-
Έχω ένα Stilo 1.6 2002.
Εδώ και κάμποσο καιρό, το αμάξι άρχισε να παρουσιάζει το εξής πρόβλημα:
Ξαφνικά εμφανίζεται ένα μήνυμα 'ΑSR Failure, Loose connection' και ο κινητήρας σβήνει. Μετά το αμάξι παίρνει κανονικά μπροστά σαν να μην συμβαίνει τίποτε...Το πρόβλημα δεν εμφανίζεται πάντα αλλά κάποιες φορές μόνο, ενώ μπορεί να περάσουν και κάποιες μέρες που να μην εμφανιστεί καθόλου. Είναι όμως επικίνδυνο πρόβλημα, καθώς μπορεί να σβήσει ο κινητήρας στην εθνική την ώρα που κινούμαι με μεγάλη ταχύτητα (έχει συμβεί).Από αναζήτηση σε διάφορα forum, βρήκα ότι αυτό το μήνυμα συνήθως σχετίζεται με ηλεκτρικά θέματα. Οι περισσότερες γνώμες συγκλιναν ότι ο connector D4 ήθελε καθάρισμα. Πήγα σε ηλεκτρολόγο που καθάρισε τον εν λόγω connector αλλά τίποτε, το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται. Επίσης μου πρότειναν να ελέγξω δυναμό,γείωση και μπαταρία. Ο ηλ/λόγος τα έλεγξε όλα και δεν βρήκε κάποιο πρόβλημα.
Γενικά αυτό το πρόβλημα έχει εμφανιστεί σε αρκετά Stilo....
Γνωρίζει κάποιος κάτι για αυτό το πρόβλημα?Όποια βοήθεια θα ήταν παραπάνω από ευπρόσδεκτη.
-
Έχω ένα Stilo 1.6 2002.
Εδώ και κάμποσο καιρό, το αμάξι άρχισε να παρουσιάζει το εξής πρόβλημα:
Ξαφνικά εμφανίζεται ένα μήνυμα 'ΑSR Failure, Loose connection' και ο κινητήρας σβήνει. Μετά το αμάξι παίρνει κανονικά μπροστά σαν να μην συμβαίνει τίποτε...Το πρόβλημα δεν εμφανίζεται πάντα αλλά κάποιες φορές μόνο, ενώ μπορεί να περάσουν και κάποιες μέρες που να μην εμφανιστεί καθόλου. Είναι όμως επικίνδυνο πρόβλημα, καθώς μπορεί να σβήσει ο κινητήρας στην εθνική την ώρα που κινούμαι με μεγάλη ταχύτητα (έχει συμβεί).Από αναζήτηση σε διάφορα forum, βρήκα ότι αυτό το μήνυμα συνήθως σχετίζεται με ηλεκτρικά θέματα. Οι περισσότερες γνώμες συγκλιναν ότι ο connector D4 ήθελε καθάρισμα. Πήγα σε ηλεκτρολόγο που καθάρισε τον εν λόγω connector αλλά τίποτε, το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται. Επίσης μου πρότειναν να ελέγξω δυναμό,γείωση και μπαταρία. Ο ηλ/λόγος τα έλεγξε όλα και δεν βρήκε κάποιο πρόβλημα.
Γενικά αυτό το πρόβλημα έχει εμφανιστεί σε αρκετά Stilo....
Γνωρίζει κάποιος κάτι για αυτό το πρόβλημα?Όποια βοήθεια θα ήταν παραπάνω από ευπρόσδεκτη.
-
Έχω ένα Stilo 1.6 2002.
Εδώ και κάμποσο καιρό, το αμάξι άρχισε να παρουσιάζει το εξής πρόβλημα:
Ξαφνικά εμφανίζεται ένα μήνυμα 'ΑSR Failure, Loose connection' και ο κινητήρας σβήνει. Μετά το αμάξι παίρνει κανονικά μπροστά σαν να μην συμβαίνει τίποτε...Το πρόβλημα δεν εμφανίζεται πάντα αλλά κάποιες φορές μόνο, ενώ μπορεί να περάσουν και κάποιες μέρες που να μην εμφανιστεί καθόλου. Είναι όμως επικίνδυνο πρόβλημα, καθώς μπορεί να σβήσει ο κινητήρας στην εθνική την ώρα που κινούμαι με μεγάλη ταχύτητα (έχει συμβεί).Από αναζήτηση σε διάφορα forum, βρήκα ότι αυτό το μήνυμα συνήθως σχετίζεται με ηλεκτρικά θέματα. Οι περισσότερες γνώμες συγκλιναν ότι ο connector D4 ήθελε καθάρισμα. Πήγα σε ηλεκτρολόγο που καθάρισε τον εν λόγω connector αλλά τίποτε, το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται. Επίσης μου πρότειναν να ελέγξω δυναμό,γείωση και μπαταρία. Ο ηλ/λόγος τα έλεγξε όλα και δεν βρήκε κάποιο πρόβλημα.
Γενικά αυτό το πρόβλημα έχει εμφανιστεί σε αρκετά Stilo....
Γνωρίζει κάποιος κάτι για αυτό το πρόβλημα?Όποια βοήθεια θα ήταν παραπάνω από ευπρόσδεκτη.
-
Ίσως στο stilo club να γνωρίζουν κάτι παραπάνω.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Ίσως στο stilo club να γνωρίζουν κάτι παραπάνω.Έχω ρωτήσει ήδη και -όπως είπα και πιο πάνω- μου είπαν ότι πιθανότατα να θέλει καθαρισμό o connector D4 και γενικά η βλάβη σχετίζεται με ρεύμα...
-
Τώρα λέει χαλαρή σύνδεση.... ακόμα κι αν έτσι είναι άντε να βρεις ποια από όλες τις συνδέσεις μπορεί να είναι...
Μπορεί εκτός από το καθάρισμα να θέλει και κανένα reset.
Και για τα δύο παραπάνω καλό θα ήταν να μπει και σε κανένα επίσημο διαγνωστικό της εταιρείας. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Τώρα λέει χαλαρή σύνδεση.... ακόμα κι αν έτσι είναι άντε να βρεις ποια από όλες τις συνδέσεις μπορεί να είναι...
Μπορεί εκτός από το καθάρισμα να θέλει και κανένα reset.
Και για τα δύο παραπάνω καλό θα ήταν να μπει και σε κανένα επίσημο διαγνωστικό της εταιρείας.Το διαγνωστικό 'βλέπει' στην μνήμη του αυτοκινήτου ότι έχει 'ανάψει' το συγκεκριμένο μήνυμα, αλλά δεν εντοπίζει την πηγή της βλάβης. Ωραίο διαγνωστικό...
-
Ο χρήστης Arkady έγραψε:
Τώρα λέει χαλαρή σύνδεση.... ακόμα κι αν έτσι είναι άντε να βρεις ποια από όλες τις συνδέσεις μπορεί να είναι...
Μπορεί εκτός από το καθάρισμα να θέλει και κανένα reset.
Και για τα δύο παραπάνω καλό θα ήταν να μπει και σε κανένα επίσημο διαγνωστικό της εταιρείας.Το διαγνωστικό 'βλέπει' στην μνήμη του αυτοκινήτου ότι έχει 'ανάψει' το συγκεκριμένο μήνυμα, αλλά δεν εντοπίζει την πηγή της βλάβης. Ωραίο διαγνωστικό...
Αυτός είναι ο σκοπός του. Να βρίσκει σε τι σφάλμα αναλογεί ο κωδικός και να προτείνει τις πιθανές λύσεις.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Αυτός είναι ο σκοπός του. Να βρίσκει σε τι σφάλμα αναλογεί ο κωδικός και να προτείνει τις πιθανές λύσεις.Βρίσκει απλά από την μνήμη του αυτοκινήτου ότι έχει ανάψει το συγκεκριμένο λαμπάκι, αλλά δεν 'προτείνει' κάποιες λύσεις...
-
Δεν προτείνει λύσεις - αναφέρει τα σφάλματα.
Είναι δουλειά του τεχνικού να αποφασίσει (αφού βάλει το μυαλό του να δουλέψει) τι έχει χαλάσει σύμφωνα με τα σφάλματα που εμφανίζονται. -
Δείτε τον διακόπτη στο πεντάλ του φρένου και έπειτα άλλαξε τις ασφάλειες που σχετίζονται με τα συστήματα (ASR/ESP/ABS)
Εάν όλα έχουν ελεγχθεί σωστά από τον ηλεκτρολόγο ίσως να μέτραγες κανονικά την μπαταρία σου και να είσαι 100% σίγουρος ότι δεν προκαλείται από αυτην! Πόσα χρόνια έχει η μπαταρία στην πλάτη της;
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Δείτε τον διακόπτη στο πεντάλ του φρένου και έπειτα άλλαξε τις ασφάλειες που σχετίζονται με τα συστήματα (ASR/ESP/ABS)Εάν όλα έχουν ελεγχθεί σωστά από τον ηλεκτρολόγο ίσως να μέτραγες κανονικά την μπαταρία σου και να είσαι 100% σίγουρος ότι δεν προκαλείται από αυτην! Πόσα χρόνια έχει η μπαταρία στην πλάτη της;
Η μπαταρία είναι σίγουρα καλή, καθώς την άλλαξα πέρσι.
Τις ασφάλειες θα τις αλλάξω προληπτικά.
Για τον διακόπτη στο πεντάλ του φρένου, το έχεις ακούσει από κάπου ή έτυχε το πρόβλημα σε κάποιο γνωστό σου? Γιατί όντως, στο Αγγλικό forum της Fiat και κάποιος άλλος ανέφερε ότι η αιτία μπορεί να είναι ο διακόπτης του φρένου.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν προτείνει λύσεις - αναφέρει τα σφάλματα.
Είναι δουλειά του τεχνικού να αποφασίσει (αφού βάλει το μυαλό του να δουλέψει) τι έχει χαλάσει σύμφωνα με τα σφάλματα που εμφανίζονται.Στη μάζντα που είχαμε πάει το 6 έλεγε το σφάλμα, σε τι αντιστοιχεί και ποιες ενέργειες πρέπει να κάνει ο μηχανικός για να καταλήξει σε συμπέρασμα.
-
Ο χρήστης Arkady έγραψε:
Δείτε τον διακόπτη στο πεντάλ του φρένου και έπειτα άλλαξε τις ασφάλειες που σχετίζονται με τα συστήματα (ASR/ESP/ABS)
Εάν όλα έχουν ελεγχθεί σωστά από τον ηλεκτρολόγο ίσως να μέτραγες κανονικά την μπαταρία σου και να είσαι 100% σίγουρος ότι δεν προκαλείται από αυτην! Πόσα χρόνια έχει η μπαταρία στην πλάτη της;
Η μπαταρία είναι σίγουρα καλή, καθώς την άλλαξα πέρσι.
Τις ασφάλειες θα τις αλλάξω προληπτικά.
Για τον διακόπτη στο πεντάλ του φρένου, το έχεις ακούσει από κάπου ή έτυχε το πρόβλημα σε κάποιο γνωστό σου? Γιατί όντως, στο Αγγλικό forum της Fiat και κάποιος άλλος ανέφερε ότι η αιτία μπορεί να είναι ο διακόπτης του φρένου.
Όχι δεν συνέβη σε γνωστό μου!
Αλλά απότι διάβασα στο νετ μπορεί να σχετίζεται και με αυτό! Το οποίο ήταν γνωστό πρόβλημα και σε μερικά 203 (C-Class) πρώτης φουρνιάς αλλά και γενικότερα, είναι σύνηθες να τα φτύνει ο διακόπτης και να πετάει σφάλματα συνέχεια είτε το ESP είτε το ABS και λοιπά συστήματα/υποσυστήματα!
Όσ για τη μπαταρία μπορεί να είναι ούτε χρόνου αλλά από τη στιγμή που έχουν την τάση (τα ιταλικά λέμε ) να πετάνε σφάλματα ακόμα και λόγω κακής τασης στο κύκλωμα, κάνε στο μέλλον ότι και οι άλλοι κάτοχοι Stilo! Παρήγγειλε μια μπαταρία από JTD για να έχεις καταρχάς το κεφάλι σου ήσυχο!
Αυτό που διάβασα όμως σχετικά με τις λύσεις... που έβαζαν επιπλέον αντιστάσεις ώστε να ξεγελούν τις τιμές που παίρνει ο εγκέφαλος και να μην πετάει σφάλμα ξεπερνάει την φαντάσια της κάθε μαστοράντζας!
Ελέγχεις πάλι καλά τη μπαταρία και γενικότερα τις γειώσεις
Βγάζεις τις ασφάλειες, ελέγχεις και αντικαθιστάς αυτές που σχετίζονται με το πρόβλημα σου
Ελέγχεις τον διακόπτη στο πεντάλ του φρένου -
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Όχι δεν συνέβη σε γνωστό μου!Αλλά απότι διάβασα στο νετ μπορεί να σχετίζεται και με αυτό! Το οποίο ήταν γνωστό πρόβλημα και σε μερικά 203 (C-Class) πρώτης φουρνιάς αλλά και γενικότερα, είναι σύνηθες να τα φτύνει ο διακόπτης και να πετάει σφάλματα συνέχεια είτε το ESP είτε το ABS και λοιπά συστήματα/υποσυστήματα!
Όσ για τη μπαταρία μπορεί να είναι ούτε χρόνου αλλά από τη στιγμή που έχουν την τάση (τα ιταλικά λέμε ) να πετάνε σφάλματα ακόμα και λόγω κακής τασης στο κύκλωμα, κάνε στο μέλλον ότι και οι άλλοι κάτοχοι Stilo! Παρήγγειλε μια μπαταρία από JTD για να έχεις καταρχάς το κεφάλι σου ήσυχο!
Αυτό που διάβασα όμως σχετικά με τις λύσεις... που έβαζαν επιπλέον αντιστάσεις ώστε να ξεγελούν τις τιμές που παίρνει ο εγκέφαλος και να μην πετάει σφάλμα ξεπερνάει την φαντάσια της κάθε μαστοράντζας!
Ελέγχεις πάλι καλά τη μπαταρία και γενικότερα τις γειώσεις
Βγάζεις τις ασφάλειες, ελέγχεις και αντικαθιστάς αυτές που σχετίζονται με το πρόβλημα σου
Ελέγχεις τον διακόπτη στο πεντάλ του φρένουΈχω ραντεβού σε εξουσιοδοτημένο την Δευτέρα. Θα δείξει...
Αυτό για την μπαταρία απο JTD το έχω διαβάσει κι εγώ, αλλά δεν καταλαβαίνω τι το ιδιαίτερο έχει η συγκεκριμένη μπαταρία
Κάποιος πάντως που το δοκίμασε, δεν λύθηκε το πρόβλημα...Μόλις διάβασα εδώ ότι το πρόβλημα μπορεί να προκαλείται απο ελαττωματικό Crankshaft Sensor.
Είναι αυτό το ανταλλακτικό, αλλά πως λέγεται στα Ελληνικά?http://www.shop4parts.co.uk/?name=store ... 3&sku=2649
-
αισθητηρας θεσης στροφαλου
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
αισθητηρας θεσης στροφαλουΟ στρόφαλος σχετίζεται με το ASR?
-
Εκεί κολλάει η ατάκα 'τιμημένα ιταλικα'
-
ωχ μαλλον εκανε ποπ και δεν θα εχει στοπ........
-
Απευθύνομαι στο κύριο με το πρόβλημα στο ASR από FIAT STILO 1.6 failure connection. Το πρόβλημάτου εντοπίζεται στο software από το καντράν και χρειάζεται αντικατάσταση καντράν~!
Fiat Stilo 1.6-"ASR Failure,Loose Connection"