-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Και τι σχέση έχει η κατανάλωση με το περιβάλλον.Όση έχει το φαινόμενο του θερμοκηπίου με το περιβάλλον. Τα EURO 1...n περιορίζουν ρύπους όχι CO2. Φυσικά οι κατασκευαστές πλέον κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους για να αυξήσουν την απόδοση των ΜΕΚ --> Περιορισμός κατανάλωσης --> μικρότερες εκπομπες CO2, εν τούτοις δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο όριο, όχι ακόμα τουλάχιστον.
Το UNO σου πιθανότατα εξέπεμπε λιγότερο CO2 από ένα ίδιας κατανάλωσης σημερινό EURO 5. Φυσικά οι ρύποι ήταν through the roof
Εφόσον πλέον έχουμε μειώσει αρκετά το θέμα των ρύπων (σε σχέση με τα επιβατικά Ι.Χ. πάντα), έχουμε να αντιμετωπίσουμε το αυξημένο CO2. Και αυτό συνδέεται άμεσα με την κατανάλωση. Ο ρυπαίνων (ή μάλλον ο θερμαίνων) πληρώνει.
Δεν είναι άδικος λοιπόν ένας φόρος στην βενζίνη που θα επιβαρύνει γραμμικά τον χρήστη αυτοκινήτου.Τα παραπάνω φυσικά δεν αποτελούν λόγο να μην ανανεωθεί ο στόλος των αυτοκινήτων και είμαι κατά της απόσυρσης...της απόσυρσης που έγινε. Όπως είμαι κατά και στα εφάπαξ χαράτσια που μας επιβλήθηκαν ανεξάρτητα από το πόσο χρησιμοποιούμε ο καθένας το αυτοκίνητό του.
-
αν τα σεναρια για την αλλαγη στα τελη κυκλοφοριας βγουν αληθηνα τοτε η βενζινη, μαζι με την επιπλεον φορολογια στα καυσιμα, θα παει κοντα στο 1,25 με τα τωρινα δεδομενα . μιλαμε για μεγαλη αυξηση!! περσυ που το βαρελι ειχε φτασει στα 150 δολαρια το βαρελι βαζαμε βενζινη στο 1,15. τωρα με τιμη βαρελιου 72 δολ. θα βαζουμε στο 1,25!
α ρε και να παρει μια ανοδο το βαρελι παγκοσμιος τι εχει να γινει!!!!!!Και τα τελη ποσο θα ειναι αραγε.? θα υπαρχει ενα κατοτατο ποσο π.χ 100 € και τα υπολοιπα απο την αυξηση της βενζινης?
-
Ο χρήστης noe έγραψε:
...
Και τα τελη ποσο θα ειναι αραγε.? θα υπαρχει ενα κατοτατο ποσο π.χ 100 € και τα υπολοιπα απο την αυξηση της βενζινης?Aν είναι 100 € καλά θα είναι. Μην παραμείνουν ως έχουν φοβάμαι
-
αν παραμηνουν οπως εχει τοτε δεν υπαρχει νοημα!
η σκεψη ειναι ο καθενας να πληρωνει αναλογα με τα χιλιομετρα που θα κανει. -
Ο χρήστης noe έγραψε:
αν παραμηνουν οπως εχει τοτε δεν υπαρχει νοημα!
η σκεψη ειναι ο καθενας να πληρωνει αναλογα με τα χιλιομετρα που θα κανει.η σκέψη, είναι να πληρώνει .... ΚΑΙ με τα χλμ που κάνει
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
αν παραμηνουν οπως εχει τοτε δεν υπαρχει νοημα!
η σκεψη ειναι ο καθενας να πληρωνει αναλογα με τα χιλιομετρα που θα κανει.η σκέψη, είναι να πληρώνει .... ΚΑΙ με τα χλμ που κάνει
Γελάκια γελάκια αλλά είναι λογικό.... δυστυχώς αυτό διευκολύνει την εφαρμογή του...
-
Η πιο απλή εφαρμογή δεν είναι της βενζίνης; Είσπραξη μόνο από τους επαγγελματίες και μηδενικό κόστος εφαρμογής σε χαρτί, ουρές, υπηρεσίες κλπ.
Αλλά με τον φόρο ΜΟΝΟ τα σαϊνια του Υπουργείου δεν θα μπορούν να υπολογίσουν τις συνέπειες, είμαι σίγουρος...
-
γινεται να παει η βενζινη 2€/lt ο φπα 20% και να μην μας ζαλισουν ξανα ;;;;
-
Ο χρήστης Braker έγραψε:
γινεται να παει η βενζινη 2€/lt ο φπα 20% και να μην μας ζαλισουν ξανα ;;;;Θα παραιτηθώ από τη δουλειά... Αν είναι να πληρώνω 350€ + το μήνα σε βενζίνες, μόνο για το πήγαιν' έλα στη δουλειά, καλύτερα να δουλεύω στο σούπερ μάρκετ της γειτονιάς χαμάλης...
-
Αν πέσει η τιμή της βενζίνης, δηλαδή θα πιάσεις δουλειά στο Ζάγκρεμπ;
-
H λογική του κράτους είναι μία:
=> arpa cola -
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 010_324099
όπου να ναι βγαίνει
-
πολυ απλο θα ειναι:
καταργηση των ΤΚ με αυξηση της τιμης στην βενζινη κατα 0,3€. Η εφαρμογη του μετρου ξεκινα απο 1η Μαρτιου.
-
Τελικά βλέπω να καταργούνται τα τέλη κυκλοφορίας και να τα πληρώνουμε στην βενζίνη, έτσι η βενζίνη θα πάει 3€ το λίτρο και μετά θα παρακαλούμε να πληρώνουμε 1000€ τέλη κυκλοφορίας και να καταργηθεί ο φόρος στην βενζίνη!!!!!!
Οπως και να έχει με τον έναν τρόπο ή με τον άλλον εμείς μια ζωή θα πληρώνουμε................... -
στα φρυδια μου: θα παρω το αμαξι του puntolord και θα ειμαι ολη μερα με το γκαζι στο πατωμα με μεση 6,0.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
στα φρυδια μου: θα παρω το αμαξι του puntolord και θα ειμαι ολη μερα με το γκαζι στο πατωμα με μεση 6,0.6.0 ;;;
Μα, σε πίστα θα είσαι συνέχεια;ΚΑΤΩ από 6.0 σίγουρα, κάνα 5.5 άντε 5,6134 (κάνουμε αναλυτικούς υπολογισμούς... ) το πολύ, αν πάρεις 320d. Δεν υπάρχει καλύτερο μοτερ (σ' αυτή την πλευρά του σύμπαντος... )
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
στα φρυδια μου: θα παρω το αμαξι του puntolord και θα ειμαι ολη μερα με το γκαζι στο πατωμα με μεση 6,0.
6.0 ;;;
Μα, σε πίστα θα είσαι συνέχεια;ΚΑΤΩ από 6.0 σίγουρα, κάνα 5.5 άντε 5,6134 (κάνουμε αναλυτικούς υπολογισμούς... ) το πολύ, αν πάρεις 320d. Δεν υπάρχει καλύτερο μοτερ (σ' αυτή την πλευρά του σύμπαντος... )
βρε σοβαρα θα το κανω.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
στα φρυδια μου: θα παρω το αμαξι του puntolord και θα ειμαι ολη μερα με το γκαζι στο πατωμα με μεση 6,0.Σαν το δικό μου εννοείς, δεν το έχω για πούλημα.....
6.0 ;;;
Μα, σε πίστα θα είσαι συνέχεια;ΚΑΤΩ από 6.0 σίγουρα, κάνα 5.5 άντε 5,6134 (κάνουμε αναλυτικούς υπολογισμούς... ) το πολύ, αν πάρεις 320d. Δεν υπάρχει καλύτερο μοτερ (σ' αυτή την πλευρά του σύμπαντος... )
Τι έγινε (πρώην) Ιταλολάγνη (που αναβαθμίστηκες με Γερμανικό), θιχτήκαμε ή μας τσούζει πλέον η τιμή & κατανάλωση βενζίνης??
ΥΓ: Ξέχασα, στην πληρώνουν άλλοι τη βενζίνη βρε, οπότε τι σκάς....
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
στα φρυδια μου: θα παρω το αμαξι του puntolord και θα ειμαι ολη μερα με το γκαζι στο πατωμα με μεση 6,0.
Σαν το δικό μου εννοείς, δεν το έχω για πούλημα.....
εστω σα το δικο σου, αν και τα 177αλογα μου φαινονται πολυ λιγα για το βαρος του.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
στα φρυδια μου: θα παρω το αμαξι του puntolord και θα ειμαι ολη μερα με το γκαζι στο πατωμα με μεση 6,0.
Σαν το δικό μου εννοείς, δεν το έχω για πούλημα.....
εστω σα το δικο σου, αν και τα 177αλογα μου φαινονται πολυ λιγα για το βαρος του.
Έχει όμως ροπάκλα...
Τέλη κυκλοφορίας