-
Το Υ10 πρώτη αγάπη και παντοτινή. Έπιανε πάνω από 170 - στην κατηφόρα όμως - και νόμιζες ότι θα διαλυθεί.
Τώρα όμως που μεγαλώσαμε λίγο, έγινε ζητούμενη και η ασφάλεια, γι'αυτό μου φαίνονται λίγα τα 3 όταν όλα τα υπόλοιπα κινούνται στα 4. -
Ο χρήστης epekeina έγραψε:
Απλά δε σκοπεύω να το ''εξαντλήσω'' το αμάξι.Τα αυτοκίνητα έχουν πρακτική αξία κι έγω έτσι τα βλέπω.Οπότε το πρώτο ζητούμενο είναι να είναι εύκολο στην οδήγηση και να είναι όσο το δυνατόν αξιόπιστο και με καλές επιδόσεις εντός και εκτός πόλης σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας.Να μην το ακούω δηλαδή να μουγκρίζει πάνω από 110 km/h.Συγνωμη αλλα ταχειας κυκλοφορειας δρομοι,120χλμ κ ανω, να μην μουγκριζει αλλα κ να τραβαει ειναι πραγματα που το αλτο/pixo ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙ!
Αλλα όπως λεει και ο Angel!!!!! , τι στο καλο,τοσα ατομα σου λενε splash και εσυ επιμενεις στο αλλο?
Αφου ειναι παντου χειροτερο! Και πανω απ ολα εγω θετω το θεμα ασφαλειας για αυτο κ στο πρεοτεινω. Αν μου ελγες αποκλειστικα χρηση πολης θα σου ελεγα ενταξει οκ παρε οποιο θες αλλα αν θες να βγαινεις παραεξω ειναι κριμα να χαραμιστεις.. Και επαναλαμβανω οτι 2 φορες το μηνα ταξιδευω με το αλτο.. Και ειμαι κατοχος ignis το οποιο ειναι ακομα πιο κουβας απο το alto στη σταθεροτητα..Το αλτο μου φανηκε πολυ πιο σταθερο...
Σκεψου το splash και με λαστιχο 185 θα παταει τελεια στην ασφαλτο.. Και το ι10 που λενε τα παιδια σου ταιριζει αλλα καιει περιισοτερο απο το splash k αλτο..
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Συγνωμη αλλα ταχειας κυκλοφορειας δρομοι,120χλμ κ ανω, να μην μουγκριζει αλλα κ να τραβαει ειναι πραγματα που το αλτο/pixo ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙ!Αλλα όπως λεει και ο Angel!!!!! , τι στο καλο,τοσα ατομα σου λενε splash και εσυ επιμενεις στο αλλο?
Αφου ειναι παντου χειροτερο! Και πανω απ ολα εγω θετω το θεμα ασφαλειας για αυτο κ στο πρεοτεινω. Αν μου ελγες αποκλειστικα χρηση πολης θα σου ελεγα ενταξει οκ παρε οποιο θες αλλα αν θες να βγαινεις παραεξω ειναι κριμα να χαραμιστεις.. Και επαναλαμβανω οτι 2 φορες το μηνα ταξιδευω με το αλτο.. Και ειμαι κατοχος ignis το οποιο ειναι ακομα πιο κουβας απο το alto στη σταθεροτητα..Το αλτο μου φανηκε πολυ πιο σταθερο...
Σκεψου το splash και με λαστιχο 185 θα παταει τελεια στην ασφαλτο.. Και το ι10 που λενε τα παιδια σου ταιριζει αλλα καιει περιισοτερο απο το splash k αλτο..
Μα τι στο καλό, όσο περνάει ο καιρός γίνονται πιο χρέπια τα 1000-1100άρια?
Με Υ10 του '95 έκανα cruising με 130 και έστριβε κιόλας!
-
Μωρε και με το alto πας με 130 και στριβεις αλλα αφενος πρεπει να εχεις φορα για να πιασεις τα 130,στις ανηφορες θα θες κατεβασματα συνεχεια,τουλαχιστον περισσοτερα απο το splash,και γενικα θα σου φαινεται φτερο στον ανεμο... Και το alto σαν μεταξονιο και ογκο ειναι μικροτερο απο το Υ10.
Απλα εδω εχοντας στο μυαλο μου το splash,το αλτο σαν αμαξι ειναι παντου κατωτερο...
Παντως εχουν βελτιωθει σιγουρα τα μικρα αυτα αυτοκινητα..Σου εμπνεει πολυ μεγαλυτερη εμπιστοσυνη απο seicento στα πολλα χιλιομετρα (εγνατια πιανει και τα 160 κοντερισια αν το πιεσεις πολυ)
-
παρε το ford fiesta 1,2 trend ειναι λιγο τσιμπημενο στη τιμη αλλα αξιζει
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις απόψεις σας...
-
Να υποθέσω θα πάρεις pixo ??
-
Όχι ακόμα...τα εχω δει και τα δύο.Είμαι ακριβώς στο 50/50.Σαφώς το Splash είναι καλύτερο αμάξι αλλά τα θετικά του Pixo έχουν να κάνουν με την απειρία μου,τη χαμηλή κατανάλωση, και το πιο όμορφο αμάξωμα για μένα.Είναι πιο συμπαθητικό αλλά δε ξέρω μηπώς τα κλαίω μετά τα λεφτά του με πολυ φτωχές επιδόσεις για 2000 ε διαφορά
-
Η λυση ακουει στο test drive...
Κανε και τα δυο test drive..Πιεσε τα,πηγαινε και σε ανηφορικα κομματια αν σου δινεται η δυνατοτητα αυτη...
Ετσι θα εκτιμησεις τις δυνατοτητες των δυο αυτοκινητων στον τομεα των επιδοσεων -
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
(το μονο κακο στο splash/agila σε σχεση με το alto/pixo ειναι οτι νομιζω πως το splash εχει ιμαντα εκκεντροφορου, ενω το pixo εχει καδενα, κατι που πρακτικα σημαινει οτι στις 90,000 χλμ που ειναι το μεγαλο σερβις στο splash θα σου κοστισει αρκετα,ισως και πανω απο 600ε)Και το Splash 1,2 καδένα έχει! (Ιμάντα στη Suzuki μόνο σε diesel θα βρεις).
Όχι ακόμα...τα εχω δει και τα δύο.Είμαι ακριβώς στο 50/50.Σαφώς το Splash είναι καλύτερο αμάξι αλλά τα θετικά του Pixo έχουν να κάνουν με την απειρία μου,τη χαμηλή κατανάλωση, και το πιο όμορφο αμάξωμα για μένα.Είναι πιο συμπαθητικό αλλά δε ξέρω μηπώς τα κλαίω μετά τα λεφτά του με πολυ φτωχές επιδόσεις για 2000 ε διαφορά
Και τα 2 τα έχω δει και οδηγήσει ... το ένα το έχω κιόλας εδώ και έναμιση χρόνο ... και έχουν διαφορές μεταξύ τους πέρα απο αισθητικές.
Το Splash έχει καλύτερη ορατότητα, πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο χωρίς να παίρνει κλίσεις σε στροφές και ένα τιμόνι που κόβει αρκετά. Λίγο θορυβώδης σε υψηλές στροφές αλλά νευρικός και δυνατός ο κινητήρας και οικονομικός. Το κιβώτιο του ήταν αρχικά λίγο σφυχτό αλλά ... 'συνήλθε' ενώ είναι και πιο κοντό σε διαδρομές και σε πιο βολική θέση. Από τα 150 χλμ πέρα από τον θόρυβο του κινητήρα ενοχλεί και ο αεροδυναμικός θόρυβος. Οι χώροι είναι άνετοι για 4 αν και έχει σκληρά καθίσματα και πολύ μικρό χώρο αποσκευών.
Στο Alto όλα τα παραπάνω στο λιγότερο όμως ... -
edit: ακυρο, δε διαβασα σωστα...
Αφου εχουν και τα δυο καδενα τοτε αλλο ενα θετικο για το splash!
@cosneo
(To swift εχει ιμαντα παντως απ οτι διαβασα στο ιντερνετ) -
Από τι ξέρω οι VVΤ, VTec, Vti κλπ κινητήρες που έχουν variable valve timing είναι με καδένα
... Για Jimny, Ignis, Swift 1,6, Grand Virara 1,6 και 2,0 ξέρω ότι έχουν καδένα ... για το 1,3 Swift ... με βάζεις σε σκέψεις όμως!
(Αν και ο 1,3 του Jimny που έχει καδένα είναι εκδοχή ... του 1,3 του Swift)! -
cosneo ευχαριστώ
κάτι τέτοιο ήθελα να ακούσω.κάποιος που έχει εμπειρία και από τα δύο...με προβλημάτισες.οκ όμως αυτό ήθελα -
Λοιπόν οι σκέψεις μου αναθεωρήθηκαν και σκέφτομαι να πάρω Polo.Nα περιμένω TSI??Τα θετικά γνωστά...αρνητικά δεν υπάρχουν σε σχέση με ένα ατμοσφαιρικό 1,4????Mε δεδομένο ότι είμαι νέος οδηγός και θα οδηγώ με χαμηλές σχέσεις και μάλλον θα ''καταπονείται'' ο κινητήρας.Οπότε 1,4 ή ΤSI?Ιδού το ερώτημα.
-
Δεν υπάρχει ερώτημα TSI
-
κλασσικος ελληνας αγοραστης, ψαχνεις απο δω, ψαχνεις απο κει, κοιτας απ εδω κοιτας απο κει, ρωτας για διαφορα ασχετα και καταληγεις σε polo η golf...πως ομως πας απο αυτοκινητα της ταξεως των 11000 euros σε αυτοκινητο που χαλαρα ξεφευγει τα 15000?
και απο χιλιαρακι παμε σε τουρμπατο 1.2?Παντως σιγουρα tsi...
-
Ας σκεφτεί πάντως και το Renault Clio 1.2TCE που είναι σε ενδιάμεση τιμή και το ίδιο καλό με το Polo.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Ας σκεφτεί πάντως και το Renault Clio 1.2TCE που είναι σε ενδιάμεση τιμή και το ίδιο καλό με το Polo.Απ'ότι γράφεται θα είναι περίπου 2.000 φθηνότερο από το Polo. + ότι πλέον έχει 5 χρόνια εγγύηση/οδική βοήθεια!
-
Mετά από πολλές παλινωδίες μάλλον καταλήγω στο mazda 2.Eίναι το πιο ολοκληρωμένο νομίζω.Το Polo έχει καλύτερη ποιότητα ΑΛΛΑ είναι μόνο με 2 χρόνια εγγύηση,βγάζει περισσότερες ζημιές και έχει μεγαλύτερη κατανάλωση.Πιο οικονομικό.καλύτερες επιδόσεις,πιο νεανικό.Περιμένω τις αντιρρήσεις σας...
-
Σίγουρα το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο της κατηγορίας (αυτό αποδυκνείεται έυκολα...), νεανικό καιμε πολύ καλό κράτημα...μέτριους χώρους και ποιότητα...προσοχή γιατι με 16αρες ζάντες είναι σκληρό για τους δρόμους μας αλλά το ΕSP πάει πακέτο μόνο με το πακέτο SAP (αεροδυναμικό κιτ) και βγαίνει στα 15000Ευρώ...
Θεωρώ απαράδεκτο να αγοράσει κανείς καινούριο αυτοκίνητο χωρίς ESP...
Πάνε δες τα Fiesta, Clio και Jazz
Aγορά πρώτου αυτοκινήτου