Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΟΥ 51ου ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΟΥ 51ου ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 10 / 12
    Ράλι Ακρόπολις
    50
    224
    835
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      salome last edited by

      Ο χρήστης LYBE έγραψε:
      Τα Punto ξέχασες...

      και το seicento!!!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tazz last edited by

        Ο χρήστης salome έγραψε:

        Τα Punto ξέχασες...

        και το seicento!!!!!!

        και το lanos!!!!

        πάντως ακούγονταν μοναδικά τα 'μικρά' (στο μάτι μόνο). σαν δαιμονισμένες ραπτομηχανές

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          a-viper7 last edited by

          Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
          Συμφωνω

          Απο το πρωι του Σαββατου γυριζαμε ειδικες δ. και πηγαμε και στη Λιλαια.

          Γενικα ειχα 8 χρονια να δω το Ακροπολης αλλα και παλι απογοητευτηκα απο τη υποτονικη οδηγηση και τις λιγες συμμετοχες.

          Χωρις να θελω να υποβιβασω τους οδηγους και τα teams, πολλοι θεατες δεν εφυγαν με την εντυπωση οτι ειδαν τους 20 παγκοσμιως καλυτερους οδηγους στα γρηγοροτερα αυτοκινητα και στη απολυτη οδηγηση

          Ειδαμε μονον 20 αυτοκινητα σε καθε ειδικη, τα μισα σπασμενα και τα αλλα μισα χωρις ιδιαιτερο ενδιαφερον σε ταχυτητες και επιδοσεις. Δεν συζητω καν για τη κατηγορια του Junior WRC... Θα ταξιδεψω 500 χιλιομετρα σε μια μερα για να περιμενω και τα Ignis να περασουν ?

          Οι εποχες Group B με την 'υπερμετρη ιπποδυναμη' και οδηγους ημίθεους που πραγματικα αψηφουσαν το χαρο ειναι το μονο ομορφο που εχει μεινει στο μυαλο μου.

          Μετα απο 8 χρονια παλι θα παω να δω αν βελτιωθηκε η κατασταση.

          Βέβαια υπάρχουν και τα Dragster και οι 'Δεξιοτεχνίες'. Χώρια οι κόντρες στο δρόμο αλλά 'πάντα με ασφάλεια' ( ). Ο καθένας με ότι συγκινείται και ότι τον αφήνει η ΠΑΙΔΕΙΑ του να δει. Όποιος δεν συγκινείται με τα Ignis και την ΤΕΡΑΣΤΙΑ προσπάθεια που κάνουν αυτοί οι άνθρωποι μπορεί να πάει σε κανά πάρκινγκ να σβουρίξει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            castor last edited by

            Καλά βρε παιδιά , γιατί τσιμπάτε?

            Δεν καταλαβαίνετε τι προσπαθεί να κάνει ο φίλτατος 'ορεινός'!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              greo last edited by

              1. Πριν απο 8-15 χρόνια όταν περνουσαν πάνω από 6 'παγκοσμιοι' κατουριομασταν απο τη χαρα μας. Χωρια που την τελευταια μερα περνουσαν 2-3. Οποτε τα περι 'παλιου καλου καιρου' τα ακουω βερεσε

              2. Εφόσον το thread ονομαζεται 'Παρακολουθηση του 51ου Ρ.Α.' να πω 2-3 πραματα που με καταεκνευρισαν.
                Η ψυχη του ράλι ειναι πανω από όλα ο κοσμος. Ειναι κατα τη γνωμη μου ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να εμποδιζεται με 1002 τροπους η ευκολη προσβαση σε ολα τα σημεια των ειδικων με προφαση την ασφαλεια, αλλα με σκοπο σιγα-σιγα την επιβολη 'χωρων παρακολουθησης' με εισητηριο ασφαλως . Παραδειγμα το Δροσοχωρι. Εκλεισε η αστυνομια την κοπανα που εβγαζε ψηλα στο βουνο, και εστελνε με το ζορι ολους τους θεατες στην αφετηρια στην Κολοβατα. Και εκει χωρις να υπαρχει συγκεκριμμενος λογος σε εβαζαν να αφησεις το αμαξι 3χλμ πριν την αφετηρια. Ολα αυτα ενω την κοπανα την εδινε το βιβλιο του ράλι. Δε φτανει δηλαδη που εχουν κοψει ενα καρο κοπανες και απλες, αλλαζουν και το οποιο προγραμμα την τελυταια μερα, χαλοντας οποιο προγραμμα μπορει να σκεφτει να κανει κανεις. Και φυσικα την ωρα που βρισκεται καποιος ενοπιον της ρυθμισης δεν εχει χρονο για καμμια εναλλακτικη. Και φυσικα οταν στελνεις ολο τον κοσμο στο ιδιο σημειο προσβασης ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΠΑΤΑΝ ΣΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ μιση και μια ωρα πριν να μπει ο πρωτος. Δεν γινεται ολοι να κατσουν στο ιδιο σημειο! Και ειναι ασφαλεστερο να σκορπισουν σε 1χλμ 2000 ατομα, παρα να κατσουν ολοι στο ιδιο εσακι.

              Και μην ξεχναμε οτι το παθητικο μας ειναι 0. Ας μη μας φερονται σαν μωρα μονιμως, και ας μη δειχνουν οι αρχες τοσο ραγιαδισμο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                acro last edited by

                Ο χρήστης kouk έγραψε:

                Ειδική Πύργος:

                Πήρανε φόρα γιατρέ και περνάνε και απο τις κομμένες!!

                Ναί πήραμε φόρα και από Παύλιανη βρεθήκαμε ανάποδα στην ειδική Καστριώτισα-Πύργος, από τη μία ήταν ...........ο δρόμος μας μιας και η Τετάρτη είναι acro-day-off και φθάσαμε έως τα Φουρνά με γυρισμό από Ρεντίνα αλλά και από την άλλη θα είναι στο πρόγραμμα του 52ου. Δεν τη γλυτώνει και εκεί θα δεις θέαμα από τα παλιά.!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimline last edited by

                  Ο χρήστης greo έγραψε:

                  1. Εφόσον το thread ονομαζεται 'Παρακολουθηση του 51ου Ρ.Α.' να πω 2-3 πραματα που με καταεκνευρισαν.
                    Η ψυχη του ράλι ειναι πανω από όλα ο κοσμος. Ειναι κατα τη γνωμη μου ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να εμποδιζεται με 1002 τροπους η ευκολη προσβαση σε ολα τα σημεια των ειδικων με προφαση την ασφαλεια, αλλα με σκοπο σιγα-σιγα την επιβολη 'χωρων παρακολουθησης' με εισητηριο ασφαλως . Παραδειγμα το Δροσοχωρι. Εκλεισε η αστυνομια την κοπανα που εβγαζε ψηλα στο βουνο, και εστελνε με το ζορι ολους τους θεατες στην αφετηρια στην Κολοβατα. Και εκει χωρις να υπαρχει συγκεκριμμενος λογος σε εβαζαν να αφησεις το αμαξι 3χλμ πριν την αφετηρια. Ολα αυτα ενω την κοπανα την εδινε το βιβλιο του ράλι. Δε φτανει δηλαδη που εχουν κοψει ενα καρο κοπανες και απλες, αλλαζουν και το οποιο προγραμμα την τελυταια μερα, χαλοντας οποιο προγραμμα μπορει να σκεφτει να κανει κανεις. Και φυσικα την ωρα που βρισκεται καποιος ενοπιον της ρυθμισης δεν εχει χρονο για καμμια εναλλακτικη. Και φυσικα οταν στελνεις ολο τον κοσμο στο ιδιο σημειο προσβασης ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΠΑΤΑΝ ΣΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ μιση και μια ωρα πριν να μπει ο πρωτος. Δεν γινεται ολοι να κατσουν στο ιδιο σημειο! Και ειναι ασφαλεστερο να σκορπισουν σε 1χλμ 2000 ατομα, παρα να κατσουν ολοι στο ιδιο εσακι.

                  Και μην ξεχναμε οτι το παθητικο μας ειναι 0. Ας μη μας φερονται σαν μωρα μονιμως, και ας μη δειχνουν οι αρχες τοσο ραγιαδισμο.

                  Συμφωνώ και επαυξάνω!!!
                  Πάνω απο όλα πρέπει να είναι ο ΘΕΑΤΗΣ!!!
                  Για ποιόν τελικά γίνεται ο αγώνας?
                  Συμφωνώ ότι σε θέματα ασφάλειας πρέπει όλοι να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί αλλά να μην μας διακατέχει και υπέρμετρη φοβία για τα πάντα!!
                  Δεν είναι δυνατόν να κλείνεις ΣΧΕΔΟΝ όλες τις εύκολες προσβάσεις και μετά στο σημείο που επιτρέπεις να κυνηγάς τους θεατές επειδή είναι φυσιολογικά πολλοί και ο ένας πάνω στον άλλον και να μην επιτρέπεις τις μετακινήσεις τους μέσα στην ειδική 3 ώρες πρίν περάσει το πρώτο αυτοκίνητο και να έισαι πολύ αυστηρός ακόμα και στο ποδαράτο 1 ώρα πρίν !!! ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί κάθε χρόνο μειώνεται το ενδιαφέρον του κόσμου για παρακολούθηση των Ραλλυ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimline last edited by

                    Στα αρνητικά να επισημάνω επιπλέον ότι με ένα ανθρώπινο πρόγραμμα πολύ δύσκολα μπορούσες να παρακολουθήσεις πάνω απο 2 ειδικές σε μία μέρα !!!

                    Επιπλέον φαίνεται πλέον ξεκάθαρα ότι ευνοούνται όσοι είναι κάτοχοι enduro αφού είναι οι μόνοι που δεν τους πιάνουν οι περιορισμοί και οι απαγορεύσεις!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      boxer2003 last edited by

                      Παρακολουθώ τον αγώνα μας, τα τελευταία 17 χρόνια.
                      Μέχρι το 97, πηγαίναμε με αυτοκίνητο και βλέπαμε 4 καμιά φορά και 5 ειδικές κάθε μέρα.
                      Από 'κει και μετά, κάθε χρόνο και χειρότερα για τους θεατές....
                      Κάθε χρόνο και καλύτερα όμως, τα περάσματα και ο συναγωνισμός!!!
                      Κάθε χρόνο και καλύτεροι οι Έλληνες που είναι η ψυχή του αγώνα και τους βλέπω τουλάχιστον 1 φορά καθε μέρα όλους και χειροκροτώ τον τελευταί μέσα από καρδιά μου!
                      Ανέκαθεν είχα enduro (DT 200R, WR 250), αλλά για χάρη του αγώνα μετά το 97 αγόρασα μεγάλη on/off (XT 600) η οποία φέτος έγινε Africa, έχασα την καθημερινή χαρά μου στα γύρω βουναλάκια, αλλά κάθε χρόνο συνεχίζω να βλέπω τουλάχιστον 4 ειδικές κάθε μέρα!!!
                      Έτσι όπως είναι τα ωράρια και οι ειδικές, είναι πολύ δύσκολο για τα αυτοκίνητα. Παρόλαυτά, ένας καλός φίλος 50 χρόνων+ πλέον , με αυτοκίνητο βλέπει 3-4 ειδικές ακόμα και φέτος!
                      Φυσικά δεν πάει από τις προσβάσεις που δημοσιεύονται, αλλά το ψάχνει κάνει αναγνωρίσεις και βγάζει άριστο πρόγραμμα.
                      Το ίδιο κάνω και με τη μηχανη. Σε 1 ή 2 ειδικές πήγα φέτος από τις δημοσιευμένες προσβάσεις....
                      Σιγά μην απαγορεύονται όσες δεν αναφέρονται!!!!
                      χα!χα!χα!
                      Και πώς θα τις απαγορεύσουν δηλαδή????
                      Με όλη την αστυνομία του κόσμου?
                      ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΒΟΥΝΑ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΟΥΝ!!!!!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:
                        Φυσικά δεν πάει από τις προσβάσεις που δημοσιεύονται, αλλά το ψάχνει κάνει αναγνωρίσεις και βγάζει άριστο πρόγραμμα.
                        Το ίδιο κάνω και με τη μηχανη. Σε 1 ή 2 ειδικές πήγα φέτος από τις δημοσιευμένες προσβάσεις....
                        Σιγά μην απαγορεύονται όσες δεν αναφέρονται!!!!
                        χα!χα!χα!
                        Και πώς θα τις απαγορεύσουν δηλαδή????
                        Με όλη την αστυνομία του κόσμου?
                        ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΒΟΥΝΑ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΟΥΝ!!!!!!!!

                        Γειά σου φίλε boxer2003 Κολοκοτρώνη Θυμήσου τα λόγια σου όμως όταν 100 άτομα σαν και σένα πάνε με τα αυτοκίνητά τους και τις μηχανές τους και κλείσουν (γιατί θα τον κλείσουν, 100% σίγουρο ) το δρόμο ασφαλείας (πχ. διαφυγή ασθενοφόρου) που δεν έχει δημοσιευθεί (αλλά το σχέδιο ασφάλειας του αγώνα τον προβλέπει και ο κ. Bartos το γνωρίζει) και ακυρωθεί η ΕΔ. Να δω τότε την 'αθάνατη ελληνική μαγκιά' (που εννοείται θα φταίνε οι 'κακοί ξένοι')

                        Καταλαβαίνω την αγανάκτηση πολλών φίλων αλλά πρέπει να καταλάβουμε όλοι πως, αν θέλουμε Ακρόπολις, θα πρέπει να παίξουμε με τους κανόνες που βάζουν άλλοι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kleisj last edited by

                          Την Παρασκευη πηγα σε Ελατεια 1, Στρομη 1, Παυλιανη 2 κ Λιλαια. Σαββατο Δροσοχωρι 1 (απο την κλασσικη κοπανα που περυσι ηταν ειδικη), Ελατεια 2, Δροσοχωρι 2 (στα νταμαρια)
                          Κυριακη Αγιο Στεφανο κ ειδα κ τα 2 σκελη στα δεντρα (καταπληκτικο κομματι).

                          Υπηρχε offroad οχημα στην διαθεση μας πραγμα που εκανε πολυ πιο ευκολες τις μετακινησεις μας. Πηγαμε κ απο κλασσικες κοπανες αλλα κ απο αγνωστες. Σε 2 3 περιπτωσεις κλασσικων προσβασεων το 4x4 εδινε ενα μικρο εξτρα πλεονεκτημα του να πας απο εκει που δεν μπορουσαν ν αναρριχηθουν τα κανονικα αυτοκινητα. Οι 2 τις παρεας μου ηταν καλοι γνωστες των βουνων μια κ τα ειχαν ανεβει αρκετες φορες σε τζιποεκδρομες. Βεβαια για να δουμε κ τις 4 ειδικες Παρασκευη κ Σαββατο σε μερικες επρεπε να παρακολουθησουμε γυρω στα 30 αυτοκινητα κ να φυγουμε για να προλαβουμε. Παντως οταν πηγαμε απο χωματοδρομους που δεν ηταν γραμμενοι συνηθως αυτοι ηταν δυσκολα προσβασιμοι σε κανονικα ΙΧ. Το κακο ηταν ομως οτι υπηρχαν κ ΙΧ σ αυτους, που ομως δεν ανοιγαν καθολου χωρο στα offroad για να περασουν μ αποτελεσμα την καθυστερηση οχηματων που μπορουσαν να κινηθουν πιο ευκολα κ γρηγορα.
                          Γενικα πηγαινοντας απο τους κλασσικους δρομους αλλα κυριως απο τις αγνωστες κοπανες, μου εδωσε την ευκαιρια να ΘΑΥΜΑΣΩ τα υπεροχα τοπια που διαθετουμε κ που δεν τα ευχαριστιεμαι αφου ζω στην τσιμεντουπολη. Εκτος των αγωνιστικων εντυπωσεων αυτο ηταν μια αλλη μεγαλη ευχαριστηση που μου προσεφερε το 51ο rally Acropolis!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            deggman last edited by

                            Γιατι το τζιπάκι που δεν μου άνοιγε δρόμο να περάσω στην πρόσβαση 1γ για δροσοχωρι 2? η για το ignis που βρείκα νωρίτερα και με εκλεινε συνέχεια? Κομπλεξ που κουβαλάνε μερικοί παντως?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kleisj last edited by

                              Ο χρήστης deggman έγραψε:
                              η για το ignis που βρείκα νωρίτερα και με εκλεινε συνέχεια? Κομπλεξ που κουβαλάνε μερικοί παντως?

                              ειδικα αυτα τα ignis βρε παιδι μου...!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimline last edited by

                                Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                                Κυριακη Αγιο Στεφανο κ ειδα κ τα 2 σκελη στα δεντρα (καταπληκτικο κομματι).

                                Και εγώ εκεί βρισκόμουν .....όντως πολύ όμορφο το θέαμα!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  greo last edited by

                                  Γιατι το τζιπάκι που δεν μου άνοιγε δρόμο να περάσω στην πρόσβαση 1γ για δροσοχωρι 2?

                                  Εννοεις θεατη; Γιατι το πρωι την εν λογω προσβαση (στις 8 δηλαδη 1:30 ωρα πριν τον πρωτο), την ειχε κλεισει η αστυνομια. Και εγινε πατημος στο χωριο στην Κολοβατα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    deggman last edited by

                                    Κανονικά greo περάσαμε, πρέπει να ήταν το πολλή 12 όταν πάτησα στο χώμα μετα των Ελαιώνα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      syele last edited by

                                      Ενδιαφέρουσα πάντως πρέπει να θεωρηθεί η σκηνή της συνομιλίας του Capito με τον Gronholm. Αν φέρουμε στο μυαλό μας τις πρόσφατες φημολογίες που φέρνουν τον Martin στη Peugeot αλλά και τη δεικτική ερώτηση του Provera στον Gronholm ('How do you feel about the car NOW?') μετά τη νίκη του στην Κύπρο τότε...
                                      Έχω φαντασία, ε?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        deggman last edited by

                                        Μια διαπίστωση περσι μετα το τελός του αγώνα είχαμε μια τάση εσιοδοξίας και ομοψηχίας για τον επομενο αγώνα. Φέτος όμως που ΄λειτούργεισαν όλα άψογα πέσαμε να φαγοθούμε. Μήπως τελικά δεν μας πολιάρεσε ο φετινός αγώνας?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kouk last edited by

                                          Προσωπικά...είμαι διχασμένος!!

                                          Η παρέα...άπαιχτη!Το καλύτερο Ακρόπολις ΚΑΙ οργανωτικα (για να μην λέει κι ο Στέλιος οτι όλο γκρινιάζω!! ) ΚΑΙ απο κέφι και πλάκα!!

                                          Αλλά...βλέπαμε ελάχιστα καλά αυτοκίνητα και περάσματα!Και αυτό με ψιλοχάλασε!!Σαν να είμασταν στο Στερεάς!Ειδικά μετά τις πολλές εγκαταλείψεις και λόγω της μη βαθμολόγησης οι περισσότεροι του SuperRally έκαναν δοκιμές!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            (Εννοείται ότι δεν είδα τίποτα από αγώνα αλλά...)

                                            Μήπως φταίει ο συνδυασμός της απουσίας των παλιών 'θεαματικών' οδηγών (Colin, Tommi) με την επικράτηση των νέων - πισταδόρικων οδηγών (Loeb, Martin) σε συνδυασμό με τα αντίστοιχα μοντέρνα αυτοκίνητα ? (χαρακτηριστικά ο Αρης Βωβός έλεγε πως το '03 Focus είναι τελείως διαφορετικό από το '02 και δεν πρέπει να το 'γυρίζεις' καθόλου)

                                            Συν βέβαια ότι είναι λιγότεροι οι οδηγοί άρα λιγότερο 'χορταστικό' το όλο 'πακέτο'.

                                            Διότι κατά τ΄ άλλα σαν συναγωνισμός φέτος ήταν πολύ καλύτερο από πέρισι που είχε ελάχιστο (τουλάχιστον για την κορυφή, ο Martin 'καθάρισε' από νωρίς και όποιος τον πλησίαζε (Rovanpera, Solberg) αποκτούσε αυτομάτως κάποιο πρόβλημα στο κιβώτιο )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 10 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr