-
Αμα εχεις προσεξει απ το καλοκαιρι και μετα το megane εχει μια εκπτωση 1000-1500 euros που καθε περιοδο της δινουν διαφορετικο ονομα...Ε λεω αν συνεχιστει αυτη η τακτικη μαζι με την εγγυηση 5ετιας τοτε τα πραγματα θα ναι ακομα καλυτερα
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Αμα εχεις προσεξει απ το καλοκαιρι και μετα το megane εχει μια εκπτωση 1000-1500 euros που καθε περιοδο της δινουν διαφορετικο ονομα...Ε λεω αν συνεχιστει αυτη η τακτικη μαζι με την εγγυηση 5ετιας τοτε τα πραγματα θα ναι ακομα καλυτεραΠράγματι, αν και με την νέα προσφορά, η έκπτωση μειώθηκε στα 800Ε... Όχι ότι είναι λίγα, αλλά και πάλι η τιμή παραμένει αλμυρή σε σχέση με τον ανταγωνισμό... Βέβαια είναι 800Ε +5 χρόνια εγγύηση +5 χρόνια οδική βοήθεια. (Αν και αυτά συνήθως δεν ανταποκρίνονται σε οικονομικά οφέλη... Μέσα σε 5 χρόνια θέλω να πιστεύω ότι δεν μείνει στο δρόμο, ούτε θα πάθει μεγάλη ζημιά να χρειαστεί η εγγύηση)
Υ Γ: Δεν πιστεύω να ισχύει σε συνδυασμό με τη μείωση του ΦΠΑ γιατί τότε μιλάμε για όφελος πάνω από 2000Ε. Αλλά αυτή ίσχυε μέχρι 31/1 οπότε μάλλον τελείωσε...
-
Το συμπληρώνω και εδώ γιατί χτες δεν υπήρχε στην σελίδα της Renault:
Πέραν τα 5 χρόνια εγγύησης, 5 χρόνια οδικής βοήθειας σε περίπτωση πληρωμής μετρητοίς ισχύουν επιπλέον εκπτώσεις:
-600 euro για Clio και Kangoo
-800 euro για Μegane III Coupe και Hatch
-1200 euro για Scenic και Grand ScenicΑλλιώς με χρηματοδοτικό 5 χρόνια άτοκα.
Για το Twingo τρέχει χωριστή προσφορά μόνο για χρηματοδοτικό με χαμηλό επιτόκιο:
http://www.renault.com.gr/default.asp?pid=524 -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Το συμπληρώνω και εδώ γιατί χτες δεν υπήρχε στην σελίδα της Renault:
Πέραν τα 5 χρόνια εγγύησης, 5 χρόνια οδικής βοήθειας σε περίπτωση πληρωμής μετρητοίς ισχύουν επιπλέον εκπτώσεις:
-600 euro για Clio και Kangoo
-800 euro για Μegane III Coupe και Hatch
-1200 euro για Scenic και Grand Scenic
Αλλιώς με χρηματοδοτικό 5 χρόνια άτοκα.
Για το Twingo τρέχει χωριστή προσφορά μόνο για χρηματοδοτικό με χαμηλό επιτόκιο:
http://www.renault.com.gr/default.asp?pid=524...και κάτι ακόμη που δεν αναφέρεται στην ανακοίνωση: τα παραπάνω ισχύουν και για το Megane Estate και επίσης, η προσφορά λήγει στις 31/03.
-
Για βοηθήστε λίγο οι Clioκηδες.
Clio II, 1.2 16V, εκεί που βρίσκεται σε πορεία, πέφτουν οι στροφές, δεν ανταποκρίνεται στο γκάζι και τελικά σβήνει. Αν, πριν σβήσει ή και αφού σβήσει, ανοιγοκλείσεις τον διακόπτη, όλα καλά, συνεχίζει την πορεία του και θυμάται να το ξανακάνει μετά από 2-3 μέρες, μπορεί και μετά από εβδομάδες.
Τα ξεφτέρια στις επίσημες αντιπροσωπείες δεν βρίσκουν τίποτε (τρεις επισκέφτηκε μέχρι τώρα), άλλαξαν τα μπουζοκαλώδια (δήθεν τα μέτρησαν κάπως), έλεγξαν τις επαφές του ηλεκτρόγκαζου (δήθεν είχαν χαλαρώσει), αλλά αυτό επιμένει να το κάνει και η ιδιοκτήτρια βρίσκεται στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, γιατί καταντάει επικίνδυνο, όταν σβήνει σε πορεία στην Εθνική.
Έχει κανείς αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο και πώς το έλυσε;
Υπάρχει καμία ιδέα για το τι μπορεί να είναι, για να τους πούμε να το προσέξουν;
Ευχαριστώ! -
Ο χρήστης lesoko έγραψε:
Για βοηθήστε λίγο οι Clioκηδες.
Clio II, 1.2 16V, εκεί που βρίσκεται σε πορεία, πέφτουν οι στροφές, δεν ανταποκρίνεται στο γκάζι και τελικά σβήνει. Αν, πριν σβήσει ή και αφού σβήσει, ανοιγοκλείσεις τον διακόπτη, όλα καλά, συνεχίζει την πορεία του και θυμάται να το ξανακάνει μετά από 2-3 μέρες, μπορεί και μετά από εβδομάδες.
Τα ξεφτέρια στις επίσημες αντιπροσωπείες δεν βρίσκουν τίποτε (τρεις επισκέφτηκε μέχρι τώρα), άλλαξαν τα μπουζοκαλώδια (δήθεν τα μέτρησαν κάπως), έλεγξαν τις επαφές του ηλεκτρόγκαζου (δήθεν είχαν χαλαρώσει), αλλά αυτό επιμένει να το κάνει και η ιδιοκτήτρια βρίσκεται στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, γιατί καταντάει επικίνδυνο, όταν σβήνει σε πορεία στην Εθνική.
Έχει κανείς αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο και πώς το έλυσε;
Υπάρχει καμία ιδέα για το τι μπορεί να είναι, για να τους πούμε να το προσέξουν;
Ευχαριστώ!Το 1.4 έχω και τέτοια εμπειρία ευτυχώς όχι, αλλά αν το συνέδεσαν σε διαγνωστικό μηχάνημα, αυτό δεν κατέγραψε τη βλάβη ;
Προσωπικά θα πήγαινα ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ σε κάποιο εξειδικευμένο (εκτός δικτύου δηλαδή) !! -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Για βοηθήστε λίγο οι Clioκηδες.
Clio II, 1.2 16V, εκεί που βρίσκεται σε πορεία, πέφτουν οι στροφές, δεν ανταποκρίνεται στο γκάζι και τελικά σβήνει. Αν, πριν σβήσει ή και αφού σβήσει, ανοιγοκλείσεις τον διακόπτη, όλα καλά, συνεχίζει την πορεία του και θυμάται να το ξανακάνει μετά από 2-3 μέρες, μπορεί και μετά από εβδομάδες.
Τα ξεφτέρια στις επίσημες αντιπροσωπείες δεν βρίσκουν τίποτε (τρεις επισκέφτηκε μέχρι τώρα), άλλαξαν τα μπουζοκαλώδια (δήθεν τα μέτρησαν κάπως), έλεγξαν τις επαφές του ηλεκτρόγκαζου (δήθεν είχαν χαλαρώσει), αλλά αυτό επιμένει να το κάνει και η ιδιοκτήτρια βρίσκεται στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, γιατί καταντάει επικίνδυνο, όταν σβήνει σε πορεία στην Εθνική.
Έχει κανείς αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο και πώς το έλυσε;
Υπάρχει καμία ιδέα για το τι μπορεί να είναι, για να τους πούμε να το προσέξουν;
Ευχαριστώ!Το 1.4 έχω και τέτοια εμπειρία ευτυχώς όχι, αλλά αν το συνέδεσαν σε διαγνωστικό μηχάνημα, αυτό δεν κατέγραψε τη βλάβη ;
Προσωπικά θα πήγαινα ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ σε κάποιο εξειδικευμένο (εκτός δικτύου δηλαδή) !!Απ΄ότι λένε, το διαγνωστικό δεν δείχνει καμμία βλάβη! Ούτε κάποιο λαμπάκι ανάβει...
-
οταν ηταν καινουριο ακομα το κλιακι, μια φορα με το που ξεκινουσα εδινα γκαζι αλλα αδυνατουσε να ανεβασει στροφες...δλδ ανεβαζε λιγο στην αρχη εκανε 5-10 μετρα και μετα πεφτανε οι στροφες μεχρι που σβηνε...μετα απο λιγη ωρα καθως περιμενα την οδικη βοηθεια πηρε κανονικα μπροστα και πηγαινε κανονικα. την αλλη μερα πηγα στην αντιπροσωπεια και η βλαβη ητανε σχετικη με ποτενσιομετρο (αν θυμαμαι καλα), το αλλαξαν και ολα καλα. (1% πιθανοτητα να ηταν εκει την φορα αισθητηρας λ αλλα κατα 99% ποτενσιομετρο). Οποτε μπορει το προβλημα σου να ειναι κατι τετοιο.
-
Εκτός από το ποντεσιόμετρο, χοντρικά για να καταλάβουν τα παιδιά που δεν γνωρίζουν τον πεντάλ του γκαζιού που βλκέπουμε και το ποντεσιόμετρο που είναι από κάτω και δεν το βλέπουμε (έτσι είναι το ανταλλακτικό) υπάρχει και η εξής εκδοχή και το έχω δει το 2003 μια φορά όταν ήρθε στο μαγαζί ένα όμοιο αυτοκίνητο με το ίδιο πρόβλημα:
Όταν πατάς το γκάζι λόγω κακής τοποθέτησης κάποιας καλώδίωσης ξεκούμπωνε μία μπρίζα στο μηχανισμό του γκαζιού και το αυτοκίνητο έμενε από γκάζι αφου στην ουσία εντολή δεν υπήρχε.
Το πρόβλημα το λύσανε οι μηχανικοί στην ΜΑΒΑ της Νέας Φιλαδέλφειας (που όντως ήταν πολλοί καλοί σε βλάβες γρίφους) μη υπακούοντας την RENAULT Γαλλίας η οποία δεν τους έδινε την άδεια για την επέμβαση με την δικαιολογία ότι δεν ήταν τεκμηριωμένη εργοστασιακή λύση.
Τι κάνανε;
Αλλάξανε την λίγο την θέση της καλωδίωσης και όλα λύθηκαν. Φυσικά μετά την επιτυχία η RENAULT Γαλλίας ανακάλεσε και ζήτησε και παραπάνω εξηγήσεις για την επέμβαση των Ελλήνων μηχανικών.
Το αυτοκίνητο αυτό επειδή τόχει μια γειτόνισα μου δεν παρουσίασε από τότε ποτέ πάλι το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Οπότε
Ο φίλος παραπάνω άμα πάει σε κάποιο συνεργείο ας τους το σφυριξει αυτό για να μπουν στο θέμα.Το πρόβλημα δηλαδή είναι ότι με το πάτημα του γκαζιού και λόγω κακής τοποθέτησης μιας καλωδίωσης, ξεκουμπώνει μια πρίζα νομίζω στο ποντεσιόμετρο και στην ουσία δεν δίνει εντολή το γκάζι.
Αυτό φυσικά αφού αποκλειστεί να είναι χαλασμένο το ποντεσίόμετρο-πεντάλ γκαζιού. -
και τωρα που θυμηθηκα λεπτομερειες ειχε και σχεση καποιο πηνιο που ειναι συνδεδεμενο με το ποτενσιομετρο στην υποθεση...
-
στο topic του qashqai αναφερουν κατι για 1.6tce της renault και για περιπου 150-180 αλογα. ισχυει κατι τετοιο; αν ναι τοτε θα πρεπει να κανουν αλλαγες στον 2.0 tce ο οποιος νομιζω οτι ειναι λιγο αποτυχια κινητηρας αν αναλογιστουμε οτι ο παλιος 2λιτρος βγαινει σε 170 αλογα (laguna coupe) και o παλιος turbo 205 αλογακια....
Τι διαφορα εχει ο 2.0tce με τον παλιο 2.0 turbo?
Παντως ο 1.2tce, o 1.4tce τους βγηκανε καλη αυτος o 2.0tce δεν μου χει κατσει καλα. Τουλαχιστον για την ελληνικο φορολογικο συστημα δεν αξιζει να κανεις την υπερβαση...
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
στο topic του qashqai αναφερουν κατι για 1.6tce της renault και για περιπου 150-180 αλογα. ισχυει κατι τετοιο; ...Θα μπει στο επόμενο ιαπωνικό Tiida. http://www.autoincar.com/next-generation-2010-2011nissan-tiida-could-be-much-more-upsizing-body/
Aγνωστο αν έρθει στην Ευρωπη! -
Αν το κοντέρ μου λέει ότι πάω με 195 πόσα πραγματικά είναι?
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Αν το κοντέρ μου λέει ότι πάω με 195 πόσα πραγματικά είναι?Η απόκλιση διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο.
Ενας 1.6 tce νομίζω χρειάζεται να καλύψει το κένο μεταξύ του 1.4 tce και 2.0 tce! Αν βγει αυτός, βγει και κάτι που είχε γραφτεί για 1.0 tce τότε θα έχει και η Renault πλήρη γκάμα turbo κινητήρων!
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
... βγει και κάτι που είχε γραφτεί για 1.0 tce τότε θα έχει και η Renault πλήρη γκάμα turbo κινητήρων!Αν δεν κάνω λάθος για 900άρη turbo λένε απο την Nissan μεριά (για το επόμενο Micra αρχικά). Δεν φαντάζομαι να βιάζονται πάντως.
Η Nissan έχει μέσω της Suzuki πολύ καλό 1000άρη στο Pixo. Ενώ το υπάρχον Twingo δείχνει να καλύπτεται με τους 1,2 με τα 60 και 75 άλογα! -
Παντως εγω νομιζω οτι για να αν ειναι να βγει ενας 1.6 στα 150hp καλως...αν ομως εχει παραπανω ιπποδυναμη θα πρεπει να κανουν κατι για το 2λιτρο να τον ανεβασουν λιγο...και ο 1.6 χρειαζεται και για το megane και για τη laguna...
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Αν το κοντέρ μου λέει ότι πάω με 195 πόσα πραγματικά είναι?Ό,τι δείξει το ραντάρ της Τροχαίας.
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Παντως εγω νομιζω οτι για να αν ειναι να βγει ενας 1.6 στα 150hp καλως...αν ομως εχει παραπανω ιπποδυναμη θα πρεπει να κανουν κατι για το 2λιτρο να τον ανεβασουν λιγο...και ο 1.6 χρειαζεται και για το megane και για τη laguna...Εγώ θα προτιμούσα να καταργήοσυν υπάρχοντες 1,6 και τον αδιάφορο πλέον για την Ελλάδα 2,0Τ και να φτιάξουν κάτι σε 1,8Τ. Με έναν τέτοιο μια Laguna Coupe ... όνειρο θα ήταν συν το ότι ακόμα και το 4κίνητο Koleos ... θα μοσχοπουλούσε!
(Η τακτική της Vag νομίζω σε τουρμποκίνητα με κάτι κάτω απο 1000 κυβικά, 1200, 1400 και 1800 καλύπτουν πλήρως όλη την γκάμα της Renault ... και συμφέρει και εμάς)!ΥΓ. Αν ο διευθυντής της Renault ήταν Έλληνας κάτι τέτοιο θα σκιεφτόταν!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
ΥΓ. Αν ο διευθυντής της Renault ήταν Έλληνας κάτι τέτοιο θα σκιεφτόταν!+1 χαχαχαχα!!!
-
Δεν ξέρω αν υπάρχει πιο κατάλληλο τόπικ μιας και είμαι καινούργιος στο φόρουμ, αλλά το είδα, μου άρεσε και είπα να το κάνω μια ανάρτηση μην τυχόν και δεν το έχετε δει όλοι τις τελευταίες μέρες που κυκλοφορεί στο ίντερνετ.
Renault wind: http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=10809
YΓ: Το μόνο κακό είναι ότι όταν ακούς το όνομα το μυαλό σου πάει σε κινητά
RENAULT FORUM