Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    την βοηθεια σας
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. την βοηθεια σας
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    42
    141
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Με καθαρά οικονομοτεχνικά κριτήρια θα κάνεις αρκετό καιρό να αποσβέσεις το ποσό... Και όπως και να είναι το rio, σε σχέση με ένα i10 πρέπει να είναι αρκετά καλύτερο λόγω μεταξονίου σε ταχύτητες εθνικής.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nik7119 last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:
        Στην πόλη πολύ πιθανό λόγω βάρους και κυβισμού να έβλεπες μικρότερες καταναλώσεις με το i10. Σε εθνική οι διαφορές αμβλύνονται αρκετά, μη σου πω μπορεί και να καίει και περισσότερο το i10 σε τριψήφιες ταχύτητες.

        αυτο ακριβως ελεγα και εγω φιλε drdino με τις ελαχιστες γνωσεις που εχω,,αλλα κι απο την αλλη εχω ακουσει οτι το ι10 1200 ειναι στην εθνικη μια χαρα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nik7119 last edited by

          Ο χρήστης drdino έγραψε:
          Με καθαρά οικονομοτεχνικά κριτήρια θα κάνεις αρκετό καιρό να αποσβέσεις το ποσό... Και όπως και να είναι το rio, σε σχέση με ένα i10 πρέπει να είναι αρκετά καλύτερο λόγω μεταξονίου σε ταχύτητες εθνικής.

          ναι σιγουρα το ριο ειναι πιο αμαξι απο το ι10,,το μεταξονιο τι ειναι,εχει να κανει με το μηκος?την σταθεροτητα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nik7119 last edited by

            Ο χρήστης Storm έγραψε:
            Το KIA RIO είναι πανομοιότυπο με το ACCENT. Ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο που τα κάνει όλα καλά χωρίς να ζητάει πολλά.
            Έχω μπει σε ACCENT με 150000χιλιόμετρα και ήταν ιδιαίτερα καλό παρόλο τα χιλιόμετρα του. Φιλαράκι μου έχει το παλιό ACCENT GT (1999) και δεν θέλει να το δώσει με τίποτα.

            Το i10 είναι ένα super mini με ότι αυτό συνεπάγεται...

            Εγώ με τίποτα δεν θα έδινα το RIO του 2006 για το i10...
            Μόνο αν έπαιρνα κάτι αντίστοιχο στα ίδια κυβικά.

            ναι ειναι αδερφακι με το καινουργιο αξεντ,,γνησιο κορεατικο,, ουτε τουρκια ουτε ινδια που σηναρμολογιται το ι10 και ι20,,το αξεντ που μπηκες ειταν το καινουργιο η το προηγουμενο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • M
              mad_max_geo last edited by

              Ο χρήστης nik7119 έγραψε:

              Με καθαρά οικονομοτεχνικά κριτήρια θα κάνεις αρκετό καιρό να αποσβέσεις το ποσό... Και όπως και να είναι το rio, σε σχέση με ένα i10 πρέπει να είναι αρκετά καλύτερο λόγω μεταξονίου σε ταχύτητες εθνικής.

              ναι σιγουρα το ριο ειναι πιο αμαξι απο το ι10,,το μεταξονιο τι ειναι,εχει να κανει με το μηκος?την σταθεροτητα?

              Φυσικα και εχει να κανει.Αλλα και με την ανεση εχει να κανει.Μπορει στα ταξιδια να ειναι ποιο κουραστικο το i10 στα ταξιδια οχι μπορει πιστευω σιγουρα σε σχεση με το rio.Εγω σου ειπα.Ψαξου για κανα καλα μεταχειρισμενο ceed.Αν θες και εχεις παραπανω λεφτα δες τιποτα ποιο πρεμιουμ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:

                Με καθαρά οικονομοτεχνικά κριτήρια θα κάνεις αρκετό καιρό να αποσβέσεις το ποσό... Και όπως και να είναι το rio, σε σχέση με ένα i10 πρέπει να είναι αρκετά καλύτερο λόγω μεταξονίου σε ταχύτητες εθνικής.

                ναι σιγουρα το ριο ειναι πιο αμαξι απο το ι10,,το μεταξονιο τι ειναι,εχει να κανει με το μηκος?την σταθεροτητα?

                Φυσικα και εχει να κανει.Αλλα και με την ανεση εχει να κανει.Μπορει στα ταξιδια να ειναι ποιο κουραστικο το i10 στα ταξιδια οχι μπορει πιστευω σιγουρα σε σχεση με το rio.Εγω σου ειπα.Ψαξου για κανα καλα μεταχειρισμενο ceed.Αν θες και εχεις παραπανω λεφτα δες τιποτα ποιο πρεμιουμ.

                Για οικονομια σου λεει ο ανθρωπος οχι να παρει και premium! Κρατα το Rio καλυτερο ειναι στα ταξιδια μιας και δεν ζοριζεται οσο θα ζορισεις το ι10, γιαυτο και παιζει το μικρο χιουνται να εχει και αυξημενη καταναλωση εκτος! Ολα ειναι σχετικα βεβαια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  ggab last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                  Στην πόλη πολύ πιθανό λόγω βάρους και κυβισμού να έβλεπες μικρότερες καταναλώσεις με το i10. Σε εθνική οι διαφορές αμβλύνονται αρκετά, μη σου πω μπορεί και να καίει και περισσότερο το i10 σε τριψήφιες ταχύτητες.

                  μιλαμε για 80 αλογα σε βαρος κοντα 1τονο......παντου θα εχει λιγοτερες βενζινες αλλα το θεμα ειναι οτι δεν κανει για πρωτο τουτου 3μελους οικογενειας!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mad_max_geo last edited by

                    Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

                    Με καθαρά οικονομοτεχνικά κριτήρια θα κάνεις αρκετό καιρό να αποσβέσεις το ποσό... Και όπως και να είναι το rio, σε σχέση με ένα i10 πρέπει να είναι αρκετά καλύτερο λόγω μεταξονίου σε ταχύτητες εθνικής.

                    ναι σιγουρα το ριο ειναι πιο αμαξι απο το ι10,,το μεταξονιο τι ειναι,εχει να κανει με το μηκος?την σταθεροτητα?

                    Φυσικα και εχει να κανει.Αλλα και με την ανεση εχει να κανει.Μπορει στα ταξιδια να ειναι ποιο κουραστικο το i10 στα ταξιδια οχι μπορει πιστευω σιγουρα σε σχεση με το rio.Εγω σου ειπα.Ψαξου για κανα καλα μεταχειρισμενο ceed.Αν θες και εχεις παραπανω λεφτα δες τιποτα ποιο πρεμιουμ.

                    Για οικονομια σου λεει ο ανθρωπος οχι να παρει και premium! Κρατα το Rio καλυτερο ειναι στα ταξιδια μιας και δεν ζοριζεται οσο θα ζορισεις το ι10, γιαυτο και παιζει το μικρο χιουνται να εχει και αυξημενη καταναλωση εκτος! Ολα ειναι σχετικα βεβαια.

                    Φιλε μου λογικοτατη καταναλωση θα εχει ενα πρεμιουμ 16αρι ατμοσφαιρικο η καποιο 14αρι τουρμπατο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Σκεψου συνολικα ρε Γιωργο. Και μιση καταναλωση να εχει που λέει ο λόγος, για να βγάλει τα 6000+ που θα χρειαστεί να τσοντάρει πάει μακριά η βαλίτσα.

                      Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                      Στην πόλη πολύ πιθανό λόγω βάρους και κυβισμού να έβλεπες μικρότερες καταναλώσεις με το i10. Σε εθνική οι διαφορές αμβλύνονται αρκετά, μη σου πω μπορεί και να καίει και περισσότερο το i10 σε τριψήφιες ταχύτητες.

                      μιλαμε για 80 αλογα σε βαρος κοντα 1τονο......παντου θα εχει λιγοτερες βενζινες αλλα το θεμα ειναι οτι δεν κανει για πρωτο τουτου 3μελους οικογενειας!!!

                      Εξαρτάται από πολλά πράγματα αυτό, κλιμάκωση, αεροδυναμική κλπ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nik7119 last edited by

                        παιδια μιλαμε παντα για το ριο σενταν 1400,,το ι10 στα 1200cc το εχει οδηγισει κανεις?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stormold last edited by

                          Ο χρήστης nik7119 έγραψε:
                          ναι ειναι αδερφακι με το καινουργιο αξεντ,,γνησιο κορεατικο,, ουτε τουρκια ουτε ινδια που σηναρμολογιται το ι10 και ι20,,το αξεντ που μπηκες ειταν το καινουργιο η το προηγουμενο?

                          Μην το δώσεις το RIO. Μοντέλο 2006 είναι σχεδόν καινούριο το αυτοκίνητο. Θα χάσεις πολλά λεφτά. Στη θέση σου θα περίμενα πρώτα να κλείσει 5 με 7 χρόνια και μετά θα το έδινα ανταλλαγή με κάποιο άλλο μικρομεσαίο στην ίδια κατηγορία. (εγώ ίσως και να έκανα ανταλλαγή με άλλο μεταχειρισμένο Ευρωπαϊκό ή και Ιαπωνικό)

                          Από ACCENT έχω μπει σε όλα και με πολλά έχω κάνει ταξίδια. Όλα ήταν θαυμάσια αυτοκίνητα με πολύ χαμηλά κόστη συντήρησης. Ίδιο είναι και το RIO. Φυσικά δεν είναι αυτοκίνητα για υπερβολές στην οδήγηση αλλά για ένα μέσο οδηγό που οδηγεί πολιτισμένα είναι ιδανικές λύσεις.

                          Το i10 είναι καλό για μέσα στη πόλη αλλά σκέψου να πας κανένα ταξίδι σε βουνό. Κάνε ένα καλό test drive στο i10 και μετά κάνε σύγκριση με το RIO.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            markvag last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                            85k χλμ δεν είναι τραγικό νούμερο...

                            Μέχρι τα 180Κ... έχεις ακόμα... Και ακόμα δεν έχω δει σοβαρή βλάβη που να μην οφείλεται σε καννιβαλισμό από μέρους μου (για το 206 μιλάω)

                            85Κ χλμ είναι από την έκθεση το αμάξι... Μυρίζει καινουργίλα... Δεν έχει ανοίξει καν το μοτέρ...

                            Στα σοβαρά τώρα, δεν βρίσκω το λόγο να το δώσεις αν σε ικανοποιεί, δεν σου βγάζει προβλήματα και γενικά ζορίζεσαι για καινούριο. Βάλε κάτω τα νούμερα σε ένα εξελάκι και θα δεις ότι θα κάνεις πάρα πολλά χρόνια να αποσβέσεις τα 6+ χιλιάρικα που θα δώσεις... Χώρια το μεγαλύτερο στρίμωγμα με το μικρότερο αμάξι...

                            Η γνώμη μου βέβαια...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              swift-b-p-m last edited by

                              Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                              Καλορίζικο!

                              Ιδέες που τις έχω ρε φίλε...

                              Εκ παραδρομής και μη δίνοντας την απαραίτητη προσοχή, νόμιζα ότι αναφερόσουν στο πρώτο Rio.

                              Και φυσικά δεν πουλάς ένα αυτοκίνητο απροβλημάτιστο με τόσο λίγα χιλιόμετρα και δη για το άι10. Κρατάς το αμαξάκι σου, που υπερέχει στα πάντα συγκριτικά με το μικρότερο ξαδερφάκι του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nik7119 last edited by

                                λοιπον παιδια πηγα στην αντιπροσωποια εδω στην κρητη,ειχα περιεργεια να οδηγισω το ι10 1200,σχολια,μπαινοντας μεσα μου αρεσε η ψηλη θεση οδηγισης το ταμπλο ειναι ευχαριστο και μου φανηκε στιβαρο,η καμπινα μπορει να φιλοξενησει 4 ενηλικες με ανεση,τα πισω καθισματα αναδιπλονοντε πληρως και γινεται ενιαιος ο πισω χωρος,τεσπα παμε στην οδηγιση,το αμαξι που οδηγισα ειχε 20χλμ στο κοντερ του,σταματαμε με τον πωλητη βαζουμε βενζινη βγαινουμε εθνικη και το παραλαμβανω,λοιπον το αμαξι παει βολιδα επιταχυνε πολυυυ καλα,ο θορυβος που ερχοταν στην καμπινα ηταν ελαχιστος,το δε πατημα του αμαξιου πολυυυ καλο για την κατηγορια του,εμεινα πολυ ευχαριστημενος απο την οδηγηση ειληκρινα δεν το περιμενα απο ενα τετοιο αμαξι και σε αυτη την κατηγορια,την καταναλωση δεν μπορεσα να την τσεκαρω καθοτι δεν εχει trip και το αμαξι ειναι ακομα πολυ σφιχτο,αυτα,τα σχολια δικα σας και ολα αποδεκτα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cosneo last edited by

                                  Ο χρήστης nik7119 έγραψε:
                                  ... βγαινουμε εθνικη ...

                                  Λάβε υπόψιν σου -κάτι που το βιώνω και εγώ- ότι απο θέμα αεροδυναμικής τα μικρά αυτοκίνητα είναι πιο κάτω και απο μικρομεσαία συτοκίνητα. Στους αριθμούς Cd μπορεί να φαίνονται άψογα αλλά το μικρό πλάτος και το μεγάλο υψος ... έχουν αεροδυναμικούς θορύβους, ευπάθεια σε πλάγιους ανέμους κλπ ιδίως σε ανοιχτούς δρόμους, εθνικές οδούς κλπ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nik7119 last edited by

                                    Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                    ... βγαινουμε εθνικη ...

                                    Λάβε υπόψιν σου -κάτι που το βιώνω και εγώ- ότι απο θέμα αεροδυναμικής τα μικρά αυτοκίνητα είναι πιο κάτω και απο μικρομεσαία συτοκίνητα. Στους αριθμούς Cd μπορεί να φαίνονται άψογα αλλά το μικρό πλάτος και το μεγάλο υψος ... έχουν αεροδυναμικούς θορύβους, ευπάθεια σε πλάγιους ανέμους κλπ ιδίως σε ανοιχτούς δρόμους, εθνικές οδούς κλπ!

                                    ναι φιλε μου σε αυτο πρεπει να εχεις δικιο απλα δεν ειχε αερα οταν το οδηγησα γι αυτο δεν το τσεκαρα αυτο,,το οτι μου αρεσε οδιγικα βεβαια δεν παει να πει οτι θα παω σαν τρελος να το παρω,,περιμενω αποψεις κι αλλων παιδιων απο εδω μεσα για να διασταυρωσω τελικα τι γινεται,,κι αν υπηρχε καποιος κατοχος απο εδω μεσα που να το εχει ζησει το αμαξι σε βαθος χρονου θα με βοηθουσε πολυ η αποψη του

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      efthymis last edited by

                                      Φιλε μου φαινεται ασυμφορο να δωσεις ενα απροβληματιστο αυτοκινητο 4 χρονων με μεγαλυτερους χωρους- ανεση κ καλυτερο πατημα στον ανοιχτο δρομο για ενα μινι, εφ'οσον προτεραιοτητα σου ειναι να κινεισαι εκτος πολης.
                                      Ακομα κ στην παθητικη ασφαλεια, αν κ ελαχιστα, το Ριο υπερτερει!!
                                      Αν βεβαια θελεις οπωσδηποτε να το αλλαξεις λογω καταναλωσης- κοστους βενζινης, νομιζω καλυτερα να κοιταξεις σε μεταχειρισμενο μικρο- μικρομεσαιο diesel (αν κ ειναι καπως δυσευρετα στην Ελλαδα )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stormold last edited by

                                        Ο χρήστης nik7119 έγραψε:
                                        ...το αμαξι που οδηγισα ειχε 20χλμ στο κοντερ του,...

                                        Ένα καινούριο αυτοκίνητο, με 20χλμ στο κοντέρ είναι φυσικό να έχει τα στοιχεία που περιγράφεις.Θα παραμείνει έτσι όμως μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα; Αμφίβολο...ειδικά αφού θα κυκλοφορεί Ελλάδα.

                                        Φυσικά το i10 έχει και θετικά στοιχεία δεν παύει όμως να είναι ένα super mini αυτοκίνητο με ότι αυτό συνεπάγεται, σε αντίθεση με το μικρομεσαίο RIO που έχει ΚΑΙ άλλα δυνατά σημεία...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nik7119 last edited by

                                          παιδια οι αποψεις σας ειναι πολυ σωστες και δεν ειναι δυνατον να κανετε ολοι λαθος,απλα εγω ειμαι λιγο ενθουσιασμενος και δεν μπορω να δω τα πραγματα λογικα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            markvag last edited by

                                            Ο χρήστης nik7119 έγραψε:
                                            παιδια οι αποψεις σας ειναι πολυ σωστες και δεν ειναι δυνατον να κανετε ολοι λαθος,απλα εγω ειμαι λιγο ενθουσιασμενος και δεν μπορω να δω τα πραγματα λογικα

                                            Γι' αυτό + το ότι απ' ότι καταλαβαίνω δεν σου περισσεύουν, μην κάνεις τίποτα τώρα με τον ενθουσιασμό και περίμενε λίγο καιρό να σου φύγει για να αποφασίσεις πιο ήρεμα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr