Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    4Τ τεύχος Ιουνίου
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 4Τ τεύχος Ιουνίου
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    10
    107
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos-dimou last edited by

      Μερικές ερωτήσεις για τεύχος του Ιουνίου.

      Στις καμπύλες ροπής - ιπποδύναμης των Ibiza και Fabia νομίζω
      ότι κάτι δεν πάει καλά καθώς όχημα με μικρότερη ιπποδύναμη
      στις ίδιες στροφές έχει περισσότερη ροπή.

      Στο διάγραμμα των σχέσεων ταχύτητας (για το ίδιο τεστ) οι τελικές
      βγαίνουν 190 στις 6250 και 1900 στις 5800 (ή κάτι τέτοιο) με 5η
      στα 30.4 km/h και 30.9km/h. Και ενώ στο πρώτο το βγαίνει το νούμερο
      στο 2ο βγαινεί κοντά στα 180~185 km/h.

      Σε ένα άλλο σημείο (στο τεστ της SAAB) βλέπουμε μία στιγμιαία
      επιβράδυνση στα 2g. Τόσο υψηλό downforce έχει η Convertible??

      To θέμα πήγε στα Τεχνικά [moderator]

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • C
        christos-dimou last edited by

        Μερικές ερωτήσεις για τεύχος του Ιουνίου.

        Στις καμπύλες ροπής - ιπποδύναμης των Ibiza και Fabia νομίζω
        ότι κάτι δεν πάει καλά καθώς όχημα με μικρότερη ιπποδύναμη
        στις ίδιες στροφές έχει περισσότερη ροπή.

        Στο διάγραμμα των σχέσεων ταχύτητας (για το ίδιο τεστ) οι τελικές
        βγαίνουν 190 στις 6250 και 1900 στις 5800 (ή κάτι τέτοιο) με 5η
        στα 30.4 km/h και 30.9km/h. Και ενώ στο πρώτο το βγαίνει το νούμερο
        στο 2ο βγαινεί κοντά στα 180~185 km/h.

        Σε ένα άλλο σημείο (στο τεστ της SAAB) βλέπουμε μία στιγμιαία
        επιβράδυνση στα 2g. Τόσο υψηλό downforce έχει η Convertible??

        To θέμα πήγε στα Τεχνικά [moderator]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-dimou last edited by

          Μερικές ερωτήσεις για τεύχος του Ιουνίου.

          Στις καμπύλες ροπής - ιπποδύναμης των Ibiza και Fabia νομίζω
          ότι κάτι δεν πάει καλά καθώς όχημα με μικρότερη ιπποδύναμη
          στις ίδιες στροφές έχει περισσότερη ροπή.

          Στο διάγραμμα των σχέσεων ταχύτητας (για το ίδιο τεστ) οι τελικές
          βγαίνουν 190 στις 6250 και 1900 στις 5800 (ή κάτι τέτοιο) με 5η
          στα 30.4 km/h και 30.9km/h. Και ενώ στο πρώτο το βγαίνει το νούμερο
          στο 2ο βγαινεί κοντά στα 180~185 km/h.

          Σε ένα άλλο σημείο (στο τεστ της SAAB) βλέπουμε μία στιγμιαία
          επιβράδυνση στα 2g. Τόσο υψηλό downforce έχει η Convertible??

          To θέμα πήγε στα Τεχνικά [moderator]

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • L
            lkar last edited by

            Εσένα αυτό σε πείραξε; το γεγονός ότι η μέγιστη ροπή του Fabia είναι κάτω από τις 5.000σαλ και στις δύο περιπτώσεις και φαίνεται καθαρά στο διάγραμμα, αλλά δηλώνεται στις 5.900 και στις 5.300 δεν σου λέει κάτι; (ενώ δίπλα στον ίδιο ουσιαστικά κινητήρα δηλώνεται 4.800 και 4.900)

            Ούτε VTEC να ταν

            Έχω σταματήσει ν'ασχολούμαι με τυπογρααφικά ή άλλης μορφής λάθη, σε κάθε τεύχος υπάρχουν 1-2, απλώς τα προσπερνάω. Υπάρχει κι άλλο στις επιδόσεις.

            Καλό θα ήταν πάντως να είχε επισημανθεί η διάσταση των ελαστικών που φορούσαν τα αβελτίωτα αυτοκίνητα στις μετρήσεις. Ή να εξηγηθεί πως το αβελτίωτο Fabia είναι πιο γρήγορο στο χιλιόμετρο από τα 116 του Top Gun (με 16άρες)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              di0 last edited by

              Επίσης περίεργο σε αυτή τη συγκριτική είναι ότι το Fabia φοράει άλλης διάστασης λάστιχα (195 νομίζω) από αυτά τα οποία αναφέρονται στη διαφήμιση του μοντέλου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                bts last edited by

                Ο χρήστης lkar έγραψε:
                Εσένα αυτό σε πείραξε; το γεγονός ότι η μέγιστη ροπή του Fabia είναι κάτω από τις 5.000σαλ και στις δύο περιπτώσεις και φαίνεται καθαρά στο διάγραμμα, αλλά δηλώνεται στις 5.900 και στις 5.300 δεν σου λέει κάτι; (ενώ δίπλα στον ίδιο ουσιαστικά κινητήρα δηλώνεται 4.800 και 4.900)

                Ούτε VTEC να ταν

                Καλό θα ήταν πάντως να είχε επισημανθεί η διάσταση των ελαστικών που φορούσαν τα αβελτίωτα αυτοκίνητα στις μετρήσεις. Ή να εξηγηθεί πως το αβελτίωτο Fabia είναι πιο γρήγορο στο χιλιόμετρο από τα 116 του Top Gun (με 16άρες)

                Μάλλον δεν κοίταξες καλά τις καμπύλες. Η μέγιστη ροπή και στις δύο περιπτώσεις είναι η σωστή.

                Όσον αφορά στην διαφορά μεταξύ των δύο κινητήρων, μην ξεχνάς ότι έχουν διαφορετικό φιλτροκούτι, εξάτμιση και προγραμματισμό. Η διαφορά, ειδικά ψηλά, είναι απόλυτα δικαιολογημένη.

                Η διαφορά νορμάλ Fabia και Top Gun στο χιλιόμετρο, είναι ένα καλό δείγμα της πτώσης στην απόδοση που επιφέρουν τα πολύ φαρδιά ελαστικά, οι μεγάλες ζάντες και τα ευμεγέθη αεροδυναμικά βοηθήματα. Ο κινητήρας είναι σίγουρα δυνατότερος, αλλά έχει και μεγαλύτερο φορτίο να αντιμετωπίσει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • B
                  bts last edited by

                  Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                  Μερικές ερωτήσεις για τεύχος του Ιουνίου.

                  Στις καμπύλες ροπής - ιπποδύναμης των Ibiza και Fabia νομίζω
                  ότι κάτι δεν πάει καλά καθώς όχημα με μικρότερη ιπποδύναμη
                  στις ίδιες στροφές έχει περισσότερη ροπή.

                  Στο διάγραμμα των σχέσεων ταχύτητας (για το ίδιο τεστ) οι τελικές
                  βγαίνουν 190 στις 6250 και 1900 στις 5800 (ή κάτι τέτοιο) με 5η
                  στα 30.4 km/h και 30.9km/h. Και ενώ στο πρώτο το βγαίνει το νούμερο
                  στο 2ο βγαινεί κοντά στα 180~185 km/h.

                  Δεν έχουν την ίδια ηλεκτρονική διαχείριση, ούτε την ίδια αναπνοή, συνεπώς μιλάμε για κινητήρες με διαφορετικά χαρακτηριστικά απόδοσης.

                  Εν ολίγοις, δεν υπάρχει τίποτα λανθασμένο στη δυναμομέτρηση ή τις επιδόσεις των Fabia και Ibiza. Οπότε, οι τυχούσες 'περίεργες' τιμές, αν ερμηνευτούν σωστά από τον αναγνώστη, τον βοηθούν να συνειδητοποιήσει ότι οι βελτιώσεις δεν είναι μόνο 'άσπρο-μαύρο'.

                  Στην τελική του Ibiza, σημείωσε 6.150 σ.α.λ.. Οκ, τυπογραφικά συμβαίνουν.

                  Φιλικά,

                  Πέτρος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης BTS έγραψε:

                    Εσένα αυτό σε πείραξε; το γεγονός ότι η μέγιστη ροπή του Fabia είναι κάτω από τις 5.000σαλ και στις δύο περιπτώσεις και φαίνεται καθαρά στο διάγραμμα, αλλά δηλώνεται στις 5.900 και στις 5.300 δεν σου λέει κάτι; (ενώ δίπλα στον ίδιο ουσιαστικά κινητήρα δηλώνεται 4.800 και 4.900)

                    Ούτε VTEC να ταν

                    Καλό θα ήταν πάντως να είχε επισημανθεί η διάσταση των ελαστικών που φορούσαν τα αβελτίωτα αυτοκίνητα στις μετρήσεις. Ή να εξηγηθεί πως το αβελτίωτο Fabia είναι πιο γρήγορο στο χιλιόμετρο από τα 116 του Top Gun (με 16άρες)

                    Μάλλον δεν κοίταξες καλά τις καμπύλες. Η μέγιστη ροπή και στις δύο περιπτώσεις είναι η σωστή.

                    Όσον αφορά στην διαφορά μεταξύ των δύο κινητήρων, μην ξεχνάς ότι έχουν διαφορετικό φιλτροκούτι, εξάτμιση και προγραμματισμό. Η διαφορά, ειδικά ψηλά, είναι απόλυτα δικαιολογημένη.

                    Η διαφορά νορμάλ Fabia και Top Gun στο χιλιόμετρο, είναι ένα καλό δείγμα της πτώσης στην απόδοση που επιφέρουν τα πολύ φαρδιά ελαστικά, οι μεγάλες ζάντες και τα ευμεγέθη αεροδυναμικά βοηθήματα. Ο κινητήρας είναι σίγουρα δυνατότερος, αλλά έχει και μεγαλύτερο φορτίο να αντιμετωπίσει.

                    Το πόσο επηρεάζουν οι μεγαλύτερες ζάντες τις επιδόσεις το ξέρω πολύ καλά και το χω διαπιστώσει όταν με το δικό μου Fabia με 185/60 R14 προσπερνάω αντίστοιχα supermini με 16αρες και 17αρες

                    Το 5.300 δεν το είπα τόσο από το διάγραμμα, όσο από τα 55.000 χλμ. συμβίωσης με τον κινητήρα, ειδικά από τη στιγμή που εργοστασιακά η μέγιστη ροπή δίνεται στις 4.400. 900 σαλ είναι σημαντική διαφορά. Ίσως να έχει να κάνει με την κλίμακα στο Excel όπου φαντάζομαι ότι βγαίνουν τα διαγράμματα, αφού στη δυναμομέτρηση του 12/03 οι καμπύλες ξεκινούν πριν από τις 2.000σαλ, ενώ στο 06/04 από τις 2.000, σαν να μην υπάρχει μέτρηση σε χαμηλότερες σαλ

                    Για να γίνω όμως 'κακός' να υπενθυμίσω τη συγκριτική δοκιμή των δύο Top Gun στο τεύχος 12/03, σε διαφορετικό μεν δυναμόμετρο, αλλά με σαφώς πιο ομαλές καμπύλες ροπής και πιο κοντά στις εργοστασιακές τιμές.

                    Όσο για τις επιδόσεις, στο κείμενο 12/03 αναφέρεται ότι το μαύρο (15αρες) έχει 0-100 σε 11', ενώ το κόκκινο ICE (άλλο κόκκινο;;; ) σε 11,5' δλ.

                    Στο συγκριτικό πίνακα όμως μεταξύ Fabia και Ιbiza το ICE αναφέρεται με 11', ενώ φαίνεται καθαρά ποιο αυτοκίνητο ήταν 'αντίπαλος' του Fabia. Οι επιδόσεις του Ibiza στο 06/04 είναι ίδιες με αυτές του 12/03 της έκδοσης των 15 ιντσών, με δεδομένο ότι το 0-100 είναι 11'.

                    Η Sachs τέλος, έχει τρεις τύπους αμορτισέρ, Advantage, Supertouring και Performance. Το Top Gun φοράει Performance εκτός και αν άλλαξε τύπο αμορτισέρ μέσα σε 5 μήνες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bts last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                      Για να γίνω όμως 'κακός' να υπενθυμίσω τη συγκριτική δοκιμή των δύο Top Gun στο τεύχος 12/03, σε διαφορετικό μεν δυναμόμετρο, αλλά με σαφώς πιο ομαλές καμπύλες ροπής και πιο κοντά στις εργοστασιακές τιμές.

                      Mην ξεχνάς ότι οι 'εργοστασιακές' τιμές προέκυψαν από την ελληνική αντιπροσωπεία, με όποια εμπλοκή του μάρκετινγκ και 'αλλοίωση' τους συνεπάγεται αυτό.

                      Η δυναμομέτρηση στην οποία αναφέρεσαι είναι για το μαύρο. Η δυναμομέτρηση του Ιουνίου αναφέρεται στο κόκκινο.
                      Αυτό που έχω δει επανελλειμένως, είναι πως ποτέ δύο όμοιοι κινητήρες δεν αποδίδουν ακριβώς το ίδιο και μπορεί να στο επιβεβαιώσει οποιοσδήποτε χειριστής δυναμομέτρου.

                      Το mustang είναι το πλέον εξελιγμένο και αξιόπιστο δυναμόμετρο και αυτός είναι ο λόγος που επιλέχθηκε από τους μηχανολόγους του περιοδικού. Δεν τίθεται θέμα εσφαλμένης λειτουργίας του.

                      Όσο για τις επιδόσεις, στο κείμενο 12/03 αναφέρεται ότι το μαύρο (15αρες) έχει 0-100 σε 11', ενώ το κόκκινο ICE (άλλο κόκκινο;;; ) σε 11,5' δλ.

                      Στο συγκριτικό πίνακα όμως μεταξύ Fabia και Ιbiza το ICE αναφέρεται με 11', ενώ φαίνεται καθαρά ποιο αυτοκίνητο ήταν 'αντίπαλος' του Fabia. Οι επιδόσεις του Ibiza στο 6/04 είναι ίδιες με αυτές του 12/03 της έκδοσης των 15 ιντσών, με δεδομένο ότι το 0-100 είναι 11'.

                      Σύμφωνοι, θα έπρεπε ίσως να διευκρινίζεται ότι οι επιδόσεις αφορούν στην βασική έκδοση.
                      Ας μην γινόμαστε όμως υπερβολικοί. Το ICE, το ίδιο αυτοκίνητο είναι, με ένα νούμερο μεγαλύτερες ζάντες! Οι διαφορά στις επιδόσεις υφίσταται μόνο στο 0-100 όπου η επιτάχυνση είναι μεγάλη και η αδράνεια των 16αριών παίζει μεγαλύτερο ρόλο. Κατά τα άλλα, οι ρεπρίζ είναι ουσιαστικά ίδιες.

                      Η Sachs τέλος, έχει τρεις τύπους αμορτισέρ, Advantage, Supertouring και Performance. Το Top Gun φοράει Performance εκτός και αν άλλαξε τύπο αμορτισέρ μέσα σε 5 μήνες.

                      Λάθος δικό μου, εκ παραδρομής, διότι χρησιμοποιώ τα Advantage στο προσωπικό μου αυτοκίνητο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης BTS έγραψε:

                        Mην ξεχνάς ότι οι 'εργοστασιακές' τιμές προέκυψαν από την ελληνική αντιπροσωπεία, με όποια εμπλοκή του μάρκετινγκ και 'αλλοίωση' τους συνεπάγεται αυτό.

                        Σαν εργοστασιακές τιμές λαμβάνω τα 128Nm(13χλγμ)/4.400σαλ, που ανακοινώνει το VAG για αυτόν τον κινητήρα. Σε αυτή τη διαφορά αναφέρομαι και από τη στιγμή που οδηγώ αυτό το αυτοκίνητο -απείραχτο- νομίζω πως μπορώ να καταλάβω τι γίνεται πριν και μετά τις 5.000σαλ

                        Η δυναμομέτρηση στην οποία αναφέρεσαι είναι για το μαύρο. Η δυναμομέτρηση του Ιουνίου αναφέρεται στο κόκκινο.
                        Αυτό που έχω δει επανελλειμένως, είναι πως ποτέ δύο όμοιοι κινητήρες δεν αποδίδουν ακριβώς το ίδιο και μπορεί να στο επιβεβαιώσει οποιοσδήποτε χειριστής δυναμομέτρου.

                        Το mustang είναι το πλέον εξελιγμένο και αξιόπιστο δυναμόμετρο και αυτός είναι ο λόγος που επιλέχθηκε από τους μηχανολόγους του περιοδικού. Δεν τίθεται θέμα εσφαλμένης λειτουργίας του.

                        Ξέρω πολύ καλά πως γίνονται οι δυναμομετρήσεις και ότι καμία δυναμομέτρηση δεν είναι ίδια, γι' αυτό άλλωστε και υπάρχει επαναλειψημότητα. Δεν έγραψα ότι έχει κάποιο πρόβλημα το δυναμόμετρο, γι' αυτό άλλωστε τόνισα ότι οι μετρήσεις έγιναν σε διαφορετικά δυναμόμετρα. Aναφέρθηκα σε φύλλο Excel όπου μπορεί να έχει φύγει η κλίμακα.

                        Σύμφωνοι, θα έπρεπε ίσως να διευκρινίζεται ότι οι επιδόσεις αφορούν στην βασική έκδοση.
                        Ας μην γινόμαστε όμως υπερβολικοί. Το ICE, το ίδιο αυτοκίνητο είναι, με ένα νούμερο μεγαλύτερες ζάντες! Οι διαφορά στις επιδόσεις υφίσταται μόνο στο 0-100 όπου η επιτάχυνση είναι μεγάλη και η αδράνεια των 16αριών παίζει μεγαλύτερο ρόλο. Κατά τα άλλα, οι ρεπρίζ είναι ουσιαστικά ίδιες.

                        Δεν αναφέρεται πουθενά όμως. Και στη μία και στην άλλη δοκιμή παρουσιάστηκαν οι '15αρες' επιδόσεις. Εσύ μπορεί να τις έχεις μπροστά σου και να βλέπεις ότι είναι εφάμιλλες. Από τη στιγμή που μετρήθηκαν και τα δύο αυτοκίνητα, τι πιο εύκολο από το να μπούν και οι 'ICE' επιδόσεις και να δουν ΟΛΟΙ τις διαφορές, αν υπάρχουν.

                        Φαντάζομαι όμως ότι δεν ήταν δική σου παράλειψη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Σχετικα με το τελευταιο τευχος αλλα οχι με το θεμα TOP GUN κλπ.
                          Ο κ.ΚΚ λεει οτι συχνα πηγενοντας να παρει το αυτοκινητο που οδηγει εκεινη την ημερα απο το παρκιν δεν θυμαται ποιο ειναι(αλλαζει καθε μερα αυτοκινητο).Η λυση ειναι ενα κινητο τηλεφωνο με καμερα : μολις το παρκαρει βγαζει μια φωτο με το κινητο και οταν παει να το παραλαβει την βλεπει την φωτο στην οθονη και ξερει πιο αυτοκινητο οδηγει εκεινη την ημερα.Λιγο βλαχοπατεντα αλλα με εχει σωσει οταν ανεβαινω Αθηνα και δεν θυμαμαι σε ποιον δρομο εχω παρκαρει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr