Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
Ειδαμε μονον 20 αυτοκινητα σε καθε ειδικη, τα μισα σπασμενα και τα αλλα μισα χωρις ιδιαιτερο ενδιαφερον σε ταχυτητες και επιδοσεις. Δεν συζητω καν για τη κατηγορια του Junior WRC... Θα ταξιδεψω 500 χιλιομετρα σε μια μερα για να περιμενω και τα Ignis να περασουν ?
Οι εποχες Group B με την 'υπερμετρη ιπποδυναμη' και οδηγους ημίθεους που πραγματικα αψηφουσαν το χαρο ειναι το μονο ομορφο που εχει μεινει στο μυαλο μου.
Μετα απο 8 χρονια παλι θα παω να δω αν βελτιωθηκε η κατασταση.
Να υποθέσω πως αν σου αρέσει ο στίβος θες να βλέπεις ντοπαρισμένους αθλητές που κάνουν τα 100 μ. σε 8 δευτ. και σε μερικά χρόνια πεθένουν από καρκίνους και ανακοπές, από κάποιους αθλητές που είναι αγνοί και τρέχουν τα 100 σε 10? Αν ναι τότε σωστά δε σου άρεσαν τα Ignis, τα Clio, τα Punto και αυτοί οι (κατά την προσωπική μου άποψη) ΛΕΒΕΝΤΕΣ που προσπαθούσαν να κρατήσουν αυτά τα μικρά μπροστοκίνητα θηρία στο δρόμο... Ίσως αν δεις στην TV την τούμπα του Ignis και την προσπάθειά του μετά να αλλάξεις γνώμη... πάντως στο Ελευθεροχώρι το στραπατσαρισμένο Ignis χειροκροτήθηκε πιο πολύ και από τον Άρη, κάτι που σημαίνει ότι (ευτυχώς!!!) λίγοι σκέφτοντε όπως εσύ
Δες το αγαπητέ φίλε σαν άθλημα και σαν θέαμα και φυσικά δεν αντιλέγω ότι τα Β είχαν όλα αυτά που λες, αλλά η ομορφιά είναι και αλλού, όχι μόνο στην 'υπερμετρη ιπποδυναμη'