-
edit
-
Χωρίς παρεξήγηση φίλε μου ότι είπα ,
αλλά σίγουρα στη φωτογραφία είσαι πάρα πολύ καλός ακόμα και ως χόμπυ.
Με το σχέδιο είναι λίγο πολύπλοκα τα πράγματα με την έννοια του ότι πρέπει να προυπάρχει ένα ταλέντο στο ελεύθερο σχέδιο.
Βέβαια κανείς δεν απαγορέυει σε κανέναν να κάνει οτιδήποτε!
Σε προηγούμενες σελίδες είχα παραθέσει μερικές σχεδιαστικές αρχές , ρίξε τους μια ματιά αν θέλεις!
Άντε...καλώς ήρθες στον δύσκολο κόσμο του σχεδίου (φαντάζομαι εξ ίσου δύσκολος μ αυτόν της φωτογραφίας!). -
-
διορθωσεις
ξεχασα το γκομενακι παλι...., θα ζητησω συγνωμη βαζοντας ενα καλο τραγουδακι
Youtube Video -
-
-
Παρακολουθώντας τον Ολυμπιακό.....
χα!!!...μόλις το φάγαμε!!! -
το τελευταιο τα σπαει
αλλά θελουμε να το δουμε και με κανονικές ροδες -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
το τελευταιο τα σπαει
αλλά θελουμε να το δουμε και με κανονικές ροδεςΤετράγωνες?...
Ρόδες δεν είναι αυτές βρε?...
Δεν κάνουμε engineering εδω....μετά ακολουθούν οι Μηχανολόγοι. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Δεν κάνουμε engineering εδω....μετά ακολουθούν οι Μηχανολόγοι.αυτό είναι τεράστιο πρόβλημα σε αρκετές περιπτώσεις
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Δεν κάνουμε engineering εδω....μετά ακολουθούν οι Μηχανολόγοι.
αυτό είναι τεράστιο πρόβλημα σε αρκετές περιπτώσεις
Γι αυτό εμφανίζονται μετά την πρώτη επιλογή σχεδίων-ιδεών...για να μαζευτούν τα ασυμάζευτα!....
-
το υψος του αυτοκινητου στα σχεδια ισοδυναμει με 1,5 * τη διαμετρο της ροδας...αυτες ειναι αναλογιες roadster, supercars από τη lambo κλπ κλπ
εδω μικρομεσαιο σχεδιαζουμε
στην καλυτερη περιπτωση αυτες ειναι οι αναλογιες
δειτε τη bmw που εκανα στην πρωτη σελιδα του τοπικ...εριξα απιστευτο βρισιδι μεχρι να κανω ολα τα σχεδιαστικα στοιχεια να δειχνουν ωραια σε κανονικες αναλογιες με κανονικες ροδες οπως της σειρας 1
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
το υψος του αυτοκινητου στα σχεδια ισοδυναμει με 1,5 * τη διαμετρο της ροδας...αυτες ειναι αναλογιες roadster, supercars από τη lambo κλπ κλπ
εδω μικρομεσαιο σχεδιαζουμε
στην καλυτερη περιπτωση αυτες ειναι οι αναλογιες
δειτε τη bmw που εκανα στην πρωτη σελιδα του τοπικ...εριξα απιστευτο βρισιδι μεχρι να κανω ολα τα σχεδιαστικα στοιχεια να δειχνουν ωραια σε κανονικες αναλογιες με κανονικες ροδες οπως της σειρας 1
Αυτό είναι αυτοκίνητο παραγωγής πλέον vengas.
Στα αρχικά στάδια του σχεδιασμού επιτρέπονται οι 'υπερβολές'.
Δυο μικρά παραδείγματα...
Για να μην γκρινιάζεις ...άντε θα κόψω μια ίντσα! -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
αυτο σε version παραγωγης θα βγηκε με τετοια γωνια καμπερ
just kidding -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Δεν κάνουμε engineering εδω....μετά ακολουθούν οι Μηχανολόγοι.
αυτό είναι τεράστιο πρόβλημα σε αρκετές περιπτώσεις
Γι αυτό εμφανίζονται μετά την πρώτη επιλογή σχεδίων-ιδεών...για να μαζευτούν τα ασυμάζευτα!....
κανονικά οι σχεδιαστές/στυλίστες δεν θα έπρεπε να εμφανίζονται μέχρι να τελειώσει το engineering
τεσπα
-
....ήρθε η ώρα της παραμόρφωσης!
Αντε να αφήσουμε τους ανθρώπους του Marketing να σχεδιάζουν και να εξελίσσουν!!! -
Σε αυτό με τις ρόδες θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Κωνσταντίνο! Στην φάση του concept και του brainstorming τα σκίτσα πρέπει να είναι υπερβολικά - τονίζοντας τα σημεία που επιλέγει ο κάθε σχεδιαστής. Εξάλου η συντρηπική πλειοψηφία των σχεδίων που βγαίνουν επισημα από τις εταιρίες (ακόμα και αυτά που απεικονίζουν το τελικό αυτοκίνητο παραγωγής) έχουν υπερβολές όπως μεγάλοι τροχοί και ζάντες, χαμηλό ύψος και μεγάλο πλάτος (πρόσφατο παράδειγμα αυτά από το citroen DS3). Εγώ σήμερα έβγαλα ένα καλό σχετικά σχεδιάκι (απο άποψη ιδέας) αλλά είναι πραγματικά μικρό! (γωνία τετραδίου) οπότε θα το κάνω σε μεγαλύτερο ή θα το ποστάρω αύριο
Κριτική :
Από τις προτάσεις του Κωνσταντίνου προτιμώ το κοκκινάκι μέχρι τώρα. Για την πρόταση του vengas τώρα, θα ήθελα να δω και ένα πίσω μέρος αφού απο ότι κατάλαβα τείνεις να την παρουσιάσεις ως τελική. Οι υπόλοιποι keep on posting γιατί έχετε κάποιες ενδιαφέρουσες ιδέες αλλά αποσπασματικά στα σχέδιά σας
-
άντε ένα τελευταίο σκίτσο για τον φίλο μας vengas με (πιο) μικρές ...ζάντες!!!
δείχνει!!!
Καλό βράδυ παιδιά! -
μια χαρα δειχνει τωρα ειναι κανονικό αμαξι
-
Σχεδιασμός Αυτοκινήτου