οδηγός να χρησιμοποιήσει 8 κινητήρες στη season) ίσως να είναι και κάποιο παιγνίδι τακτικής.
και πέρσι δεν ίσχυε αυτό ;
edit: καλά με την αντικατάσταση του Μπρον ...τακτική και Φερράρι δεν πάνε μαζί.
-
Massa and Alonso qualified second and third for today's race. As they are only at the start of their eight engine allowance for the 2010 season, there will be no penalty for taking fresh engines today, and Ferrari believes the old units will still be suitable for use in practice sessions at later races.
Ευτυχώς ......
-
Με έχει εκπλήξει αυτή η αλλαγή γιατί η Ferrari ήταν πολύ μα πολύ αξιόπιστη στις δοκιμές.
-
Μπορει απλα να χρησιμοποιουν καποια σετ κινητηρων για να τα σκιζουν στις κατατακτηριες και να τα αλλαζουν με αλλα για τους αγωνες... Δεν ειναι περιεργο πχ αυτο...
Ποτε δεν θελω να πιστευω με την μια αυτα που λενε (πχ οτι ειδαν προβλημα στα data κλπ) -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Για αυτό και έχουν βάλει όλοι τα μαλακά στην αρχή. Πάνε όσο αντέχουν και μετά βάζουν τα σκληρά μέχρι το τέλος.
Πέρισυ τι τακτικές είχαμε ( κυρίως ) ?
Τις περισσότερες φορές σκληρά-σκληρά-μαλακά.
Ο Hamilton πχ δήλωσε ότι παρότι έχουν μεγάλο degredation, θα πάνε για ένα.
+1000 για τα ελαστικά. Βλέπω πολύ δύσκολο να πάμε σε τακτική με τα μαλακά να μπαίνουν σε γεμάτο με καύσιμα μονοθέσιο.
Ένα pit-stop για τις McLaren?? Προβλέπω με τα λινά να πάνε τα μονοθέσια λίγο πριν την αλλαγή....
... εγω νομιζω ότι ειναι υποχρεωμένες να ξεκινήσοτυν με τα λάστιχα που χρησιμοποίησαν στο Q3 ( και όλοι ήταν με μαλακά εκτός από τον Sutil (?) )
Αρα θα δουμε τα μαλακά στο 1ο stint ( ναι αυτό με το βαρύ φορτίο ).... απλά θα δούμε κοντό 1ο στιντ...
-
Η bridge είπε ότι πως η καλύτερη γόμα είναι η option (μαλακή).
-
O Αλόνσο δήλωσε στους Ισπανούς ότι η αλλαγή του κινητήρα ήταν για λόγους μηδενισμού πιθανότητας εμφάνισης προβλήματος στον αγώνα.
Τώρα έχουν συνέντευξη τον LdM (αυτό είναι μετάδοση όχι παπαριές από την Σκλαβούνου....)
-
Οι τρεις θέσεις του βάθρου κλείδωσαν, μένει να δούμε τη σειρά τους.
Στο 1ο stint ο Hamilton καταπόνησε πολύ τα λάστιχα του και οι χρόνοι του έπεσαν. Επίσης, ο MS βρίσκει ρυθμό και γυρίζει πολύ καλά σε σχέση με τον Rosberg
2010 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX