-
Προφέσσορα σ'ευχαριστώ
Σχετικά με το παρακάτω:Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Αν πηγαίνεις και σε κανά χωματόδρομο στις εκδρομές ή στις διακοπές σου, βάλε την μεταλλική αν μπαίνει. Αν όμως δεν βλέπεις χώμα ποτέ είτε γιατί το λυπάσαι είτε γιατί δεν γουστάρεις, μην το σκέφτεσαι καν. Ξαναβάλε την πλαστική.
πάω στο εξοχικό της κοπέλας μου που περίπου 3-4km είναι εντελώς καρόδρομος και ψάχνεις πάτημα ανάμεσα σε χαντάκια (γιατί ο χωμάτινος δρόμος σκάβεται από το πολύ νερό που παρασέρνει το χώμα).
Είναι μία αφορμή...Σχετικά με το ότι θα χρειαστεί να βγαίνει για να αλλάξω λάδια, στα @@ μου.Θα είναι προστατευμένο το αμάξι για 10 μήνες (τόσο κάνω περίπου για να κάνω 10.000km) και για 1 ώρα θα 'μας' βγαίνει (του μηχανικού βασικά ) η παναγία να την βγάζουμε και να την βάζουμε πάνω στο αμάξι.
Πιστεύω ότι αξίζει γιατί αν πατάς έστω και λίγο χώμα κάθε χρόνο, σου 'φεύγει' το άγχος να βρει από κάτω το αμάξι. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Προφέσσορα σ'ευχαριστώκαλά, τι έγινε κι εγώ δεν έχω πάρει πρέφα?
-
vell, σου έχω νέα σχετικά με την ποδιά:
http://www.audi-sport.net/vb/showthread ... sump-gaurdφαίνεται ότι μπαίνει 'κουτί'.
Την έβαλε τουλάχιστον αυτός χωρίς πατέντες πάνω στο α3 του (να τονίσω ' το απλό' όχι cabrio).
Ελπίζω (αύριο) στην αντιπροσωπεία να μην τα κάνουνε δύσκολα. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
καλα και το s3 πισω χτυπαει πολυ περισσοτερο απο οτι μπροστα
απλά, καμία σχέση φίλε!
πολύ χειρότερο το ψιρόκο, ακόμη και με τα δικά μου αμορτισέρ το δικό μας είναι πιο καλό σε απόσβεση... το δικό σου με τα μαμά είναι λιμουζίνα σε σύγκριση.
Mηπως ειχε τζουφια αμορτισερ/βασεις προβληματικες?
Μερικα Scirocco ειχαν θεμα με τα αμορτισερ, και ειδικα τα πισω χτυπουσαν ασχημα και λογω προβληματος με τις βασεις...Νομιζω εγινε ανακληση για αυτα.
Με του jntaras παντως που φοραει και τις εξτρα 18αρες, εχουμε παει βολτα και ηταν πολυ καλη η ανεση αλλα και η αποσβεση, σφιχτη οσο επρεπε για να κινηθεις γρηγορα.Είχαν θέμα με τα αμορτισέρ του πορτμπαγκάζ και άλλαζαν τις βάσεις-βίδες...οι αναρτήσεις καμμία σχέση.
Ότι κοπανάει κοπανάει όχι όπως το Mini S αλλά δεν είναι και λιμουζίνα σε άνεση. Κάπου στην μέση -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
vell, σου έχω νέα σχετικά με την ποδιά:
http://www.audi-sport.net/vb/showthread ... sump-gaurdφαίνεται ότι μπαίνει 'κουτί'.
Την έβαλε τουλάχιστον αυτός χωρίς πατέντες πάνω στο α3 του (να τονίσω ' το απλό' όχι cabrio).
Ελπίζω (αύριο) στην αντιπροσωπεία να μην τα κάνουνε δύσκολα.Πόσο κοστίζει η μεταλλική ποδιά?
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
vell, σου έχω νέα σχετικά με την ποδιά:
http://www.audi-sport.net/vb/showthread ... sump-gaurdφαίνεται ότι μπαίνει 'κουτί'.
Την έβαλε τουλάχιστον αυτός χωρίς πατέντες πάνω στο α3 του (να τονίσω ' το απλό' όχι cabrio).
Ελπίζω (αύριο) στην αντιπροσωπεία να μην τα κάνουνε δύσκολα.Πόσο κοστίζει η μεταλλική ποδιά?
140€ ως ανταλλακτικό.
αυτός βέβαια πλήρωσε τα μαλλιοκέφαλά του (300+ λίρες αγγλίας).δεν ξέρω γιατί. -
Εγώ πιστεύω πως υπάρχει συμβατότητα 100% στο να τοποθετηθεί η μεταλλική ποδιά του Α3 κάμπριο σε ένα οποιοδήποτε άλλο Α3. Κοινή σχεδίαση πλαισίου.
-
σε γκολφ?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
σε γκολφ?ξεχάστε το! δεν μπαίνει! καβουρας checked it!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
σε γκολφ?
ξεχάστε το! δεν μπαίνει! καβουρας checked it!
το αυτό
έκανα 'κώλος' ολόκληρη αντιπροσωπεία παιδιά γιατί ήμουν πεπεισμένος ότι θα μπαίνει, αλλά τελικά δεν μπαίνει που να χτυπιέσαι κάτω.
Με άπειρες μόντιφες κάτι γίνεται βέβαια (ανοίγεις τρύπες, με κολαούζο κάνεις σπειρώματα και πολλά 'κτλ'), αλλά προσωπικά δεν μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία με τίποτα.
Από κοντά οι λεπτομέρειες. (βαριέμαι να τις γράψω βασικά γιατί είναι πολλές )
Έχουμε (για την ιστορία) μεγάλες διαφορές με το cabrio και ακόμα περισσότερες με τα golf-leon και μου κάνει εντύπωση που στο cabrio άλλαξαν τόσα πολλά πράγματα στην γραμμή παραγωγής του (εκτόξευση του κόστους παραγωγής).Έχω απίστευτες λεπτομέρειες να αναφέρω.
Κατά τα άλλα όλα τα Golf-A3-Leon είναι ολόιδια και οι διαφορές τους είναι μόνο στο σήμα και στους προφυλακτήρες. -
ρε φιλε τι λες αφου ειναι rebadged
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ρε φιλε τι λες αφου ειναι rebadgedπλάκα κάνεις ή όντως...?? (είναι και η ώρα που δεν βοηθάει )
-
πλακα φυσικα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
πλακα φυσικαπφφφ...και μυρίστηκα 'ψωμί' για καβγά.
-
η μέση κατανάλωση μου ανέβηκε...
έχει πια φτάσει στο 13λίτρα/100χιλιόμετρα και δε λέει να πέσει. Συμπληρώνει πια με τουλάχιστον 85ευρώ...
επίσης, μετά το service των 30k χρειάστηκε κάτι λιγότερο από ένα λίτρο λάδι στα 38k περίπου...
Το ανακάλυψα τυχαία όταν, προχθές βράδυ, σε βενζινάδικο, αποφάσισα να ελέγξω τη στάθμη τους και έμεινα σέκος αφού δεν φαινόταν καν στο MIN λάδι! Μετά περίμενα λιγουλάκι, κανά δεκάλεπτο και ίσα που κάλυπτε το MIN με κατάμαυρο λαδάκι!
Χθες πρωί επισκέφτηκα τον Παζ. και μου συμπληρώσανε λαδάκι από το VW finest! Το αυθεντικό εξ Γερμανίας!
...........................για τα δεδομένα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου με εκπλήσσει ευχάριστα η κατανάλωση αυτή!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Μετά περίμενα λιγουλάκι, κανά δεκάλεπτο και ίσα που κάλυπτε το MIN με κατάμαυρο λαδάκι!Για την ιστορία, μη σε αγχώνει το πόσο μαύρο είναι το λάδι (σε σχέση με το χρώμα που έχει στο μπουκάλι).
Μετά από ούτε 40km άλλαξα λάδια (λόγω αλλαγής κάρτερ).Τα λάδια βρήκα το ίδιο κατάμαυρα με αυτά που είχε το αμάξι όταν όμως είχα κάνει (με τα προηγούμενα λάδια) 10.000km.
Δεν καταλαβαίνω πώς παίρνουν τόσο γρήγορα 'χρώμα' ( ).Απλά αυτό που θέλω να πω είναι πως το πόσο μαύρα ή όχι είναι δεν έχει να κάνει με το πόσο καταπονημένα είναι.
ΥΓ:τσιμπάει λάδια ε...???Σε περνούσε που σε περνούσε ο Γιάννης, τώρα δε θα χρειάζεται καν να πατήσει γκάζι. Εγώ στη θέση σου θα το πέταγα στη θάλασσα.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ΥΓ:τσιμπάει λάδια ε...???Σε περνούσε που σε περνούσε ο Γιάννης, τώρα δε θα χρειάζεται καν να πατήσει γκάζι. Εγώ στη θέση σου θα το πέταγα στη θάλασσα.
...εννοείται ότι όχι μόνο δεν τσιμπάει λάδια αλλά είναι 2,5 φορές λιγότερη κατανάλωση από ότι λέει ο κατασκευαστής για 10κ χλμ!
όσο για τον Γιάννη, πίστεψέ με, δεν είναι ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που με περνάει...
οπότε παρότι απαντάω, δεν τσιμπάω
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
...εννοείται ότι όχι μόνο δεν τσιμπάει λάδια αλλά είναι 2,5 φορές λιγότερη κατανάλωση από ότι λέει ο κατασκευαστής για 10κ χλμ!
πέραν του χαβαλέ αυτό είναι πολύ ευχάριστο! (τόσο για το θέμα της κατανάλωσης βενζίνης αλλά και για την μηδενική κατανάλωση λαδιού)
Ειδικά στο θέμα της κατανάλωσης (μείωση μετά από 'βελτίωση' και όσο δεν αυξάνεις τον ρυθμό κινησής σου), το έμαθα από 1ο χέρι, οπότε...σε πιστεύω.
(θα ήθελα να μάθω καταναλώσεις του JDL πάντως έτσι από απορία μιας και αναφερθήκαμε σε καταναλώσεις βελτιωμένων και μιας και του JDL το αμάξι έχει περάσει εκτεταμένη 'περιποίηση' )όσο για τον Γιάννη, πίστεψέ με, δεν είναι ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που με περνάει...
Να το καταγράψω αυτό?
Μπορώ να το έχω και σε ηχητικό ντοκουμέντο?οπότε παρότι απαντάω, δεν τσιμπάω
-
*Ο χρήστης **Κάβουρας'
(θα ήθελα να μάθω καταναλώσεις του JDL πάντως έτσι από απορία μιας και αναφερθήκαμε σε καταναλώσεις βελτιωμένων και μιας και του JDL το αμάξι έχει περάσει εκτεταμένη 'περιποίηση' )[quote='vellerefontis** έγραψε:*
οπότε παρότι απαντάω, δεν τσιμπάω
Καταρχήν είσαστε χαζά και τα δύο μια χαρά δυνατό είναι του Vele.
Tώρα όσον αφορά τα λάδια, όσο πιο μαύρα τόσο πιο καλά κάνουν την δουλειά τους πράγμα που σημαίνει ότι στου Κωνσταντίνου του αυτοκίνητο δουλεύουν καλά, όταν τα δεις ξανθά όπως τα έβαλες να αρχίσεις να φοβάσαι.
Στο θέμα της κατανάλωσης, η αλήθεια είναι ότι έχει πέσει πάρα πολύ σε σχέση με μαμά, αρκεί όμως να μην περνάς τις 4500 από εκεί και επάνω τρώει τον άμπακο.
Σε ταξίδι πάντως με έκτη και 4000 η κατανάλωση είναι κοντά στο 7 αφού το αυτοκίνητο δουλεύει με υποπίεση δηλαδή κοιμάται, στην πόλη έχω μέση κοντά στο 11,5 που είναι αρκετά καλά γιατί όταν ήμουν μαμά είχα κοντά στο 13 μέσα στην πόλη.
Οπότε κύριε Κάβουρα τράβα βάλε πρόγραμμα τώρα που αυξήθηκε η βενζίνη. -
Ο χρήστης JDL έγραψε:
Οπότε κύριε Κάβουρα τράβα βάλε πρόγραμμα τώρα που αυξήθηκε η βενζίνη.
Σε πρόλαβα...έβαλα την τετάρτη.
Ο λόγος που αναρωτήθηκα για την κατανάλωση είναι γιατί παρατήρησα (αν διαβάζεις στο 'περί αυτοκίνησης' το θέμα με τις καταναλώσεις) ότι το αμάξι καίει αισθητά λιγότερο.Κι όταν λέμε αισθητά εννοώ με τον ίδιο ρυθμό κίνησης με πριν (βάλω πρόγραμμα), τώρα καίει 1,5lt/100km κάτω , ενώ ταυτόχρονα το αμάξι έχει δυναμώσει αισθητά σε όλο το φάσμα των στροφών.
Οπότε με αυτά τα δεδομένα, απορώ που δεν έκανα τη βελτίωση νωρίτερα.Πέραν του χαβαλέ (που πειράζουμε τον Vell), για τα δικά μου γούστα και δεδομένα, το αμάξι που θα ήταν το ιδανικό για μένα (σε κανα 2 χρονάκια) θα ήταν ακριβώς όπως το αμάξι του vellerefonti, αλλά σε 5θ (γιατί έχω το σύνδρομο του οικογενειάρχη. ).
Οπότε ξέρεις...πρακτικά το θάβω μπας και νιώσω κι εγώ λίγο καλύτερα.ΥΓ:με τα φρένα δεν έχω κάνει τίποτα και το ξέρω... μαλακία μου... Πρέπει να βρω χρόνο να ασχοληθώ να βάλω πάνω φρένα είτε από cupra είτε από S3 είτε από R32-R20.
ΥΓ2:Ελπίζω το πλύσιμο να αντέξει (και ο νοών νοήτω )...
AUDI S3