-
Το αμαξι ειναι μοντελο του 99, πεζο 106, 1100 κυβικα κι εχει κανει 124000 χλμ.
Προσφατα του εκανα σερβις για τα 120000 χλμ. Πριν του κανω σερβις, τα τακακια 'στριγγλιζαν' τοσο που ακούγονταν σαν κορνα. Πηρα την αποφαση να το παω, αμεσως μολις ο θορυβος αλλαξε προς το χειροτερο που σημαινει οτι τα τακακια εβρισκαν δισκο. Αφου μου εκαναν κι αλλα στο σερβις ο θορυβος στα τακακια δεν επαψε αλλα ηταν πιο διακριτικος και πιο περιστασιακος. Ακομα μου ειπαν οτι τα ψαλιδια μου ειναι διαλυμενα και θελουν αλλαγη. Ρωταω λοιπον:- Δεν ημουν μπροστα οταν εγινε το σερβις. Παιχτηκε καμια βλακεια? Οταν ξαναπηγα να παραπονεθω μου ειπε οτι μπορει να θελουν καθαρισμα οι 'σιαγωνες'. (10 ευρω)
- Για τα ψαλιδια μου ειπε 275 ευρω για εργασια και ανταλλακτικα. Η αληθεια ειναι οτι το τιμονι το νιωθω πολυ πιο χαλαρο απο οτι παλιοτερα, μου φευγει λιγο στις στροφες- ενω παλια ειχε καλο κρατημα, και το αμαξι 'γερνει' προς τ αριστερα σε ευθεια . Φταινε τα ψαλιδια και τι ακριβως ειναι τα ψαλιδια?
-
Το αμαξι ειναι μοντελο του 99, πεζο 106, 1100 κυβικα κι εχει κανει 124000 χλμ.
Προσφατα του εκανα σερβις για τα 120000 χλμ. Πριν του κανω σερβις, τα τακακια 'στριγγλιζαν' τοσο που ακούγονταν σαν κορνα. Πηρα την αποφαση να το παω, αμεσως μολις ο θορυβος αλλαξε προς το χειροτερο που σημαινει οτι τα τακακια εβρισκαν δισκο. Αφου μου εκαναν κι αλλα στο σερβις ο θορυβος στα τακακια δεν επαψε αλλα ηταν πιο διακριτικος και πιο περιστασιακος. Ακομα μου ειπαν οτι τα ψαλιδια μου ειναι διαλυμενα και θελουν αλλαγη. Ρωταω λοιπον:- Δεν ημουν μπροστα οταν εγινε το σερβις. Παιχτηκε καμια βλακεια? Οταν ξαναπηγα να παραπονεθω μου ειπε οτι μπορει να θελουν καθαρισμα οι 'σιαγωνες'. (10 ευρω)
- Για τα ψαλιδια μου ειπε 275 ευρω για εργασια και ανταλλακτικα. Η αληθεια ειναι οτι το τιμονι το νιωθω πολυ πιο χαλαρο απο οτι παλιοτερα, μου φευγει λιγο στις στροφες- ενω παλια ειχε καλο κρατημα, και το αμαξι 'γερνει' προς τ αριστερα σε ευθεια . Φταινε τα ψαλιδια και τι ακριβως ειναι τα ψαλιδια?
-
Το αμαξι ειναι μοντελο του 99, πεζο 106, 1100 κυβικα κι εχει κανει 124000 χλμ.
Προσφατα του εκανα σερβις για τα 120000 χλμ. Πριν του κανω σερβις, τα τακακια 'στριγγλιζαν' τοσο που ακούγονταν σαν κορνα. Πηρα την αποφαση να το παω, αμεσως μολις ο θορυβος αλλαξε προς το χειροτερο που σημαινει οτι τα τακακια εβρισκαν δισκο. Αφου μου εκαναν κι αλλα στο σερβις ο θορυβος στα τακακια δεν επαψε αλλα ηταν πιο διακριτικος και πιο περιστασιακος. Ακομα μου ειπαν οτι τα ψαλιδια μου ειναι διαλυμενα και θελουν αλλαγη. Ρωταω λοιπον:- Δεν ημουν μπροστα οταν εγινε το σερβις. Παιχτηκε καμια βλακεια? Οταν ξαναπηγα να παραπονεθω μου ειπε οτι μπορει να θελουν καθαρισμα οι 'σιαγωνες'. (10 ευρω)
- Για τα ψαλιδια μου ειπε 275 ευρω για εργασια και ανταλλακτικα. Η αληθεια ειναι οτι το τιμονι το νιωθω πολυ πιο χαλαρο απο οτι παλιοτερα, μου φευγει λιγο στις στροφες- ενω παλια ειχε καλο κρατημα, και το αμαξι 'γερνει' προς τ αριστερα σε ευθεια . Φταινε τα ψαλιδια και τι ακριβως ειναι τα ψαλιδια?
-
Για τα τακακια δεν ξερω τι εχει γινει αν παντως εχει φαει δισκο επρεπε να αλλαχθουν και οι δισκοι. Για τα ψαλιδια τωρα (ειναι πολυ βασικο μερος της αναρτησης εχει στηριζεται το μουαγιε και κατ επεκταση ο τροχος) αν ειναι αυτα που νομιζω (τα χυτα των 1100 με την αντιστρεπτικη πανω τους)
δεν χαλανε ποτε μονο αλλαζεις τα σινεμπλοκ και το ακραξονιο (ροτουλ, μπαλακι) και εισαι οκ, τα παραπανω αντ/κα κοστιζουν για 2 ψαλιδια γνησια γυρω στα 140 ευρω κι ενα συνεργειο εξωτερικο δεν χρεωνει την εργασια πανω απο 70-80 ευρω οποτε μαλλον σου ειπε πολλα εκτος κι αν αλλαζες 2 ολοκληρα ψαλιδια με αλλα αλλά δεν αξιζει για λογους κοστους και οτι πρακτικα αυτα που εχεις πραγματικα δεν παθαινουν τπτ!!!!!!!! -
τα εν λογω ψαληδια αλαζουν ολοκλιρα δεν αλαζεις τπτ.αν θες εχω να σου δοσω κενουργια τα ειχα παρει για το ax αλα δεν τα εβαλα ποτε γιατι το τρακαραν παρκαρισμενο
peugeot 106 XL 1100cc- ψαλίδια,τακακια