-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Κοιταξτε αμα βρει καλοκρατημενο καμια αντηρηση.Το θεμα ειναι μην του τη γ@μησουνε και το μετανιωσει.Και εγω ντιζελ θα αγοραζα αν εβρισκα καλο παντα!
Υπαρχουν πολλα καλα, αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης το χρησιμοποιουσε μονο για την δουλεια του βεβαια αν ειναι κανα διπλοκαμπινο το ειχε και για οικογενειακους λογους. Αλλα ποσο να το σκισεις?
Ρε αν δε ξερεις να το χρησιμοποιεις το εργαλειο σου θα σε πηδηξει στο προβλημα...Δεν εχω εγω τον φιλο μου με τον αγροτη?Τι μπεκ βουλωσανε τι σασμαν χαλασανε τι δισκοπλατο καηκανε και ολα αυτα επειδη δεν ηξερε ο ανθρωπος απο diesel.
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Κοιταξτε αμα βρει καλοκρατημενο καμια αντηρηση.Το θεμα ειναι μην του τη γ@μησουνε και το μετανιωσει.Και εγω ντιζελ θα αγοραζα αν εβρισκα καλο παντα!
Υπαρχουν πολλα καλα, αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης το χρησιμοποιουσε μονο για την δουλεια του βεβαια αν ειναι κανα διπλοκαμπινο το ειχε και για οικογενειακους λογους. Αλλα ποσο να το σκισεις?
Ρε αν δε ξερεις να το χρησιμοποιεις το εργαλειο σου θα σε πηδηξει στο προβλημα...Δεν εχω εγω τον φιλο μου με τον αγροτη?Τι μπεκ βουλωσανε τι σασμαν χαλασανε τι δισκοπλατο καηκανε και ολα αυτα επειδη δεν ηξερε ο ανθρωπος απο diesel.
Μαλλον απο αμαξια γενικοτερα δεν ηξερε
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Κοιταξτε αμα βρει καλοκρατημενο καμια αντηρηση.Το θεμα ειναι μην του τη γ@μησουνε και το μετανιωσει.Και εγω ντιζελ θα αγοραζα αν εβρισκα καλο παντα!
Υπαρχουν πολλα καλα, αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης το χρησιμοποιουσε μονο για την δουλεια του βεβαια αν ειναι κανα διπλοκαμπινο το ειχε και για οικογενειακους λογους. Αλλα ποσο να το σκισεις?
Ρε αν δε ξερεις να το χρησιμοποιεις το εργαλειο σου θα σε πηδηξει στο προβλημα...Δεν εχω εγω τον φιλο μου με τον αγροτη?Τι μπεκ βουλωσανε τι σασμαν χαλασανε τι δισκοπλατο καηκανε και ολα αυτα επειδη δεν ηξερε ο ανθρωπος απο diesel.
Μαλλον απο αμαξια γενικοτερα δεν ηξερε
Μην το λες αυτο....Φυσικα και ηξερε...Απο diesel δεν ηξερε...
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Κοιταξτε αμα βρει καλοκρατημενο καμια αντηρηση.Το θεμα ειναι μην του τη γ@μησουνε και το μετανιωσει.Και εγω ντιζελ θα αγοραζα αν εβρισκα καλο παντα!
Υπαρχουν πολλα καλα, αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης το χρησιμοποιουσε μονο για την δουλεια του βεβαια αν ειναι κανα διπλοκαμπινο το ειχε και για οικογενειακους λογους. Αλλα ποσο να το σκισεις?
Ρε αν δε ξερεις να το χρησιμοποιεις το εργαλειο σου θα σε πηδηξει στο προβλημα...Δεν εχω εγω τον φιλο μου με τον αγροτη?Τι μπεκ βουλωσανε τι σασμαν χαλασανε τι δισκοπλατο καηκανε και ολα αυτα επειδη δεν ηξερε ο ανθρωπος απο diesel.
Μαλλον απο αμαξια γενικοτερα δεν ηξερε
Μην το λες αυτο....Φυσικα και ηξερε...Απο diesel δεν ηξερε...
Ειναι ΣΙδεροφαγος!!! Την τυφλα του δεν ηξερε
-
Σίγουρα υπάρχουν και άσχετοι αλλά πραγματικά πόσο άσχετος πρέπει να είσαι για να χρησιμοποιείς ένα ντιζελοκινητήρα σαν πολύστροφο Χόντα?Πέραν του ότι το διαλύεις,δεν πετυχαίνεις και τίποτα γιατί έχει εντελώς διαφορετική φιλοσοφία ο ντίζελ...Και ειδικά όταν μιλάμε για επαγγελματικό αυτοκίνητο,το οποίο είναι εργαλείο για τη δουλειά σου και έχεις ανάγκη να είναι αξιόπιστο!Τέσπα,καλή τύχη εύχομαι στο φίλο!
-
Για αυτη τη χρήση που το θέλεις δεν υπάρχει καλύτερη και πιο αξιόλογη επιλογη απο το L200.
Για το αν θα είναι πετρέλαιο ή βενζίνη δεν μπορώ να σου πώ. Απο όσα ξέρω ο κινητήρας πετρελαίου είναι πιο ανθεκτικός και έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής απο τη βενζίνη οπότε αφου το θες μεταχειρισμένο, ίσως να είναι καλύτερα το πετρέλαιο.
4Χ4 ή 4Χ4 εκεί είναι νομίζω καθαρα οικονομικό το θέμα. Το 4Χ2 είναι πολύ καλύτερο εννοείται. Είχαμε το L200 4Χ2 για 8 χρόνια και το αμάξι ήταν σκυλί. Δε ζήτησε τίποτα, μονο τα σέρβις του και τα λαδάκια του που βάζαμε. -
Ειναι αναλογα τη δουλεια σου φιλε μου.Αν δεν χρειαζεσαι τετρακινηση δεν αγοραζεις 4Χ4.Θα αγορασεις 4Χ2.Αν ομως το χωνεις στις λουμπες και στα χωματα τοτε το 4Χ4 ειναι must!
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Ειναι αναλογα τη δουλεια σου φιλε μου.Αν δεν χρειαζεσαι τετρακινηση δεν αγοραζεις 4Χ4.Θα αγορασεις 4Χ2.Αν ομως το χωνεις στις λουμπες και στα χωματα τοτε το 4Χ4 ειναι must!Ανάλογα τη δουλειά αλλά χωρίς λεφτά.... άστα να πάνε. Αγοράζεις ότι μπορείς.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Ειναι αναλογα τη δουλεια σου φιλε μου.Αν δεν χρειαζεσαι τετρακινηση δεν αγοραζεις 4Χ4.Θα αγορασεις 4Χ2.Αν ομως το χωνεις στις λουμπες και στα χωματα τοτε το 4Χ4 ειναι must!
Ανάλογα τη δουλειά αλλά χωρίς λεφτά.... άστα να πάνε. Αγοράζεις ότι μπορείς.
Αυτο ειναι ενα αλλο θεμα...Αλλα μετα θα γυρισεις να πεις δεν εκανα λιγη υπομονη να αγορασω καλυτερο?
-
Δεν θυμάμαι να σου πω μέχρι πόσο φορτίο αντέχει το 4χ4 hilux και δεν έχω και κοντά μου το owners manual για να σου απαντήσω με βεβαιότητα. Η αλήθεια είναι πως το δικό μας έχει κουβαλήσει τα πάντα, ξύλα, μάρμαρα, πλακάκια, σίδερα και ό,τι μπορείς να φανταστείς.
Για μένα αφού ψάχνεις μεταχειρισμένο και αρκετά παλιό να κοιτάξεις μόνο για diesel εκτός αν πετύχεις περίπτωση βενζίνης που γνωρίζεις πραγματικά τι έχει περάσει. Τα diesel αυτής της γενιάς είναι πιο ανθεκτικά και βγάζουν πολλά περισσότερα χλμ, κατά μέσο όρο πάντα, από τα αντίστοιχα βενζίνης.
-
Αξιόπιστο παλιό αγροτικό φτηνο και χωρίς βλάβες είναι το ford courrier. Το είχε ο παππούς και μετά απο 20 χρόνια είναι σε εξαιρετική κατάσταση. Δεν μπορώ να υπολογίσω πόσους χιλιάδες τόνους ξύλα κουβάλησε αυτό το αμαξάκι στην καρότσα του. Δε θα το πουλήσω ποτέ για συναισθηματικούς λόγους. Αν το βρείς κάπου φίλε χτύπα το.
-
Ο χρήστης Driv3r έγραψε:
Αξιόπιστο παλιό αγροτικό φτηνο και χωρίς βλάβες είναι το ford courrier. Το είχε ο παππούς και μετά απο 20 χρόνια είναι σε εξαιρετική κατάσταση. Δεν μπορώ να υπολογίσω πόσους χιλιάδες τόνους ξύλα κουβάλησε αυτό το αμαξάκι στην καρότσα του. Δε θα το πουλήσω ποτέ για συναισθηματικούς λόγους. Αν το βρείς κάπου φίλε χτύπα το.Νομιζω ιδια βγαινουν και mazda... Εχει ενας γνωστος μου εδω το ιδιο αυτοκινητο τουλαχιστον 12 χρονια!Σκυλι!!!
ΠΑΛΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ - ΤΙ ΠΡΟΤΙΝΕΤΕ;