-
ποιο απο τα 2 θα επιλεγατε και γιατι?
-
ποιο απο τα 2 θα επιλεγατε και γιατι?
-
ποιο απο τα 2 θα επιλεγατε και γιατι?
-
Εγώ θα έπερνα το Clio γιατί:
α) Ξέρει να στρίβει (οχι μόνο δια του αραβόνος )
β) Είναι Γαλλιδούλα (ξέρετε εσείς )
γ) Η ανταποκρισή του δεν είναι ηλεκτρονική (βλέπε: γκάζι)
δ) Είναι πιο compact σε διαστάστεις (την κάνεις οτι θέλεις εσύ! )αυτά...
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Εγώ θα έπερνα το Clio γιατί:α) Ξέρει να στρίβει (οχι μόνο δια του αραβόνος )
β) Είναι Γαλλιδούλα (ξέρετε εσείς )
γ) Η ανταποκρισή του δεν είναι ηλεκτρονική (βλέπε: γκάζι)
δ) Είναι πιο compact σε διαστάστεις (την κάνεις οτι θέλεις εσύ! )αυτά...
Καλά τα σχόλια,αλλά πολλά υποννοούμενα βρε παιδί μου!
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Εγώ θα έπερνα το Clio γιατί:α) Ξέρει να στρίβει (οχι μόνο δια του αραβόνος )
β) Είναι Γαλλιδούλα (ξέρετε εσείς )
γ) Η ανταποκρισή του δεν είναι ηλεκτρονική (βλέπε: γκάζι)
δ) Είναι πιο compact σε διαστάστεις (την κάνεις οτι θέλεις εσύ! )αυτά...
Με κάλυψε ο προλαλήσαντας!!!
Συν το ότι μ' αρέσει περισσότερο εμφανισιακά!
Βέβαια, αλλάζει σύντομα και αυτό για πολλούς μετράει, ενώ και ο Ισπανός είναι εξαιρετικό αμάξι...
Απλά έχω συνηθίσει το στρίβειν αλά Γαλλικά
-
Αν θεωρήσουμε ότι η τιμή δεν έχει σημασία τότε,clio.
Αν θεωρήσουμε ότι εχει σημασία,τότε ibiza.
Αν θεωρήσουμε ότι το after sales support δεν εχει σημασία,clio.
Αν θεωρήσουμε ότι το after sales support εχει σημασία,τότε ibiza.Eν ολίγοις:καλύτερο το clio αλλά το ibiza κερδίζει σε όλα τα σημεία!
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Αν θεωρήσουμε ότι η τιμή δεν έχει σημασία τότε,clio.
Αν θεωρήσουμε ότι εχει σημασία,τότε ibiza.
Αν θεωρήσουμε ότι το after sales support δεν εχει σημασία,clio.
Αν θεωρήσουμε ότι το after sales support εχει σημασία,τότε ibiza.Eν ολίγοις:καλύτερο το clio αλλά το ibiza κερδίζει σε όλα τα σημεία!
Πώς είπατε;;
Εννοείς πως το Clio είναι καλύτερο αυτοκίνητο,
αλλά σε ό,τι έχει να κάνει με τιμή και αντιπροσωπεία,
κερδίζει το Ibiza; -
Ο χρήστης eizo έγραψε:
Αν θεωρήσουμε ότι η τιμή δεν έχει σημασία τότε,clio.
Αν θεωρήσουμε ότι εχει σημασία,τότε ibiza.
Αν θεωρήσουμε ότι το after sales support δεν εχει σημασία,clio.
Αν θεωρήσουμε ότι το after sales support εχει σημασία,τότε ibiza.Eν ολίγοις:καλύτερο το clio αλλά το ibiza κερδίζει σε όλα τα σημεία!
Πώς είπατε;;
Εννοείς πως το Clio είναι καλύτερο αυτοκίνητο,
αλλά σε ό,τι έχει να κάνει με τιμή και αντιπροσωπεία,
κερδίζει το Ibiza;Κι εμενα λιγο κουφο μου φαινεται αυτο ρε παιδια. Οχι οτι η SEAT ειναι χαλια στο after sales αλλα οχι και καλυτερη απο τη ρενο.
-
Clio.
-
Αυτό το θέμα έχει συζητηθεί εκατό χιλιάδες φορές...
Για την ιστορία, να θυμίσω αυτά που είχαν πει 4T και Drive, ότι δηλαδή το Clio, παρόλο που έχει τα χρονάκια του, δεν ανησύχησε καθόλου από το Ibiza.
-
Για μένα η ερώτηση δεν είναι θεωρητική...
Τελικά αγόρασα Ίμπιζα (του 2000, όχι το σημερινό που δεν μου αρέσει εμφανισιακά καθόλου)
Πρώτον και καλύτερον, απλά δεν υπήρχε τόσο φτηνό Κλιό. Ούτε καν ακριβότερο, αλλά συγκρίσιμο, με ίδιο εξοπλισμό...
Δεύτερον το προτιμούσα αισθητικά.
Τρίτον ήταν καλύτερο σε χώρους (στο Κλιό πίσω βρίσκει το κεφάλι μου έντονα)
Τέταρτον είχαμε ήδη ένα άλλο ΣΕΑΤ στην οικογένεια και ήμασταν ικανοποιημένοι από το συνεργείο, ανώ οικογενειακό μας πρόσωπο έφυγε από την Ρενώ για άλλη μάρκα γιατί είχε ακριβά σέρβις και ανταλλακτικά (πάντα σε εξουσιοδοτημένο και καινούρια ανταλλακτικά, γιατί έτσι μας αρέσει.)
Πέμπτον γιατί μπορούσα να δικαιολογήσω το τεκμήριο αγοράς χωρίς να γκριζάρουν τα μαλλιά μου με το πόθεν έσχες (των χαρτζηλικιών μιας ζωής, που αντί για φλιπεράκια στα 14 μου και καφεδοκλαμπάκια στα 20 μου έγιναν αμάξι στα 25 μου...) -
Δεν γνωρίζω το Ίμπιζα, αλλά οδήγησα πολύ πρόσφατα Clio και έχω άσχημες εντυπώσεις.
Σίγουρα άν είχα να επιλέξω στα δύο αυτά θα κοιτούσα πολύ προσεχτικά το Ίμπιζα αναζητώντας καλύτερα στοιχεία πάνω του.
Πάντως σε photos που το είδα εξωτερικά μου φαίνεται ομορφότερο και εσωτερικά πιο ποιοτικό. Η photo όμως εύκολα ξεγελάει.Επειδή ποτε δεν οδήγησα ϊμπιζα και ούτε μπήκα μέσα δεν συμμετέχω στην ψηφοφορία, απλά ήθελα να αναφέρω την άποψή μου.
Με σεβασμό,
Δημήτρης -
Επειδή οδηγώ πολύ συχνά clio (1.4) θα σου πω ότι δεν νομίζω να χρειαστείς κάτι παραπάνω από αυτό σε αυτοκίνητο της κατηγορίας! Κορυφή!
Έχω εντυπώσεις και από ibiza και σε σχέση με το clio μου φάνηκε λίγο πιο σκληρό, αλλά όχι πιο στριφτερό σε κάθε περίπτωση πάντως ενα πολύ καλό αυτοκίνητο.
Όποιο κι αν διαλέξεις δεν νομίζω να το μετανιώσεις, πάντως εγώ clio θα προτιμούσα...
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Δεν γνωρίζω το Ίμπιζα, αλλά οδήγησα πολύ πρόσφατα Clio και έχω άσχημες εντυπώσεις.Τι άσχημες εντυπώσεις είχες; Δεν ειρωνεύομαι, πραγματικά με ενδιαφέρει.
Καλημέρα!!
-
Ο χρήστης artech έγραψε:
Δεν γνωρίζω το Ίμπιζα, αλλά οδήγησα πολύ πρόσφατα Clio και έχω άσχημες εντυπώσεις.
Τι άσχημες εντυπώσεις είχες; Δεν ειρωνεύομαι, πραγματικά με ενδιαφέρει.
Καλημέρα!!
Πολύ ευχαρίστως να σου απαντήσω. Απλά θέλω να πώ απο την αρχή οτι δεν είμαι κατάλληλος να μιλήσω για μικρά αυτοκίνητα γιατί το Clio είναι το πρώτο μικρό αυτοκίνητο που οδήγησα.
Η επαφή μου πάντα ήταν με μεγαλύτερα αυτοκίνητα σε διαστάσεις, κατηγορία, κυβισμό.Σε λίγο μεγαλύτερα αυτοκίνητα που έχω μπει (Civic, Golf ) αν και με αυτά επίσης η επαφή μου είναι μικρή.
Το Clio το οδήγησα πριν λίγο καιρό. Ήταν 1.6 16V manual. Nομίζω έχει 110hp απο ότι μου είπαν αλλά δεν το έψαξα και δεν είμαι σίγουρος για αυτό.
Τα πλαστικά στο αυτοκίνητο προσωπικά μου φάνηκαν χαμηλής ποιότητας. Απο ότι ακούω όμως θεωρούνται απο τα καλά πλαστικά στην κατηγορία του. Παρ'όλα αυτά επειδή χαμηλής ποιότητας πλαστικά έχω δεί και σε πολλά Αμερικάνικα, μου έκανε εντύπωση η πολύ καλή τους συναρμολόγηση και το όμορφο σχήμα που τους είχαν δώσει ώστε οπτικά να φαίνονται όσο το δυνατόν καλύτερα. Φινίρισμα νομίζω λέγεται στα Ελληνικά. Νομίζω αυτό πολλές φορές (καλό φινίρισμα και καλή συναρμολόγηση) δίνει την αίσθηση οτι είναι και ποιοτικό το υλικό. Βέβαια άν είχα να διαλέξω σε καλή συναρμολόγηση ή καλό υλικό, προτιμώ τη σωστή συναρμολόγηση.
Οι χώροι του αυτοκινήτου μου φάνηκαν πάρα πολυ μικροί. Πήρα 3 άτομα μαζί μου και οι δύο που καθόντουσαν πίσω πραγματικά ήταν πολύ στριμογμένοι. Ο ένας ήταν περίπου 5'11'' (1.80m) και παραπονιοταν πολύ. Δεν μπορούσε όμως να κάτσει συνοδηγός γιατι το shotgun το είχε προλάβει ένας 6' (1.82μ)
Σύν τα 3 άτομα (και εμένα 4 συνολικά) είχα γεμάτο τον αποθηκευτικό χώρο με πράγματα μας. (ίσα ίσα χωρούσαν και δεν είχαμε κατι ιδιαίτερο) Το αυτοκίνητο το αισθανόμουν οριακά να μπορεί να κινηθεί (ειδικά σε ανηφόρα) Το φρενάρισμα είχε εκπληκτικά διαφορετική συμπεριφορά απο όταν το αυτοκίνητο ήταν μόνο με εμένα. Φυσικά με την αυξηση του βάρους είναι κατι που το περιμένεις, αλλα γενικά τα φρένα του δεν μπορώ να πώ οτι με ενθουσίασαν. Οι αποθηκευτικοι χώροι είναι μικροί, αλλα για τόσο μικρο αυτοκίνητο βλέποντας το απο έξω είναι αρκετά μεγάλοι.. Νομίζω οτι αξιοποίησαν κάθε cm όσο μπορούσαν.
Σε ταχύτητες πάνω απο 100kph (4 άτομα + βαλίτσες) το αυτοκίνητο κατα τη γνώμη μου δεν ήταν ασφαλές. Δεν μου έδινε την αίσθηση οτι μπορώ να κάνω έναν απότομο ελιγμό άν χρειαστεί. Επίσης απο τα 80kph και μετά ήταν πολύ αργό. Δεν ένιωθα τη ροπή καθόλου.
Η εμπειρία μου όταν ήμουν στο αυτοκίνητο μόνος και ήταν άδειο απο βάρος είναι τελείος διαφορετική. Μετά τα 100Khp πράγματι είναι αρκετά αργό και θέλει υπομονή να φτάσει τα 140Khp (με τα δικά μου δεδομένα πάντα). Μου προκάλεσε όμως αίσθηση το πόσο ζωντανό ήταν σε χαμηλές ταχύτητες. Είναι ελαφρύ αμάξι και ήταν όμορφο για να παίξεις. Ειδικά σε ταχύτητες 20khp-90khp δεν φαίνεται η έλειψη της ισχύος τόσο πολύ.
Σπάνια οδηγώ αυτοκίνητα με κάτω απο 200hp και σίγουρα τα 110hp δεν ήταν τόσο λίγα όσο νόμιζα.. Η έλειψη δύναμης φάνηκε μόνο όταν είχα βάρος και όταν είχα σχετικά αναπτυγμένη ταχύτητα.
Η ηχομόνωση του είναι απλά οκ. Όχι κάτι ιδιαίτερο, αλλά την εκτίμησα αρκετά γιατι έχω μπεί σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα με άσχημη ηχομόνωση.
Επίσης μου άρεσε το τιμόνι του αρκετά για την κατηγορία του.
Το ηχοσύστημα του ήταν άσχημης ποιότητας.
Το κιβώτιο ταχυτήτων απλά οκ.
Ο κλιματισμός οχι ιδιαίτερα καλός. Μου έκανε αίσθηση που με το a/c το αυτοκίνητο είχε τόση διαφορά. Σε μεγάλους κυβισμούς δεν παρατηρείς τη διαφορά, ειδικά σε τέτοιο βαθμό.Τέλος το design είναι καθαρά υποκειμενικό. Προσωπικά δεν μου αρέσει ιδιαίτερα, αλλα δεν μπορώ να μην παραδεχτώ οτι έχει κατι ιδιαίτερο. Το Ibiza παντως που το έχω δεί μου αρέσει περισσότερο σαν σχέδιο.
Κλείνοντας να τονίσω για άλλη μια φορά οτι δεν είμαι ειδικός γιατι μπορεί αυτό που εμένα μου φάνηκε άσχημο σαν αυτοκίνητο, άν είχα οδηγήσει άλλα 10 μικρά οχήματα της κατηγορίας να έβγαζα το συμπέρασμα οτι είναι το καλύτερο απο όλα τα άλλα.
Με ειλικρινή εκτίμηση,
Δημήτρης -
Δημήτρη, όλα αυτά που λες συνήθως είναι εγγενή χαρακτηριστικά της μικρής κατηγορίας αυτοκινήτων. Αυτό που πρέπει να κάνεις τώρα είναι να βρεις κι ένα Ibiza (θεωρητικά πρέπει να βρεις ένα 1.4 100 PS manual ώστε να είναι κάπως δίκαιη η σύγκριση) και να μας πεις τις εντυπώσεις σου και από αυτό.
-
Ahem...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ahem... -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ahem...Τι εννοείς;
IBIZA-CLIO