-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Θα βγάλουν 70.000χλμ;;...
Με τα Premium Contact 2 έχω κάνει 74.000. Το καλοκαίρι θα τα αλλάξω, μιας και είμαι εξωτερικό τώρα.
this is madness man
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Θα βγάλουν 70.000χλμ;;...
Με τα Premium Contact 2 έχω κάνει 74.000. Το καλοκαίρι θα τα αλλάξω, μιας και είμαι εξωτερικό τώρα.
this is madness man
Ι know mate...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τα Σάβερ στο στεγνό είναι εξαιρετικάΠαπάρια μάντολες και στο στεγνό... Για ήρεμη οδήγηση είναι οκ, αλλά έτσι και πιέσεις
Έχουν ένα θέμα στην διαχείριση ταυτόχρονης πλευρικής και διαμήκους φόρτισης.Θα βγάλουν 70.000χλμ;;...
Με τα Premium Contact 2 έχω κάνει 74.000. Το καλοκαίρι θα τα αλλάξω, μιας και είμαι εξωτερικό τώρα.
wtf? Σε τι δρόμους κινείσαι;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τα Σάβερ στο στεγνό είναι εξαιρετικά
Παπάρια μάντολες και στο στεγνό... Για ήρεμη οδήγηση είναι οκ, αλλά έτσι και πιέσεις
Έχουν ένα θέμα στην διαχείριση ταυτόχρονης πλευρικής και διαμήκους φόρτισης.Θα βγάλουν 70.000χλμ;;...
Με τα Premium Contact 2 έχω κάνει 74.000. Το καλοκαίρι θα τα αλλάξω, μιας και είμαι εξωτερικό τώρα.
wtf? Σε τι δρόμους κινείσαι;
Δεν αντιμετώπισα πρόβλημα και όταν τα πίεσα
-
Μάλλον δεν πιέζεις αρκετά.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μάλλον δεν πιέζεις αρκετά.Ο APR, καλή του ώρα, στο τόπικ 'Αναστασία', περί στησίματος -ρύθμισης ανάρτησης, πίεσης ελαστικών κλπ, αναφέροντας κάθε δυνατό συνδυασμό / υποπερίπτωση υπερστροφής και υποστροφής (τι σημαίνει εάν συμβαίνει το Α, το Β, το Γ κλπ), κατέληγε σε μία υποπερίπτωση ως εξής:
'Αν συμβαίνει το Ω (δεν θυμάμαι τι ήταν), αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός πάει πολύ αργά και θέλει να ακούσει τα μπινελίκια του' -
Ο χρήστης Gth έγραψε:
Χρόνια πολλά κατ΄αρχή. Πριν δύο μήνες έβαλα τα Fulda carat progreso σε 195/55/15 σε Xsara. Πριν φορούσα τα Conti PC 2 και πιο πριν τα Michellen Primacy. Καλύτερα απ΄τα τρία θα έλεγα τα PC 2, με εξαίρεση το χώμα(έχει μια ανηφόρα βγαίνοντας απ΄το σπίτι στο χωριό), όπου είναι απαράδεκτα, και το χιόνι. Τα michellen καλά ήτανε με εξαίρεση το σφύριγμα όταν έκανε ζέστη. Τα fulda είναι αυτό που λέμε ΤΙΜΙΑ. Πολύ καλά σε άνεση και θόρυβο, πολύ καλά σε κρατήματα, πολύ καλά σε χιόνι, χώμα. Στο φρενάρισμα, σε στεγνό, έχεις την εντύπωση ότι δε θα σταματήσει στην απόσταση των PC 2, τελικά σταματάει(απλά σε αυτό το σημείο δεν εμπνέουν σιγουριά). Σε στροφές των 120+ χμ αισθάνεσαι μια υστέρηση στο στρίψιμο, τα πλαϊνά είναι μαλακά. Στο βρεγμένο είναι πολύ καλά. Γενικά θα τα χαρακτήριζα πολύ καλά για καθημερινή χρήση με την οικογένεια στο αυτοκίνητο, αλλά μέτρια για τις ώρες που θέλεις να ξεδώσεις και να κάνεις και καμιά μ...α μόνος σου. Αν θα τα ξαναβάλω; Δεν ξέρω. Θα δω τη διαφορά τιμής τότε και θα δούμε.
Καλησπέρα σας, και καλώς σας βρήκα...
Έχω έρθει σε σημείο να αλλάξω τα ελαστικά μου και εγώ, και θα ήθελα να μου πείτε γνώμες ανάμεσα στα Kleber και Fulda (γιαυτό και η παραπάνω παράθεση)
Έχω Xsara 1.4 75Hp και επειδή με προβλημάτισε λίγο ο Gth σχετικά με αυτό:...αλλά μέτρια για τις ώρες που θέλεις να ξεδώσεις και να κάνεις και καμιά μ...α μόνος σου.
η οδήγηση που κάνω δεν είναι και τίποτα τρελό, απλά το τρέχω λίγο παραπάνω από το επιτρεπτό μιας και μένω έξω από την πόλη και μου δίνεται η δυνατότητα μέχρι να μπω στον ιστό της πόλης και τέλος μου έχουν επισημάνει ότι οδηγώ νευρικά...
στροφές και τέτοια δεν συναντώ συχνά, μόνο σε κανά ταξίδι Λευκάδα 2-3 φορές το χρόνο...
Επίσης το αμάξι το οδηγεί και ο πατέρας μου αλλά είναι ποιο ήρεμος στην οδήγηση...τα παραπάνω ελαστικά μου τα πρότειναν, όταν πήγα να ρωτήσω για τιμές... Επίσης μου ρώτησα για Goodyear και Bridgestone, αλλά φίλος επαγγελματίας οδηγός μου είπε να πάω σε Kleber ή Fulda όπως έγραψα παραπάνω που έχει ποιο μαλακή γόμα νομίζω..
-
Ο χρήστης vasilis 1200101 έγραψε:
Χωρίς παρεξήγηση, γερμανικό ελαστικό ούτε για αστείο!Και το γιαπωνικο αυτοκινητο αστειο ειναι.
Γερμανικα λαστιχα πανε σε γερμανικα αυτοκινητα γιατι εχουν πιο ανθεκτικο σκελετο και αντεχουν το βαρος, γιαυτο και τα παλια οπελ μερσεντες μπεμβε αουντι που ηταν βαρια αμαξια ειχαν σταθερο τιμονι στις στροφες.
Το στιλ οδηγησης που με ρωτησε ο χρηστης γιατρος ειναι γρηγορο και θελω να εχει και καλο κρατημα στο ξεκινημα, εχω πολλα αλογα και δεν θελω να χαζεβει. Κανω πολλα χιλιομετρα και θελω να ειναι ανθεκτικο.
-
Ο χρήστης Corsasport έγραψε:
Και το γιαπωνικο αυτοκινητο αστειο ειναι.
Γερμανικα λαστιχα πανε σε γερμανικα αυτοκινητα γιατι εχουν πιο ανθεκτικο σκελετο και αντεχουν το βαρος, γιαυτο και τα παλια οπελ μερσεντες μπεμβε αουντι που ηταν βαρια αμαξια ειχαν σταθερο τιμονι στις στροφες.
Τί άλλο θα ακούσουμε πιά, προσέχετε τί γράφετε ρε σεις ....
-
Ο χρήστης Corsasport έγραψε:
Και το γιαπωνικο αυτοκινητο αστειο ειναι.
Αυτές είναι δηλώσεις...
-
Ο χρήστης Corsasport έγραψε:
Χωρίς παρεξήγηση, γερμανικό ελαστικό ούτε για αστείο!
Και το γιαπωνικο αυτοκινητο αστειο ειναι.
Γερμανικα λαστιχα πανε σε γερμανικα αυτοκινητα γιατι εχουν πιο ανθεκτικο σκελετο και αντεχουν το βαρος, γιαυτο και τα παλια οπελ μερσεντες μπεμβε αουντι που ηταν βαρια αμαξια ειχαν σταθερο τιμονι στις στροφες.
Το στιλ οδηγησης που με ρωτησε ο χρηστης γιατρος ειναι γρηγορο και θελω να εχει και καλο κρατημα στο ξεκινημα, εχω πολλα αλογα και δεν θελω να χαζεβει. Κανω πολλα χιλιομετρα και θελω να ειναι ανθεκτικο.
Αυτά είναι
-
Θέλω να αλλάξω τα λάστιχα του mini cooper. Τώρα έχει τα Pirelli P3000, 175/65/15.
Έχει κανείς εμπειρία από άλλο λάστιχο στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, στην ίδια
διάσταση ή σε άλλη;
Ευχαριστώ,
Στάθης. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Χωρίς παρεξήγηση, γερμανικό ελαστικό ούτε για αστείο!
Και το γιαπωνικο αυτοκινητο αστειο ειναι.
Γερμανικα λαστιχα πανε σε γερμανικα αυτοκινητα γιατι εχουν πιο ανθεκτικο σκελετο και αντεχουν το βαρος, γιαυτο και τα παλια οπελ μερσεντες μπεμβε αουντι που ηταν βαρια αμαξια ειχαν σταθερο τιμονι στις στροφες.
Το στιλ οδηγησης που με ρωτησε ο χρηστης γιατρος ειναι γρηγορο και θελω να εχει και καλο κρατημα στο ξεκινημα, εχω πολλα αλογα και δεν θελω να χαζεβει. Κανω πολλα χιλιομετρα και θελω να ειναι ανθεκτικο.
Αυτά είναι
gourmet post, από γνώστη
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Χωρίς παρεξήγηση, γερμανικό ελαστικό ούτε για αστείο!
Και το γιαπωνικο αυτοκινητο αστειο ειναι.
Γερμανικα λαστιχα πανε σε γερμανικα αυτοκινητα γιατι εχουν πιο ανθεκτικο σκελετο και αντεχουν το βαρος, γιαυτο και τα παλια οπελ μερσεντες μπεμβε αουντι που ηταν βαρια αμαξια ειχαν σταθερο τιμονι στις στροφες.
Το στιλ οδηγησης που με ρωτησε ο χρηστης γιατρος ειναι γρηγορο και θελω να εχει και καλο κρατημα στο ξεκινημα, εχω πολλα αλογα και δεν θελω να χαζεβει. Κανω πολλα χιλιομετρα και θελω να ειναι ανθεκτικο.
Αυτά είναι
gourmet post, από γνώστη
ρε αντε πανε στο κουφοβουνο που θα μιλησεις και για τρουφες
-
τα παραπάνω ελαστικά μου τα πρότειναν, όταν πήγα να ρωτήσω για τιμές... Επίσης μου ρώτησα για Goodyear και Bridgestone, αλλά φίλος επαγγελματίας οδηγός μου είπε να πάω σε Kleber ή Fulda όπως έγραψα παραπάνω που έχει ποιο μαλακή γόμα νομίζω..[/quote]
Φίλε μου, πράγματι είναι φτηνότερα και έχουν και μαλακή γόμα, βγάζουν δε και αρκετά χιλιόμετρα. Προσωπικά, με αυτό που έγραψα εννοούσα ότι δεν είναι σπορ ελαστικό και δεν είναι. Είναι άνετο, αθόρυβο κλπ, αλλά σπορ δεν είναι. Τώρα, ο φίλος σου σωστά πιστεύω σου είπε, τα Goodyear και Bridgestone πιστεύω είναι σκληρά για τα αυτοκίνητά μας. Θεωρώ τα Fulda καλά, τα Kleber δεν τα δοκίμασα και δεν μπορώ να πω.
-
Εχετε τιποτα να προτεινεται αλλο η μειναμε στα εχαλτο μονο που ειπε ο χρηστης γιατρος;
-
Ο χρήστης Corsasport έγραψε:
Εχετε τιποτα να προτεινεται αλλο η μειναμε στα εχαλτο μονο που ειπε ο χρηστης γιατρος;Dunlop FastResponse? Έχω διαβάσει θετικά reviews και ίσως τα δοκιμάσω κάποια στιγμή.
-
Η ντανλοπίτιδα χτύπησε και το φόρουμ.
-
Τα ντανλοπ ειναι καλα λαστιχα, ολοι οι εμποροι τα προτεινουν. Ειναι η μεγαλυτερη μαρκα και τα βαζαν ολες οι μεγαλες μαρκες οπως οι μερσεντε, τα μπεμβε, τα αουντι.
-
Για κάτσε και σκέψου γιατί τα προτείνουν όλοι οι λαστιχάδες ωρε.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]