-
'άσχημο', αντικομφορμιστικό, μια μικρή αισθητική διαδήλωση θα έλεγα.
που το βλέπετε τιμολογιακά? -
πολύ διαφορετική προσέγγιση από τη NISSAN εξωτερικά με το μάτι να αργεί λιγάκι να το συνηθίσει. Λόγο και του ονόματος NISSAN αναμένω μια άλλη εμπορική επιτυχία μετά τον κασκαι.
Το θεωρό όμορφο,πρωτότυπο,διαφορετικό και με το μοτέρ 1.6 190ps θα είναι και γλήγορο
-
Πολύ ωραία έκπληξη!
Και όμορφο και άσχημο ... αλλά χαρακτηριστικό!
1,6 με 190ΗΡ, τετρακίνητο, 5θυρο ... ! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πολύ ωραία έκπληξη!
Και όμορφο και άσχημο ... αλλά χαρακτηριστικό!
1,6 με 190ΗΡ, τετρακίνητο, 5θυρο ... !Τετρακίνητο μόνο με CVT όμως ...
Προσπαθώ να καταλάβω σε ποιούς απευθύνεται : έχει διαστάσεις μικρού πολυμορφικού, ελαφρύ δεν είναι, έχει μικρό χώρο αποσκευών και έναν ...παρανοϊκό τουρμποκινητήρα.
Άσχετο, το C-Cactus θα το βγάλουν οι της ψιτροέν ; -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πολύ ωραία έκπληξη!
Και όμορφο και άσχημο ... αλλά χαρακτηριστικό!
1,6 με 190ΗΡ, τετρακίνητο, 5θυρο ... !Φίλε cosneo.....παντρέψου μια όμορφα και χαρακτηριστικά άσχημη που θα κοστίζει η συντήρησή της και πολλά και τότε θα έχεις (καρδούλα) που θα χρίζει επέμβασης!.....
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
ωραιο ονοματακι παντως το jukeΕμένα μου φέρνει στο μυαλό την αντίδραση του στομαχιού μου στη θέα του νέου αυτού Nissan. puke...
-
Κλασσική ΝISSAN ή του ύψους ή του βάθους
Εδώ φαίνεται να είναι του ύψους...και μεγάλου ύψους
Υπέροχο και διαφορετικό και ας λέμε τους Ιάπωνες συντηρητικούς...
Και 1.6 190Ηp!!!! Ε ρε γλέντια θα κλάψουν πολλά TSI...πάρα πολλά...
Έτσι να δούμε και κάτι διαφορετικό ρε παιδιά και ας το πουνε κάποια άσχημο συμφωνό με το φίλο παραπάνω τόσο άσχημο που το λατρεύεις.... -
κατα την ταπεινη μου αποψη,στον εξψτερικο σχεδιασμο ειναι ιδιαιτερο..εμενα μου αρεσει,γιατι δεν ειναι ενα ακομα τετραγωνο αυτοκινητο..επισης η σχεδιστικη ταυτοτητα προυπηρχε,μη ξεχναμε κ το μουρανο που πλεον μοιαζει πολυ με το τζουκ..
εσωτερικα αν δεν ειχε τα χρωματα σε πορτες κ χειροφρενο-μοχλο ταχυτητων,πιστευω οτι θα ηταν μετριοτατο.
ο κινητηρας ελπιζω να φερει την κλασσικη ιαπωνικη εγγυηση κ αξιοπιστια..κριμα που το πετρελαιοκινητο δεν φερει αυτοματο κ 4κινηση..
το cvt ειναι καλυτερο σε θεματα επιδοσεων αλλα κ αξιοπιστιας,ακομα κ εν συγκρισει το κορυφαιο ομολογουμενως dsg..αν καποιος εχει οδηγησει σκουτερ που φερει τετοια μεταδωση,θα αντιλαμβανεται τι εννοω..με λιγα λογια ειναι το κορυφαιο ειδος αυτοματου κιβωτιου που υπαρχει αυτη τη στιγμη.με μονο αρνητικο ισως τον θορυβο,το οποιο ομως δεν αποκλειεται να μειωνεται με τις καταλληλες παρεμβασεις απο τους σχεδιαστες..
καπου να μπορουμε να δουμε ποτε θα βγει στην παραγωγη κ να κανουμε ενα configuration?επειδη μου αρεσε αρκετα.. -
Για Σεπτέμβρη-Οκτώμβρη λένε.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Τετρακίνητο μόνο με CVT όμως ...
Προσπαθώ να καταλάβω σε ποιούς απευθύνεται : έχει διαστάσεις μικρού πολυμορφικού, ελαφρύ δεν είναι, έχει μικρό χώρο αποσκευών και έναν ...παρανοϊκό τουρμποκινητήρα.
Άσχετο, το C-Cactus θα το βγάλουν οι της ψιτροέν ;Ακόμα δεν έχουν αποφασίσει πού θα βάλουν το μειονέκτημα στο C-Cactus οι Σιτροενάκηδες!
-
παρεπιπτοντως,μονο βαρυ δεν μπορω να το χαρακτηρισω το τζουκ..σχεδον 1.400κγ δεν ειναι κ πολλα γι ενα σουβλακι,οταν αλλα ξεπερνουν τα 1.600 για ν μη πω πλησιαζουν τους 2 τονους(κ μια περισπωμενη)..
πιστευω οτι απο το δικο μου ροκκο θα ειναι πιο σπιρτοζικο..ειδικα με το αυτοματο..μιας κ θα εχει περισσοτερη δυναμη,ιδιο περιπου βαρος κ καλυτερη αποκριση λογω κιβωτιου..
καλα η συγκριση που εκανα ηταν εντελως ακυρη,το ξερω,απλως το λιγουρευομαι το τζουκ..εστω κ βενζινη.. -
Οι σχεδιαστες της Ssangyong θα στυβουν το κεφαλι τους προσπαθωντας να καταλαβουν τι κανουν λαθος και η Νισσαν σωστα ,προσωπικα εξωτερικα το βρισκω αθλιο αλλα με τρωει η περιεργεια να το δω απο κοντα Εσωτερικα ειναι πολυ καλο
Ξερουμε αν ο 1600αρης τουρμπο κινητηρας ειναι της Renault 'η της Νισσαν ?ειναι αμεσου ψεκασμου -
Επίσης ξέρουμε για το είδος της 4κίνησης του; Θα είναι το ίδιο με το QQ? Και φυσικά τι απόσταση έχει από το έδαφος;
-
Στο δελτίο τύπου αναφέρει πως θα υπάρχει και 2κινητη έκδοση με τον 1.6Τ και manual κιβώτιο 6αρι.
-
Το τετρακίνητο έχει και πολλαπλών πίσω αντίθετα με τον ημιάκαμπτο των υπολοίπων.
-
οι απαντησεις στις ερωτησεις σας βρισκονται στους συνδεμους που εμφανιστηκαν νωριτερα..η τετρακινηση ονομαζεται all mode 4wd-i.δεν γνωριζω αν ειναι η 4κινηση του κασκαη η του χτραιλ..ο κινητηρας ειναι της γενιας hr,ο οποιος επισης δεν γνωριζω αν υπαρχει κ ως ρενο,αλλα αν δεν λανθανω ειναι της νισσαν..
για την αποσταση απο το εδαφος,ενημερω8ειτε απο το αναλογο συνδεσμο γιατι δεν το παρατηρησα κ δεν το γνωριζω.. -
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
οι απαντησεις στις ερωτησεις σας βρισκονται στους συνδεμους που εμφανιστηκαν νωριτερα..η τετρακινηση ονομαζεται all mode 4wd-i.δεν γνωριζω αν ειναι η 4κινηση του κασκαη η του χτραιλ..ο κινητηρας ειναι της γενιας hr,ο οποιος επισης δεν γνωριζω αν υπαρχει κ ως ρενο,αλλα αν δεν λανθανω ειναι της νισσαν..
για την αποσταση απο το εδαφος,ενημερω8ειτε απο το αναλογο συνδεσμο γιατι δεν το παρατηρησα κ δεν το γνωριζω..Η γενια κινητηρων HR ειναι της Νισσαν και σε αυτους ειναι βασισμενος και ο 1,4TCE της Renault αρα εαν δεν τον εχει ακομα η Renault φανταζωμαι θα ειναι θεμα χρονου να μπει και σε αυτης τα αυτοκινητα
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_HR_engine -
Μου αρέσει πολύ!Σωστό μέγεθος, σωστή απόσταση από το έδαφος και πολύ ιδιαίτερη σχεδίαση!Αράζεις για χρόνια μαζί του...Τιμολογιακά θα είναι κάτω από το αντίστοιχο (σε κινητήρα) QQ (μαντεψιά κανείς) ?
-
Θα μπορουσε να ειναι και το αυτοκινητο των ninja turtles.
Nissan Juke