-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
πίσω στο θέμα μου, το αγαπημένο μου αυτοκινητάκι σήμερα δούλεψε μόνο για πέντε λεπτα, να με πάει από το σπίτι σε κεντρικό δρόμο για αν πάω στην δουλειά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς! Λέτε να έχει κάποιο πρόβλημα αυτή η ΥΠΕΡσύντομη χρήση κάθε πρωί?
Παρακαλώ τις απόψεις σας αλλά και τις εμπειρίες σας?
Δεν είναι και ότι καλύτερο, τεχνικοί λένε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα δημιουργείται από τους υδρατμούς που σχηματίζει το λάδι λόγω της θερμοκράσιας που ανεβοκατεβαίνει απότομα.
Περπάτα ρε και λίγο νέο παιδί είσαι.μωρέ μαι χαρά ηλικία έχω αλλά είναι 15 με 20 λεπτά περπάτημα κάθε πρωί επιπλέον των χιλιομέτρων που κάνω λόγο δουλειάς, θα γίνω σαν τον άγιο φανούριο!(ελπίζω να το είπα σωστά αυτό... )
χμμμ... υδρατμούς έ? πάντως δεν προλαβαίνει καν να ανεβάσει θερμοκρασία! μένει εκεί γύρω από όπου και ξεκινάει( εννοώ με το κόλπο που βλέπεις μέσω του μενού θερμοκρασία λαδιού κι όχι νερού)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι αλλα με τετοιο 0-100 τουλαχιστον ειχε νοημα
φαντασου να εβγαινε μαπα η βελτιωση
(θυμηθηκα τωρα εναν πολυ απογοητευμενο τυπο με cooper s που ειχε δωσει τα κερατα του και ηταν ταφος ειχε ξενερωσει πααααρα πολυ..)Δεν έχω παράπονο καλό είναι αλλά δεν σου πάει η καρδιά να το κάνεις συχνά.
Πάντως καλή η ξιφομαχία με τον λεβιέ αλλά κουράστηκα, το επόμενο θα είναι DSG.ασε με πηγαν βολτα χθες με tts dsg και επαθα παλι ερωτα μαζι του
αλλα δε σηκωνει μεγαλη ροπη αυτο που εχουν τα γκολφοειδη (38 κιλα περιπου) , αρα τα 340 αλογα μαλλον θα τα ξεχνουσεςβεβαια στο μελλον αυτο μπορει να αλλαξει
(στο Α4 σηκωνει 50+ κιλα )τωρα θυμηθηκα οτι ειχες αναφερει φιλους σου που το ειχαν ανεβασει πολυ, παρα το dsg , αλλα δε ξερω ρε φιλε..
δυσκολα θα το ρισκαρα (βεβαια εγω ειμαι ακομα μαμα )
αλλα και τα χειροκινητα s3 θελουν αλλο δισκο ο εργοστασιακος ειδικα στα πρωτα σαν το δικο μου ειναι οριακος ακομα και με τα εργοστασιακα αλογα
(στα facelift εβαλαν πιο ανθεκτικο)Πως και έχεις κρατηθεί και δεν του έχεισ βάλει ακόμα πρόγραμμα????????
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
μωρέ μαι χαρά ηλικία έχω αλλά είναι 15 με 20 λεπτά περπάτημα κάθε πρωί επιπλέον των χιλιομέτρων που κάνω λόγο δουλειάς, θα γίνω σαν τον άγιο φανούριο!(ελπίζω να το είπα σωστά αυτό... )
Ο Όνούφριος ήταν ακόμα πιο λεπτός, γενικά όλοι οι άγιοι αυτής της σειράς ήταν λιπόσαρκοι, θα έφταιγε ότι η Audi δεν είχε ακόμα κυκλοφορήσει το S3.
-
έλα μου ντε! άντε πεστου τα κι εσύ μήπως και συγκινηθεί!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
πίσω στο θέμα μου, το αγαπημένο μου αυτοκινητάκι σήμερα δούλεψε μόνο για πέντε λεπτα, να με πάει από το σπίτι σε κεντρικό δρόμο για αν πάω στην δουλειά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς! Λέτε να έχει κάποιο πρόβλημα αυτή η ΥΠΕΡσύντομη χρήση κάθε πρωί?
Παρακαλώ τις απόψεις σας αλλά και τις εμπειρίες σας?
Δεν είναι και ότι καλύτερο, τεχνικοί λένε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα δημιουργείται από τους υδρατμούς που σχηματίζει το λάδι λόγω της θερμοκράσιας που ανεβοκατεβαίνει απότομα.
Περπάτα ρε και λίγο νέο παιδί είσαι.μωρέ μαι χαρά ηλικία έχω αλλά είναι 15 με 20 λεπτά περπάτημα κάθε πρωί επιπλέον των χιλιομέτρων που κάνω λόγο δουλειάς, θα γίνω σαν τον άγιο φανούριο!(ελπίζω να το είπα σωστά αυτό... )
χμμμ... υδρατμούς έ? πάντως δεν προλαβαίνει καν να ανεβάσει θερμοκρασία! μένει εκεί γύρω από όπου και ξεκινάει( εννοώ με το κόλπο που βλέπεις μέσω του μενού θερμοκρασία λαδιού κι όχι νερού)
μολις το νερο παει 90 το λαδι ειναι ακομα 65-67'
θελει διπλασια + ωρα να ανεβει και το λαδιναι του οπελ η εξατμιση ηταν της πλακας και το παθαινε μονο το δικο μας λογο αποστασεων καρατσεκαρισμενο
το c2 παντως αν και ξεφτιλαμαξο δεν εχει τετοια θεματα
(αυτο χρησιμοποιει η μητερα μου μου λεει να της δινω το s3 να πηγαινεισ τη δουλεια της και γω στο πειραια με το σιτροεν να μην καιω βενζινες, αλλα δε σφαξανε συγκρουωμενο το εχει κανει το σιτροεν αν το προσεξες καθολου εκεινη τη μερα) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
πίσω στο θέμα μου, το αγαπημένο μου αυτοκινητάκι σήμερα δούλεψε μόνο για πέντε λεπτα, να με πάει από το σπίτι σε κεντρικό δρόμο για αν πάω στην δουλειά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς! Λέτε να έχει κάποιο πρόβλημα αυτή η ΥΠΕΡσύντομη χρήση κάθε πρωί?
Παρακαλώ τις απόψεις σας αλλά και τις εμπειρίες σας?
Δεν είναι και ότι καλύτερο, τεχνικοί λένε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα δημιουργείται από τους υδρατμούς που σχηματίζει το λάδι λόγω της θερμοκράσιας που ανεβοκατεβαίνει απότομα.
Περπάτα ρε και λίγο νέο παιδί είσαι.μωρέ μαι χαρά ηλικία έχω αλλά είναι 15 με 20 λεπτά περπάτημα κάθε πρωί επιπλέον των χιλιομέτρων που κάνω λόγο δουλειάς, θα γίνω σαν τον άγιο φανούριο!(ελπίζω να το είπα σωστά αυτό... )
χμμμ... υδρατμούς έ? πάντως δεν προλαβαίνει καν να ανεβάσει θερμοκρασία! μένει εκεί γύρω από όπου και ξεκινάει( εννοώ με το κόλπο που βλέπεις μέσω του μενού θερμοκρασία λαδιού κι όχι νερού)
μολις το νερο παει 90 το λαδι ειναι ακομα 65-67'
θελει διπλασια + ωρα να ανεβει και το λαδιναι του οπελ η εξατμιση ηταν της πλακας και το παθαινε μονο το δικο μας λογο αποστασεων καρατσεκαρισμενο
το c2 παντως αν και ξεφτιλαμαξο δεν εχει τετοια θεματα
(αυτο χρησιμοποιει η μητερα μου μου λεει να της δινω το s3 να πηγαινεισ τη δουλεια της και γω στο πειραια με το σιτροεν να μην καιω βενζινες, αλλα δε σφαξανε συγκρουωμενο το εχει κανει το σιτροεν αν το προσεξες καθολου εκεινη τη μερα)που να δεις ένα Α3 της δικής μου μητέρας πως είχε γίνει... δεν υπήρχε επιφάνεια στο αυτοκίνητο που να μην έχει πάθει κάτι...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
έλα μου ντε! άντε πεστου τα κι εσύ μήπως και συγκινηθεί!ρε θελω δε θελω? αλλα εγω ειμαι παμφτωχος ο πατερας μου εχει το πολυ χρημα και δεν το μοιραζεται ευκολα μαζι μου
και δεν ειναι μονο το προγραμμα, αυτο πες μαζευω και το βαζωαμα το πειραζα ηθελα ολοκληρωμενη δουλεια, δλδ δισκο εξατμιση, αναρτηση και ισως φρενα
καποια στιγμη ολα αυτα θα γινουν απλα μπορει να παρει και καμια 2ετια (εχω και στρατο του χρονου )
καλως ή κακως και που μου πηραν το αυτοκινητο πολυ μου ηταν , δε μπορω να εχω απαιτησεις για πειραγματα
ειπαμε ειμαι κακομαθημενο κωλοπαιδι που πηρα αυτοκινητο με τα λεφτα του μπαμπα, αλλα μη το παραχεζουμε
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ειπαμε ειμαι κακομαθημενο κωλοπαιδι που πηρα αυτοκινητο με τα λεφτα του μπαμπα,
Έτσι, να ξέρουμε τη θέση μας...
Να αγόραζες τουλάχιστον Megane CC...
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
ειπαμε ειμαι κακομαθημενο κωλοπαιδι που πηρα αυτοκινητο με τα λεφτα του μπαμπα,
Έτσι, να ξέρουμε τη θέση μας...
Να αγόραζες τουλάχιστον Megane CC...
Kαι για να θυμηθουμαι λιγο το αυτοκινητο που ορισε την επιτομη της ομορφιας και ως φορο τιμης στο
χαμενο μου κιμπαριλικι ιδου:
-
ασε dum τωρα ξεπεσες ρε φιλε
-
Εεεε τώρα και εσύ! Το έκανες τσόντα το θέμα ! Με τη ζάντα πάντως που του είχες με έβαλες σε σκέψεις. Να βάλω καμιά αγγελία για ανταλλαγή με το δικό μου? Λες να βρω κανά κορόιδο ?
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Να βάλω καμιά αγγελία για ανταλλαγή με το δικό μου?δικό σου = ?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
έλα μου ντε! άντε πεστου τα κι εσύ μήπως και συγκινηθεί!
ρε θελω δε θελω? αλλα εγω ειμαι παμφτωχος ο πατερας μου εχει το πολυ χρημα και δεν το μοιραζεται ευκολα μαζι μου
Έλα ρε εύκολο είναι, θα του πείς αδιάφορα για τα διάφορα προγράμματα** 'αναβάθμησης ενεργητικής ασφάλειας'** που προσφέρουν διακεκρημένοι βελτιωτικοί οίκοι στην Γερμανία, αλλά σιγά μην δώσεις 1000 Ευρώ για ενεργητική ασφάλεια, πέσ του άμα είναι να γίνει το κακό θα γινεί.
Να δείς που θα το σκεφτεί δυό μέρες και μετά θα σου πεί ' δεν πας ρε παιδάκι μου να φορέσεις πρόγραμμα ενεργητικής ασφάλειας , άνθρώποι είμαστε, άστο να υπάρχει και αχρείαστο να είναι'. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Να βάλω καμιά αγγελία για ανταλλαγή με το δικό μου?
δικό σου = ?
gti golf 5 και απο οτι μαθαινω παει σα τρελος παροτι εχει ενα τετοιο αδιαφορο και καθολου σκληροπυρηνικο αυτοκινητο
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
Έλα ρε εύκολο είναι, θα του πείς αδιάφορα για τα διάφορα προγράμματα** 'αναβάθμησης ενεργητικής ασφάλειας'** που προσφέρουν διακεκρημένοι βελτιωτικοί οίκοι στην Γερμανία, αλλά σιγά μην δώσεις 1000 Ευρώ για ενεργητική ασφάλεια, πέσ του άμα είναι να γίνει το κακό θα γινεί.
Να δείς που θα το σκεφτεί δυό μέρες και μετά θα σου πεί ' δεν πας ρε παιδάκι μου να φορέσεις πρόγραμμα ενεργητικής ασφάλειας , άνθρώποι είμαστε, άστο να υπάρχει και αχρείαστο να είναι'.παιζουν και γνωστοι για ρεβο τουλαχιστον(του ελεγαν του πατερα μου και του εξηγησα ακριβως τι κανει το προγραμμα αρα δεν παιζει να ψαρωσει) , οποτε ισως μπορουσα να το χτυπησω και σε καλυτερη τιμη
αυτη τη περιοδο περιμενω να τα τιναξει τελειως ο δισκος μου, μετα αφου βαλω κατι πιο ανθεκτικο ισως παω απλα για προγραμματακι
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Έλα ρε εύκολο είναι, θα του πείς αδιάφορα για τα διάφορα προγράμματα** 'αναβάθμησης ενεργητικής ασφάλειας'** που προσφέρουν διακεκρημένοι βελτιωτικοί οίκοι στην Γερμανία, αλλά σιγά μην δώσεις 1000 Ευρώ για ενεργητική ασφάλεια, πέσ του άμα είναι να γίνει το κακό θα γινεί.
Να δείς που θα το σκεφτεί δυό μέρες και μετά θα σου πεί ' δεν πας ρε παιδάκι μου να φορέσεις πρόγραμμα ενεργητικής ασφάλειας , άνθρώποι είμαστε, άστο να υπάρχει και αχρείαστο να είναι'.παιζουν και γνωστοι για ρεβο τουλαχιστον(του ελεγαν του πατερα μου και του εξηγησα ακριβως τι κανει το προγραμμα ) , οποτε ισως μπορουσα να το χτυπησω και σε καλυτερη τιμη
αυτη τη περιοδο περιμενω να τα τιναξει τελειως ο δισκος μου, μετα αφου βαλω κατι πιο ανθεκτικο ισως παω απλα για προγραμματακι
Αν και ΜΤΜ με τα παιδιά της Revo είμαστε φίλοι αν χρειαστείς κάτι πές μου, όσο για δίσκο να βάλεις το κιτ που φοράμε με τον Vele και θα κοιμάσαι πια ήσυχος.
-
αυτο κανα 700αρι δεν παει? βασικα αυτο ψηνομαι να βαλω
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτο κανα 700αρι δεν παει? βασικα αυτο ψηνομαι να βαλωΚάπου εκεί είναι η τιμή, από τα 'έτοιμα'¨πάντως προγράμματα το Revo είναι μακρά το πιο επιθετικό.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτο κανα 700αρι δεν παει? βασικα αυτο ψηνομαι να βαλωδεν θα πρότεινα το ίδιο με το δικό μου αλλά κρατώντας το διπλής μάζας βολάν προσθέτεις τον ενισχυμένο δίσκο και το δυνατότερο πλατό της γνωστής εταιρίας... έτσι ούτε ο father θα γκρινιάζει για την όλη αίσθηση (αυξημένος θόρυβος, κραδασμοί στις χαμηλές στροφές και στο άφημα στις υψηλές, πεσμένη ροπή αδράνειας, πιθανές φθορές στα ρουλεμάν και στο μοτέρ της μίζας, πιθανές ζημιές στο σύστημα μετάδοσης και της τετρακίνησης... ) ούτε θα ανυσηχείς για τα υπόλοιπα της παρένθεσης.
και θα αντέξει μια χαρά την επιπλέον δύναμη! μακριά από την εταιρία που ανέφερες όμως... όλες οι υπόλοιπες σαφώς καλύτερες σε προγραμματισμό εγκεφάλου.
όσο για τις τιμές, είναι αρκετά υψηλότερες, είτε για το πρόγραμμα(>1000) είτε για το σετ συμπλέκτη... μην ξεχνάς ότι κάποιος πρέπει να το βάλει το σετ οπότε θα πληρώσεις κάπου 450 για την τοποθέτηση, συν το κόστος των υλικών άρα πας μακριά... Εμένα έκανε αρκετά το πλήρες σετ(στείλε π.μ. να σου εξηγήσω αν κι όποτε θελήσεις)
-
οχι δε θελω και να αλλαξω βολαν, μονο δισκο πλατο
οσο για τη revo ψιλο-καλη ειναι σε αλλα αυτοκινητα που εχω δει, αλλα στο δικο μας ειναι μαπα ολκης
(και το εχω διαπιστωσει κοντρα σε 2 αυτοκινητα και πες 3 ενα gti )
AUDI S3