Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI S3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI S3
    • 1
    • 2
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 91
    • 172
    • 173
    • 89 / 173
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    118
    3454
    7712
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vellerefontis last edited by

      Ο χρήστης italakias έγραψε:
      απο τριτη τερματισμενη δεν μπαινει η 2ερα οσο και να χοροπηδας.

      μηπως εβαλες 4αρτη και δεν το καταλαβες;

      είπα τρίτη σχεδοντερματισμένη! συνήθως κυριολεκτώ για να μην παρεξηγούμε... να με διαβάζετε πιο προσεκτικά παρακαλώ. Ευχαριστώ.

      Λέω αλήθεια φίλε, δεν έχω κανένα λόγο να κατασκευάζω τέτοια πράγματα... εαν με γνώριζες δεν θα αμφέβαλες για το γεγονός.

      νομίζω κάπου 7860 κάτι τέτοιο, θα ρωτήσω και θα σας πω μήπως κάπου είναι κρατημένο στο συνεργείο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vellerefontis last edited by

        Ο χρήστης nidosan έγραψε:

        κατι παθαινουν πολλοι στο νεο σ3 και ενω ορκιζονται οτι εβαλαν την αμεσως μεγαλυτερη ταχυτητα , τελικα κατεβαζουν

        προσωπικα δε μου εχει τυχει, αλλα ειναι γεγονος και εχει απασχολησει πολλους κατι πρεπει να εχει γινει με της διαδρομες του λεβιε δεν το χω ψαξει

        Το πιο εύκολο λάθος σε γρήγορη οδήγηση θα έλεγα πως είναι 3η αντί 5η από 4η, αν από βιασύνη δε σπρώξεις το λεβιέ αρκετά δεξιά. Το '2α αντί 4η από 3η', όπου ενώ το μόνο που είχες να κάνεις ήταν να τον σπρώξεις προς τα πίσω, εσύ τον τράβηξες και διαγώνια προς το μέρος σου, είναι πολύ πιο δύσκολο λάθος [και ταυτόχρονα πιο επικύνδυνο αν είσαι ψηλά στο στροφόμετρο, εξαιτίας του λόγου των σχέσεων υποπολλαπλασιασμού].

        κι όμως, ενώ αυτό που λες είναι σωστό, στην δική μας περίπτωση ισχύει το από τρίτη δευτέρα... μάλιστα η τετάρτη μου ποτέ, εξ αρχής δηλαδή, δεν κούμπονε καλά και πολλές φορές κρέμαγε ο κινητήρας μέχρι να μπεί... το ζήτησα πολλές φορές να μου ρυθμίσουν τις ντίζες και ενώ είναι αυτορυθμιζόμενες, τις ρύθμισαν με αισθητές αλλάγές στις 1, 2 και 3τη αλλά η τετάρτη έμεινε το ίδιο stubborn...

        κυνηγούσα MZ3 κάμπριο περνόντας από φανάρι στον Καρέα, αυτό που έχει βυθισματάκι ο δρόμος πριν κι οδηγεί προς Παγκράτι κάτω δεξιά(η τελευταία έξοδος ουσιαστικά) και μετά ανηφορούλα και δεξιά με φανάρι πάνω στο λοφάκι, που οδηγεί στα πρώτα σπίτια της Ηλιούπολης... ήμουν με τρίτη αρκετά πατημένη και πήρα φόρα στο βυθισματάκι που μόλις ανέφερα και ήθελα να βάλω τετάρτη γιατί τον είχα φτάσει με την τρίτη...

        δεν μπήκε ποτέ, άργησε λίγο θυμάμαι χαρακτηριστικά και μετά άκουσα ένα φοβερό ουρλιαχτό και ύστερα που πέσανε οι στροφές και φρέναρε βίαια το αυτοκίνητο από την μηχανή, άκουγα ένα τικτιτκτιτκτκτιτκττιιτκτιτιτκτκτκτ συνέχεια, του οποίου η συχνότητα άλλαζε ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα... ήταν πρωί και πήγαινα στην δουλειά μου στο Ελληνικό. Μετά έφυγα λίγο νωρίτερα και τους το άφησα για μισή μέρα αφού πρώτα τους είχα πάρει τηλέφωνο και με είχαν καθησυχάσει όσο μπορούσαν αφού δεν άναβε κάποια ένδειξη βλάβης αλλά μόνο ο ήχος μου θύμιζε τι είχε συμβεί!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vellerefontis last edited by

          14,8λ/100χλμ, η σημερινή βόλτα μέχρι το γραφείο...

          οικονομικότατο!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nidosan last edited by

            Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

            κυνηγούσα MZ3 κάμπριο περνόντας από φανάρι στον Καρέα, αυτό που έχει βυθισματάκι ο δρόμος πριν κι οδηγεί προς Παγκράτι κάτω δεξιά(η τελευταία έξοδος ουσιαστικά) και μετά ανηφορούλα και δεξιά με φανάρι πάνω στο λοφάκι, που οδηγεί στα πρώτα σπίτια της Ηλιούπολης... ήμουν με τρίτη αρκετά πατημένη και πήρα φόρα στο βυθισματάκι που μόλις ανέφερα και ήθελα να βάλω τετάρτη γιατί τον είχα φτάσει με την τρίτη...

            δεν μπήκε ποτέ, άργησε λίγο θυμάμαι χαρακτηριστικά και μετά άκουσα ένα φοβερό ουρλιαχτό και ύστερα που πέσανε οι στροφές και φρέναρε βίαια το αυτοκίνητο από την μηχανή, άκουγα ένα τικτιτκτιτκτκτιτκττιιτκτιτιτκτκτκτ συνέχεια, του οποίου η συχνότητα άλλαζε ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα... ήταν πρωί και πήγαινα στην δουλειά μου στο Ελληνικό. Μετά έφυγα λίγο νωρίτερα και τους το άφησα για μισή μέρα αφού πρώτα τους είχα πάρει τηλέφωνο και με είχαν καθησυχάσει όσο μπορούσαν αφού δεν άναβε κάποια ένδειξη βλάβης αλλά μόνο ο ήχος μου θύμιζε τι είχε συμβεί!

            Τη θυμάμαι τη φάση, μου την είχες πει. Μπορείς να υπολογίσεις περίπου πόσες στροφές είχες με 3η και με πόσα km/h έτρεχες αν με το που κούμπωσε η 2α σου [και σε φρέναρε λίγο το άφημα του γκαζιού και αρκετά ο δίσκος] έφτασαν κοντά 8000.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nidosan last edited by

              Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
              14,8λ/100χλμ, η σημερινή βόλτα μέχρι το γραφείο...

              οικονομικότατο!

              Δεν πειράζει, να σκέφτεσαι πόσο θα είχες κάνει με το STi.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jdl last edited by

                @Κιούσης :
                Η αλήθεια είναι ο εγκέφαλος καταγράφει τυχόν υπερστροφία και αν αυτή είναι πάνω από τις 7700 εμφανίzεται το μήνυμα Warranty Void, όπως όμως είναι επίσης αλήθεια ότι το συγκεκριμένο καταγεγραμμένο συμβάν μπορεί να το σβήσει ακόμα και ένας απλός χρήστης με την βοήθεια του Vag Com κάνοντας reset τον εγκέφαλο και βάζοντας τον πάλι σε κατάσταση Adaptation, οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά.
                Το μόνο που δεν μπορείς να σβήσεις είναι το πόσες φορές έχει φλασαριστεί ο εγκέφαλος, σε αυτές προσμετρούνται και τα updates που γίνονται στην αντιπροσωπεία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vellerefontis last edited by

                  Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                  14,8λ/100χλμ, η σημερινή βόλτα μέχρι το γραφείο...

                  οικονομικότατο!

                  Δεν πειράζει, να σκέφτεσαι πόσο θα είχες κάνει με το STi.

                  δεν θα είχα κάνει...

                  θα είχε πουληθεί είδη για να ξεπληρώσω το δάνειο για την βενζίνη!

                  όσο για το άλλο, με φρέναρε πολύ έντονα, αφού έπιασε η ζώνη το σώμα μου... το δε ουρλιαχτό δεν θα το ξεχάσω... και δε φορούσα τον ενισχυμένο δίσκο αλλά τον μαμά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    Ο χρήστης JDL έγραψε:
                    @Κιούσης :
                    Η αλήθεια είναι ο εγκέφαλος καταγράφει τυχόν υπερστροφία και αν αυτή είναι πάνω από τις 7700 εμφανίzεται το μήνυμα Warranty Void, όπως όμως είναι επίσης αλήθεια ότι το συγκεκριμένο καταγεγραμμένο συμβάν μπορεί να το σβήσει ακόμα και ένας απλός χρήστης με την βοήθεια του Vag Com κάνοντας reset τον εγκέφαλο και βάζοντας τον πάλι σε κατάσταση Adaptation, οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά.
                    Το μόνο που δεν μπορείς να σβήσεις είναι το πόσες φορές έχει φλασαριστεί ο εγκέφαλος, σε αυτές προσμετρούνται και τα updates που γίνονται στην αντιπροσωπεία.

                    τοσο χαμηλα βγαινει το warranty void?

                    νομιζα οτι ηθελε πιο πολυ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                      όσο για το άλλο, με φρέναρε πολύ έντονα, αφού έπιασε η ζώνη το σώμα μου... το δε ουρλιαχτό δεν θα το ξεχάσω... και δε φορούσα τον ενισχυμένο δίσκο αλλά τον μαμά.

                      πρεπει να σε βοηθησε το οτι ειχες τον μαμα παντως

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vellerefontis last edited by

                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                        όσο για το άλλο, με φρέναρε πολύ έντονα, αφού έπιασε η ζώνη το σώμα μου... το δε ουρλιαχτό δεν θα το ξεχάσω... και δε φορούσα τον ενισχυμένο δίσκο αλλά τον μαμά.

                        πρεπει να σε βοηθησε το οτι ειχες τον μαμα παντως

                        παιδιά!

                        έπαθα σοκ μόλις πριν λίγα λεπτά!

                        πήρα το συνεργείο... Ο τεχνικός Σύμβουλος έβαλε τα γέλια όταν τον ρώτησα και αφότου μου είπε τον αριθμό ξεστόμισε τα εξής: 'Μην ανησυχείς, κρατάς το ρεκόρ ακόμα! το έχω υπόψη μου και θα σε ενημερώσω αν κάποιος σε περάσει... '

                        πανελλαδικά!

                        πόσο λέτε ότι έφτασε?

                        θέλω στοιχήματα τώρα!

                        κιούση, ο νέος δίσκο όμως λέει ότι αντέχει μέχρι 10.000στροφές απόδοσης του κινητήρα... στο site της Sachs το λέει!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          8200?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jdl last edited by

                            9350, τι κέρδισα???????

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              s2000 το καναμε

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vellerefontis last edited by

                                8760

                                είδατε που το νούμερο το θυμάμαι σαν αριθμούς αλλά ουχί με τη σωστή σειρά. Μάλλον προσπαθώ να ξεχάσω την μ@λ@κία μου...

                                nidosun: οπότε φίλε σωστά τα υπολόγιζες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pasxos last edited by

                                  Οταν ειναι να το πουλησεις ως μτχ μη πουσαρισμενο και με το πρωτο εργοστασιακο μοτερ,στειλε πμ.. Για τη γυναικα το θελω..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nidosan last edited by

                                    Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                                    πόσο λέτε ότι έφτασε?

                                    θέλω στοιχήματα τώρα!

                                    κιούση, ο νέος δίσκο όμως λέει ότι αντέχει μέχρι 10.000στροφές απόδοσης του κινητήρα... στο site της Sachs το λέει!

                                    Γμτ, δε θυμάμαι πόσο μου είχες πει! Έγραψα πιο πάνω πόσο βγαίνει θεωρητικά από τη διαφορά της σχέσης υποπολλαπλασιασμού της 2ας σου από την 3η σου (1,42:1) με κατέβασμα αντί ανέβασμα από κόφτη 3ης. Πρακτικά, λίγο το ότι δε θα ήσουν ακριβώς κόφτη, λίγο το ότι με το που κουμπώνει η σχέση κι αφήνεις συμπλέκτη αντί απλά να ανεβάσει στροφές το μοτέρ φρενάρει και το αμάξι, θα έλεγα ότι άντε να πλησίασες το 9...

                                    To επόμενό σου πρέπει να είναι DSG πάντως.

                                    [EDIT] Απάντησες ήδη!!! Oops!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                                      κατι παθαινουν πολλοι στο νεο σ3 και ενω ορκιζονται οτι εβαλαν την αμεσως μεγαλυτερη ταχυτητα , τελικα κατεβαζουν

                                      προσωπικα δε μου εχει τυχει, αλλα ειναι γεγονος και εχει απασχολησει πολλους κατι πρεπει να εχει γινει με της διαδρομες του λεβιε δεν το χω ψαξει

                                      Το πιο εύκολο λάθος σε γρήγορη οδήγηση θα έλεγα πως είναι 3η αντί 5η από 4η, αν από βιασύνη δε σπρώξεις το λεβιέ αρκετά δεξιά. Το '2α αντί 4η από 3η', όπου ενώ το μόνο που είχες να κάνεις ήταν να τον σπρώξεις προς τα πίσω, εσύ τον τράβηξες και διαγώνια προς το μέρος σου, είναι πολύ πιο δύσκολο λάθος [και ταυτόχρονα πιο επικύνδυνο αν είσαι ψηλά στο στροφόμετρο, εξαιτίας του λόγου των σχέσεων υποπολλαπλασιασμού].

                                      Ισχυουν οντως, αλλα εχει να κανει και με τα κενα-θεσεις-φθορα που εχει η χτενα του καθε κιβωτιου...
                                      Επειδη παρομοιο περιστατικο, ειχε συμβει σε φιλο μου (ημουν συνοδηγος), σε ανοιγμα
                                      με αλλο αυτοκινητο, ειχε (πανε +15χρονια) ενα Swift Gti (τρελο μοτερ, στροφαρε απιστευτα... )
                                      και απο 3η 'γεματη' αντι να κατεβασει ταχυτατα σε 4η, την κουμπωσε τραβωντας προς το μερος του ελαφρα και μπηκε καταλαθως 2α, αλλα την εβγαλε αμεσως...Ημουν σχεδον σιγουρος απο το στιγμιαιο κροταλισμα και το στροφομετρο που για λιγο εφυγε και απο τις τελευταιες ανωτατες ενδειξεις στροφων, οτι θα επαιρνε το μοτερ στο χερι... Για καλη του τυχη ομως δεν εγινε τιποτα, το προλαβε στο τσακ, και ισως επειδη ηταν και πολυ της λεπτομερειας με τα service, συντηρηση γενικοτερα, και παρολα τα +90κ που ειχε, την γλυτωσε τελικα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vellerefontis last edited by

                                        Ο χρήστης pasxos έγραψε:
                                        Οταν ειναι να το πουλησεις ως μτχ μη πουσαρισμενο και με το πρωτο εργοστασιακο μοτερ,στειλε πμ.. Για τη γυναικα το θελω..

                                        κι όμως φίλε... τζιτζί τα δίνω τα αυτοκίνητά μου αφού οτιδήποτε κι αν φθείρεται το αλλάζω ή βάζω κάτι πιο ανθεκτικό... (εδώ εκκεντροφόρους, δίσκο-πλατό-βολάν, αμορτισέρ, προς το παρόν + αλλαξιές σε λάστιχα, λάδια και τακάκια σαφώς νωρίτερα από ότι ενδείκνυται)

                                        οπότε μάλλον, όπως ειρωνεύεσαι ή πονηρεύεσαι (δεν καταλαβαίνω τι απ'τα δύο), εσύ θα το κρατούσες το S3 μου...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vellerefontis last edited by

                                          DSG S3 ποτέ! μακριά!

                                          πρώτον δεν αντέχει αναβαθμίσεις του γούστου μου και δεύτερον μου ακούγεται τρελά βαρετό... την έχουμε κάνει την συζήτηση παλαιότερα και χθες την θυμήθηκα αφού διάβαζα το τελευταίο αγγλικό CAR και είχε συγκριτικό road test στις Γαλλικές Άλπεις RS Megane, R20 και... την αγάπη μου,

                                          στο χρώμα του imoticon

                                          την GT3... και έλεγε πόσο χάρηκε το συμβατικό κιβώτιο! μια τέτοια παρακαλώ και χέζω στα PDK και DSG σας!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pasxos last edited by

                                            Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                                            Οταν ειναι να το πουλησεις ως μτχ μη πουσαρισμενο και με το πρωτο εργοστασιακο μοτερ,στειλε πμ.. Για τη γυναικα το θελω..

                                            κι όμως φίλε... τζιτζί τα δίνω τα αυτοκίνητά μου αφού οτιδήποτε κι αν φθείρεται το αλλάζω ή βάζω κάτι πιο ανθεκτικό... (εδώ εκκεντροφόρους, δίσκο-πλατό-βολάν, αμορτισέρ, προς το παρόν + αλλαξιές σε λάστιχα, λάδια και τακάκια σαφώς νωρίτερα από ότι ενδείκνυται)

                                            οπότε μάλλον, όπως ειρωνεύεσαι ή πονηρεύεσαι (δεν καταλαβαίνω τι απ'τα δύο), εσύ θα το κρατούσες το S3 μου...

                                            Ελα ρε συ πλακιτσα κανω,ετσι κι αλλιως αουδι δεν επαιρνα παρα αναπηρος..

                                            Να κανονισουμε πατημα..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 89 / 173
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr