-
'Σοατζήδες' και 'Ελπατζήδες' στο ίδιο καζάνι λοιπόν....Μάλιστα......
Για ακούστε και τον Πλατή.....Αντιμετωπίστε τον Σύνδεσμο όχι σαν συγκεκριμένα πρόσωπα, μα σαν ιδέα....Και αν δεν σας αρέσουν τα πρόσωπα, ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα...Εκλογές πλησιάζουν....
Αλλάξτε τους....Δικαίωμα του 'εκλέγειν' έχουν όλα τα μέλη....Καμία δικαιολογία λοιπόν.... -
Επειδή έχω δικάσει πρόσφατα με την διαδικασία προσωρινών ασφαλιστικών δύο διαφορετικές υποθέσεις να σας πω τα εξής:
Ο/Η Πρόεδρος απφασίζει 'από έδρας' ή εντός λίγων ωρών για την προσωρινή διαταγή. Κατα κανόνα όσο πιο τεκμηριωμένος είσαι έχεις το πλεονέκτημα θετικής απόφασης όπως επίσης και της κατάφορης παραβίασης των νομίμων δικαιομάτων σου.
Κάποιοι νομικοί δεν εξαντλούν τα στοιχεία τους σε αυτήν την φάση ώστε να μην εκθέσουν την γραμμή που θα ακολουθήσουν στην τακτική δικάσιμο , αλλά αυτό δεν νομίζω ότι έχει ισχύ στην συγκεκριμμένη περίπτωση , καθότι θα θέλανε προσωρινή αναστολή του μέτρου. Σε τέσσερεις μήνες οι περισσότεροι θα έχουν βγάλει λισάνς και εν τέλει η τακτική ασφαλιστικών δεν θα έχει κανένα νόημα!
Το γεγονός ότι η απόφαση πάρθηκε επι τόπου 'απο έδρας' έχει το νόημα ότι δεν έκρινε ο πρόεδρος ότι η 'βλάβη' είναι σημαντική , ανεπανόρθωτη και τέτοια που να εγείρει θέμα του κατεπείγοντος. Η ιστορία του ΣΟΑΑ αλλά και του ΣΟΑΙΣΤΑ υπήρξε καταλυτικό στοιχείο στην απόφαση από αυτά που έμαθα!Δεν δήλωσε αναρμόδιο κανένα δικαστήριο!
Ας αναλογιστούν οι φίλοι (το εννοώ πραγματικά) ΣΟΑΙΣΤες ότι η αντιπαλότητα δεν βγάζει πουθενά! Η σύνθεση και η συννενόηση έχει σαφώς περισσότερα πλεονεκτήματα!
-
Kαι της Τζουλιας ..................
-
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΕΦΙ
ΝΑ ΛΕΕΙ ΚΛΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ -
ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ (ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ)
Θα μπορούσε να άρχιζε κάπως έτσι … Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΩΝ ΧΑΜΕΝΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ….
Δύο οδηγοί αγώνων (Λυμπέρης Παπάζογλου – Κάρολος Λάμπρου) κινούν δικαστικό
αγώνα κατά της ΕΘΕΑ γνωρίζοντας εκ των προτέρων ανεξαρτήτως της δικαστικής
απόφασης ότι η αγωνιστική ζωή τους θα γίνει περιπετειώδης (Αυτεπάγγελτοι έλεγχοι κλπ.)
Ο αρχιερέας ταράζεται, θα χαλάσει η σούπα της νέας ΕΛΠΟΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΟΜΟ-
ΣΠΟΝΔΙΑΣ……καλά τα μαγείρεψε-εξαγόρασε και διέσπασε μέχρι τώρα ……αυτοί οι δύο
Ιστορικοί έχουν νιονιό & Guts, αν πάρουν μαζί τους και άλλους την βάψαμε….
Αναζητά υποστηρικτές στην αυλή του, κατεβαίνει από το θρόνο και παρουσιάζεται
αυτοπροσώπως στο δικαστήριο.
Μάρτυρας κατηγορίας των δύο οδηγών αγώνων ένας άλλος οδηγός αγώνων (Γ.
Κοσμόπουλος) Πρόεδρος του ΣΟΑΑ!!!!!
Μέλος της ΕΘΕΑ !!!!!
Μήπως είναι στη λάθος πλευρά?
Παρών δικηγόρος κατά των δύο οδηγών (Ι.Μεσημέρης)
Μέλος του ΣΟΑΑ!!!!
Ταμίας της ΕΛΛΟΑΜΑΝΙΑΤΟΠΟΥΛΟΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ.
Επαγγελματίας!!!!
Θεσμοί και πρόσωπα διαπλεκόμενα …..κρίνεται μόνοι σας ....επιλέξτε.
Δύο οδηγοί αγώνων ήθελαν να τρέξουν χωρίς καπέλωμα, να επιλέγουν αυτοί ποιόν θα πλη-
ρώσουν για το χόμπι τους και …..για τα υπόλοιπα βάλτε τις μάσκες-κράνη και ψηφίστε αύριο
εσείς συνάδελφοι-φίλοι-αγωνιζόμενοι οδηγοί.V for Vendeta
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ενόσω οι πάντες γνωρίζουν της απόψεις μου για την μοναδικότητα του ΣΟΑΑ πανελλήνια, διαβάζοντας το ποσταριζμα σου φίλε garfli, διαπίστωσα την σχετικότητα σου, όσο αφορά τα διαδικαστικά της περίπτωσης.
Για αυτό αποτινομενος σε εσένα ερωτώ: πως είναι δυνατόν να μην είναι επείγον το γεγονός όταν η παραπομπή της προέδρου έγινε για 23/07/10 ενόσω ο εκβιασμός μέχρι τότε είναι καταφανής, διότι μεσολαβούν αγώνες. Τόσο με ελεύθερο πνεύμα αποφάσισε?!.
Και ενόσω πουθενά στα έγραφα που είχε στα χέρια της, δεν φαινότανε το τριαντάρι, γιατί η ερώτησης της, «γιατί δεν δίνετε τριάντα ευρο, να τελειώνει η υπόθεση?.»!!……της τόπε το πουλάκι!!.
«θα υπερασπίζομε μέχρι θανάτου, διαφωνώντας με τον λόγο σου, τα δημοκρατικά σου δικαιώματα».
Οι απόψεις μου πασίγνωστες.
ΚΑΛΛΙΟ
ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ
ΚΟΚΟΡΑΣ
ΠΑΡΑ
ΣΑΡΑΝΤΑ
ΚΟΤΑ ΚαλημέραΗ άποψη του garfli είναι σωστή, αλλά μάλλον αγαπητέ δεν στάθηκες σε ένα εξίσου σοβαρό θέμα. Δεν φτάνει μόνο το επείγον αλλά πρέπει να πιθανολογείται, κατά την άποψη του δικαστή, και ότι η αίτηση θα ευδοκιμήσει, ότι δηλαδή έχει βάσιμο αίτημα αυτός που καταφεύγει στα ασφαλιστικά μέτρα. Αυτά τα δύο από κονιού οδηγούν σε μία απόφαση. Επομένως η κρίση της απόφασης που βγήκε έχει δύο ποδαράκια. ΄Πιάνεις όποιο πόδι σε βολεύει και από όσο κατάλαβα μάλλον σε βολεύει το τριαντάρι. Εγώ με συγχωρείς αλλά θα το έλεγα λαϊκισμό.
Μερικές φορές η επίκληση των δημοκρατικών δικαιωμάτων μας κρύβει άλλες προθέσεις, είναι δηλαδή φερεντζές.
Αν πω ότι μαζευόμαστε 20 άτομα, οδηγοί και συνοδηγοί αγώνων αυτοκινήτου βορείων προαστίων Αθήνας, έχουμε ιδιαιτερότητες σαν ομάδα και θέλουμε να εκφραστούμε μέσα από ένα σωματείο βορείων προαστίων. Τυπικά μπορούμε να συστήσουμε ένα σωματείο που να λέγεται κάπως σαν Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου Βορείων Προαστίων Αθήνας (ΣΟΑΒΟΠΑ), κινούμαστε μέσα σε νόμιμα πλαίσια, ασκούμε νομιμότατο δημοκρατικό δικαίωμα, και πάμε στην εκάστοτε αρχή του σπορ, (σήμερα η ΕΛΠΑ αύριο η Ομοσπονδία) και ζητάμε να καταγραφούμε στο χώρο (αυτό ακριβώς κάνει ο ΣΟΑΙΣΤΑ, ζητάει να καταγραφεί). Θεωρεί κάποιος ότι αυτές οι ενέργειες προάγουν το σπορ; Θεωρεί κάποιος ότι αυτό το σωματείο μπορεί να ξεκινήσει και να σταθεί δίπλα στο ΣΟΑΑ και να έχουν τον ίδιο σκοπό; Φυσικά και όχι αφού εξ ορισμού δεν είναι ούτε κατηγορία, αλλά κλάση του ΣΟΑΑ, (γιά να μιλήσουμε τη γλώσσα μας).
Η παραμικρή σύγκριση του ΣΟΑΙΣΤΑ με το ΣΟΑΑ είναι άσκοπη, χωρίς νόημα και σίγουρα στημένη. ΄Άλλο το κάρο με τα άλογα και άλλο η Φεράτι με τα άλογα. Αν αρχίσουμε να συγκρίνουμε αυτά τα δύο σημαίνει ότι προσπαθούμε να κατατάξουμε το κάρο στα αυτοκίνητα. Σε τέτοια λούμπα ευχαριστώ δεν θα πέσω.
΄Αλλωστε τα πρόσωπα που ξεκίνησαν την ιστορία αυτή , άλλη μία πονεμένη ιστορία που ξεκινάει από τα γραφεία της ΕΛΠΑ γιά να χαθεί την πορεία και να την βρίσκει ο χώρος απέναντί του, όπως και πολλές άλλες, έχει δημιουργούς πρωτεργάτες τους οποίους στην μακρόχρονη πορεία μου στα βουνά, στις ειδικές διαδρομές, στο υπόγειο του ΣΟΑΑ και σε οτιδήποτε άλλο έχει σχέση με την ιστορία των ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ. Είναι φρέσκα πρόσωπα που πρωτίστως αγαπούν το ιστορικό αυτοκίνητο, καμία αντίρρηση, και ασχολούνται πρόσφατα με τους αγώνες (οι της sporting) αφού αυτό δραστηριοποιείται και σε αυτόν τον τομέα.
Πριν συσταθεί ο ΣΟΑΙΣΤΑ είχαν πάρει «κλειδιά» του υπογείου γιά να συναθροίζονται γιά τα ιδιαίτερα θέματα που τους απασχολούσαν. Προφανώς κάτι δεν του πήγαινε καλά και προτίμησαν να αυτονομηθούν. Η δεδομένη εδώ και πολύ καιρό αντιπάθεια κάποιων εξ αυτών (ευτυχώς 2-3 ) με μοναδικό λόγο την τότε απέχθεια τους προς την ενασχόληση με τα κοινά βρήκε εύφορο έδαφος στον σύνδεσμο τον οποίο είχαν ουσιαστικά συστήσει άλλοι .
Τα παραπάνω είναι προσωπική μου άποψη και δεν είναι υποχρεωτική γιά κανέναν. Δέχομαι οποιαδήποτε κριτική , ΣΟΑΑ όμως δέχομαι μόνο έναν και ως προϋπόθεση γιά τον ενδεδειγμένο έλεγχο της αρχής του σπορ και των διοργανωτών
ΜΠΕΚΑΣAntonis-team.
-
http://www.soaista.com/gr/news/TIME-TRIAL-CUP-2010
Ο/οι παραπάνω αγώνες (θα) είναι με την έγκριση της ΕΘΕΑ ?
Η προκύρηξη είναι με την έγκριση της ΕΘΕΑ η άλλου φορέα ?
Υπάρχει ασφάλιση για αγώνα και όχι για παιδειά-ρεγκιουλαριτέ ?
Από ποιους κανονισμούς ασφαλείας διέπεται ο συγκεκριμμένος αγώνας ?
Χρειάζεται κανονική λισάνς , δελτίο αθλητού , λισάνς ρεγκιουλαριτέ , λισάνς ημέρας ?
Οι αναφερόμενες κατηγορίες συμβαδίζουν με τις κατηγορίες και το πνεύμα της FIA για τα Ιστορικά αυτοκίνητα ?
-
Ο χρήστης garfli έγραψε:
Υπάρχει ασφάλιση για αγώνα και όχι για παιδειά-ρεγκιουλαριτέ ?
Από ποιους κανονισμούς ασφαλείας διέπεται ο συγκεκριμμένος αγώνας ?
Χρειάζεται κανονική λισάνς , δελτίο αθλητού , λισάνς ρεγκιουλαριτέ , λισάνς ημέρας ?Ανεξαρτητα με την κοντρα σας που δεν εχω καμια ορεξη να μπλεξω, δεν σε ειδα να ρωτας τα ιδια για το time trial που εγινε με τις ευλογιες της ΕΛΠΑ στο Autofestival (που στο κατω κατω δεν ειναι ουτε καν πιστα). Εκει ηταν ολα καλα να υποθεσω;
-
14 ιστορικοι στην Τριπολη και 9 στον Πυργο τελικα ποιοι ειναι οι κεφατοι απεχοντες μηπως δυο τρεις ρεγκιουλαριταδες δηλαδη ο εξης ενας εχει δημιουργησει την αναταραχη για προσωπικους λογους(εκδιωξη απο την ελπα) και εχει παρασυρει και πεντε-εξι αλλους που δεν ξερουν η δεν θελουν να ξερουν γιατι τους αρεσει να εχουν την καρεκλιτσα τους;;;;;
-
Κάποτε οι ΟΔΗΓΟΙ ΑΓΩΝΩΝ απείχαν για σημαντικά θέματα. Ασφάλεια - Ασφαλιστήρια συμβόλαια κλπ.
Τώρα κάποιοι απέχουν για τριάκοντα αργύρια!!!
Εύχομαι να μην επαληθευθεί η γραφή περι αγοράς του χωραφιού του κεραμέως!*
*εκ του Ματθαίου 27:3 Πλησιάζει και το Πάσχα και αν εκλησιάζεστε θα θυμηθείτε την ιστορία!
-
Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό να κάνει αγώνα ο ΣΟΑΙΣΤΑ ή όποιος άλλος θέλει. Όποιος γουστάρει ας κάνει αγώνες και ας τους κάνει με όποιον τίτλο θέλει. Δεν είναι κακό, από τη στιγμή που δεν παρενοχλεί τους υπόλοιπους και δε δημιουργεί πρόβλημα στους δικούς τους αγώνες. Ας φτιάξει όποιος θέλει δικούς τους κανονισμούς, δικούς του κανόνες παιχνιδιού και ας κάνει ό,τι θέλει. Από πού κι ως πού υπάρχει αποκλειστικό δικαίωμα στην τέλεση αγώνων; Δηλαδή, όταν ήμασταν πιτσιρικάδες ρωτάγαμε την ΕΠΟ πριν βγούμε να παίξουμε μπάλα στο γηπεδάκι της γεινονιάς; Ή μήπως ρωτάμε την ΕΘΕΑ όταν μερικοί από εμάς βγαίνουμε παρέα με τα αγωνιστικά και τα CB και κλείνουμε κομμάτια δρόμων;
Η διαφωνία με τον ΣΟΑΙΣΤΑ, από τη στιγμή που επιλέγει να θεωρεί εαυτόν κάτι ξεχωριστό, δε θα πρέπει να είναι σε επίπεδο 'μη διοργανώσετε δικές σας εκδηλώσεις', αλλά σε επίπεδο 'μην προκαλείτε ζημιά στις δικές μας'.Υ.Γ. Παρακαλούνται όσοι αγωνιζόμενοι διαθέτουν φορητό ραδιοπομπό και επιθυμούν να οδηγήσουν τσάμπα να επικοινωνήσουν με pm. Μαζί με φίλο σκεφτόμαστε τη διοργάνωση αγώνα με τίτλο 'tour de Kaloskopi'. Συμμετοχές ελεύθερες, περάσματα όσα γουστάρει κανείς μέχρι τη δύση του ηλίου, αλυτάρχης κανείς, τεχνικός έφορος η γυναίκα μου, security διαδρομής όσοι δεν τρέχουν εκείνη τη στιγμή, απονομή μπριζόλας στην κυρά Μαρία στην Παύλιανη, μέσα ασφαλείας: ρολ-κέιτζ, μπάκετ, ζώνες και εικονίτσα του Άγιου Χριστόφορου.
-
Ο χρήστης yugo έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό να κάνει αγώνα ο ΣΟΑΙΣΤΑ ή όποιος άλλος θέλει. Όποιος γουστάρει ας κάνει αγώνες και ας τους κάνει με όποιον τίτλο θέλει. Δεν είναι κακό, από τη στιγμή που δεν παρενοχλεί τους υπόλοιπους και δε δημιουργεί πρόβλημα στους δικούς τους αγώνες. Ας φτιάξει όποιος θέλει δικούς τους κανονισμούς, δικούς του κανόνες παιχνιδιού και ας κάνει ό,τι θέλει. Από πού κι ως πού υπάρχει αποκλειστικό δικαίωμα στην τέλεση αγώνων; Δηλαδή, όταν ήμασταν πιτσιρικάδες ρωτάγαμε την ΕΠΟ πριν βγούμε να παίξουμε μπάλα στο γηπεδάκι της γεινονιάς; Ή μήπως ρωτάμε την ΕΘΕΑ όταν μερικοί από εμάς βγαίνουμε παρέα με τα αγωνιστικά και τα CB και κλείνουμε κομμάτια δρόμων;
Η διαφωνία με τον ΣΟΑΙΣΤΑ, από τη στιγμή που επιλέγει να θεωρεί εαυτόν κάτι ξεχωριστό, δε θα πρέπει να είναι σε επίπεδο 'μη διοργανώσετε δικές σας εκδηλώσεις', αλλά σε επίπεδο 'μην προκαλείτε ζημιά στις δικές μας'.Υ.Γ. Παρακαλούνται όσοι αγωνιζόμενοι διαθέτουν φορητό ραδιοπομπό και επιθυμούν να οδηγήσουν τσάμπα να επικοινωνήσουν με pm. Μαζί με φίλο σκεφτόμαστε τη διοργάνωση αγώνα με τίτλο 'tour de Kaloskopi'. Συμμετοχές ελεύθερες, περάσματα όσα γουστάρει κανείς μέχρι τη δύση του ηλίου, αλυτάρχης κανείς, τεχνικός έφορος η γυναίκα μου, security διαδρομής όσοι δεν τρέχουν εκείνη τη στιγμή, απονομή μπριζόλας στην κυρά Μαρία στην Παύλιανη, μέσα ασφαλείας: ρολ-κέιτζ, μπάκετ, ζώνες και εικονίτσα του Άγιου Χριστόφορου.
Να θεωρήσω ότι σε περίπτωση 'στραβής' θα πληρώσει ο καθένας τα δικά του ? Δηλαδή ή αυτασφάλιση ή προσωπική ασφάλιση με επέκταση που να καλύπτει αγώνες αυτοκινήτου ?
Δεν διαφωνώ στο σκεπτικό του τι κάνει ο καθένας αρκεί να είναι ξεκάθαρο από κάθε άποψη!
-
Χωρις να θελω να προσβαλω κανεναν, υπαρχει μια φραση που λεει οτι η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια. Οποτε για να υπαρχει σωστη ενημερωση απαντω στις παραπανω ερωτησεις.
Ο χρήστης garfli έγραψε:
http://www.soaista.com/gr/news/TIME-TRIAL-CUP-2010Ο/οι παραπάνω αγώνες (θα) είναι με την έγκριση της ΕΘΕΑ ?
Οχι, αλλα με εγκριση της ΕΟΦΙΛΠΑΗ προκύρηξη είναι με την έγκριση της ΕΘΕΑ η άλλου φορέα ?
Ο ΣΟΑΙΣΤΑ δεν κανει αγωνες. Δεν προβλεπεται καν απο το καταστατικο του. Απλα αθλοθετει για τα μελη του ενα κυπελο που θα αποτελειται απο αγωνες αλλων λεσχων.Υπάρχει ασφάλιση για αγώνα και όχι για παιδειά-ρεγκιουλαριτέ ?
Θα υπαρχει ασφαλεια για αγωνα ρεγκιουλαριτυ.Από ποιους κανονισμούς ασφαλείας διέπεται ο συγκεκριμμένος αγώνας ?
Της FIVA και κατα συνεπεια της ΕΟΦΙΛΠΑ.Χρειάζεται κανονική λισάνς , δελτίο αθλητού , λισάνς ρεγκιουλαριτέ , λισάνς ημέρας ?
Συμφωνα με την ΕΟΦΙΛΠΑ οχι. Αληθεια θα ηθελα καποιος με απλα ελληνικα να μου εξηγησει την πρακτικη σημασια της λισανς για ρεγιουλαριτυ που εκδιδει η ΕΛΠΑ (πλην του εισπρακτικου νοηματος...)Οι αναφερόμενες κατηγορίες συμβαδίζουν με τις κατηγορίες και το πνεύμα της FIA για τα Ιστορικά αυτοκίνητα ?
Απο τη στιγμη που ειναι εκδηλωσεις FIVA τοτε οι κατηγοριες δεν εχουν λογο να συμβαδιζουν με τη FIAΦιλικα,
Μιχαλης Μ. -
2.1.12 FIA/FIVA convention
FIA considers that co-operation with FIVA is central to its activities in the historic non-sporting field, in order to defend the free and unrestricted circulation of historic vehicle and promote also their non-sporting use.
According to the terms of the FIA/FIVA Convention, signed on October 10th 1974, and updated on the 27th of October 1999, the FIVA has recognised the FIA as being the only International Authority in the world of motor sport. In particular, whereas historic automobile events of a sporting nature shall remain within the exclusive competence of FIA and its members, non-sporting Regularity events shall continue to be entitled to use either FIA or FIVA regulations. Touring Concentrations organised under the authority of the FIA shall respect the FIVA International Events Code.
Organisers (FIA or FIVA affiliated) may organise (subject to possible acceptance of relevant ASNs, in particular when foreseen by national legislation) regularity rallies on condition that the average speed does not exceed the lowest of the two following speeds: 50 km/h or the maximum speed normally permitted for automobile events by the Governmental authorities of the countries involved.Από το appendix K
Ευχαριστώ για την πληροφόρηση αλλά δεν μιλάμε για αγώνες sporting! Μιλάμε για κάτι άλλο.Σωστά? Τότε προς τι το SPORTING ΣΟΑΙΣΤΑ CUP 2010.
-
Αγαπητε φιλε, τον κωδικα εκδηλωσεων της FIVA και το Memorandun of Agreement μεταξυ FIA & FIVA στο οποιο αναφερεσαι το γνωριζω απ εξω κι ανακατωτα.
Αναφερεσαι λοιπον στη λεξη 'sporting' που προσθεσε ο ΣΟΑΙΣΤΑ πριν απο τις λεξεις 'ΣΟΑΙΣΤΑ CUP 2010'. Ειναι αυτη η λεξη απο την ΕΘΕΑ κατοχυρωμενο εγχωριο ή κοινοτικο σημα στη Γενικη Γραμματεια Εμποριου? Οχι βεβαια. Ειναι μια απλη κοινοχρηστη λεξη! Αντι της λεξης sporting θα μπορουσαν να βαλουν τη λεξη 'σπορ' ή και 'Βαγγελης' αμα θελανε.
Γιατι τετοια ενοχληση επειδη ενας συνδεσμος οδηγων σπορτινγκ & ρεγκιουλαριτυ αποφασισε να αθλοθετησει ενα δικο του κυπελακι? Φοβουνται καποιοι διαρροη πελατων?
Παντα φιλικα,
Μιχαλης. -
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Αγαπητε φιλε, τον κωδικα εκδηλωσεων της FIVA και το Memorandun of Agreement μεταξυ FIA & FIVA στο οποιο αναφερεσαι το γνωριζω απ εξω κι ανακατωτα.Αναφερεσαι λοιπον στη λεξη 'sporting' που προσθεσε ο ΣΟΑΙΣΤΑ πριν απο τις λεξεις 'ΣΟΑΙΣΤΑ CUP 2010'. Ειναι αυτη η λεξη απο την ΕΘΕΑ κατοχυρωμενο εγχωριο ή κοινοτικο σημα στη Γενικη Γραμματεια Εμποριου? Οχι βεβαια. Ειναι μια απλη κοινοχρηστη λεξη! Αντι της λεξης sporting θα μπορουσαν να βαλουν τη λεξη 'σπορ' ή και 'Βαγγελης' αμα θελανε.
Γιατι τετοια ενοχληση επειδη ενας συνδεσμος οδηγων σπορτινγκ & ρεγκιουλαριτυ αποφασισε να αθλοθετησει ενα δικο του κυπελακι? Φοβουνται καποιοι διαρροη πελατων?
Παντα φιλικα,
Μιχαλης.Ααααα επικοινωνιακό τρύκ είναι τελικά! Δυστυχώς δεν έχεις πιάσει την ουσία των ερωτήσεων! Όταν ζητάω να καταλάβω γιατί μιλάμε , και εγώ καταλαβαίνω sporting κατά τον ορισμό της FIA που ενέχει κινδύνους , οφείλω τις επεξηγήσεις που όπως πολύ σωστά μου έδωσες.
Αν με αυτό το 'sporting' ασχολείται ο ΣΟΑΙΣΤΑ ξεκαθαρίζει πλήρως το τοπίο!
Οπωσδήποτε Φιλικά
garfliΥ.Γ. Το Βαγγέλης μου αρέσει περισσότερο αλλά είναι καθαρά προσωπική θέση!
-
Νομιζω οτι το ξεκαθαρισαμε, απλα επετρεψε μου να διαφωνισω με το σχολιο 'Αν με αυτό το 'sporting' ασχολείται ο ΣΟΑΙΣΤΑ ξεκαθαρίζει πλήρως το τοπίο!'
Να υπενθυμισω οτι ο νικητης του περυσινου ιστορικου Ακροπολις και πρωταθλητης ιστορικων ειναι ιδρυτικο μελος του ΣΟΑΙΣΤΑ, καθως και πολλοι αλλοι οδηγοι sporting που το 2009 πρωταγωνιστησαν στις κατηγοριες τους.
-
Ο χρήστης Anastazia έγραψε:
ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ (ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ)Θα μπορούσε να άρχιζε κάπως έτσι … Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΩΝ ΧΑΜΕΝΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ….
Δύο οδηγοί αγώνων (Λυμπέρης Παπάζογλου – Κάρολος Λάμπρου) κινούν δικαστικό
αγώνα κατά της ΕΘΕΑ γνωρίζοντας εκ των προτέρων ανεξαρτήτως της δικαστικής
απόφασης ότι η αγωνιστική ζωή τους θα γίνει περιπετειώδης (Αυτεπάγγελτοι έλεγχοι κλπ.)
Ο αρχιερέας ταράζεται, θα χαλάσει η σούπα της νέας ΕΛΠΟΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΟΜΟ-
ΣΠΟΝΔΙΑΣ……καλά τα μαγείρεψε-εξαγόρασε και διέσπασε μέχρι τώρα ……αυτοί οι δύο
Ιστορικοί έχουν νιονιό & Guts, αν πάρουν μαζί τους και άλλους την βάψαμε….
Αναζητά υποστηρικτές στην αυλή του, κατεβαίνει από το θρόνο και παρουσιάζεται
αυτοπροσώπως στο δικαστήριο.
Μάρτυρας κατηγορίας των δύο οδηγών αγώνων ένας άλλος οδηγός αγώνων (Γ.
Κοσμόπουλος) Πρόεδρος του ΣΟΑΑ!!!!!
Μέλος της ΕΘΕΑ !!!!!
Μήπως είναι στη λάθος πλευρά?
Παρών δικηγόρος κατά των δύο οδηγών (Ι.Μεσημέρης)
Μέλος του ΣΟΑΑ!!!!
Ταμίας της ΕΛΛΟΑΜΑΝΙΑΤΟΠΟΥΛΟΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ.
Επαγγελματίας!!!!
Θεσμοί και πρόσωπα διαπλεκόμενα …..κρίνεται μόνοι σας ....επιλέξτε.
Δύο οδηγοί αγώνων ήθελαν να τρέξουν χωρίς καπέλωμα, να επιλέγουν αυτοί ποιόν θα πλη-
ρώσουν για το χόμπι τους και …..για τα υπόλοιπα βάλτε τις μάσκες-κράνη και ψηφίστε αύριο
εσείς συνάδελφοι-φίλοι-αγωνιζόμενοι οδηγοί.V for Vendeta
κλασσικη περιπτωση διπλοεγγραφης ...γραφτηκε εκανε 3 ποστ για συγκεκριμενο θεμα..
-
Trimpourdelo που λεμε ........ καμια σχεση ?
Kαλα να περνατε παιδια ....................
ερχοντε τα σπουδαιοτερα .....
-
Κατα τα άλλα συμφωνουμε με τον Πλατη, που θελει εναν ΣΟΑΑ, μια Ομοσπονδια, Ενα Σπορ! Φτου, τοχασα!
Βρεεεεεε, 100 ειμαστε, βαζω το τραπεζι, βαζετε τις καρεκλες???
Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α με κέφι!