-
Λογικό να καίει παραπάνω λόγω κρύου. Για πόσο παραπάνω μιλάς όμως;
-
Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
Καλησπερα φίλοι του αυτοκινητου ! Μου φαινεται τελευταια οτι το 206 μου (1,4 75, 8βαλβ, 2000, 199.000 χλμ) καιει παραπανω βενζινη απο αυτη που εκαιγε συνηθως. Μπορει να συμβαινει κατι που παιρνει διορθωσης ή να ναι ιδεα μου;; Περα απο βενζινες που μαλλον δεν εχει σχεση, εννοω αν μπορει να παει κατι στραβα στα σωληνακια, μοτερακια, κλπ κλπ.Η πρώτη ένδειξη φθοράς του καταλύτη είναι η αύξηση της κατανάλωσης, ρίξε μια ματιά στην κατάσταση του, επίσης θα πρέπει να έχουν μειωθεί ( ελαφρά ) και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, αυτό το παρατήρησες ?
-
δεν ηξερα οτι παιζει ρολο και το κρυο, μπορει να ειναι αυτο.Εχει καψει το 1/3 της βενζινης που του εβαλα πριν λιγες μερες, δηλ χοντρικα 15 ευρω (1,1 το λιτρο) και εκανε 130 χλμ. Μου φαινεται πολυ για αυτο το αυτοκινητο (βγαινει περιπου 10,5 λτ/100 χλμ) Θα ξερω καλυτερα οταν τελειωσω το γεμισμα πο εχω τωρα.
Εχει καιρο που κανει κατι τετοια, καποτε εβγαζα 700 χλμ με ενα γεμισμα. Μπορει να ειναι και απο τοτε που αρχισαν τα κρυα, θα δειξει.Τωρα ειδα και την απαντηση του quadra. Πως ελεγχεις τον καταλυτη? Εβγαλα καρτα καυσαεριων προ μηνος, οκ βγηκε . Δεν εχω τις τιμες ευκαιρες αλλα το τζιμνυ γνωστου μου (2005) ήταν τουλαχιστο 10 φορες κατω!!
Απο επιδοσεις επισης μου φαινεται λιγο πιο ψοφιο πραγματι , οχι οτι ηταν κανας πυραυλος βεβαια
Θα το παω στην πεζο για λαδια-τακακια, να τους πω να κοιταξουν και αυτο λετε ;; -
Bασικο ακομα ειναι τα μπουζι και ενα φιλτρο βενζινης
-
Και μπεκ, και και και...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και μπεκ, και και και...και η τιμη της βενζινης και η ποιοτητα της βενζινης και και και
Γιατι ετσι οπως το μετρας δεν ειναι και σωστο πχ εμενα με 20 ευρω εβγαζε 200χλμ τωρα 150
αλλα τοτε η βενζινη ειχε 0,95 και τωρα 1,15 -
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Και μπεκ, και και και...
και η τιμη της βενζινης και η ποιοτητα της βενζινης και και και
Γιατι ετσι οπως το μετρας δεν ειναι και σωστο πχ εμενα με 20 ευρω εβγαζε 200χλμ τωρα 150
αλλα τοτε η βενζινη ειχε 0,95 και τωρα 1,15Ε οχι δεν το μετραω ετσι δεν ειμαι και τοσο ξανθια !!
Με ενα ρεζερβουαρ το υπολογιζα, 45-48 λτ περιπου χωραει λεω οτι εβγαζε πχ 700 χλμ ( με πολυ συντηρητικη οδηγηση να εξηγουμαι) ενω τωρα με το ζορι θα βγαζει 500
Καλα θα παω στο συνεργειο να του πω να αλλαξουν μπουζι, καταλυτη, μπεκ , φιλτρο και αντλια μη σου πω για να ησυχασω -
Ένα καλό σέρβις σίγουρα κάνει καλό πάντα. Βρώμικο φίλτρο αέρα, φθαρμένα μπουζί, φίλτρο βενζίνης κλπ σίγουρα προκαλούν θεματάκι. Ρίξτε και κανένα protec στο ρεζερβουάρ.
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Bασικο ακομα ειναι τα μπουζι και ενα φιλτρο βενζινηςκαι φιλτρο αερα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ένα καλό σέρβις σίγουρα κάνει καλό πάντα. Βρώμικο φίλτρο αέρα, φθαρμένα μπουζί, φίλτρο βενζίνης κλπ σίγουρα προκαλούν θεματάκι. Ρίξτε και κανένα protec στο ρεζερβουάρ.ΟΚ, θα παει για σερβις απο εβδομαδας. Το protec τι ειναι;
-
Καθαριστικό κυκλώματος βενζίνης
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Η πρώτη ένδειξη φθοράς του καταλύτη είναι η αύξηση της κατανάλωσης, ρίξε μια ματιά στην κατάσταση του, επίσης θα πρέπει να έχουν μειωθεί ( ελαφρά ) και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, αυτό το παρατήρησες ?
Ευτυχως που καποιοι (συνηθως οι ιδιοι και οι ιδιοι) σε αυτο το forum με τις γνωσεις τους βοηθουν τους 'ψιλιασμενους' αλλα οχι 'ειδικους'. Τωρα καταλαβα γιατι το αυτοκινητο μου (SEAT Ibiza, 1000cc, mod '98, με 120.000 χλμ) εχει τελευταια παρομοια συμπεριφορα, παρα την καλη συντηρηση του (φιλτρα καθε ειδους-μπουζι-καθε χρονο μπουκαλακι στο ρεζερβουαρ για πασα νοσο κλπ). Και στο προσφατο ΚΤΕΟ (ολα ΟΚ), συγκρινοντας την νεα καρτα καυσαεριων με 2 παλιοτερες που ειχα, ειδα μεταξυ τους μια σταδιακα μικρη αυξηση των ρυπων!
-
Ωχ παμε και για καταλυτη δηλαδη ;; Ακριβο ανταλλακτικο απο οτι ξερω...
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Καλησπερα φίλοι του αυτοκινητου ! Μου φαινεται τελευταια οτι το 206 μου (1,4 75, 8βαλβ, 2000, 199.000 χλμ) καιει παραπανω βενζινη απο αυτη που εκαιγε συνηθως. Μπορει να συμβαινει κατι που παιρνει διορθωσης ή να ναι ιδεα μου;; Περα απο βενζινες που μαλλον δεν εχει σχεση, εννοω αν μπορει να παει κατι στραβα στα σωληνακια, μοτερακια, κλπ κλπ.
Η πρώτη ένδειξη φθοράς του καταλύτη είναι η αύξηση της κατανάλωσης, ρίξε μια ματιά στην κατάσταση του, επίσης θα πρέπει να έχουν μειωθεί ( ελαφρά ) και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, αυτό το παρατήρησες ?
quadra, εννοεις οτι στομώνει ο καταλυτης ή διαλυεται εσωτερικα και αυτο εχει σαν αποτελεσμα να εχει φραξει η εξαγωγη και κατα συνεπεια να εχει μειωμενη αποδοση ο κινητητρας?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Καλησπερα φίλοι του αυτοκινητου ! Μου φαινεται τελευταια οτι το 206 μου (1,4 75, 8βαλβ, 2000, 199.000 χλμ) καιει παραπανω βενζινη απο αυτη που εκαιγε συνηθως. Μπορει να συμβαινει κατι που παιρνει διορθωσης ή να ναι ιδεα μου;; Περα απο βενζινες που μαλλον δεν εχει σχεση, εννοω αν μπορει να παει κατι στραβα στα σωληνακια, μοτερακια, κλπ κλπ.
Η πρώτη ένδειξη φθοράς του καταλύτη είναι η αύξηση της κατανάλωσης, ρίξε μια ματιά στην κατάσταση του, επίσης θα πρέπει να έχουν μειωθεί ( ελαφρά ) και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, αυτό το παρατήρησες ?
quadra, εννοεις οτι στομώνει ο καταλυτης ή διαλυεται εσωτερικα και αυτο εχει σαν αποτελεσμα να εχει φραξει η εξαγωγη και κατα συνεπεια να εχει μειωμενη αποδοση ο κινητητρας?
Στομώνει και αυξάνει το backpressure μειώνοντας βέβαια και τη ροή των καυσαερίων.
Μπορεί η κάρτα να δείχνει ότι είναι ΟΚ αλλά το πρόβλημα προέρχεται από τη μειωμένη ροή.Οι εργοστασιακοί καταλύτες είναι κεραμικοί σε αυτή την κατηγορία των αυτοκινήτων με 300 cps, δηλαδή δεν είναι ελεύθερης ροής οπότε βουλώνουν ευκολότερα με τα χλμ, και συνήθως ξεκολλάνε από τις λακκούβες, αν ξεκολλήσει ακούγεται θόρυβος σαν κάτι να έχει διαλύσει ( που έχει διαλύσει αφού μετακινείται όλος ο μονόλιθος εμπρός - πίσω.
Εγώ αν έπρεπε να τον αλλάξω θα τον άλλαζα με ένα μεταλλικό aftermarket 200 cps που είναι και πολύ ανθεκτικότερος και σαφώς φθηνότερος από της αντιπροσωπείας, με 200-250€ έχεις καθαρίσει.
-
Τι έλεγχος πρέπει να γίνει για τον καταλύτη;
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Τι έλεγχος πρέπει να γίνει για τον καταλύτη;...και ποση ,κατ'εκτιμηση, διαρκεια ζωης εχει?
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Τι έλεγχος πρέπει να γίνει για τον καταλύτη;
...και ποση ,κατ'εκτιμηση, διαρκεια ζωης εχει?
Γυρω στα 10-12 χρονια ή 150.000 χλμ περιπου. Παντως στην πραξη αντεχουν παραπανω.
-
Αν έχει δηλητηριαστεί ο καταλύτης θα δείξει στα καυσαέρια. Αν όμως έχει λιώσει η σπάσει κλπ τότε τα καυσαέρια βγαίνουν κανονικά. Εμένα βασικά έπεφταν οι επιδόσεις... στο τέλος η τελική μου ήταν μόνο 140 στην ευθεία (δηλαδή από τα 150 άλογα αναπνέανε λιγότερα από 60). Μπορεί να φτάσεις να μην μπορεί να πάρει μπρος.
Για να το ελέγξεις σε σύγχρονο αυτοκίνητο με αισθητήρια πριν και μετά τον καταλύτη βγαίνει με το διαγνωστικό. Αλλιώς ανοίγεις παραθυράκι (με οξυγονοκόλληση) στον καταλύτη και τον κοιτάς με το μάτι. Εννοείται ότι πρώτα έχεις ελέγξει όλα τα άλλα που αναφέρθηκαν.
Εμένα είχε λιώσει ένα τεράστιο μέρος της διατομής του εμπρός μονόλιθου που είχε και ξεκολλήσει και μετακινηθεί προς τα πίσω. Έβαλα μεταλλικό 200άρη. Πιο ανθεκτικοί σε κακές βενζίνες, καλύτερες επιδόσεις (σαφώς) και τιμή στο 1/3 του εργοστασιακού. Ο ελάχιστος θόρυβος μόνο όταν γκαζώνω δεν είναι ενοχλητικός.... κάθε άλλο μάλλον. -
Τα cps τι ειναι? Kαι τι + και - εχουν τα πολλα και τα λιγα? Ειναι το ιδιο αποτελεσματικοι στα καυσαερια οσο ο εργοστασιακος?
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........