-
Πηγα πηρα τιμες για ολα και πανω κατω το πολο με το punto evo βγαινουν στις ιδιες τιμες το μιτο φευγει και το αποκλειω και το φιεστα το αφηνω ως εναλλακτικη μαλλον θα παω για πολο μιας και οι τιμες δε διαφερουν και πολυ και μου κανει ποιο πολυ ως συνολο στα γουστα μου.Ευχαριστω ολους για τι βοηθεια και τη γνωμη τους και παρολο που το evo δεν το ειχα στα υποψιν μου πηγα το ειδα και πηρα τιμες, αλλα τελικα κατεληξα αλλου.
-
Ο χρήστης noe έγραψε:
Δεν είναι έτσι.
Αν δε χορταίνει το μάτι πρώτ'απ'όλα, στον πρώτο χρόνο το έχεις βαρεθεις, όποιο και αν επιλέξεις.- 135
Αν και νομιζω πως ο φιλος εχει ειδη αποφασισει . Το πολο θελει αλλα ζητα και λιγο 'επιβεβαιωση'(δεν το κατακρινω)
Υπάρχουν άνθρωποι που δεν τους ενδιαφέρει η εμφάνιση πως να το κάνουμε. Μπορεί να βαρεθεί, αλλά δεν τον ενδιαφέρει. Δεν έχουν όλοι το ίδιο σκεπτικό με τους εαυτούς μας.
-
ελεος ρε παιδια απο ποτε ειναι το fiesta γυναικειο?. Αμα το παρεις μαυρο ή ασπρο( ή οτιδηποτε αλλο χρωμα εκτος αυτο το ροζ(hot magenta)) διποτρο και του χωσεις και μια αεροτομη επανω τοτε γινετε αμαξι με @ρχιδι@. Και ετσι να το παρεις μια χαρα ειναι. Εγω δεν εχω δει πολλες γυναικες να κυκλοφορουν με φιεστα σπορ στο δρομο. Ειναι σαν να λεμε οτι το καινουριο KA ειναι τελειος ανδρικο. Ειπαμε μην το παρακανουμε.
Ειναι ενα πανεμορφο αμαξι και ειναι ας το πουμε unisex.Οσο αναφορα τωρα για την επιλογη του παιδιου, μια χαρα ειναι το πολο tsi με τα 105 αλογα αφενος οικονομικο και αφετερου πολυ πιο ομορφο απο τα προηγουμενα.
Αντε καλοταξιδο και καλα χιλιομετρα να εχεις. -
Ο χρήστης fiestas87 έγραψε:
ελεος ρε παιδια απο ποτε ειναι το fiesta γυναικειο?. Αμα το παρεις μαυρο ή ασπρο( ή οτιδηποτε αλλο χρωμα εκτος αυτο το ροζ(hot magenta)) διποτρο και του χωσεις και μια αεροτομη επανω τοτε γινετε αμαξι με @ρχιδι@. Και ετσι να το παρεις μια χαρα ειναι. Εγω δεν εχω δει πολλες γυναικες να κυκλοφορουν με φιεστα σπορ στο δρομο. Ειναι σαν να λεμε οτι το καινουριο KA ειναι τελειος ανδρικο. Ειπαμε μην το παρακανουμε.
Ειναι ενα πανεμορφο αμαξι και ειναι ας το πουμε unisex.Οσο αναφορα τωρα για την επιλογη του παιδιου, μια χαρα ειναι το πολο tsi με τα 105 αλογα αφενος οικονομικο και αφετερου πολυ πιο ομορφο απο τα προηγουμενα.
Αντε καλοταξιδο και καλα χιλιομετρα να εχεις.To να ειναι αμαξι με @@ ειναι θετικο...μην ειναι @@ αμαξι ειναι το θεμα
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
ελεος ρε παιδια απο ποτε ειναι το fiesta γυναικειο?. Αμα το παρεις μαυρο ή ασπρο( ή οτιδηποτε αλλο χρωμα εκτος αυτο το ροζ(hot magenta)) διποτρο και του χωσεις και μια αεροτομη επανω τοτε γινετε αμαξι με @ρχιδι@. Και ετσι να το παρεις μια χαρα ειναι. Εγω δεν εχω δει πολλες γυναικες να κυκλοφορουν με φιεστα σπορ στο δρομο. Ειναι σαν να λεμε οτι το καινουριο KA ειναι τελειος ανδρικο. Ειπαμε μην το παρακανουμε.
Ειναι ενα πανεμορφο αμαξι και ειναι ας το πουμε unisex.Οσο αναφορα τωρα για την επιλογη του παιδιου, μια χαρα ειναι το πολο tsi με τα 105 αλογα αφενος οικονομικο και αφετερου πολυ πιο ομορφο απο τα προηγουμενα.
Αντε καλοταξιδο και καλα χιλιομετρα να εχεις.To να ειναι αμαξι με @@ ειναι θετικο...μην ειναι @@ αμαξι ειναι το θεμα
γι'αυτο το ειπα και εγω αμαξι με @ρχιδι@. Ξερω πως εκφραζομαι διοτι εχω το συγκεκριμενο μοντελο σε σπορ και ειναι οντος αμαξι με @@
-
Τα πισω ταμπουρα σε εχουν προβληματισει?
Θα ηθελες εννοω κατι καλυτερο σε φρενο? -
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Τα πισω ταμπουρα σε εχουν προβληματισει?
Θα ηθελες εννοω κατι καλυτερο σε φρενο?οχι καθολου, μια χαρα φρεναρει. Αμα εννοεις αισθητικα αν με χαλαει , ουτε αυτο (αλλους μπορει).
Κακα τα ψεματα κανονικα επρεπε να βαλουν και πισω δισκοφρενα αλλα τι να κανουμε.
Τι στιγμη που φρεναρει το αμαξι και σε μεγαλες ταχυτητες δεν βλεπω προβλημα.
Εννοειται εχω οδηγησει και αμαξι με μπρος πισω δισκοφρενα αλλα αληθεια να σου πω δεν μπορω να καταλαβω την διαφορα.Πρεπει να πω επισης οτι και σε επικινδυνες περιπτωσεις που βρεθηκα με το αμαξι, φρεναρε μια χαρα.
-
Η διαφορα εκτος απο την αποτελεσματικοτητα ειναι και στην διαρκεια... εκει οταν το πιεζεις παρατεταμενα σε μια καταβαση ας πουμε σε στροφοδιαδρομη ...τα νιωθεις να χανονται?
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Η διαφορα εκτος απο την αποτελεσματικοτητα ειναι και στην διαρκεια... εκει οταν το πιεζεις παρατεταμενα σε μια καταβαση ας πουμε σε στροφοδιαδρομη ...τα νιωθεις να χανονται?Αντε σταθηκες τυχαιρος. Σημερα πριν 2 ωρες κατεβαινα μια κατηφορα επι κατι λεπτα (ειχε και κατι στροφουλες) , ειχα 2ρα μεσα και ελαχιστα πατημενο το φρενο. Μια χαρα πηγαινε. Γιατι ρωτας? σου εχει πει κανεις το αντιθετο?
-
Ο χρήστης fiestas87 έγραψε:
Η διαφορα εκτος απο την αποτελεσματικοτητα ειναι και στην διαρκεια... εκει οταν το πιεζεις παρατεταμενα σε μια καταβαση ας πουμε σε στροφοδιαδρομη ...τα νιωθεις να χανονται?
Αντε σταθηκες τυχαιρος. Σημερα πριν 2 ωρες κατεβαινα μια κατηφορα επι κατι λεπτα (ειχε και κατι στροφουλες) , ειχα 2ρα μεσα και ελαχιστα πατημενο το φρενο. Μια χαρα πηγαινε. Γιατι ρωτας? σου εχει πει κανεις το αντιθετο?
Δν μιλουσα να πατας παρατεταμενα το φρενο...εννοουσα να το πιεσεις με οριακα φρεναρισματα...
Οχι απλα εχουν ακουστει για τα ταμπουρα θεματα στα φιεστα και ηθελα μιας και βρηκα ενα κατοχο να μας πει 2-3 πραγματα
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Η διαφορα εκτος απο την αποτελεσματικοτητα ειναι και στην διαρκεια... εκει οταν το πιεζεις παρατεταμενα σε μια καταβαση ας πουμε σε στροφοδιαδρομη ...τα νιωθεις να χανονται?
Αντε σταθηκες τυχαιρος. Σημερα πριν 2 ωρες κατεβαινα μια κατηφορα επι κατι λεπτα (ειχε και κατι στροφουλες) , ειχα 2ρα μεσα και ελαχιστα πατημενο το φρενο. Μια χαρα πηγαινε. Γιατι ρωτας? σου εχει πει κανεις το αντιθετο?
Δν μιλουσα να πατας παρατεταμενα το φρενο...εννοουσα να το πιεσεις με οριακα φρεναρισματα...
Οχι απλα εχουν ακουστει για τα ταμπουρα θεματα στα φιεστα και ηθελα μιας και βρηκα ενα κατοχο να μας πει 2-3 πραγματα
οκ, εγω μεχρι τωρα ειμαι ευχαριστημενος με το αμαξι και δοξα το θεο το αμαξι παει μια χαρα και κανει αυτο που πραγματικα θελω. Τωρα τι να σου πω. Θυμαμαι την Bmw που οδηγουσα την 316i compact του 94 μοντελο, πισω ειχε ταμπουρα και μιλαμε το αμαξι φρεναρε πολυ καλα. Αρα μην βγαζουμε τα ταμπουρα τελειος αχρηστα.
-
ε ειναι ψιλοαχρηστα, αμα πας σε δισκους θα δεις τη διαφορα πιστευω
βεβαια αναλογα και το μοντελο για το οποιο μιλαμε
-
Αντε καλοταξιδο!!
Σε ποσο καιρο περιπου θα σου το παραδωσουνε??
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ε ειναι ψιλοαχρηστα, αμα πας σε δισκους θα δεις τη διαφορα πιστευωβεβαια αναλογα και το μοντελο για το οποιο μιλαμε
μα οπως ειπα και παραπανω οδηγουσα και αμαξι με δισκοφρενα πισω και δεν μπορω να καταλαβω την διαφορα. Στο κατω κατω αμα στην τελικη δεν αποδιδουν το ασφαλες φρεναρισμα, πραγμα που δεν πιστευω, θα παω να τα αλλαξω με δισκοφρενα .
-
Ο χρήστης fiestas87 έγραψε:
ε ειναι ψιλοαχρηστα, αμα πας σε δισκους θα δεις τη διαφορα πιστευω
βεβαια αναλογα και το μοντελο για το οποιο μιλαμε
μα οπως ειπα και παραπανω οδηγουσα και αμαξι με δισκοφρενα πισω και δεν μπορω να καταλαβω την διαφορα. Στο κατω κατω αμα στην τελικη δεν αποδιδουν το ασφαλες φρεναρισμα, πραγμα που δεν πιστευω, θα παω να τα αλλαξω με δισκοφρενα .
Μια χαρά είναι τα φρένα του,πρακτικά. Κι εγώ το ίδιο αμάξι έχω φίλτατε.
Απλά,άμα δεν το έχει δοκιμάσει ο άλλος το αυτοκίνητο,διατυπώνει τους θεωρητικούς του
φόβους.Για δισκόφρενα που λες,θα απαιτηθούν πατέντες,όπως πίσω σύστημα απο Focus ή δίσκους ,με ειδική διαμόρφωση, απο Saxo VTS(το χω δει κι αυτό).
Τίποτα όμως δεν αποτελεί εχέγγυο για την καλή λειτουργία και ότι σίγουρα
θα δεις βελτίωση.Αν νιώθεις οτι τα φρένα δεν επαρκούν,για μένα 2 είναι οι λύσεις :
α) βελτίωση των μπροστινών με κάποια λύση που προτείνει επώνυμη εταιρία (π.χ Mountune κλπα)
β) πιθανότατα με την έλευση των Ecoboost κινητήρων,να παρουσιαστεί και μια πιο δυνατή έκδοση
του Fiesta,η οποία λογικά θα έχει δισκόφρενα πίσω. -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
ε ειναι ψιλοαχρηστα, αμα πας σε δισκους θα δεις τη διαφορα πιστευω
βεβαια αναλογα και το μοντελο για το οποιο μιλαμε
μα οπως ειπα και παραπανω οδηγουσα και αμαξι με δισκοφρενα πισω και δεν μπορω να καταλαβω την διαφορα. Στο κατω κατω αμα στην τελικη δεν αποδιδουν το ασφαλες φρεναρισμα, πραγμα που δεν πιστευω, θα παω να τα αλλαξω με δισκοφρενα .
Μια χαρά είναι τα φρένα του,πρακτικά. Κι εγώ το ίδιο αμάξι έχω φίλτατε.
Απλά,άμα δεν το έχει δοκιμάσει ο άλλος το αυτοκίνητο,διατυπώνει τους θεωρητικούς του
φόβους.Για δισκόφρενα που λες,θα απαιτηθούν πατέντες,όπως πίσω σύστημα απο Focus ή δίσκους ,με ειδική διαμόρφωση, απο Saxo VTS(το χω δει κι αυτό).
Τίποτα όμως δεν αποτελεί εχέγγυο για την καλή λειτουργία και ότι σίγουρα
θα δεις βελτίωση.Αν νιώθεις οτι τα φρένα δεν επαρκούν,για μένα 2 είναι οι λύσεις :
α) βελτίωση των μπροστινών με κάποια λύση που προτείνει επώνυμη εταιρία (π.χ Mountune κλπα)
β) πιθανότατα με την έλευση των Ecoboost κινητήρων,να παρουσιαστεί και μια πιο δυνατή έκδοση
του Fiesta,η οποία λογικά θα έχει δισκόφρενα πίσω.μια χαρά φρενάρουν και τα ταμπούρα...
2 είναι τα βασικά μειονεκτηματά τους...1)δεν συνεργάζονται με abs
2)δεν είναι In... -
οπα γιατι δεν συνεργαζονται με abs?
εμενα το προηγουμενο αμαξι που ειχα, με ταμπουρα πισω ,σε μια επικινδυνη περιπτωση με εσωσαν τα abs του και με το παραπανω.
Αμα ειχα σαν τους περισσοτερους κολλημα με το αισθητικο κομματι τοτε ναι θα το αλλαζα. Αλλα οπως ειπε και ο φιλος παραπανω, μπορω να βελτιωσω τα μπροστινα φρενα αλλαζοντας τους παλιους με κατι καλυτερους.
Μεχρι και τα ατομα απο top gear το εξετασανε και μεινανε ικανοποιημενοι.
Τσεκαρε
Youtube Video -
Ο χρήστης fiestas87 έγραψε:
ελεος ρε παιδια απο ποτε ειναι το fiesta γυναικειο?. Αμα το παρεις μαυρο ή ασπρο( ή οτιδηποτε αλλο χρωμα εκτος αυτο το ροζ(hot magenta)) διποτρο και του χωσεις και μια αεροτομη επανω τοτε γινετε αμαξι με @ρχιδι@. Και ετσι να το παρεις μια χαρα ειναι. Εγω δεν εχω δει πολλες γυναικες να κυκλοφορουν με φιεστα σπορ στο δρομο. Ειναι σαν να λεμε οτι το καινουριο KA ειναι τελειος ανδρικο. Ειπαμε μην το παρακανουμε.
Ειναι ενα πανεμορφο αμαξι και ειναι ας το πουμε unisex.Οσο αναφορα τωρα για την επιλογη του παιδιου, μια χαρα ειναι το πολο tsi με τα 105 αλογα αφενος οικονομικο και αφετερου πολυ πιο ομορφο απο τα προηγουμενα.
Αντε καλοταξιδο και καλα χιλιομετρα να εχεις.οτι και να του χωσεις το αμαξι ειναι playmobil ,ποτε δεν θα γινει αμαξι με @ρχιδι@.
ενταξει για ενα κοριτσακι η για εναν οδηγο που μολις πηρε το διπλωμα καλο ειναι για παραπερα δεν κανει,φαινεται απτο σχημα του αλλωστε.
-
βεβαια
-
α καπως καλυτερα τωρα ,τιποτα καλυτερο εχεις να βαλεις;
VW Polo 1.2 tsi vs Ford Fiesta 1.4 vs Alfa Mito 1.4 95hp