-
παιδια γεια σας κι απο μενα,πολλα και καλα χλμ σε ολους,θα ηθελα την βοηθεια σας,ειμαι κατοχος ενος κια ριο 1400cc 2006 μοντελο,,το αμαξι μου εχει 85000χλμ και δεν εχει βγαλει το παραμικρο,μονο τα σερβις του και αυτα σε βενζιναδικο,μιλαμε για πολυ σκυλι αμαξι,δανιζεται το ιδιο μοτερ με το καινουργιο αξεντ, τεσπα τωρα με την νεα ανοδο στα καυσιμα τελη κτλ σκεφτικα να το δωσω και να παρω το hyundai ι10 1200cc στην βασικη εκδοση,πιο πανω δεν μπορω να ανεβω,οι διαδρομες που θα κανει το αμαξι θαναι ελαχιστα στην πολη και πιο πολυ εξω απο αυτην,,ερωτηση..αξιζει να κανω την αλλαγη?το ι10 1200 πως ειναι στην εθνικη??απο καταναλωση τι λεει το αμαξι?που πασχει το αμαξι,θα μπορει να καλυψει μια 3μελη οικογενοια??
-
παιδια γεια σας κι απο μενα,πολλα και καλα χλμ σε ολους,θα ηθελα την βοηθεια σας,ειμαι κατοχος ενος κια ριο 1400cc 2006 μοντελο,,το αμαξι μου εχει 85000χλμ και δεν εχει βγαλει το παραμικρο,μονο τα σερβις του και αυτα σε βενζιναδικο,μιλαμε για πολυ σκυλι αμαξι,δανιζεται το ιδιο μοτερ με το καινουργιο αξεντ, τεσπα τωρα με την νεα ανοδο στα καυσιμα τελη κτλ σκεφτικα να το δωσω και να παρω το hyundai ι10 1200cc στην βασικη εκδοση,πιο πανω δεν μπορω να ανεβω,οι διαδρομες που θα κανει το αμαξι θαναι ελαχιστα στην πολη και πιο πολυ εξω απο αυτην,,ερωτηση..αξιζει να κανω την αλλαγη?το ι10 1200 πως ειναι στην εθνικη??απο καταναλωση τι λεει το αμαξι?που πασχει το αμαξι,θα μπορει να καλυψει μια 3μελη οικογενοια??
-
παιδια γεια σας κι απο μενα,πολλα και καλα χλμ σε ολους,θα ηθελα την βοηθεια σας,ειμαι κατοχος ενος κια ριο 1400cc 2006 μοντελο,,το αμαξι μου εχει 85000χλμ και δεν εχει βγαλει το παραμικρο,μονο τα σερβις του και αυτα σε βενζιναδικο,μιλαμε για πολυ σκυλι αμαξι,δανιζεται το ιδιο μοτερ με το καινουργιο αξεντ, τεσπα τωρα με την νεα ανοδο στα καυσιμα τελη κτλ σκεφτικα να το δωσω και να παρω το hyundai ι10 1200cc στην βασικη εκδοση,πιο πανω δεν μπορω να ανεβω,οι διαδρομες που θα κανει το αμαξι θαναι ελαχιστα στην πολη και πιο πολυ εξω απο αυτην,,ερωτηση..αξιζει να κανω την αλλαγη?το ι10 1200 πως ειναι στην εθνικη??απο καταναλωση τι λεει το αμαξι?που πασχει το αμαξι,θα μπορει να καλυψει μια 3μελη οικογενοια??
-
Καλορίζικο!
-
αν ειανι για καινουργιο ι10, τοτε κανεις την μεγαλυτερη χαζομαρα....
-
Κρατα το ΚΙΑ.Εκτος και αν βρεις καποιο ceed 14αρακι μεταχειρο.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αν ειανι για καινουργιο ι10, τοτε κανεις την μεγαλυτερη χαζομαρα....γιατι φιλε μου?
-
Ο χρήστης nik7119 έγραψε:
αν ειανι για καινουργιο ι10, τοτε κανεις την μεγαλυτερη χαζομαρα....
γιατι φιλε μου?
δυο απλες ερωτησεις :
- ποσο θα πουλησεις το ριο
- ποσο θα αγορασεις το ι10?
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αν ειανι για καινουργιο ι10, τοτε κανεις την μεγαλυτερη χαζομαρα....
γιατι φιλε μου?
δυο απλες ερωτησεις :
- ποσο θα πουλησεις το ριο
- ποσο θα αγορασεις το ι10?
φιλε 4000 το ριο το κραταει ενας εμπορας με χιλια ζορια,το αμαξι βεβαια ειναι σπαθι και ατρακαριστο,,το ι10 κανει 9770 το βασικο
-
Αν ο μόνος λόγος που θέλεις να το αλλάξεις είναι καύσιμα+τέλη βλέπεις μόνος σου τι σε συμφέρει... +6000k στην καλύτερη σου βγάζουν άπειρα χλμ σε βενζίνες.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν ο μόνος λόγος που θέλεις να το αλλάξεις είναι καύσιμα+τέλη βλέπεις μόνος σου τι σε συμφέρει... +6000k στην καλύτερη σου βγάζουν άπειρα χλμ σε βενζίνες.η αληθεια ειναι οτι εχεις δικιο,και με τοσα που ακουγονται η κατασταση με τα οικονομικα ειναι δυσκολη για δανεια κτλ
-
Κοίταξε, αν βάλεις στην εξίσωση τον παράγοντα παθητική ασφάλεια, καινούριο αμάξι με εγγύηση, το παλιό όσο καλό και αν είναι θα ζητήσει κάτι, το καινούριο για 2-3 χρονια δεν θα θελει τπτ απο αμορτισερ/λαστιχα κλπ κλπ αλλαζει ισως ελαφρως το πραγμα...
Αλλα 6000+ είναι σεβαστό ποσό...
-
Δεν νομίζω οτι θα έχεις τρελό όφελος,αφου στοχεύεις για πολλές μετακινήσεις εκτός πόλης.
Επίσης,είχα ακούσει για 3κυλινδρο turbo 800κυβικά/90ίππων για το i10 φέτος,με τιμές κοντά στο 1.2.
Λογικά,θα συμφέρει περισσότερο για τη χρήση που το θες.Στο δια ταυτα, καλύτερα να κάνεις λίγη υπομονή ακόμα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν ο μόνος λόγος που θέλεις να το αλλάξεις είναι καύσιμα+τέλη βλέπεις μόνος σου τι σε συμφέρει... +6000k στην καλύτερη σου βγάζουν άπειρα χλμ σε βενζίνες.thanks mate
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Κοίταξε, αν βάλεις στην εξίσωση τον παράγοντα παθητική ασφάλεια, καινούριο αμάξι με εγγύηση, το παλιό όσο καλό και αν είναι θα ζητήσει κάτι, το καινούριο για 2-3 χρονια δεν θα θελει τπτ απο αμορτισερ/λαστιχα κλπ κλπ αλλαζει ισως ελαφρως το πραγμα...Αλλα 6000+ είναι σεβαστό ποσό...
το τωρινο μου αμαξι φοραει καινουργια λαστιχα μισελεν,εχω αλαξει προσφατα ολους τους ιμαντες και του χρονισμου,και πριν μια βδομαδα περασε κι απο κτεο.
-
85k χλμ δεν είναι τραγικό νούμερο... Προτιμότερο είναι να του κάνεις με κλάσμα του ποσού που θα χρειαστεί να εκταμιεύσεις ένα καλό σέρβις. Κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα και έχοντας καταλάβει πως αν δεν υπήρχαν οι τελευταίες εξελίξεις δεν θα σου περνούσε καν από το μυαλό η ιδέα να αλλάξεις τουτού...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Αν ο μόνος λόγος που θέλεις να το αλλάξεις είναι καύσιμα+τέλη βλέπεις μόνος σου τι σε συμφέρει... +6000k στην καλύτερη σου βγάζουν άπειρα χλμ σε βενζίνες.
thanks mate
ναι πιο πολυ για την καταναλωση,αλλα σκεπτομουν οτι μηπως το ι10 1200 θαναι πιο λιγο στην εθνικη απο το κια που ειναι 1400 και 100 αλογα?μηπως υπερτερει σε καταναλωση το ι10 στην πολη ενω στην εθνικη θα εχει ελαχιστη διαφορα με το κια καθοτι τα 1400 κυβικα του κια εχουν πιο πολυ δηναμη και ροπη?καποιος κατοχος ι10 1200 θα μπορουσε να μας βοηθεισει σχετικα με την καταναλωση του ι10 1200?
-
Στην πόλη πολύ πιθανό λόγω βάρους και κυβισμού να έβλεπες μικρότερες καταναλώσεις με το i10. Σε εθνική οι διαφορές αμβλύνονται αρκετά, μη σου πω μπορεί και να καίει και περισσότερο το i10 σε τριψήφιες ταχύτητες.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
85k χλμ δεν είναι τραγικό νούμερο... Προτιμότερο είναι να του κάνεις με κλάσμα του ποσού που θα χρειαστεί να εκταμιεύσεις ένα καλό σέρβις. Κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα και έχοντας καταλάβει πως αν δεν υπήρχαν οι τελευταίες εξελίξεις δεν θα σου περνούσε καν από το μυαλό η ιδέα να αλλάξεις τουτού...εχεις δικιο,,ειναι δυσκολη αποφαση και ειδικα σε τετοιους καιρους που μετραει και το τελευταιο ευρω,δεν ξερω τι να πω
-
Το KIA RIO είναι πανομοιότυπο με το ACCENT. Ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο που τα κάνει όλα καλά χωρίς να ζητάει πολλά.
Έχω μπει σε ACCENT με 150000χιλιόμετρα και ήταν ιδιαίτερα καλό παρόλο τα χιλιόμετρα του. Φιλαράκι μου έχει το παλιό ACCENT GT (1999) και δεν θέλει να το δώσει με τίποτα.Το i10 είναι ένα super mini με ότι αυτό συνεπάγεται...
Εγώ με τίποτα δεν θα έδινα το RIO του 2006 για το i10...
Μόνο αν έπαιρνα κάτι αντίστοιχο στα ίδια κυβικά.
την βοηθεια σας