-
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ο Σατο στην συγκεκριμενη στιγμη δεν τον 'ειχε 'τον Μπαρι,οτι δεν μπορουσε να περασει αναιμακτα.Αργα ή γρηγορα θα τον περναγε αλλα σε εκεινο το σημειο ηταν λαθος η προσπαθεια του.Κατα την γνωμη μου και τελειως υποθετικα για το τι θα συνεβαινε στον αγωνα μεχρι τον τερματισμο.
Πιστευετε οτι οι δυο ΒΑR-HONDA ειναι ιδιες ;Θελω να πω μηπως τον Σατο τον χρησιμοποιουν σαν 'μουλαρι' εξελιξης μεσα στον αγωνα ;Γιατι μονο σε αυτον σπανε οι κινητηρες ; -
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Στο γυρο αυτο δεν ειχε καν slipstreaming, οποτε επιχειρησε εξ ορισμου βουτια αυτοκτονιας. Αλλα αν προσεξατε ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο εκανε στην εκκινηση κατα του Trulli και εκεινη τη φορα του βγηκε. Μαλλον το αμαξι η ο οδηγος ειχαν το κατι παραπανω στο δυνατο φρεναρισμα που εκανε το προσπερασμα απο τοσο πισω εφικτο.GeorgeTabs ok μαλλον εχεις δικιο για το περιπτερο της Bar αλλα αυτο της Renault ειμαι σιγουρος πως στη δεξια γωνια ειχε ασπρα-μπλε μπλουζακια της Williams. Οπως και το μπλουζακια του Alonso μαλλον για περσινα μου φανηκαν.
Ίσως της ρενώ να είχε και Γουίλιαμς, δε θυμάμαι... Τα είχα πάρει τόσο πολύ που δεν είχαν ΤΙΠΟΤΑ από τον οδηγό που τους έδωσε ΤΗ ΝΙΚΗ, τον ΓΙΑΡΝΟ ΤΡΟΥΛΙ, και όλα ήταν Αλόνζο, που τρελλάθηκα... Αν όντως είχε και Γουίλιαμς αποπάνω, τότε πάλι καλά που δεν το είδα, γιατί θα το έκανα... περίπτερο!!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Η κινηση του Sato νομιζω οτι ηταν απερισκεπτη αν οχι χαζη ,στο σημειο που προσπαθησε να κανει προσπεραση.Οπως ειπε ο Μπαρι ειταν πιο γρηγορος και συντομα θα τον προσπερναγε.Και δεν μπορω να καταλαβω πως μεσα στην προσπαθεια του να φρεναρει ο Σατο,να εχει (αν εχει )τον ελενχο του μονοθεσιου του και ταυτοχρονα να κοιτα τους καθρεπτες του Μπαρι αν τον βλεπει.!!Λεω αν εχει τον ελενχο γιατι πιο πολυ μου μοιαζει να φευγει με τα 4 παρα να το ελενχει.Τεσπα μακαρι να συνεχισει την επιθετικη (αλλα οχι επικινδυνη ) οδηγηση ,και να μας αποδειξει οτι εχει ξεπερασει την εποχη που ειταν το ανεκδοτο της Φ1.Αντε να δουμε και κανενα τσαμπουκαλιδικο προσπερασμα να αναψουν τα αιματα ,γιατι αλλιως θα εχουμε κυριακτικες σιεστες,Μεχικο θα θυμιζουν οι κυριακες μας.Μαυρισμένο 1: Τι εννοείς δηλαδή; Ότι αυτός που ετοιμάζεται να προσπεράσει κάποιον άλλον να κοιτά μέσα στους καθρέφτες του άλλου για να δει αν ο άλος τον βλέπει;;;
Καταρχήν ο αιφνιδιασμός είναι μισό προσπέρασμα. Κατά δεύτερον οι καθρέφτες στην Φόρμουλα 1 είναι τόσο μικροί και δονούνται, που σιγά μην δεις τίποτα εκτός της θέσης του οδηγού. Που και ο οδηγός να είσαι, απλά μια γενική εικόνα θα πάρεις, δεν θα μπορείς να δεις από τον καθρέφτη λες και οδηγείς το ΙΧ στον αυτοκινητόδρομο... Και εν πάσει περιπτώσει, ακόμα και να μπορούσες να δεις το κράνος του οδηγού που πας να προσπεράσεις μέσα από τον καθρέφτη του, δεν πρόκειται να δεις που είναι στραμμένο το βλέμμα του... Το κράνος φυσικά και θα είναι στραμμένο προς εσένα, αφού προς τα εκεί θα στρίψει... Όμως το βλέμμα είναι αόρατο μέσα από την ζελατίνα, όπως είδαμε και στην κάμερα που έδειχνε τον πανηγυρίζοντα Σουμάχερ μόλις κέρδισε, και που δια βίας ξεχώριζες τα χαρακτηριστικά του (σε ολόκληρη τηλεόραση, όχι καθρεφτάκι στα 300 χμ/ώ και 10 μέτρα απόσταση...)*Μαυρισμένο 2:*Να με πάρει, ο οδηγός που ήταν η χαρά της Κυριακής ήταν ο Μπαρικέλο!! (Μετά την αποχώρηση του Χάκινεν). Ο οδηγός που σε βρεγμένο με Στιούαρτ πέρναγε τους πρωτοπόρους Σουμάχερ και Χάκινεν! Ο οδηγός που προσπέρναγε τον Κούλθαρντ στην αρένα του Χόκενχαϊμ χωρίς κλίση στις αεροτομές από την ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ!!!
Τι στα κομμάτια έχει πάθει φέτος; Τον ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ να παίρνει πάντα την πιο αουτσάιντερ στρατηγική; Βαρέθηκε; Άρχισε να φοβάται μην χτυπήσει, όπως ο Χάκινεν μετά την πατρότητα; (δεν το θυμήθηκε όμως πολύ νωρίς αυτός...)
Πραγματικά με έχει στενοχωρήσει πολύ, γιατί όταν πήγε στην Φεράρι έτριβα τα χέρια μου που θα τον έβλεπα να κοντράρει τον Σουμάχερ στο βρεγμένο (τον θεωρώ τουλάχιστον εφάμιλλο)... -
Σχόλιο 1ο:
Στη συγκεκριμένη στροφή οι οδηγοί σχεδόν ακινητοποιούνται, οπότε μπορούν μια χαρά να δουν μέσα από τους καθρέφτες τους (είναι ή δεν είναι οι κορυφαίοι 20 οδηγοί του πλανήτη; )Σχόλιο 2ο:
Στη σύγχρονη Φ1 η 'περπατημένη' για προσπέρασμα είναι slipstreaming, έξοδος από το stream (από 6 μέχρι 25 μέτρα πριν φτάσεις τον μπροστινό σου για να αποφύγεις τις αναταράξεις που προκαλεί στον αέρα η πίσω αεροτομή του) και αργό φρενάρισμα (outbreaking) κατά προτίμηση στην εσωτερική της εισόδου της στροφής, ώστε να αναγκάσεις τον αντίπαλο να βγει εκτός εκτός γραμμής (να ανοίξει δηλαδή την τροχιά του). Άλλωστε είσαι κι εσύ εκτός γραμμής αλλά με πλεονέκτημα θέσης στην είσοδο της στροφής. Μπαίνεις λοιπόν με κλειστή τροχία στην εσωτερική της στροφής και ουσιαστικά 'σπρώχνεις' (εννοείται χωρίς να τον ακουμπάς, εξού και τα εισαγωγικά) τον αντίπαλο προς τα εξωτερικά κερμπς, έχοντας όμως το πλεονέκτημα λόγω τοποθέτησης) να είσαι εσύ αυτός που θα μπει πρώτος ξανά στην αγωνιστική τροχία (συνήθως στην έξοδο της στροφής).Σχόλιο 3ο:
Το slipstreaming το κάνεις για να κερδίσεις ταχύτητα έναντι του αντιπάλου σου (αφού όσο είσαι στο stream του έχεις συγκριτικά αμελητέα αντίστατη αέρα).
Στην προκειμένη περίπτωση ο Σάτο ήταν έτσι κι αλλιώς ταχύτερος από τον Μπαρικέλο, άρα μας είναι αδιάφορο το αν έκανε slipstreaming ή όχι.
Η ουσία είναι λοιπόν πως τη στιγμή που χρειαζόταν ΗΤΑΝ ταχύτερος από τον αντίπαλο του (ανεξάρτητα δηλαδή με ποιον τρόπο το είχε αποκτήσει αυτό το πλεονέκτημα της ταχύτητας).
Πήρε λοιπόν πολύ σωστά την εσωτερική και ο Μπαρικέλο πολύ απλά ΔΕΝ πήρε χαμπάρι τι είχε συμβεί. Αν είχε πάρει χαμπάρι, τότε είναι βέβαιο (ή σχεδόν βέβαιο, αν θέλετε να αφήσουμε και καμιά πιθανότητα ελέυθερη) πως ΔΕΝ θα έκλεινε την τροχιά προς το apex της στροφής (για το οποίο είχε ήδη τοποθετηθεί ο Σάτο). Πολύ απλά θα άνοιγε αναγκαστικά την τροχιά του προς τα εξωτερικά κερμπς για να μην έρθουν σε επαφή τα 2 μονοθέσια.
Προφανώς ο Σάτο δεν υπολόγισε πως ο Μπαρικέλο θα 'κοιμόταν' και πολύ λογικά και σωστά ΑΠΑΙΤΗΣΕ το προσπέρασμα!
Απλά στάθηκε άτυχος, ενώ ο 'κοιμόμενος' Μπαρικέλο στάθηκε τυχερός... as simple as that!
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Πήρε λοιπόν πολύ σωστά την εσωτερική και ο Μπαρικέλο πολύ απλά ΔΕΝ πήρε χαμπάρι τι είχε συμβεί. Αν είχε πάρει χαμπάρι, τότε είναι βέβαιο (ή σχεδόν βέβαιο, αν θέλετε να αφήσουμε και καμιά πιθανότητα ελέυθερη) πως ΔΕΝ θα έκλεινε την τροχιά προς το apex της στροφής (για το οποίο είχε ήδη τοποθετηθεί ο Σάτο). Πολύ απλά θα άνοιγε αναγκαστικά την τροχιά του προς τα εξωτερικά κερμπς για να μην έρθουν σε επαφή τα 2 μονοθέσια.
Προφανώς ο Σάτο δεν υπολόγισε πως ο Μπαρικέλο θα 'κοιμόταν' και πολύ λογικά και σωστά ΑΠΑΙΤΗΣΕ το προσπέρασμα!
Ακριβώς! Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.
Και επειδή αναφέρθηκε και η φάση στην πρώτη στροφή με τον TS και τον JT, η διαφορά κρύβεται στην παραπάνω παρατήρηση του migf1. Ο Ιταλός (σύμφωνα πάντα με δικές του δηλώσεις) είδε τον TS να κατευθύνεται στο εσωτερικό της στροφής και επέλεξε να ανοίξει την τροχιά του προκειμένου να αποφύγει τα χειρότερα. Και αφού μπορεί ένας οδηγός να το κάνει αυτό, τότε σίγουρα μπορούσε και ο RB, απλά δεν το εξέτασε ως πιθανότητα τη συγκεκριμένη στιγμή.Και κάτι άλλο. Slipstreaming δεν ήταν αυτό του TS, διότι όταν βγήκε δίπλα από τον RB, η ταχύτητα του μονοθεσίου του ήταν πολύ χαμηλή για να έχει αεροδυναμικά ωφέλη.
-
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
Συγγνωμη που επεμβενω στην συζητηση,αλλα θεωρεις δειγματα οδηγου που οδηγει μια Ferrari το να τηρει την στρατηγικη 'κοτας' ,να μην επιτηθεται,και να ξευτειλιζεται σε καθε αγωνα απο τον Team-mate του για να μαζευει βαθμους?Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να ζητάς συγνώμη που επεμβαίνεις στη συζήτηση, άλλωστε σε Forum βρισκόμαστε...
Κοίταξε, εμένα το να ακολουθεί ο Barrichello τακτική κότας (όπως εσύ λες) και να μαζεύει τόσους βαθμούς σε κάθε αγώνα και να τερματίζει πάντα, δεν με απασχολεί καθόλου. Το να περάσει τον Schumi σε ένα Grand Prix είναι δύσκολο, το να τον περάσει όμως στην βαθμολογία φαντάζει ακατόρθωτο...
Για να σου το θέσω και αλλιώς, ας τηρούσαν 'στάση κότας' ο Raikonen και ο Coulthard και να μάζευαν 4-5 βαθμούς συνολικά σε κάθε Grand Prix...(Εφεγε προσπερασμα στο Monaco οδηγωντας μια Ferrari!) ...από μια Williams-BMW, που την οδηγούσε μάλιστα ο Juan Pablo Montoya!!
Για να είσαι τόσο εμπαθής με τον Barrichello σημαίνει ότι έχεις ξεχάσει τα προσπεράσματα που έχει κάνει κατά καιρούς. Όπως βλέπω και από το Αβαταρ σου είσαι οπαδός της McLaren και 'πανηγυρίζεις' ένα προσπέρασμα που έκανε ο Montoya στον Barrichello... Τι να πω? Από ότι βλέπω εδώ, μερικοί παρακολουθούν Formula 1 κάθε δεύτερη Κυριακή, όχι για να δουν την ομάδα τους να κερδίζει, αλλά για να δουν την Ferrari και τους πιλότους της να χάνουν...
Η Ρενω αν θελει εχει τη δυναμη να κρατησει οποιον θελει. Δεν ειναι Ζαουμπερ
Και η Sauber που δεν έχει την δύναμη να κρατήσει όποιον θέλει, φέτος τα πάει μια χαρά έχοντας συγκεντρώσει 10 βαθμούς μέχρι τώρα.
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να ζητάς συγνώμη που επεμβαίνεις στη συζήτηση, άλλωστε σε Forum βρισκόμαστε...
Κοίταξε, εμένα το να ακολουθεί ο Barrichello τακτική κότας (όπως εσύ λες) και να μαζεύει τόσους βαθμούς σε κάθε αγώνα και να τερματίζει πάντα, δεν με απασχολεί καθόλου. Το να περάσει τον Schumi σε ένα Grand Prix είναι δύσκολο, το να τον περάσει όμως στην βαθμολογία φαντάζει ακατόρθωτο...
Για να σου το θέσω και αλλιώς, ας τηρούσαν 'στάση κότας' ο Raikonen και ο Coulthard και να μάζευαν 4-5 βαθμούς συνολικά σε κάθε Grand Prix...Φετος κ να να θελουν δεν γινεται....Προσπαθει να το κανει αυτο ο Coulthard καποιες φορες αλλα.....ΜΠΟΥΜ!!Περυσι που το εκανε αναγκαστηκα επειδη δεν απεδιδε στα δοκιμαστικα εμεινε απλως 40 βαθμους πισω,και διασυρθηκε απο τον Kimi οπως συμβαινει τωρα στον Barrichello.Ενταξει παντα συνεβαινε αλλα τουλαχιστον καπου καπου εδειχνε οτι δεν ειναι μονο 'σκυλακι'
Για να είσαι τόσο εμπαθής με τον Barrichello σημαίνει ότι έχεις ξεχάσει τα προσπεράσματα που έχει κάνει κατά καιρούς. Όπως βλέπω και από το Αβαταρ σου είσαι οπαδός της McLaren και 'πανηγυρίζεις' ένα προσπέρασμα που έκανε ο Montoya στον Barrichello... Τι να πω? Από ότι βλέπω εδώ, μερικοί παρακολουθούν Formula 1 κάθε δεύτερη Κυριακή, όχι για να δουν την ομάδα τους να κερδίζει, αλλά για να δουν την Ferrari και τους πιλότους της να χάνουν...
Δεν νομιζω οτι εννοουσε αυτο ο StavrosG......Το ιδιο ειναι να τρως προσπερασμα στο Monaco και μαλιστα φετος ,με αυτο το μονοθεσιο,?
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
[snip]
Και αφού μπορεί ένας οδηγός να το κάνει αυτό, τότε σίγουρα μπορούσε και ο RB, απλά δεν το εξέτασε ως πιθανότητα τη συγκεκριμένη στιγμή.Δεν νομίζω πως είχε δυνατότητα να εξετάσει τη φάση ο ΡΜ, διότι (κατά δήλωσή του) δεν κατάλαβε καν που, πως και πότε βρέθηκε ο Σάτο στο apex της στροφής... με άλλα λόγα 'κοιμόταν'. Και μετά κατηγόρησε και από πάνω τον Ιάπωνα ως ερασιτέχνη.
Και κάτι άλλο. Slipstreaming δεν ήταν αυτό του TS, διότι όταν βγήκε δίπλα από τον RB, η ταχύτητα του μονοθεσίου του ήταν πολύ χαμηλή για να έχει αεροδυναμικά ωφέλη.
Εννοείται πως δεν έκανε slipstreaming o Σάτο. Όμως όπως ανέλυσα στο προηγούμενο post, στη συγκεκριμένη φάση μας είναι αδιάφορο το αν έκανε ή όχι slipstreaming. Δεν αποτελεί δηλαδή κριτήριο το αν έκανε ή όχι slipstreaming για να αξιολογήσουμε το συμβάν (btw, στην είσοδο της στροφής έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει slipstreaming... ως διαδικασία τελειώνει τη στιγμή που βγαίνεις από το stream του αντιπάλου. Λίγες στιγμές αργότερα ξεκινάει η διαδικασία του outbreaking, κι όταν μπαίνεις πλέον στη στροφή ξεκινάει η διαδικασία του... 'σπρωξίματος' ).
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
(Εφεγε προσπερασμα στο Monaco οδηγωντας μια Ferrari!) ...από μια Williams-BMW, που την οδηγούσε μάλιστα ο Juan Pablo Montoya!!
Για να είσαι τόσο εμπαθής με τον Barrichello σημαίνει ότι έχεις ξεχάσει τα προσπεράσματα που έχει κάνει κατά καιρούς. Όπως βλέπω και από το Αβαταρ σου είσαι οπαδός της McLaren και 'πανηγυρίζεις' ένα προσπέρασμα που έκανε ο Montoya στον Barrichello... Τι να πω? Από ότι βλέπω εδώ, μερικοί παρακολουθούν Formula 1 κάθε δεύτερη Κυριακή, όχι για να δουν την ομάδα τους να κερδίζει, αλλά για να δουν την Ferrari και τους πιλότους της να χάνουν...
Φυσικά και δεν παρακολουθώ F1 για να δώ τη Ferrari να χάνει... απλά δεν θα ασχολούμουν αν ήταν έτσι. Ούτε ήθελα να φανώ εμπαθής προς τον RB [δεν είμαι, τον εκτιμούσα αφάνταστα, μέχρι που πήγε στην Ferrari και αναγκάστηκε να κάνει πράγματα που... τέλοςπάντων)
Μέσα όμως στο κλίμα των ημερών που όλοι πέσανε να φάνε τον JPM, συμπλήρωσα την φράση εκείνη για να υπενθυμίσω οτι αυτός ο οδηγός και ξέρει και μπορεί και τολμάει να προσπεράσει ακόμα και μέσα στην μόνη πίστα που απαγορεύει το προσπέρασμα (Monaco).Σταύρος
ΥΓ. Ουδεμία σχέση έχει το γεγονός ότι ο JPM πηγαίνει στην ομάδα που υποστηρίζω του χρόνου...
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
2. Ο Rubens αυτήν την στιγμή που γράφονται αυτά τα σχόλια, βρίσκεται στην 2η θέση του Πρωταθλήματος, έχοντας τερματίσει και στους 7 αγώνες που έχουν διεξαχθεί, πράγμα που έχουν καταφέρει φέτος μόνο άλλοι δύο πιλότοι (για όσους δεν το έχουν καταλάβει...).
3. Μπορεί να έχει φάει 3 προσπεράσματα όπως λέτε, αλλά δεν έχετε μάλλον συνυπολογίσει την διαφορετική στρατηγική του πολλές φορές.
4. Εντάξει όλοι το ξέρουμε και το έχουμε καταλάβει. Ο Rubens δεν είναι Schumacher. Αυτό το ξέρει ακόμα και ο ίδιος αν τον ρωτήσεις.
5. Πίστεψε με, (χωρίς να θέλω να γίνω κακός) υπάρχουν πάρα πολλοί άλλοι πιλότοι στο grid που αξίζουν τέτοιου είδους κριτική που κάνεις και σίγουρα μέσα σε αυτούς δεν θα έπρεπε να είναι ο Βραζιλιάνος.Ολα ενταξει, LYBE, αλλα δεν συμφωνεις κι εσυ οτι οι εμφανισεις του φετος, ειδικα σε συναρτηση με το ποσο ανωτερη ειναι η Φερραρι απο τους υπολοιπους, ειναι απελπιστικα υποτονικες; (για να ειμαι επιεικης μαζι του )
-
Σε αυτό το τελευταίο που λες συμφωνώ μαζί σου, όμως κατά την γνώμη μου για να δούμε τι πραγματικά μπορεί να καταφέρει ο Rubens θα πρέπει να τον δούμε μια φορά τουλάχιστον από την αρχή του αγώνα μπροστά από τον Schumi έτσι ώστε να δούμε αν θα υπάρξει κάποια μάχη... Για να συμβεί κάτι τέτοιο όμως θα πρέπει ο Βραζιλιάνος να πετύχει καλύτερο χρόνο το Σάββατο (λίγο δύσκολο) ή να κάνει μια καλύτερη εκκίνηση από τον Schumi.
-
Με την στρατηγική που ξεκινάει (τον ξεκινάνε; ) φέτος είναι αδύνατον να τον δούμε μπροστά από τον Σουμάχερ, εκτός αν συμβεί το απρόοπτο. Μάλλον αυτό το απρόοπτο κυνηγάνε με τις διαφορετικές στρατηγικές πιστεύω...
-
''I will do it again if I get the chance''Sato says
Μου αρεσει παντως η πιστη του στον εαυτο του ,μακαρι να κανει και καποιους αλλους να ξυπνησουν στον αγωνα.
http://f1.racing-live.com/en/headlines/news/detail/040606114521.shtml -
Πραγματικα ο Rubens μεχρι στιγμης ειναι ο ''χαμενος'' της υποθεσης,διοτι απο φετος και ειδικοτερα στις πιστες που εχουν προηγηθει εχει ακολουθησει τακτικη δυο ανεφοδιασμων.Συν τοις αλλοις επιλεγει σκληρη γομα απο τα δοκιμαστικα για τον αγωνα και δεν τα στρωνει οπως οι υπολοιποι πιλοτοι στα ελευθερα του Σαββατου.Χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι η Βαρκελωνη οπου σε τακτικη δυο pit-stop ηταν σχεδον 1,5 δευτερολεπτο πισω απο τον Michael.
Αν ακολουθησει και στον Καναδα τακτικη δυο αναφοδιασμων εκει οπου φθειρονται πολυ τα ελαστικα ιδιαιτερα τα πισω,αυτος ο αγωνας θα ειναι το ''Βατερλο του'' -
Δεν είναι όμως πολύ παράξενη η πτώση του?
Ο Rubens δε μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες κακές εμφανίσεις.
Χμμμμμμμμμμ......... -
Εγώ πιστεύω πως πρόκειται για φιλότιμες προσπάθειες με 'αφιλότιμη' στρατηγική...
Μήπως φεύγει φέτος ο Σούμι, και εξασφαλίζουν έτσι πως ο Μπάρι δεν θα του 'φάει' καμία πολ, να σπάσει και το τελευταίο ρεκόρ;; Μήπως επίσης θέλουν να τονίσουν την διαφορά του από τους υπολοίπους, αφού ο διαγραφόμενος 2ος του πρωταθλήματος φέτος είναι ΤΟΣΟ πίσω από αυτόν, κυρίως σε θέμα ορατής απόδοσης;
Πάντως ο Σουμ έχει συμβόλαιο με την Φεράρι ΚΑΙ για του χρόνου...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πάντως ο Σουμ έχει συμβόλαιο με την Φεράρι ΚΑΙ για του χρόνου...
Καί στη Σκουντερία και στον Παναθηναϊκό
(Ιτζάκ Σουμ προπονητής για όσους δεν ασχολούνται)
-
Αυτο που παρατηρώ είναι ότι σχεδόν συνέχεια ο Barri έχει ένα pit stop λιγότερο από το Γερμανό. Αυτή η στρατηγική έχει φέρει καταστροφικά αποτελέσματα σε σχέση πάντα με τις εμφανίσεις του του ομόσταυλού του. Ωστοσο επιμένει(???) σε αυτή τη στρατηγική. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι o Schumacher είναι τόσο ανώτερος από το Βραζιλιάνο στο βαθμό που είναι ο Webber από τον Κlien ή ο Alonso απο τον Young το 2001. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα....
-
Ο χρήστης drizzt έγραψε:
Πάντως ο Σουμ έχει συμβόλαιο με την Φεράρι ΚΑΙ για του χρόνου...
Καί στη Σκουντερία και στον Παναθηναϊκό
(Ιτζάκ Σουμ προπονητής για όσους δεν ασχολούνται)
-
Ο χρήστης drizzt έγραψε:
Πάντως ο Σουμ έχει συμβόλαιο με την Φεράρι ΚΑΙ για του χρόνου...
Καί στη Σκουντερία και στον Παναθηναϊκό
(Ιτζάκ Σουμ προπονητής για όσους δεν ασχολούνται)
Καλά που το διευκρίνησες, γιατί δεν θα το έβρισκα με τίποτα!!!
Τελευταία φορά που είδα ποδόσφαιρο ήταν όταν η Βραζιλία πήρε το Μουντιάλ!! (μη με ρωτήσεις πότε ήταν!!!! )Αν δεν ήταν η Βραζιλία, ούτε αυτό θα έβλεπα!!!
European GP 2004