Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 490
    • 491
    • 36 / 491
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    84
    9820
    226669
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Λογικό να καίει παραπάνω λόγω κρύου. Για πόσο παραπάνω μιλάς όμως;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 2
        21-quadra last edited by

        Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
        Καλησπερα φίλοι του αυτοκινητου ! Μου φαινεται τελευταια οτι το 206 μου (1,4 75, 8βαλβ, 2000, 199.000 χλμ) καιει παραπανω βενζινη απο αυτη που εκαιγε συνηθως. Μπορει να συμβαινει κατι που παιρνει διορθωσης ή να ναι ιδεα μου;; Περα απο βενζινες που μαλλον δεν εχει σχεση, εννοω αν μπορει να παει κατι στραβα στα σωληνακια, μοτερακια, κλπ κλπ.

        Η πρώτη ένδειξη φθοράς του καταλύτη είναι η αύξηση της κατανάλωσης, ρίξε μια ματιά στην κατάσταση του, επίσης θα πρέπει να έχουν μειωθεί ( ελαφρά ) και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, αυτό το παρατήρησες ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sofia78 last edited by

          δεν ηξερα οτι παιζει ρολο και το κρυο, μπορει να ειναι αυτο.Εχει καψει το 1/3 της βενζινης που του εβαλα πριν λιγες μερες, δηλ χοντρικα 15 ευρω (1,1 το λιτρο) και εκανε 130 χλμ. Μου φαινεται πολυ για αυτο το αυτοκινητο (βγαινει περιπου 10,5 λτ/100 χλμ) Θα ξερω καλυτερα οταν τελειωσω το γεμισμα πο εχω τωρα.
          Εχει καιρο που κανει κατι τετοια, καποτε εβγαζα 700 χλμ με ενα γεμισμα. Μπορει να ειναι και απο τοτε που αρχισαν τα κρυα, θα δειξει.

          Τωρα ειδα και την απαντηση του quadra. Πως ελεγχεις τον καταλυτη? Εβγαλα καρτα καυσαεριων προ μηνος, οκ βγηκε . Δεν εχω τις τιμες ευκαιρες αλλα το τζιμνυ γνωστου μου (2005) ήταν τουλαχιστο 10 φορες κατω!!
          Απο επιδοσεις επισης μου φαινεται λιγο πιο ψοφιο πραγματι , οχι οτι ηταν κανας πυραυλος βεβαια
          Θα το παω στην πεζο για λαδια-τακακια, να τους πω να κοιταξουν και αυτο λετε ;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            citrovag last edited by

            Bασικο ακομα ειναι τα μπουζι και ενα φιλτρο βενζινης

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Και μπεκ, και και και...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                citrovag last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                Και μπεκ, και και και...

                και η τιμη της βενζινης και η ποιοτητα της βενζινης και και και

                Γιατι ετσι οπως το μετρας δεν ειναι και σωστο πχ εμενα με 20 ευρω εβγαζε 200χλμ τωρα 150
                αλλα τοτε η βενζινη ειχε 0,95 και τωρα 1,15

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sofia78 last edited by

                  Ο χρήστης citrovag έγραψε:

                  Και μπεκ, και και και...

                  και η τιμη της βενζινης και η ποιοτητα της βενζινης και και και

                  Γιατι ετσι οπως το μετρας δεν ειναι και σωστο πχ εμενα με 20 ευρω εβγαζε 200χλμ τωρα 150
                  αλλα τοτε η βενζινη ειχε 0,95 και τωρα 1,15

                  Ε οχι δεν το μετραω ετσι δεν ειμαι και τοσο ξανθια !!
                  Με ενα ρεζερβουαρ το υπολογιζα, 45-48 λτ περιπου χωραει λεω οτι εβγαζε πχ 700 χλμ ( με πολυ συντηρητικη οδηγηση να εξηγουμαι) ενω τωρα με το ζορι θα βγαζει 500
                  Καλα θα παω στο συνεργειο να του πω να αλλαξουν μπουζι, καταλυτη, μπεκ , φιλτρο και αντλια μη σου πω για να ησυχασω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Ένα καλό σέρβις σίγουρα κάνει καλό πάντα. Βρώμικο φίλτρο αέρα, φθαρμένα μπουζί, φίλτρο βενζίνης κλπ σίγουρα προκαλούν θεματάκι. Ρίξτε και κανένα protec στο ρεζερβουάρ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης citrovag έγραψε:
                      Bασικο ακομα ειναι τα μπουζι και ενα φιλτρο βενζινης

                      και φιλτρο αερα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sofia78 last edited by

                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                        Ένα καλό σέρβις σίγουρα κάνει καλό πάντα. Βρώμικο φίλτρο αέρα, φθαρμένα μπουζί, φίλτρο βενζίνης κλπ σίγουρα προκαλούν θεματάκι. Ρίξτε και κανένα protec στο ρεζερβουάρ.

                        ΟΚ, θα παει για σερβις απο εβδομαδας. Το protec τι ειναι;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Καθαριστικό κυκλώματος βενζίνης

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dbekos last edited by

                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                            Η πρώτη ένδειξη φθοράς του καταλύτη είναι η αύξηση της κατανάλωσης, ρίξε μια ματιά στην κατάσταση του, επίσης θα πρέπει να έχουν μειωθεί ( ελαφρά ) και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, αυτό το παρατήρησες ?

                            Ευτυχως που καποιοι (συνηθως οι ιδιοι και οι ιδιοι) σε αυτο το forum με τις γνωσεις τους βοηθουν τους 'ψιλιασμενους' αλλα οχι 'ειδικους'. Τωρα καταλαβα γιατι το αυτοκινητο μου (SEAT Ibiza, 1000cc, mod '98, με 120.000 χλμ) εχει τελευταια παρομοια συμπεριφορα, παρα την καλη συντηρηση του (φιλτρα καθε ειδους-μπουζι-καθε χρονο μπουκαλακι στο ρεζερβουαρ για πασα νοσο κλπ). Και στο προσφατο ΚΤΕΟ (ολα ΟΚ), συγκρινοντας την νεα καρτα καυσαεριων με 2 παλιοτερες που ειχα, ειδα μεταξυ τους μια σταδιακα μικρη αυξηση των ρυπων!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sofia78 last edited by

                              Ωχ παμε και για καταλυτη δηλαδη ;; Ακριβο ανταλλακτικο απο οτι ξερω...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cson last edited by

                                Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                Καλησπερα φίλοι του αυτοκινητου ! Μου φαινεται τελευταια οτι το 206 μου (1,4 75, 8βαλβ, 2000, 199.000 χλμ) καιει παραπανω βενζινη απο αυτη που εκαιγε συνηθως. Μπορει να συμβαινει κατι που παιρνει διορθωσης ή να ναι ιδεα μου;; Περα απο βενζινες που μαλλον δεν εχει σχεση, εννοω αν μπορει να παει κατι στραβα στα σωληνακια, μοτερακια, κλπ κλπ.

                                Η πρώτη ένδειξη φθοράς του καταλύτη είναι η αύξηση της κατανάλωσης, ρίξε μια ματιά στην κατάσταση του, επίσης θα πρέπει να έχουν μειωθεί ( ελαφρά ) και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, αυτό το παρατήρησες ?

                                quadra, εννοεις οτι στομώνει ο καταλυτης ή διαλυεται εσωτερικα και αυτο εχει σαν αποτελεσμα να εχει φραξει η εξαγωγη και κατα συνεπεια να εχει μειωμενη αποδοση ο κινητητρας?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Ο χρήστης cson έγραψε:

                                  Καλησπερα φίλοι του αυτοκινητου ! Μου φαινεται τελευταια οτι το 206 μου (1,4 75, 8βαλβ, 2000, 199.000 χλμ) καιει παραπανω βενζινη απο αυτη που εκαιγε συνηθως. Μπορει να συμβαινει κατι που παιρνει διορθωσης ή να ναι ιδεα μου;; Περα απο βενζινες που μαλλον δεν εχει σχεση, εννοω αν μπορει να παει κατι στραβα στα σωληνακια, μοτερακια, κλπ κλπ.

                                  Η πρώτη ένδειξη φθοράς του καταλύτη είναι η αύξηση της κατανάλωσης, ρίξε μια ματιά στην κατάσταση του, επίσης θα πρέπει να έχουν μειωθεί ( ελαφρά ) και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, αυτό το παρατήρησες ?

                                  quadra, εννοεις οτι στομώνει ο καταλυτης ή διαλυεται εσωτερικα και αυτο εχει σαν αποτελεσμα να εχει φραξει η εξαγωγη και κατα συνεπεια να εχει μειωμενη αποδοση ο κινητητρας?

                                  Στομώνει και αυξάνει το backpressure μειώνοντας βέβαια και τη ροή των καυσαερίων.
                                  Μπορεί η κάρτα να δείχνει ότι είναι ΟΚ αλλά το πρόβλημα προέρχεται από τη μειωμένη ροή.

                                  Οι εργοστασιακοί καταλύτες είναι κεραμικοί σε αυτή την κατηγορία των αυτοκινήτων με 300 cps, δηλαδή δεν είναι ελεύθερης ροής οπότε βουλώνουν ευκολότερα με τα χλμ, και συνήθως ξεκολλάνε από τις λακκούβες, αν ξεκολλήσει ακούγεται θόρυβος σαν κάτι να έχει διαλύσει ( που έχει διαλύσει αφού μετακινείται όλος ο μονόλιθος εμπρός - πίσω.

                                  Εγώ αν έπρεπε να τον αλλάξω θα τον άλλαζα με ένα μεταλλικό aftermarket 200 cps που είναι και πολύ ανθεκτικότερος και σαφώς φθηνότερος από της αντιπροσωπείας, με 200-250€ έχεις καθαρίσει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • bassstarlet
                                    bassstarlet last edited by

                                    Τι έλεγχος πρέπει να γίνει για τον καταλύτη;

                                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      saxon_747 last edited by

                                      Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                                      Τι έλεγχος πρέπει να γίνει για τον καταλύτη;

                                      ...και ποση ,κατ'εκτιμηση, διαρκεια ζωης εχει?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cson last edited by

                                        Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                                        Τι έλεγχος πρέπει να γίνει για τον καταλύτη;

                                        ...και ποση ,κατ'εκτιμηση, διαρκεια ζωης εχει?

                                        Γυρω στα 10-12 χρονια ή 150.000 χλμ περιπου. Παντως στην πραξη αντεχουν παραπανω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Αν έχει δηλητηριαστεί ο καταλύτης θα δείξει στα καυσαέρια. Αν όμως έχει λιώσει η σπάσει κλπ τότε τα καυσαέρια βγαίνουν κανονικά. Εμένα βασικά έπεφταν οι επιδόσεις... στο τέλος η τελική μου ήταν μόνο 140 στην ευθεία (δηλαδή από τα 150 άλογα αναπνέανε λιγότερα από 60). Μπορεί να φτάσεις να μην μπορεί να πάρει μπρος.
                                          Για να το ελέγξεις σε σύγχρονο αυτοκίνητο με αισθητήρια πριν και μετά τον καταλύτη βγαίνει με το διαγνωστικό. Αλλιώς ανοίγεις παραθυράκι (με οξυγονοκόλληση) στον καταλύτη και τον κοιτάς με το μάτι. Εννοείται ότι πρώτα έχεις ελέγξει όλα τα άλλα που αναφέρθηκαν.
                                          Εμένα είχε λιώσει ένα τεράστιο μέρος της διατομής του εμπρός μονόλιθου που είχε και ξεκολλήσει και μετακινηθεί προς τα πίσω. Έβαλα μεταλλικό 200άρη. Πιο ανθεκτικοί σε κακές βενζίνες, καλύτερες επιδόσεις (σαφώς) και τιμή στο 1/3 του εργοστασιακού. Ο ελάχιστος θόρυβος μόνο όταν γκαζώνω δεν είναι ενοχλητικός.... κάθε άλλο μάλλον.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cson last edited by

                                            Τα cps τι ειναι? Kαι τι + και - εχουν τα πολλα και τα λιγα? Ειναι το ιδιο αποτελεσματικοι στα καυσαερια οσο ο εργοστασιακος?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 36 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr