-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τα exalto 310; 270 έχουν αυτά, τόσο πολύ απέχουν από τις τιμές τις θεσσαλονίκης;310 τα έβαλα κ εγώ ρε σε αυτή τη διάσταση την άνοιξη!!
-
Τα λαστιχα ειναι φανταστικα!!! Καμια σχαση με τα Dunlop sp10.Το αυτοκινητο παταει πολυ καλυτερα, εχω καλυτερη αισθηση για το που βρισκεται, και κραταει φανταστικα!!!!
Ο θορυβος στο εσωτερικο μειωθηκε και το abs δεν εχει μπει ακομα. -
Γενικά τα P6 δεν είναι φανταστικά λάστιχα.... απλά τα SP10 είναι πολύ χάλια... όπως έλεγα πιο πριν ό,τι και να έβαζες θα σου φαινόταν θαύμα... Με το καλό λοιπόν να βρεις τις νέες δυνατότητες του αυτοκινήτου σου και μετά προχωράς αν κρίνεις εσύ σκόπιμο σε παραπέρα βελτιώσεις...
-
Εγω διαβασα οτι εχουν παρει παρα πολλες διακρισεις σε πολλα περιοδικα.Ειναι ενα καινουριο λαστιχο, με πολυ καλα χαρακτηριστικα.Προσωπικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος
Αρα για μενα ειναι φανταστικα -
Φανταστικό λάστιχο είναι μόνον το Exalto. Μεταμορφώνει κυριολεκτικά το αμάξι και ξεχνάς το ABS. Οποιος τα φορέσει μια φορά δεν τα αλλάζει. Μικρό αλλά αποδεκτό μειο νέκτημα η μάλλον γρήγορη φθορά στα σπιναρίσματα. Βγάζει όμως άνετα σε Yaris 40000km σε κινητήριους τροχούς.
-
Ενταξει συμφωνω και σεβομαι τις αποψεις σας, ομως τελικα τα exalto εβγαιναν πολυ ακριβα για την τσεπη μου.Νομιζω οτι και τα pirelli P6 ειναι ενα πολυ καλο λαστιχο για το Sirion μου
http://www.ams.gr/AMS/_magazine/PAGES_A ... pireli.asp
-
Άλλαξα και εγώ τα λάστιχά μου στα 23,000 χλμ. Από τα Dunlop SP10 175/65 R14 (που γλιστρούσαν απίστευτα) πήγα σε Michelin Energy Saver 185/60 R14 (270€ στις Σέρρες). Χαοτική διαφορά στο αυτοκίνητο! Πολύ πιο αθόρυβο, καλύτερο κράτημα σε στροφές και επιτέλους σταμάτησε το 'κροτάλισμα' του ABS! Το μόνο μειονέκτημα που είδα είναι μια μικρή τάση υποστροφής (θέμα συνήθειας πιστεύω είναι).
Έχει αλλάξει κανένας σας το εργοστασιακό ηχοσύστημα του Sirion; Σε 2 καταστήματα που πήγα είπαν ότι δεν γίνεται. Η μόνη λύση τελικά είναι το FM transmitter;
-
Ο χρήστης Sirion έγραψε:
Άλλαξα και εγώ τα λάστιχά μου στα 23,000 χλμ. Από τα Dunlop SP10 175/65 R14 (που γλιστρούσαν απίστευτα) πήγα σε Michelin Energy Saver 185/60 R14 (270€ στις Σέρρες). Χαοτική διαφορά στο αυτοκίνητο! Πολύ πιο αθόρυβο, καλύτερο κράτημα σε στροφές και επιτέλους σταμάτησε το 'κροτάλισμα' του ABS! Το μόνο μειονέκτημα που είδα είναι μια μικρή τάση υποστροφής (θέμα συνήθειας πιστεύω είναι).Έχει αλλάξει κανένας σας το εργοστασιακό ηχοσύστημα του Sirion; Σε 2 καταστήματα που πήγα είπαν ότι δεν γίνεται. Η μόνη λύση τελικά είναι το FM transmitter;
Εύχομαι τουλάχιστον να είναι όντως καλά αυτά τα σέιβερ...
Γιατι τα απλά ένερτζυ, που είχα μέχρι και πριν 2 μήνες από μία λέξη χαρακτηρίζονται από μένα: ΣΚΟΤΩΣΤΡΕΣ!!!
-
εβαλες τα λαστιχα? αν ναι πες μας αν ειδες διαφορα στον δρομο(εθνικη με μεγαλη ταχυτητα και στροφες πχ) και αν αυξηθηκε η καταναλωση. ξεχασα να πω απο αισθητικης αποψης πως φαινεται το 185 λαστιχο πανω στο αυτοκινητο.σκεφτομαι να βαλω και εγω
-
λοιπον εβαλα στο ξαδερφακι του σιριον στο subaru justy 1.0 185/60/14 διαστασεις και michelen λαστιχο και ειδα τρομερη διαφορα στον δρομο και κυριως στην εθνικη . ειχα μεση ταχυτητα τα 120 km και επαιζα απο 110 km μεχρι 140 κυριως και μια φορα επιασα τελικη 170 km ( ισως πηγαινε και λιγο παραπανω αν ειχε και αλλη ευθεια ) .η μεση καταναλωση ηταν 6.0 λιτρα ακριβως.η καταναλωση σας φαινετε τσιμπημενη ?το μοτερ εχει 1500 km
-
Καλησπέρα,
οσον αφορα τα ΚΥΒ αμορτισερ, εχε υπόψη σου οτι υπαρχει και ένα ενδιάμεσο στάδιo μεταξυ των Excel-G και των ρυθμιζόμενων AGX.
Ειναι τα Ultra SR http://www.kyb-europe.com/shocks-ultra-sr.html
Η τιμή τους, ειναι πιο κοντά στα Excel-G παρά στα AGX.
Ειμαι αρκετα ικανοποιημενος, ειχα Excel G πριν και τα 'τελειωσα' γιατι μου αρεσει να μπαινω αδιακριτα σε οτιδήποτε μοιάζει με δρόμο και ας μην ειναι. Αρκετα πιο σκληρά απο τα excel G, κοπανανε καπως ή απλα ειχα καλομαθει με τα προηγουμενα που ήταν πλέον 'μποινγκ-μποινγκ' αλλα τουλαχιστον με βαση τη μαρτυρια του τυπου που τα έβαλε, εχουν πολυ καλυτερη συμπεριφορα όταν ειναι χαμηλωμένο το αυτοκίνητο, (εχω κατι eibach).
Λύση μικρου κόστους θεωρώ και καλή.
Δες εδώ αν υπαρχουν για το sirion. http://www.kyb-europe.com/catalogue.asp -
Ο χρήστης sakliakos έγραψε:
λοιπον εβαλα στο ξαδερφακι του σιριον στο subaru justy 1.0 185/60/14 διαστασεις και michelen λαστιχο και ειδα τρομερη διαφορα στον δρομο και κυριως στην εθνικη . ειχα μεση ταχυτητα τα 120 km και επαιζα απο 110 km μεχρι 140 κυριως και μια φορα επιασα τελικη 170 km ( ισως πηγαινε και λιγο παραπανω αν ειχε και αλλη ευθεια ) .η μεση καταναλωση ηταν 6.0 λιτρα ακριβως.η καταναλωση σας φαινετε τσιμπημενη ?το μοτερ εχει 1500 kmΝομίζω ότι η συγγένεια του Justy είναι με Suzuki Ignis και όχι με Daihatsu Sirion....
Καλό θα ήταν να αναφέρεις μέγεθος ελαστικών και μάρκα μοντέλο πριν και μετά. Αν μπορούσες να πεις και ποια ήταν η τρομερή διαφορά ακόμα καλύτερα... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
λοιπον εβαλα στο ξαδερφακι του σιριον στο subaru justy 1.0 185/60/14 διαστασεις και michelen λαστιχο και ειδα τρομερη διαφορα στον δρομο και κυριως στην εθνικη . ειχα μεση ταχυτητα τα 120 km και επαιζα απο 110 km μεχρι 140 κυριως και μια φορα επιασα τελικη 170 km ( ισως πηγαινε και λιγο παραπανω αν ειχε και αλλη ευθεια ) .η μεση καταναλωση ηταν 6.0 λιτρα ακριβως.η καταναλωση σας φαινετε τσιμπημενη ?το μοτερ εχει 1500 km
Νομίζω ότι η συγγένεια του Justy είναι με Suzuki Ignis και όχι με Daihatsu Sirion....
Καλό θα ήταν να αναφέρεις μέγεθος ελαστικών και μάρκα μοντέλο πριν και μετά. Αν μπορούσες να πεις και ποια ήταν η τρομερή διαφορά ακόμα καλύτερα...Το χιλιαρι της σουμπαρού είναι κλώνος του sirion και το 1300άρι της σουμπαρού είναι - πράγματι - κλώνος του ignis. Η σουμπαρού παίρνει και από τους δύο ( μάλλον για να μας μπερδεύει ? )
-
το SUBARU JUSTY ειναι μοντελο του 2010 και ειναι ολοιδιο με το SIRION(δες SUBARU.GR) .το ελαστικο που φορουσε ηταν 155/80/13 και ηταν οτι χειροτερο για τον δρομο.ουτε που ειδα τι μαρκα ητανε το ελαστικο .πηγα κατ' ευθειαν για αλλαγη.δεν ειχε καθολου κρατημα και γλιστραγε με το παραμικρο.
Βελτιωσεις Daihatsu sirion 1.3