-
διαβασα στο drive οτι μαλλον θα εισαχθει με τους δυο βενζίνης και τον 1.6 ντίζελ. Γνωρίζετε κάτι επ αυτού?
ο 1400 ντίζελ γιατί οχι?
-
Σύμφωνα με ενημερωση από την αντιπροσωπεία που είχα πριν από λίγο το αυτοκίνητο θα είναι στις εκθέσεις γύρω στις 15-2
-
Στην Ιταλία πάντως το δίνουν από 13.900 (1400 βενζίνη) ενώ το 1600 βενζίνη -αλλά με καλύτερο επίπεδο εξοπλισμού- τους βγαίνει 17.200 euro
-
Ο χρήστης svlach έγραψε:
Στην Ιταλία πάντως το δίνουν από 13.900 (1400 βενζίνη) ενώ το 1600 βενζίνη -αλλά με καλύτερο επίπεδο εξοπλισμού- τους βγαίνει 17.200 euro...και αν υπολογίσεις, πως οι εδώ τιμές είναι ακριβότερες από τις ιταλικές, τότε : ...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Στην Ιταλία πάντως το δίνουν από 13.900 (1400 βενζίνη) ενώ το 1600 βενζίνη -αλλά με καλύτερο επίπεδο εξοπλισμού- τους βγαίνει 17.200 euro
...και αν υπολογίσεις, πως οι εδώ τιμές είναι ακριβότερες από τις ιταλικές, τότε : ...
Περιμενε να το δουμε, μην ξεχνας οτι o Δαβαρης παντα εχει καλες τιμες και προσφορες στα Hyundai/kia
-
Επίσης, ας μην ξεχνάμε ότι άλλο η τιμή καταλόγου και άλλο η τελική τιμή, ιδίως όταν μετά από μερικούς μήνες αρχίσουν και κάτι προσφορές...
Αν τα πράγματα είναι τόσο χάλια όσο ακούγεται, μάλλον αυτές οι τιμές θα πέσουν κατά πολύ...
-
από σήμερα υπάρχει και στο επίσημο site της Κia με φωτό, επίπεδα εξοπλισμού, τιμές, τα πάντα όλα λέμε
-
Αν η 'ειδικη' προσφορά δεν γίνει μόνιμη και εαν δεν πάει από τα 900 στα 2.000 ευρώ να το παρουν μονοι τους...
Αντε γίναμε όλοι premium
-
κάνε κανά μήνα υπομονή και θα δούμε
-
Ο χρήστης paparoupas έγραψε:
Αν η 'ειδικη' προσφορά δεν γίνει μόνιμη και εαν δεν πάει από τα 900 στα 2.000 ευρώ να το παρουν μονοι τους...Αντε γίναμε όλοι premium
οτι να ναι
-
στην αντ/πεια της Κηφισίας αύριο πάντως θα έχουν ένα κομμάτι ΄΄΄προ-παραγωγής΄΄, όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να πάει....
-
Επιδόσεις
1.4 VENGA
Μέγιστη ταχύτητα χλμ./ώρα 167
Επιτάχυνση 0-100 χλμ. 12.91.6 VENGA
Μέγιστη ταχύτητα χλμ./ώρα 182
Επιτάχυνση 0-100 χλμ. 10.9Το 1.4 προσωπική μου άποψη, δεν ενθουσιάζει.
Επίσης στον εξοπλισμό βλέπω κάτι περίεργα πράγματα, κάτι ατσάλινες ζάντες, κάτι πανοραμικές οροφές, κάποιες εκδόσεις χωρίς USB, υποβραχιόνιο μόνο σε δύο εκδόσεις...κλπ...
Περίεργα πράγματα... ...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Επίσης στον εξοπλισμό βλέπω κάτι περίεργα πράγματα, κάτι ατσάλινες ζάντες, κάτι πανοραμικές οροφές, κάποιες εκδόσεις χωρίς USB, υποβραχιόνιο μόνο σε δύο εκδόσεις...κλπ...
Περίεργα πράγματα... ...
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Επίσης στον εξοπλισμό βλέπω κάτι περίεργα πράγματα, κάτι ατσάλινες ζάντες, κάτι πανοραμικές οροφές, κάποιες εκδόσεις χωρίς USB, υποβραχιόνιο μόνο σε δύο εκδόσεις...κλπ...
Περίεργα πράγματα... ...
...το 1ο πράγμα που κοίταξα ήταν το USB...
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Αν η 'ειδικη' προσφορά δεν γίνει μόνιμη και εαν δεν πάει από τα 900 στα 2.000 ευρώ να το παρουν μονοι τους...
Αντε γίναμε όλοι premium
οτι να ναι
Δηλαδη; Αναφέρεσαι στο σχόλιό μου ή στην τιμολόγηση του Venga?
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Επίσης στον εξοπλισμό βλέπω κάτι περίεργα πράγματα, κάτι ατσάλινες ζάντες, κάτι πανοραμικές οροφές, κάποιες εκδόσεις χωρίς USB, υποβραχιόνιο μόνο σε δύο εκδόσεις...κλπ...
Περίεργα πράγματα... ...
πουλάνε Η/Υ στην ΚΙΑ?.....
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Επιδόσεις
1.4 VENGA
Μέγιστη ταχύτητα χλμ./ώρα 167
Επιτάχυνση 0-100 χλμ. 12.9
1.6 VENGA
Μέγιστη ταχύτητα χλμ./ώρα 182
Επιτάχυνση 0-100 χλμ. 10.9
Το 1.4 προσωπική μου άποψη, δεν ενθουσιάζει.
Επίσης στον εξοπλισμό βλέπω κάτι περίεργα πράγματα, κάτι ατσάλινες ζάντες, κάτι πανοραμικές οροφές, κάποιες εκδόσεις χωρίς USB, υποβραχιόνιο μόνο σε δύο εκδόσεις...κλπ...
Περίεργα πράγματα... ...Κλασσικές ...γκέλες των τμημάτων μάρκετινγκ ...
Ποντάρουν (όπως έπραξαν και οι 'ειδήμονες' της Citroen Ελλάδος με το C3 Picasso των 1300++ κιλών...) περισσότερο στα 1.4 λίτρα και για το πιο πλούσια εξοπλισμένο 1.6 (που αξίζει τον κόπο, γιατί έχοντας αρκετά πιο ενδιαφέροντα εξτρά κοστίζει 'μόνο' 18,5 χιλιάρικα), σου λένε πως 'πρέπει να γίνει παραγγελία' και θα το παραλάβεις 'σε ένα ...τρίμηνο' !!
Επίσης, ποιός είναι ο όγκος του χώρου αποσκευών του τελικά; 570 λίτρα ( ) λέει ο έλλην και ο γερμανός 314 μέχρι 552 (η μέγιστη τιμή με το πίσω κάθισμα όμως τραβηγμένο τέρμα εμπρός και φόρτωση ΩΣ ΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ). Ακόμη, απόβαρο 1180 ο έλλην, 1253 ως ...1369 κιλά ο γερμανός!! Εσείς, ποιόν πιστεύετε περισσότερο ;
Για τιμές και διάφορα άλλα ενδιαφέροντα τεχνικά, το γερμανικό σάιτ είναι άψογα ενημερωμένο (εδώ και καιρό...).Υ.Γ.: δυστυχώς, χωρίς να είμαι και κανένας ...αναλυτής τιμών, επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι μου περί υψηλής τιμής (για τις 'ρεαλιστικές' εκδόσεις τουλάχιστον). Με το C3 Picasso εκτός πνεύματος (ελέω επιλογών 'αντιπροσωπείας'), περιμένουμε το Meriva II για διαμόρφωση ολοκληρωμένης άποψης για το θέμα των μικρών πολυμορφικών ...
-
το μέτρημα του χώρου αποσκευων είναι πανηγύρι και οι άλλες ευρωπαικές kia λένε επίσης οτι θέλουν.
Μάλλον το σωστό είναι 440 λίτρα που οι πιο πολλές χώρες αναφέρουν σαν 'VDA' μετρημένο. Προφανώς είναι με τα καθίσματα τραβηγμένα εμπρός γιατί μιλάμε και για αμάξι σχετικά κοντό, εκτός αν είναι από λάστιχο φτιαγμένο.
Ο σουηδός kiaτζής λέει στη μπροσούρα του οτι είναι 440 λίτρα στο επίπεδο της πίσω πόρτας, αλλά μαζί με το χωρο κατω από το ψευδοδάπεδο πάει στα 570 λίτρα. Ο ολλανδός πάλι δίνει maximum 552 λίτρα. O τσέχος ποντάρει από 444 min έως 570 max., ο,τι θέλετε παίρνετε -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
...
Κλασσικές ...γκέλες των τμημάτων μάρκετινγκ ...
Ποντάρουν (όπως έπραξαν και οι 'ειδήμονες' της Citroen Ελλάδος με το C3 Picasso των 1300++ κιλών...) περισσότερο στα 1.4 λίτρα και για το πιο πλούσια εξοπλισμένο 1.6 (που αξίζει τον κόπο, γιατί έχοντας αρκετά πιο ενδιαφέροντα εξτρά κοστίζει 'μόνο' 18,5 χιλιάρικα), σου λένε πως 'πρέπει να γίνει παραγγελία' και θα το παραλάβεις 'σε ένα ...τρίμηνο' !!
...
...
Υ.Γ.: δυστυχώς, χωρίς να είμαι και κανένας ...αναλυτής τιμών, επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι μου περί υψηλής τιμής (για τις 'ρεαλιστικές' εκδόσεις τουλάχιστον). Με το C3 Picasso εκτός πνεύματος (ελέω επιλογών 'αντιπροσωπείας'), περιμένουμε το Meriva II για διαμόρφωση ολοκληρωμένης άποψης για το θέμα των μικρών πολυμορφικών ...Συμφωνώ μαζί σου... Και ακριβό και το ΚΠ (κατόπιν παραγγελίας) λιγάκι περίεργο...
Αυτό που μου έκανε εντύπωση στις φωτογραφίες, είναι το εσωτερικό πλάτος στα μπροστινά καθίσματα. Πρέπει να είναι κάπως στενάχωρο...
Τουλάχιστον αυτό διαπιστώνω παρατηρώντας το υποβραχιόνιο που είναι ιδιαίτερα μικρό... Τα καθίσματα πρέπει να είναι ιδιαίτερα κοντά μεταξύ τους... -
μπήκα στο σαιτ της κια. απο τιμολογιακή πολιτική δεν με ενθουσίασε. Πιστεύω πως κινείται στα ίδια επίπεδα με ενα τζαζ που είναι εξίσου δυναμικο και αυτό και σε λευκο χρώμα είναι made in japan.
παντως περίμενα να δώ κάποια έκδοση ντίζελ που θα με ενδιέφερε. ήθελα να αξιολογήσω την έκδοση diesel 1.4 με τα 75 και τα 90 άλογα. ξέρετε αν θα εισαχθούν στην ελλάδα?
οι βενζινοκίνητες εκδόσεις έχουν το σύστημα isg στον βασικό εξοπλισμό?
Kia Venga