-
φανταζεστε μαγκες μου τον 1.4 tce 130hp με 4χ4 με εναν τουλαχιστον τυπικο εξοπλισμο με 22-24.000? ε ρε γλεντια, και κλαματα για vw!
-
-
Αν ήμουν ιδιοκτήτης της Renault/Nissan ... ούτε με σφαίρες τέτοια προσφορά σε τέτοια τιμή!
Πληρώνω 3 βάρδιες ακριβά εγγλέζικα χέρια για να καλύψω την αναμονή και την ζήτηση παρέχοντας τον 1,6 και 1,5d (με αρκετά χρόνια στη πλάτη τους) και με τον εξοπλισμό βγάζω ήδη τα 22000€ το λιγότερο από το 2007 έως ακόμα και τώρα (ένα 2μηνο πριν την παρουσίαση του f/l) και θα σου δώσω νέα εμφάνιση, 1400άρη turbo ΚΑΙ τετρακίνηση σε τέτοια τιμή?
Δεν μπορώ! Δεν βγαίνω! Δεν με συμφέρει! Λυπάμαι αλλά ελπίζω να με καταλαβαίνεις! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αν ήμουν ιδιοκτήτης της Renault/Nissan ... ούτε με σφαίρες τέτοια προσφορά σε τέτοια τιμή!
Πληρώνω 3 βάρδιες ακριβά εγγλέζικα χέρια για να καλύψω την αναμονή και την ζήτηση παρέχοντας τον 1,6 και 1,5d (με αρκετά χρόνια στη πλάτη τους) και με τον εξοπλισμό βγάζω ήδη τα 22000€ το λιγότερο από το 2007 έως ακόμα και τώρα (ένα 2μηνο πριν την παρουσίαση του f/l) και θα σου δώσω νέα εμφάνιση, 1400άρη turbo ΚΑΙ τετρακίνηση σε τέτοια τιμή?
Δεν μπορώ! Δεν βγαίνω! Δεν με συμφέρει! Λυπάμαι αλλά ελπίζω να με καταλαβαίνεις!Ελα ρε μπαρμπα δωσε μας κατι
Τσιγκουνη -
Μολις γραφτηκα μελος στο φορουμ και θελω να κανω μια ερωτηση σαν πρωτο μου ποστ!
Σκεφτομαι πολυ για αγορα qasqai - tiguan - vitara 2λιτρο και ειμαι στο ψαξιμο αντιστοιχων φορουμ για να δω τι παιζει απο βλαβες και γενικα ποσο ικανοποιιμενοι ειναι οι χρηστεσ τους.
Ειδα λοιπον και το qashqaiclub.gr για το qashqai kai σκεφτομαι ισος πιο σοβαρα απο τ αλλα αυτοκινητα να παρω το αμαξι
Γραφτηκα στο φορουμ κι εγινα μελος απλο οχι πιστοποιημενο και φυσικα δεν ειμαι ακομη διατεθειμενος να δωσω 25 ευρω της συνδρομης αφου δεν ξερω καν αν θα παρω το αμαξι
Διαπιστωσα οτι ομως δεν εχω προσβαση σε ολες τις σελιδες και ειδικα σε αυτες που αφορουν προβληματα του αμαξιου οποτε δισταζω γενικαγια το αμαξι γιατι τοση 'κρυπτομανια' δεν ειναι καν εμε κατι το νορμαλ
Επιση ως απλο μελος δεν μπορω να γραψω πουθενα παρα μονο εκει που ειναι για καλοσωρισμα των νεων χρηστων ενω στα 'τεχνικα'τοπικς μονο διαβασμα.Γενικα στα πιο πολα κομματια του φορουμ δεν μπορεις να γραψεις τιποτε αν δεν το εγκρινουν οι moderators και μαλιστα ενας τυπος προ μερων ειχε γραψει κατι για ενα προβλημα στον πρωτο του χρονο που σε 3 μερες το εξαφανισαν απο τα ορατα για ολους θεματα οποτε δεν ειδα τι απαντησαν οι αλλοι κι ουτε ποια μπορω να δωΣημειωτεων οτι σε φορουμ του tiguan αλλα και σε vitara και αλλου δεν τιθεται κανενα θεμα κρυπτομανιας και ολα ειναι εμφανη βλαβες προβληματα καλα και κακα του αμαξιου
Μηπως το φορουμ σονσοραρεται απο την αντιπροσωπεια?Ειδα οτι εχουν 1700 απλα μελη και μονο 160 πιστοποιημενα που γραφουν παντουΚανενας απο εδω με qashqai για να μου πει αν υπαρχει κανενα αλλο σαιτ που μπορω να διαβασω για το αμαξι και πιθανα προβληματα?
Η ουσια ενος φορουμ ειναι η συζητηση κι οχι η αποκρυψη ομος δεν μου πεφτει λογος για αυτους απλα προβληματιζομαι μην την πατησω
Δεν ηξερα που να γραψω κι εγραψα εδω αλλα αν ειναι λαθος ας μεταφερθει σε αλλο τοπικ - θεμα το ερωτημα μουΕυχαριστο και καλως σας βρηκα
-
Ζητα γνωμες εδω μεσα, αναμεσα στα μοντελα που σε ενδιαφερουν. Πες τι ψαχνεις και τι θελεις απο ενα αυτοκινητο και θα παρεις πολλες και πιο ψυχραιμες γνωμες. Συμφωνω μαζι σου για το εν λογω φορουμ. Το ωραιο ειναι οτι οταν παλιοτερα καποιο μη πιστοποιημενο (με ISO, HACCP, DIN δεν ξερω) μέλος εγραφε κατι που δεν αρεσε (π.χ. το τιχουαν ειναι καλυτερο) δεχοταν μια συντονισμενη επιθεση (δεν ξερουμε τι σκοπους εξυπηρετεις, κλπ). Ετσι κι αλλιως το μονο που θα διαβασεις εκει ειναι τι μαματο ειναι το qq, ποσο ολοι το αντιγραφουν, και αστειες δικαιολογιες ακομη και για προβληματα του αυτοκινητου.
ΥΓ. Εχω αγορασει το 1.6 και το βρισκω μια χαρα αυτοκινητο για τις δικες μου αναγκες και απαιτησεις.
-
Ο χρήστης markor έγραψε:
Σκεφτομαι πολυ για αγορα qasqai - tiguan - vitara 2λιτρο ...Από το QQ το μόνο που έχω ακούσει ήταν οι ενοχλητικοί τριγμοί στην πίσω πόρτα. (Δεν με εντυπωσιάζει γιατί ως κατοχος 2 γενεων εγγλέζικων Micra ... το ίδιο έχουν και αυτά). Σε περιοδικό δε είχα διαβάσει για το ότι ... πριν την παραδοση σε αγοραστές θα έπρεπε να τα φτιάχνουν και μια ευθυγραμμιση στις ρόδες!
Έχοντας κάνει test drive το XTrail και το 2λιτρο QQ μου άρεσε το 6ταχυτο κιβώτιο, ενώ το QQ δείχνει να παταει καλύτερα στην άσφαλτο (πιο σταθερό και σφιχτό στο δρόμο δηλαδή).
Το Grand Vitara (έχοντας το οδηγήσει και λίγο το προf/l) είναι θορυβώδες στον δρόμο και σ' αυτό τρίζει η πίσω πόρτα, ενώ μηχανικά δεν έχω ακούσει τίποτα απο άλλους. Στο τωρινό f/l διάβασα πως τον θόρυβο του κινητήρα τον καταπολεμούν με παχύτερα τζάμια και καλύτερη ηχομόνωση στον θάλαμο των επιβατών.
Για το Tiguan δεν έχω γνωμη ... δεν με ενθουσιάζει εμφανησιακά, δεν εκτιμώ ιδιαίτερα τους (διπλούς) τουρμποκομπρέσορες γενικά, θα προτιμούσα τον 1,8 Tsi (160hp) ή τον απλό 1,4 Tsi (122hp).ΥΓ. Αυτό το QQ club ... δεν το εκτίμησα βλέποντας το ... και σε τέτοιες κλειστές οπαδικές διαδικτυακές 'συγκεντρωσεις' με βασική αρχή τον υπέρμετρο θαυμασμό και την θεοποίηση της επιλογής μου δεν θα συμμετείχα ακόμα και σαν ιδιοκτήτης!
-
Καλως ηρθες στο φορουμ 4Τ markor.....
Ο,τι εγραψαν ο pro και ο cosneo ειναι απολυτα σωστα και συμφωνω μαζι τους
Ως κατοχος QQ μπορω να σου πω πολλα καλα για το αυτοκινητο ..εχω το αυτοματο διλιτρο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος...Το μονο ουσιαστικο κι αλυτο προς το παρον προβλημα ειναι η ποιοτητα των πισω αμορτισερ κι ενιοτε των μπροστινων που και σ εμενα κανουν ενοχλητικο θορυβο και δεν υπαρχουν για την ωρα aftermarket αντικαταστασης....αλλα μαλλον στο f/l το θεμα θα λυθει....
Για μενα αξιζεΙ τα λεφτα του, απλα το Vitara ειναι πιο hardcore τζιπ ενω το tiguan ειναι περιπου σαν το QQ αλλα εχει το ατου του 1.4....
Υποψη οτι βγαινει f/l στο QQ και οτι λογικα μεσα στο 2011 θα εχει και 1.6Τ αν σκεφτει κανεις οτι ετσι βγαινει το μικρο του αδελφακι το JUKE....
Ο,τι αλλο θελεις οπως ειπαν και τα παιδια εδω μπορεις με ερωτησεις να βρεις πολλες γνωμες κι εμπειριες...μιας κι εδω ειναι πιστευω ειναι ενα υγιες ιντερνετικο φορουμ, μ' ελευθερη ανταλλαγη αποψεων κι ελευθερη προσβαση στις γνωσεις κι εμπειριες ολων......
Οσο για το club qashqai οπως λεει και η λεξη ειναι club κι οχι αμιγως φορουμ (τουλαχιστον αυτο καταλαβα εγω απο την βραχυχρονια παρουσια μου εκει ) οποτε δες το ως τετοιο για να μην χαλιεσαι...
Ο,τι αλλο θες στειλε μου πμ ή πες το με ποστ για να το βλεπουμε ολοι....
-
a) Περίμενε το f/l ( είτε για καλύτερη προσφορά στο παλιό , είτε για να πάρεις το νέο )
b) βάλε και τα RAV και Kuga αφού θέλεις να πληρώνεις τέλη και φόρο στα 2.0 cc -
Γεια και απο μενα,
γραφω για πρωτη φορα. Θελω να αγορασω το 5θυρο Qashqai αλλα δεν εχω καταληξει ακόμη αν θα ειναι 1.6 ή 1.5d
Θα κανει ποτε αποσβεση τα επιπλεον χρηματα? η διαφορα στην καταναλωση ειναι μικρη.Απο τη νισσαν μου ειπαν οτι τα πρωτα ανανεωμενα θα ερθουν περιπου 10 απριλιου. Περιμενω να το δω απο κοντα.
-
μένεις επαρχία και θέλεις diesel?
Περίπου 25 του μηνός θα είναι στις εκθέσεις το f/l Q.Qασχετο , αλλά ρε γαμώτο γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα ανοιγόμενης οροφής? Θα του πήγαινε τρελά , την προτιμώ χίλιες φορές από την πανοραμική..
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
μένεις επαρχία και θέλεις diesel?
Περίπου 25 του μηνός θα είναι στις εκθέσεις το f/l Q.Qασχετο , αλλά ρε γαμώτο γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα ανοιγόμενης οροφής? Θα του πήγαινε τρελά , την προτιμώ χίλιες φορές από την πανοραμική..
Αντίθετα με εμένα!!! Σε θέμα κατασκευής, στεγανότητας, αξιοπιστίας προτιμώ την σταθερή. Φτανουν τα εκταομήρια ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά συστήματα που έχουν όλα πλέον τα αυτοκίνητα και σε πε΄ριπτωση βλάβης κοστίζουν ... ας μην υπάρχουν και άλλα!
Απο προσωπική εμπειρία μου σε Mercedes και Audi ... στην 5ετία περίπου υπήρχε 'θέμα'! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
μένεις επαρχία και θέλεις diesel?
Περίπου 25 του μηνός θα είναι στις εκθέσεις το f/l Q.Qασχετο , αλλά ρε γαμώτο γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα ανοιγόμενης οροφής? Θα του πήγαινε τρελά , την προτιμώ χίλιες φορές από την πανοραμική..
Αντίθετα με εμένα!!! Σε θέμα κατασκευής, στεγανότητας, αξιοπιστίας προτιμώ την σταθερή. Φτανουν τα εκταομήρια ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά συστήματα που έχουν όλα πλέον τα αυτοκίνητα και σε πε΄ριπτωση βλάβης κοστίζουν ... ας μην υπάρχουν και άλλα!
Απο προσωπική εμπειρία μου σε Mercedes και Audi ... στην 5ετία περίπου υπήρχε 'θέμα'!Ασε που στην σταθερη - πανοραμικη δεν θα χεις το 'σπαστικο' θεμα των τριγμων.......βεβαια δεν θ ακους τον αερα να φυσα ελαφρα πανω απ το κεφαλι σου οταν την ανοιγεις αλλα δεν μπορεις να τα χεις ολα σ αυτη την ζωη.....
-
η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι σου προσφέρει η πανοραμική οροφή , αφου΄δεν ε΄χω μπει ποτέ σε αυτ/το με πανοραμική.
¨Ομως μου κάνει εντύπωση που δεν το βγάζει με ανοιγόμενη.. Σε άλλο αυτ/το που ρώτησα μου είπε ο πωλητής ότι επειδή ο ουρανός είναι χαμηλός δεν μπορούσε να μπει ανοιγόμενη οροφή.. -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι σου προσφέρει η πανοραμική οροφή , αφου΄δεν ε΄χω μπει ποτέ σε αυτ/το με πανοραμική.
¨Ομως μου κάνει εντύπωση που δεν το βγάζει με ανοιγόμενη.. Σε άλλο αυτ/το που ρώτησα μου είπε ο πωλητής ότι επειδή ο ουρανός είναι χαμηλός δεν μπορούσε να μπει ανοιγόμενη οροφή..Δεν νομιζω οτι αυτος ειναι ο λογος αφου και στο Tiguan η ανοιγομενη οροφη ανοιγει με μετατοπιση προς τα εξω και προς τα πανω οποτε δεν υπαρχει θεμα εσωτερικου χωρου.....ΑΝ λοιπον ηθελαν θα εκαναν το ιδιο και στο Qashqai και θα λυνονταν το ο,ποιο προβλημα ....εξαλλου η Webasto τους προμηθευει ολους με μηχανισμους και ηλιοροφες
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι σου προσφέρει η πανοραμική οροφή...Φως και θέα ... για τους υπόλοιπους επιβάτες!
Από εκεί και πέρα -δεν γνωρίζω ακριβώς- θέλει μια θραυση κρυστάλλων στην ασφάλιση του αυτοκινήτου και η κουρτίνα της οροφης να είναι ίσως σκληρή για να μην θορυβεί όταν υπάρχουν παραθυρα ανοιχτά!
Στο QQ που το είδα και πρόσφατα δεν προσεξα πως είναι η ηλιοπροστασία-κουρτίνα του! -
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
μένεις επαρχία και θέλεις diesel?
Περίπου 25 του μηνός θα είναι στις εκθέσεις το f/l Q.Qασχετο , αλλά ρε γαμώτο γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα ανοιγόμενης οροφής? Θα του πήγαινε τρελά , την προτιμώ χίλιες φορές από την πανοραμική..
Αντίθετα με εμένα!!! Σε θέμα κατασκευής, στεγανότητας, αξιοπιστίας προτιμώ την σταθερή. Φτανουν τα εκταομήρια ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά συστήματα που έχουν όλα πλέον τα αυτοκίνητα και σε πε΄ριπτωση βλάβης κοστίζουν ... ας μην υπάρχουν και άλλα!
Απο προσωπική εμπειρία μου σε Mercedes και Audi ... στην 5ετία περίπου υπήρχε 'θέμα'!Ασε που στην σταθερη - πανοραμικη δεν θα χεις το 'σπαστικο' θεμα των τριγμων.......βεβαια δεν θ ακους τον αερα να φυσα ελαφρα πανω απ το κεφαλι σου οταν την ανοιγεις αλλα δεν μπορεις να τα χεις ολα σ αυτη την ζωη.....
υπολογιστε και το θεμα της θερμοτητας. σε ενα test της mercedes B class που ειχε σταθερη μη ανοιγομενη οροφη και αυτη, γραφανε πως το εσωτερικο ειδικα το καλοκαιρι, ηθελε μεγαλη προσοχη ωστε να μην γινεται... θερμοκηπιο!!
-
Μετα απο πολλες επισκεψεις σε αντιπροσωπείες και τεστ ντραιβ εκλεισα πρωι πρωι ενα Σουμπαρου Φορεστερ.Τελικα ημουν μεταξυ αυτου και του Κασκαι απορριπτοντας τις αλλες μου επιλογες.
Στο Κασκαι δεν μου αρεσαν
- Κλειστη γυαλινη οροφη
2.Μικρη ρεζερβα αναγκης (απαραδεκτο εστο και για Τζιποειδες)
3.Χωρος αποκευων
4.Κοπανημα πισω αμορτισερ στο αμαξι δοκιμης ( μικρο αλλα το ομολογησε στο τελοσ κι ο πωλητης) και καμποσοι τριγμοι σε διαφορα σημεια.
5.Ασχημη πισω ορατοτητα
Το φορεστερ επισης ειχε εξαιρετικη αισθηση οδηγησης και πιο δυνατο κινητηρα ενω ηταν Ιαπωνικης κατασκευης αλλα παραξενο κιβωτιο , καπως χειροτερη ποιοτητα πλαστικων και ακριβοτερο σε τιμη αγορας
Επισης στα Σουμπαρου φορουμ των scooby.gr και των subamaniacs.gr τα παιδια και στα 2 φορουμ ηταν διαφοτιστικοτατα με ελευθερη προσβαση σε ολα τα θεματα,με απιστευτες γνωσεις μηχανολογιας που δεν εχουν το κομπλεξ να κρυβουν τα ελατοματα του αυτοκινητου και σου προτεινουν λυσεις χωρις να εισαι μελος επι πληρωμη, και
για μενα αυτο ηταν ενδικτικο και της αξιας και αξιοπιστιας του αυτοκινητουΣας ευχαριστω ολους για τις συμβουλες και το καλοσορισμα
- Κλειστη γυαλινη οροφη
-
Ο χρήστης markor έγραψε:
Μετα απο πολλες επισκεψεις σε αντιπροσωπείες και τεστ ντραιβ εκλεισα πρωι πρωι ενα Σουμπαρου Φορεστερ.Τελικα ημουν μεταξυ αυτου και του Κασκαι απορριπτοντας τις αλλες μου επιλογες.Στο Κασκαι δεν μου αρεσαν
- Κλειστη γυαλινη οροφη
2.Μικρη ρεζερβα αναγκης (απαραδεκτο εστο και για Τζιποειδες)
3.Χωρος αποκευων
4.Κοπανημα πισω αμορτισερ στο αμαξι δοκιμης ( μικρο αλλα το ομολογησε στο τελοσ κι ο πωλητης) και καμποσοι τριγμοι σε διαφορα σημεια.
5.Ασχημη πισω ορατοτητα
Το φορεστερ επισης ειχε εξαιρετικη αισθηση οδηγησης και πιο δυνατο κινητηρα ενω ηταν Ιαπωνικης κατασκευης αλλα παραξενο κιβωτιο , καπως χειροτερη ποιοτητα πλαστικων και ακριβοτερο σε τιμη αγορας
Επισης στα Σουμπαρου φορουμ των scooby.gr και των subamaniacs.gr τα παιδια και στα 2 φορουμ ηταν διαφοτιστικοτατα με ελευθερη προσβαση σε ολα τα θεματα,με απιστευτες γνωσεις μηχανολογιας που δεν εχουν το κομπλεξ να κρυβουν τα ελατοματα του αυτοκινητου και σου προτεινουν λυσεις χωρις να εισαι μελος επι πληρωμη, και
για μενα αυτο ηταν ενδικτικο και της αξιας και αξιοπιστιας του αυτοκινητουΣας ευχαριστω ολους για τις συμβουλες και το καλοσορισμα
Καλο ταξιδο και με πολλα ασφαλη χιλιομετρα
- Κλειστη γυαλινη οροφη
-
Ο χρήστης markor έγραψε:
Μολις γραφτηκα μελος στο φορουμ και θελω να κανω μια ερωτηση σαν πρωτο μου ποστ!Σκεφτομαι πολυ για αγορα qasqai - tiguan - vitara 2λιτρο και ειμαι στο ψαξιμο αντιστοιχων φορουμ για να δω τι παιζει απο βλαβες και γενικα ποσο ικανοποιιμενοι ειναι οι χρηστεσ τους.
Ειδα λοιπον και το qashqaiclub.gr για το qashqai kai σκεφτομαι ισος πιο σοβαρα απο τ αλλα αυτοκινητα να παρω το αμαξι
Γραφτηκα στο φορουμ κι εγινα μελος απλο οχι πιστοποιημενο και φυσικα δεν ειμαι ακομη διατεθειμενος να δωσω 25 ευρω της συνδρομης αφου δεν ξερω καν αν θα παρω το αμαξι
Διαπιστωσα οτι ομως δεν εχω προσβαση σε ολες τις σελιδες και ειδικα σε αυτες που αφορουν προβληματα του αμαξιου οποτε δισταζω γενικαγια το αμαξι γιατι τοση 'κρυπτομανια' δεν ειναι καν εμε κατι το νορμαλ
Επιση ως απλο μελος δεν μπορω να γραψω πουθενα παρα μονο εκει που ειναι για καλοσωρισμα των νεων χρηστων ενω στα 'τεχνικα'τοπικς μονο διαβασμα.Γενικα στα πιο πολα κομματια του φορουμ δεν μπορεις να γραψεις τιποτε αν δεν το εγκρινουν οι moderators και μαλιστα ενας τυπος προ μερων ειχε γραψει κατι για ενα προβλημα στον πρωτο του χρονο που σε 3 μερες το εξαφανισαν απο τα ορατα για ολους θεματα οποτε δεν ειδα τι απαντησαν οι αλλοι κι ουτε ποια μπορω να δωΣημειωτεων οτι σε φορουμ του tiguan αλλα και σε vitara και αλλου δεν τιθεται κανενα θεμα κρυπτομανιας και ολα ειναι εμφανη βλαβες προβληματα καλα και κακα του αμαξιου
Μηπως το φορουμ σονσοραρεται απο την αντιπροσωπεια?Ειδα οτι εχουν 1700 απλα μελη και μονο 160 πιστοποιημενα που γραφουν παντουΚανενας απο εδω με qashqai για να μου πει αν υπαρχει κανενα αλλο σαιτ που μπορω να διαβασω για το αμαξι και πιθανα προβληματα?
Η ουσια ενος φορουμ ειναι η συζητηση κι οχι η αποκρυψη ομος δεν μου πεφτει λογος για αυτους απλα προβληματιζομαι μην την πατησω
Δεν ηξερα που να γραψω κι εγραψα εδω αλλα αν ειναι λαθος ας μεταφερθει σε αλλο τοπικ - θεμα το ερωτημα μουΕυχαριστο και καλως σας βρηκα
Καταρχήν από ότι λες συγκρίνεις 3 διαφορετικά από κάθε άποψη αυτοκίνητα
Το tiguan το 1.4 ξεπερνάει με τις νέες τιμές τα 30.000 και το 2.000 ειναι κοντα στα 35.000
Ενώ το QASHQAI το 2.000 το βρίσεις και στην νέα έκδοση στα 2.000 από 26.000
όσο έχει να κάνει για το vitara είναι το ποιο jeep από όλα κατά εμένα αλλά δεν προσφέρει την άνεση που έχουν τα αλλά 2 στον δρόμο με το Qashqai να προηγείται όλων σε θέματα ασφάλειας και crash test
όσο για το club με τα Qashqai έκανα μια βόλτα και οι 160 που λες ( πρέπει να είναι περισσότεροι από 200 μιας και είναι πάνω από 4 σελίδες των 50 μελών ) αλλά μας αφήνει αδιάφορους ο αριθμός τους προφανώς το έχουν αποδεχτεί εάν έτσι λειτουργουν....
η αλήθεια είναι ότι έχουμε γεμίσει από τέτοια club αλλά έχουν τους δικούς τους κανόνες και άμα συμφωνούμε συμμετέχουμε.
Για τα παραπάνω 3 θα πρότεινα να τα οδηγήσεις όλα εντός και εκτός δρόμου και εάν τα οικονομικά σου αντέχουν πάρε το Tiguan το 2.000 που πάει κοντά στα 35.000!& βάλε και τα RAV και Kuga αφού θέλεις να πληρώνεις τέλη και φόρο στα 2.0 cc
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)