-
Πρίν μερικές μέρες,στό TV Βεργίνα,είχε μία συνέντευξη ενός ερευνητή σέ μία εταιρία πού ασχολείται μέ τήν ασφάλεια τών αυτοκινήτων,καί πώς αυτή μπορεί νά βελτιωθεί μέ τήν χρήση ηλεκτρονικών συστημάτων.
Αφού λοιπών ανέλυσε πάμπολλες περιπτώσεις(π.χ. τό πώς θά ξυπνάει ο μισοκοιμισμένος οδηγός,κ.λ.π.),κατέληξε στό ότι,τά αυτοκίνητα τού μέλλοντος,θά εφοδιάζονται μέ συστήματα τά οποία θά δημιουργούν γύρω από αυτά,έναν 'ηλεκτρονικό ζωτικό χώρο'.
Σέ αυτόν τόν ζωτικό χώρο θά είναι αδύνατον νά εισέλθει ένα άλλο αυτοκίνητο,καί έτσι θά αποφεύγονται τά τρακαρίσματα.
Θά ήθελα λοιπών τίς σκέψεις σας πάνω σέ αυτό.
-Θά μάς 'κόψει' τά χέρια ένα τέτοιο σύστημα,ενεργώντας αυτοβούλως;
-Θά μάς σώσει από αυτοκίνητα μέ διαστάσεις Σούπερ-μίνι,καί βάρος δύο τόνων,λόγω τού ότι η 'παθητική'ασφάλεια θά χάσει τήν σημασία της;Υ.Γ. Στό θέμα τών κοιμησμένων οδηγών,ειπώθηκε μεταξύ άλλων,καί ότι οι γυναίκες οδηγοί,κοιμούνται μέ τά μάτια ορθάνοιχτα!!!
-
Πρίν μερικές μέρες,στό TV Βεργίνα,είχε μία συνέντευξη ενός ερευνητή σέ μία εταιρία πού ασχολείται μέ τήν ασφάλεια τών αυτοκινήτων,καί πώς αυτή μπορεί νά βελτιωθεί μέ τήν χρήση ηλεκτρονικών συστημάτων.
Αφού λοιπών ανέλυσε πάμπολλες περιπτώσεις(π.χ. τό πώς θά ξυπνάει ο μισοκοιμισμένος οδηγός,κ.λ.π.),κατέληξε στό ότι,τά αυτοκίνητα τού μέλλοντος,θά εφοδιάζονται μέ συστήματα τά οποία θά δημιουργούν γύρω από αυτά,έναν 'ηλεκτρονικό ζωτικό χώρο'.
Σέ αυτόν τόν ζωτικό χώρο θά είναι αδύνατον νά εισέλθει ένα άλλο αυτοκίνητο,καί έτσι θά αποφεύγονται τά τρακαρίσματα.
Θά ήθελα λοιπών τίς σκέψεις σας πάνω σέ αυτό.
-Θά μάς 'κόψει' τά χέρια ένα τέτοιο σύστημα,ενεργώντας αυτοβούλως;
-Θά μάς σώσει από αυτοκίνητα μέ διαστάσεις Σούπερ-μίνι,καί βάρος δύο τόνων,λόγω τού ότι η 'παθητική'ασφάλεια θά χάσει τήν σημασία της;Υ.Γ. Στό θέμα τών κοιμησμένων οδηγών,ειπώθηκε μεταξύ άλλων,καί ότι οι γυναίκες οδηγοί,κοιμούνται μέ τά μάτια ορθάνοιχτα!!!
-
Πρίν μερικές μέρες,στό TV Βεργίνα,είχε μία συνέντευξη ενός ερευνητή σέ μία εταιρία πού ασχολείται μέ τήν ασφάλεια τών αυτοκινήτων,καί πώς αυτή μπορεί νά βελτιωθεί μέ τήν χρήση ηλεκτρονικών συστημάτων.
Αφού λοιπών ανέλυσε πάμπολλες περιπτώσεις(π.χ. τό πώς θά ξυπνάει ο μισοκοιμισμένος οδηγός,κ.λ.π.),κατέληξε στό ότι,τά αυτοκίνητα τού μέλλοντος,θά εφοδιάζονται μέ συστήματα τά οποία θά δημιουργούν γύρω από αυτά,έναν 'ηλεκτρονικό ζωτικό χώρο'.
Σέ αυτόν τόν ζωτικό χώρο θά είναι αδύνατον νά εισέλθει ένα άλλο αυτοκίνητο,καί έτσι θά αποφεύγονται τά τρακαρίσματα.
Θά ήθελα λοιπών τίς σκέψεις σας πάνω σέ αυτό.
-Θά μάς 'κόψει' τά χέρια ένα τέτοιο σύστημα,ενεργώντας αυτοβούλως;
-Θά μάς σώσει από αυτοκίνητα μέ διαστάσεις Σούπερ-μίνι,καί βάρος δύο τόνων,λόγω τού ότι η 'παθητική'ασφάλεια θά χάσει τήν σημασία της;Υ.Γ. Στό θέμα τών κοιμησμένων οδηγών,ειπώθηκε μεταξύ άλλων,καί ότι οι γυναίκες οδηγοί,κοιμούνται μέ τά μάτια ορθάνοιχτα!!!
-
Pws ginetai na sxoliasoume ena sistima to opio akoma den exei ilopoih8ei? Oti kai na poume 8a einai ypo8etiko. 3ereis to onoma tou researcher pou anaferesai na doume toulaxiston kapia dimosieush tis ereunas tou an exei ginei?
Dimitris
-
Οχι,δέν τό θυμάμαι.Ούτε καί τής εταιρίας πού αυτός εργάζετε.
Πάντως σέ κάποια στιγμή,ανέφερε ότι έχουν συνεργαστεί καί μέ τίς Τεχνικές Εκδόσεις,ενώ στό τέλος τής εκπομπής,έκανε καί ο Ν.Τ. μία μικρή εμφάνιση,μιλώντας γιά τίς συνέπειες τού αλκοόλ κατά τήν οδήγηση. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Οχι,δέν τό θυμάμαι.Ούτε καί τής εταιρίας πού αυτός εργάζετε.
Πάντως σέ κάποια στιγμή,ανέφερε ότι έχουν συνεργαστεί καί μέ τίς Τεχνικές Εκδόσεις,ενώ στό τέλος τής εκπομπής,έκανε καί ο Ν.Τ. μία μικρή εμφάνιση,μιλώντας γιά τίς συνέπειες τού αλκοόλ κατά τήν οδήγηση.Aγαπητέ Hunter,
δυστηχως δεν γνορίζω την εκπομπή που αναφέρεσαι. Συνήθως σε κάποιο research project, κατα τη διάρκεια της ανάπτυξης αυτού, γίνονται δημοσιεύσεις οι οποίες έχουν πολλά στοιχεία. Αυτός ήταν ο λόγος που ρώτησα αν υπήρχε κάποιο όνομα διαθέσιμο.
Eϊναι τρομερά δυσκολο να κρίνουμε κατι που δεν έχουμε δει. Πάντως στην GM και σε πολλές ακόμα εταιρείες, ήδη γίνονται μελέτες πολλά συστήμα αυτοματισμού να μεταφερθούνε στα αυτοκίνητα. Ειδικά συστήματα απο αεροπλάνα. Έτσι έγινε και με το injection, to ABS, etc
To ποσο αυτά θα αποκόπτουν απο οδηγική ευχαρίστηση, είναι κατι που θα το δούμε σίγουρα στο μέλλον.
Με εκτίμηση,
Δημήτρης -
Αυτή η έκφραση, 'ζωτικός χώρος' (lebensraum?) μου διεγείρει περίεργα αντανακλαστικά. Ελπίζω να μην το σκέφτηκαν πολύ όταν αποφάσισαν να τη χρησιμοποιήσουν.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Αυτή η έκφραση, 'ζωτικός χώρος' (lebensraum?) μου διεγείρει περίεργα αντανακλαστικά. Ελπίζω να μην το σκέφτηκαν πολύ όταν αποφάσισαν να τη χρησιμοποιήσουν.H έκραση ζωτικός χώρος σε πολλές επιστήμες χρησιμοποιείται πολύ συχνα και έχει διαφορετική έννοια απο αυτή που αντιλαμβανόμαστε συνήθως.. Είναι λάθος φυσικά άν χρησιμοποίεί κάποιος εκφράσεις απο την επιστήμη του στην τηλεόραση, όπου σκοπός είναι να γίνει κατανοητός.
Στα αεροπλάνα για παράδειγμα, ζωτικός χώρος του επιβάτη είναι το κάθισμα του etc..Άν κάποιος πεί οτι τον έκανε πιο ασφαλές, τότε μιλάει αποκλειστικά για το σημείο που κάθεσαι..
Δημήτρης
-
Λέγοντας 'ζωτικό χώρο' τού αυτοκινήτου,εννοούσε,τό χώρο γύρο από τό αυτοκίνητο στόν οποίο θά πρέπει νά μή βρίσκεται κάποιο άλλο αυτοκίνητο(αναλόγως τών συνθηκών τής κίνησής τους),ώστε νά μήν υπάρχει περίπτωση συγκρούσεως αναμεταξύ τους.
Δηλαδή(από όσο κατάλαβα)διάφοροι 'σένσορες' θά 'διαβάζουν' τίς αποστάσεις πού έχουν τά οχήματα αναμεταξύ τους,καθώς καί τήν ταχύτητα κίνησής τους.Αν αποφασίσουν ότι πρέπει τό αυτοκίνητό σου,νά απέχει τουλάχιστον(ας πούμε) πενήντα μέτρα από τό προπορευόμενο,καί εκείνη τή στιγμή η απόσταση είναι τριάντα μέτρα,τότε τό αυτοκίνητο θά κόψει ταχύτητα(θέλεις δέ θέλεις),ετσι ώστε η απόσταση νά γίνει η...'πρέπουσα'!!! -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Λέγοντας 'ζωτικό χώρο' τού αυτοκινήτου,εννοούσε,τό χώρο γύρο από τό αυτοκίνητο στόν οποίο θά πρέπει νά μή βρίσκεται κάποιο άλλο αυτοκίνητο(αναλόγως τών συνθηκών τής κίνησής τους),ώστε νά μήν υπάρχει περίπτωση συγκρούσεως αναμεταξύ τους.
Δηλαδή(από όσο κατάλαβα)διάφοροι 'σένσορες' θά 'διαβάζουν' τίς αποστάσεις πού έχουν τά οχήματα αναμεταξύ τους,καθώς καί τήν ταχύτητα κίνησής τους.Αν αποφασίσουν ότι πρέπει τό αυτοκίνητό σου,νά απέχει τουλάχιστον(ας πούμε) πενήντα μέτρα από τό προπορευόμενο,καί εκείνη τή στιγμή η απόσταση είναι τριάντα μέτρα,τότε τό αυτοκίνητο θά κόψει ταχύτητα(θέλεις δέ θέλεις),ετσι ώστε η απόσταση νά γίνει η...'πρέπουσα'!!!Ανάλογα συστήματα σχεδιάζει και η GM. Παράλληλα τεχνολογία της ίδιας λογικης εφαρμόζεται και στα αεροπλάνα.
Όταν κατι είναι ακόμα προς έρευνα είναι πολύ δύσκολο δυστηχώς να το χαρακτηρίσουμε.
Συνηθως ερευνητικά μπορεί να ξεκινούμε με κάτι που αν το ακούσει κάποιος να έχει πολλές απορίες.. Δεν είναι εφικτό πάντα όμως ένας researcher na πάει στο τελικό στάδιο πριν την παραγωγή. Πρέπει να δημιουργήσει πολύ απλά συστήματα, να βεβαιωθεί για τη λειτουργία τους και βήμα, βήμα αναπτύσουμε το τελικό προιόν. Μάλιστα το πώς θα συμπεριφέρεται το τελικό προιόν είναι αποτέλεσμα πολλών πραγμάτων που τα διαπιστώνουμε κατα τη διαδικασία έρευνητικής εξέλιξης..Με εκτίμηση,
Δημήτρης.. -
Μάλλον θα καταργηθούν και τα ελαστικά.
Αφού τα αυτοκίνητα θα κινούνται σε ράγες -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μάλλον θα καταργηθούν και τα ελαστικά.
Αφού τα αυτοκίνητα θα κινούνται σε ράγεςhahhaah αυτό δεν το νομίζω.. (τουλάχιστον αν μιλάμε για τη ζωή που ζούμε τώρα Λές να έχουμε τρενάκια αντι για αυτοκίνητα;
Σε αυτήν την περίπτωση με την κόρνα τί γίνεται;;
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
hahhaah αυτό δεν το νομίζω.. (τουλάχιστον αν μιλάμε για τη ζωή που ζούμε τώρα Λές να έχουμε τρενάκια αντι για αυτοκίνητα;
Σε αυτήν την περίπτωση με την κόρνα τί γίνεται;;
Κόρνα; Ποια κόρνα;;
-
Δεν υπαρχει ηδη στα φορτηγα συστημα που τα οδηγει σε κονβοϊ κρατωντας σταθερη αποσταση αναμεσα τους;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν υπαρχει ηδη στα φορτηγα συστημα που τα οδηγει σε κονβοϊ κρατωντας σταθερη αποσταση αναμεσα τους;Kai i Mercedes S class exei radar cruise control.. Den einai omws akrivos to idio. Pantos i filosofia tou na se prostateuei to oxima sou analamvanontas eu8ines gia esena, einai i idia
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Δεν υπαρχει ηδη στα φορτηγα συστημα που τα οδηγει σε κονβοϊ κρατωντας σταθερη αποσταση αναμεσα τους;
Kai i Mercedes S class exei radar cruise control.. Den einai omws akrivos to idio. Pantos i filosofia tou na se prostateuei to oxima sou analamvanontas eu8ines gia esena, einai i idia
Θελω να πω (γραψω ) οτι ηδη εστω και πειραματικα δοκιμαζεται μια τεχνολογια που περιοριζει την δραση του οδηγου.Αν μαλιστα βαλουν και συσκευες που να επιστρεφουν στα ρανταρ δεδομενα με ανωτατες ταχυτητες (π.χ. εισοδος σε πολη με Α.Τ 50 χλμ στελνεται σημα στο ρανταρ να μην επιτρεπει ανωτερη ταχυτητα περα των 50χλμ)τοτε μιλαμε για τελειως αυτοματα αυτοκινητα.Ωχ!!! Μηπως βαζω ιδεες ;
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Αυτή η έκφραση, 'ζωτικός χώρος' (lebensraum?) μου διεγείρει περίεργα αντανακλαστικά. Ελπίζω να μην το σκέφτηκαν πολύ όταν αποφάσισαν να τη χρησιμοποιήσουν.Αν δε κάνω λάθος την είχε χρησιμοποιήσει πριν 60-70 χρόνια κάποιος Αδόλφος και γι'αυτό η αντίδρασή σου,ε;
Εφιαλτικό το σκηνικό.Μπορεί να γλιτώσει κόσμο,όπως και οι κάμερες ή και τα τσιπάκια που θα μας εμφυτεύουν κάποτε ή δεν ξέρω και γω τι άλλο.Τρόμος: 'Μόλις πλησιάσατε σε απόσταση μικρότερη των 5 μέτρων από το προπορευόμενο όχημα.Για την ασφάλειά σας,ενεργοποιήσαμε το σύστημα πέδησης και σας επαναφέραμε στην ενδεδειγμένη πορεία'.
Φανταστείτε να βλέπετε αυτό το μήνυμα στην οθόνη του αυτοκινήτου σας την ώρα που οδηγείτε(;)... -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Αυτή η έκφραση, 'ζωτικός χώρος' (lebensraum?) μου διεγείρει περίεργα αντανακλαστικά. Ελπίζω να μην το σκέφτηκαν πολύ όταν αποφάσισαν να τη χρησιμοποιήσουν.
Αν δε κάνω λάθος την είχε χρησιμοποιήσει πριν 60-70 χρόνια κάποιος Αδόλφος και γι'αυτό η αντίδρασή σου,ε;
H ekfrash auth xrisimopoioutan apo paliotera ws orologia se polles episimes..
Alla exei poli diaforetikh ennoia apo authn pou diegirei ta perierga antanaklastikaMe ektimish,
Dimitris -
Δηλαδή δεν θα μπορώ πλέον να παρκάρω πάνω στον προφυλακτήρα του γείτονα;
-
Ακριβώς!!!!!!!!!!!!!!
Εξάλλου, άμα δεν τρακάρουνε και τα αυτοκίνητα μεταξύ τους, τι θα γίνουν οι φανοποιοί ?
Κλέφτες ??
Τό μέλλον στήν ασφάλεια τών αυτοκινήτων