-
Εδώ και λίγες μέρες έχω παρατηρήσει ορισμένα πράγματα στην λειτουργία του αυτοκινήτου μου που με βάζουν σε σκέψεις:
1ο: Κατά την εκίνηση του, οι στροφές είναι ανεβασμένες, περίπου (1.100), ενώ μετά από κάποια δευτερόλεπτα πέφτουν στις 1.000 και σε λίγο περίπου στις 800 (αν δεν κάνω λάθος και λιγότερο) όπου δουλεύει κανονικά. Αυτό δεν με ανησηχεί, το θεωρώ και φυσιολόγικό με τις καιρικές συνθήκες που επικρατουν αυτές τις μέρες. Το περίεργο είναι ότι ακούγετε ένας θόρυβος, με μεταλική χροιά, και ο οποίος όταν άνοιξα το καπώ, εντόπισα ότι προέρχεται από το μέρος που βρίσκετε ο ιμάντας χρονισμού. Αυτό ενισχήθηκε από το γεγονός ότι ο θόρυβος έχει μία περιοδική συχνότητα κατά το άκουσμα και θεωρώ πολύ πιθανό να προέρχετε από την κίνηση του ιμάντα, και αυτό πραγματικά το φοβάμαι. Θέλω να προσθέσω ότι ο θόρυβος συνεχίζεται και αφού οι στροφές του κινητήρα στο ρελαντί φτάσουν στις περίπου 750-800!! Βέβαια, αργότερα, αφού κινηθεί και άλλη ώρα το αυτοκίνητο, σταματάει ή μειώνεται!!
2ο: Όταν περάσω (κατα λάθος εννοείτε!!) από καμιά τρύπα στο δρόμο, με νερό, τις βροχερές μέρες, αρχίζει ένα τσίριγμα στον χώρο του κινητήρα, που πιο παλιά δεν συναίβενε.
3ο: Κατά την λειτουργία των υαλοκαθαριστήρων, ακούγεται ένας θόρυβος, τον οποίο όσο μπόρεσα να διαπιστώσω νομίζω ότι προέρχετε από κάποιο ελατήριο, στην βάση τους, και κυρίος σε αυτόν του οδηγού.Βέβαια δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω καν αν υπάρχει, απλά ο θόρυβος σε κάτι τέτοιο παραπάμπει. Αυτό δεν με ανησηχεί και ιδιαίτερα καθώς πιστεύω ότι θα μπορεί και ευκολα να αντικατασταθεί, αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί να προκαλέσει κάποια σημασντικότερη βλάβη στο αυτοκίνητο.
4ο: Αυτό και αν με φοβίζει!! Σε χαμηλές ταχύτητες, εντός πόλης και με 2α στο κιβώτιο και καμιά φορά και στην 3η, παρατήρησα ένα ελαφρύ σκορτσάρισμα (με σταθερό πάτημα του γκαζιού, χωρίς την ελάχιστη αυξωμείωση). Αυτό μπορεί να οφείλεται στην ποιότητα βενζίνης, ή μπορεί να είναι και κάτι σοβαρότερο; Και χρησιμοποιώ κυρίως την 100άρα της ΒΡ, σπάνια άλλη, όταν δεν έχει το συγκεκριμένο πρατήριο την 100άρα, ή όταν είναι κλειστό λόγω ωραρίου και έτσι βάζω από άλλο πρατήριο που βρίσκω ανοιχτό και βάζω την απλή 95άρα!!
Έχει παρατηρήσει κάποιος κάτι από τα παραπάνω στο δικό του αυτοκίνητο; Γνωρίζει μήπως κάποιος τι μπορεί να συμβαίνει; Το θετικό στην περίπτωσή μου είναι ότι είμαι ακόμη εντός της εγγύησης, οπότε δεν πιστεύω ότι θα επιβαρυνθώ οικονομικά σε περίπτωση που υπάρχουν σοβαρά προβλήματα!! Και το αρνητικό ότι με ξενέρωσε απίστευτα το αυτοκίνητο!!!
Συγνώμη για το μακροσκελές κατεβατό που παρέθεσα, αλλά έχω συγχυστεί ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!! -
Ο χρήστης grgio1 έγραψε:
Εδώ και λίγες μέρες έχω παρατηρήσει ορισμένα πράγματα στην λειτουργία του αυτοκινήτου μου που με βάζουν σε σκέψεις:
1ο: Κατά την εκίνηση του, οι στροφές είναι ανεβασμένες, περίπου (1.100), ενώ μετά από κάποια δευτερόλεπτα πέφτουν στις 1.000 και σε λίγο περίπου στις 800 (αν δεν κάνω λάθος και λιγότερο) όπου δουλεύει κανονικά. Αυτό δεν με ανησηχεί, το θεωρώ και φυσιολόγικό με τις καιρικές συνθήκες που επικρατουν αυτές τις μέρες.
Το ίδιο και στο δικό μου αλλά είναι φυσιολογικό. Ξεκινάει με 1100 και όταν ζεσταθεί πέφτει στις 750 σ.α.λ.
Το περίεργο είναι ότι ακούγετε ένας θόρυβος, με μεταλική χροιά, και ο οποίος όταν άνοιξα το καπώ, εντόπισα ότι προέρχεται από το μέρος που βρίσκετε ο ιμάντας χρονισμού. Αυτό ενισχήθηκε από το γεγονός ότι ο θόρυβος έχει μία περιοδική συχνότητα κατά το άκουσμα και θεωρώ πολύ πιθανό να προέρχετε από την κίνηση του ιμάντα, και αυτό πραγματικά το φοβάμαι. Θέλω να προσθέσω ότι ο θόρυβος συνεχίζεται και αφού οι στροφές του κινητήρα στο ρελαντί φτάσουν στις περίπου 750-800!! Βέβαια, αργότερα, αφού κινηθεί και άλλη ώρα το αυτοκίνητο, σταματάει ή μειώνεται!!
Δεν έχω παρατηρήσει κάτι ανάλογο στο δικό μου αυτοκίνητο.
2ο: Όταν περάσω (κατα λάθος εννοείτε!!) από καμιά τρύπα στο δρόμο, με νερό, τις βροχερές μέρες, αρχίζει ένα τσίριγμα στον χώρο του κινητήρα, που πιο παλιά δεν συναίβενε.
Περνάω πολλές φορές καταλάθος μέσα από στέρνες με νερό και με αρκετά χιλιόμετρα,κατά λάθος βέβαια, δεν ακούω όμως απολύτως τίποτα στον κινητήρα! Έλεγξε το ντιστριμπιτέρ μήπως μπαίνουν νερά. Αν ισχύει αυτό, προσοχή μη μείνεις στο δρόμο κάποια στιγμή από υγρασία...
3ο: Κατά την λειτουργία των υαλοκαθαριστήρων, ακούγεται ένας θόρυβος, τον οποίο όσο μπόρεσα να διαπιστώσω νομίζω ότι προέρχετε από κάποιο ελατήριο, στην βάση τους, και κυρίος σε αυτόν του οδηγού.Βέβαια δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω καν αν υπάρχει, απλά ο θόρυβος σε κάτι τέτοιο παραπάμπει. Αυτό δεν με ανησηχεί και ιδιαίτερα καθώς πιστεύω ότι θα μπορεί και ευκολα να αντικατασταθεί, αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί να προκαλέσει κάποια σημασντικότερη βλάβη στο αυτοκίνητο.
Δεν έχω παρατηρήσει απολύτως τίποτα με τους υαλοκαθαριστήρες.
4ο: Αυτό και αν με φοβίζει!! Σε χαμηλές ταχύτητες, εντός πόλης και με 2α στο κιβώτιο και καμιά φορά και στην 3η, παρατήρησα ένα ελαφρύ σκορτσάρισμα (με σταθερό πάτημα του γκαζιού, χωρίς την ελάχιστη αυξωμείωση). Αυτό μπορεί να οφείλεται στην ποιότητα βενζίνης, ή μπορεί να είναι και κάτι σοβαρότερο; Και χρησιμοποιώ κυρίως την 100άρα της ΒΡ, σπάνια άλλη, όταν δεν έχει το συγκεκριμένο πρατήριο την 100άρα, ή όταν είναι κλειστό λόγω ωραρίου και έτσι βάζω από άλλο πρατήριο που βρίσκω ανοιχτό και βάζω την απλή 95άρα!!
Έχει παρατηρήσει κάποιος κάτι από τα παραπάνω στο δικό του αυτοκίνητο; Γνωρίζει μήπως κάποιος τι μπορεί να συμβαίνει; Το θετικό στην περίπτωσή μου είναι ότι είμαι ακόμη εντός της εγγύησης, οπότε δεν πιστεύω ότι θα επιβαρυνθώ οικονομικά σε περίπτωση που υπάρχουν σοβαρά προβλήματα!! Και το αρνητικό ότι με ξενέρωσε απίστευτα το αυτοκίνητο!!!
Συγνώμη για το μακροσκελές κατεβατό που παρέθεσα, αλλά έχω συγχυστεί ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!! -
Έλεγχος με το κλειδί στην θέση ΙΙ, μέσω του READ και τον διακόπτη του πίσω φως ομίχλης:
Έχουμε και λέμε, αναφέρω τις ενδείξεις όπως διαδοχικά και με τη σειρά τις έβγαλε στην οθόνη:
- CHECKING DTCS
- DTCS IN VEHICLE
- BCM CHECKING
- ECM DTC SET
- -- CHECKING
- SWM CHECKING
- EPS READY
- CEM DTC SET
- SRS READY
- CCM CHECKING
- DDM DTC SET
- DIM READY
- ICM CHECKING
- PDM CHECKING
- PSM CHECKING
Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι σημαίνει το καθένα από αυτά, απλά τα παραθέτω μήπως κάποιος γνωρίζει και μπορέσει να βγάλει κάποιο συμπέρασμα, σε σχέση και με τα προηγούμενα προβλήματα που παρατήρησα, μήπως υπάρχει κάποια συσχέτιση και βγάλουμε καμιά άκρη !! -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
....
Vel πες εντυπωσεις συνολικα απο το αυτοκινητο, ειδικα στο θεμα του αυτοματου..
ΥΓ: Ο φιλος σου ψηνεται για το κλαμπ (δεν ειναι δικο σου-σωστα δεν θυμαμαι?)
ΥΓ: Τις 3 τσαπερδονες τις αφηνω ασχολιαστες...μια χαρά το βρήκα το αυτόματο. Το έχω οδηγήσει πάμπολλες φορές το αυτοκίνητο... εμείς της παρέας είμαστε από αυτούς που τα δίνουμε.
Πιο αναλυτικά, είναι αρκετά απαλό στις αλλαγές, διαλέγει τη σωστή ταχύτητα αλλά περισσότερο με γνώμονα την δυνατότητα έλξης, δηλαδή μια κάτω αρκετά συχνά, υπακούει στις εντολές του οδηγού, το πρόγραμμα του μαθαίνει σχετικά γρήγορα τον τρόπο οδήγησης του εκάστοτε οδηγού... μέσα σε 15-20λεπτά, συνδυάζεται καλά με τον κινητήρα αλλά πιστεύω χωρούσε και μια 7η... είναι σαφώς πιο άνετο το στήσιμο από τα απλιά της τζιπ που νόμιζεσς ότι ήταν κούτσουρο, δεν πλέει στις λακκούβες αλλά είναι σφιχτό, έχει καλή απόσταση από το έδαφος και άλλα πολλά.
Η εργονομία του εσωτερικού του είναι άψογη, όλες παρατήρησαν το ανθρωπάκι στο κλιματισμό και συμφώνησαν ότι είναι πιο εύκολο έτσι να διαλέξεις/ καταλάβεις που πάει ο αέρας, τα καθίσματα, οι χειρολαβές, το ταμπλό, οι αποθηκευτικοί χώροι, η πρόσβαση σε όλα αυτά (και σε άλλα όπως οι ζώνες ασφ. κλπ)...
κουράστηκα... είναι κι άλλα. Μιλάμε από το τηλέφωνο καλύτερα.
ΥΓ Νο.:1 > δεν νομίζω...
ΥΓ Νο.2: > Η πρώτη είναι φίλη μου, ή άλλη κοπέλα φίλου και η τρίτη επίσης φίλη. Καλές είναι κ οι τρεις μα οι δυο πιασμένες... η τρίτη κάτι θέλει, τώρα τι είναι αυτό δεν είναι της παρούσης. Είμαστε παρέα εδώ και χρόνια πάντως.
-
Ο χρήστης grgio1 έγραψε:
Εδώ και λίγες μέρες έχω παρατηρήσει ορισμένα πράγματα στην λειτουργία του αυτοκινήτου μου που με βάζουν σε σκέψεις:
1ο: Κατά την εκίνηση του, οι στροφές είναι ανεβασμένες, περίπου (1.100), ενώ μετά από κάποια δευτερόλεπτα πέφτουν στις 1.000 και σε λίγο περίπου στις 800 (αν δεν κάνω λάθος και λιγότερο) όπου δουλεύει κανονικά. .....Αυτό είναι φυσιολογικό.
**2ο: **Όταν περάσω (κατα λάθος εννοείτε!!) από καμιά τρύπα στο δρόμο, με νερό, τις βροχερές μέρες, αρχίζει ένα τσίριγμα στον χώρο του κινητήρα, που πιο παλιά δεν συναίβενε.
Δεν έχω παρατηρήσει κάτι ανάλογο
.... 3ο: Κατά την λειτουργία των υαλοκαθαριστήρων, ακούγεται ένας θόρυβος, τον οποίο όσο μπόρεσα να διαπιστώσω νομίζω ότι προέρχετε από κάποιο ελατήριο, στην βάση τους, και κυρίος σε αυτόν του οδηγού.Βέβαια δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω καν αν υπάρχει, απλά ο θόρυβος σε κάτι τέτοιο παραπάμπει. Αυτό δεν με ανησηχεί και ιδιαίτερα καθώς πιστεύω ότι θα μπορεί και ευκολα να αντικατασταθεί, αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί να προκαλέσει κάποια σημασντικότερη βλάβη στο αυτοκίνητο. ...
Μήπως απλώς έχουν ξεραθεί τα λάστιχα των καθαριστήρων και τρίζουν; Πόσο καιρό έχεις να τα αλλάξεις. Εμένα πάντως δεν καθαρίζουν καλά το παρμπρίζ, αφήνουν μία γραμμή από την πλευρά του οδηγού. Δεν πρέπει να είναι καλής ποιότητας τα λαστιχάκια.
4ο: Αυτό και αν με φοβίζει!! Σε χαμηλές ταχύτητες, εντός πόλης και με 2α στο κιβώτιο και καμιά φορά και στην 3η, παρατήρησα ένα ελαφρύ σκορτσάρισμα (με σταθερό πάτημα του γκαζιού, χωρίς την ελάχιστη αυξωμείωση). Αυτό μπορεί να οφείλεται στην ποιότητα βενζίνης, ή μπορεί να είναι και κάτι σοβαρότερο; Και χρησιμοποιώ κυρίως την 100άρα της ΒΡ, σπάνια άλλη, όταν δεν έχει το συγκεκριμένο πρατήριο την 100άρα, ή όταν είναι κλειστό λόγω ωραρίου και έτσι βάζω από άλλο πρατήριο που βρίσκω ανοιχτό και βάζω την απλή 95άρα!!
Δεν έχω παρατηρήσει κάτι ανάλογο, πολύ πιθανό να είναι και η βενζίνα.
Έχει παρατηρήσει κάποιος κάτι από τα παραπάνω στο δικό του αυτοκίνητο; Γνωρίζει μήπως κάποιος τι μπορεί να συμβαίνει; Το θετικό στην περίπτωσή μου είναι ότι είμαι ακόμη εντός της εγγύησης, οπότε δεν πιστεύω ότι θα επιβαρυνθώ οικονομικά σε περίπτωση που υπάρχουν σοβαρά προβλήματα!! Και το αρνητικό ότι με ξενέρωσε απίστευτα το αυτοκίνητο!!!
Συγνώμη για το μακροσκελές κατεβατό που παρέθεσα, αλλά έχω συγχυστεί ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!!Μία επίσκεψη στην αντιπροσωπεία επιβάλλεται.
-
Ο χρήστης dd_surfer έγραψε:
Μία επίσκεψη στην αντιπροσωπεία επιβάλλεται.
+1
Για το κόμπιασμα, άλλαξε αρχικά τα μπουζί ... Οι κινητήρες μας πάντως, δεν πιστεύω ότι χρειάζονται 100αρα. Όσες φορές είχα βάλει, δεν έβλεπα καμιά διαφορά.
-
Ο χρήστης dd_surfer έγραψε:
Εδώ και λίγες μέρες έχω παρατηρήσει ορισμένα πράγματα στην λειτουργία του αυτοκινήτου μου που με βάζουν σε σκέψεις:
1ο: Κατά την εκίνηση του, οι στροφές είναι ανεβασμένες, περίπου (1.100), ενώ μετά από κάποια δευτερόλεπτα πέφτουν στις 1.000 και σε λίγο περίπου στις 800 (αν δεν κάνω λάθος και λιγότερο) όπου δουλεύει κανονικά. .....Αυτό είναι φυσιολογικό.
Αυτό είναι φυσιολογικό, το καταλαβαίνω!! Το αφύσικο είναι ο μεταλλικός θόρυβος, που δεν ακουγόταν παλαιότερα και τώρα με ανησυχεί!!.... 3ο: Κατά την λειτουργία των υαλοκαθαριστήρων, ακούγεται ένας θόρυβος, τον οποίο όσο μπόρεσα να διαπιστώσω νομίζω ότι προέρχετε από κάποιο ελατήριο, στην βάση τους, και κυρίος σε αυτόν του οδηγού.Βέβαια δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω καν αν υπάρχει, απλά ο θόρυβος σε κάτι τέτοιο παραπάμπει. Αυτό δεν με ανησηχεί και ιδιαίτερα καθώς πιστεύω ότι θα μπορεί και ευκολα να αντικατασταθεί, αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί να προκαλέσει κάποια σημασντικότερη βλάβη στο αυτοκίνητο. ...
Μήπως απλώς έχουν ξεραθεί τα λάστιχα των καθαριστήρων και τρίζουν; Πόσο καιρό έχεις να τα αλλάξεις. Εμένα πάντως δεν καθαρίζουν καλά το παρμπρίζ, αφήνουν μία γραμμή από την πλευρά του οδηγού. Δεν πρέπει να είναι καλής ποιότητας τα λαστιχάκια.
Μπορεί να είναι και από τα λάστιχα, απλά εμένα ο ήχος μου θυμίζει σκουριασμένο ελλατήριο που παιδεύεται!!!4ο:
Μία επίσκεψη στην αντιπροσωπεία επιβάλλεται.Εννοείτε, απλά τα παρουσιάζω μήπως κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικό, ώστε να το τονίσω στην αντιπροσωπεία να το προσέξουν ιδιαίτερα!!
-
Γιάννη, βάζω 100άρα, νά χω το κεφάλι μου ήσηχο περισσότερο, και όχι να δω διαφορά. Απλά πιστεύω ότι όσο νοθευμένη και να είναι, θα ναι σα να του βαλά 95άρα. Στην αντίστοιχη περίπτωση της νοθευμένης 95άρας, αυτή μπορεί να πλησιάζει τις προδιαγραφές αυτής των 91 οκτανίων, η οποία βέβαια δεν απαγορεύεται αν θυμάμαι καλά, απλά υπάρχει έκπτωση στις επιδόσεις και στην ομαλή λειτουργία, με άμεση φυσικά συνέπεια και στην μακροζωία του κινητήρα (πιστεύω!!)
Ευχαριστώ θερμά όλους που ασχολείστε, γιατί πραγματικά ανυσηχώ για το αμάξι!!
-
Ο χρήστης grgio1 έγραψε:
Έλεγχος με το κλειδί στην θέση ΙΙ, μέσω του READ και τον διακόπτη του πίσω φως ομίχλης:
Έχουμε και λέμε, αναφέρω τις ενδείξεις όπως διαδοχικά και με τη σειρά τις έβγαλε στην οθόνη:
- CHECKING DTCS
- DTCS IN VEHICLE
- BCM CHECKING
- ECM DTC SET
- -- CHECKING
- SWM CHECKING
- EPS READY
- CEM DTC SET
- SRS READY
- CCM CHECKING
- DDM DTC SET
- DIM READY
- ICM CHECKING
- PDM CHECKING
- PSM CHECKING
Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι σημαίνει το καθένα από αυτά, απλά τα παραθέτω μήπως κάποιος γνωρίζει και μπορέσει να βγάλει κάποιο συμπέρασμα, σε σχέση και με τα προηγούμενα προβλήματα που παρατήρησα, μήπως υπάρχει κάποια συσχέτιση και βγάλουμε καμιά άκρη !!CEM σημαίνει Central Electric Module
DDM σημαίνει Driver Door Module
ECM νομίζω Electronic Central Module
Αυτά τα τρία είναι που σου βγάζει SET.
Όσο για τα κοψίματα επειδή μου το παρουσίαζε κι εμένα στις 3000 σ.α.λ. περίπου υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να θέλει καθάρισμα η πεταλούδα...Έτσι μου είπαν στην αντιπροσωπεία και πλέον δε μου το εμφανίζει. Βέβαια επειδή μίλησα με τον VolvoZeus υπάρχει πιθανότητα τα περί πεταλούδας να είναι απλώς -
το πιθανότερο , γιατί απλά θέλουν να σε ξεφορτωθούν και να σου κλείσουν το τηλέφωνο ....
- φταίει η βενζίνη
- άλλαξε βενζίνα
- αν στο κάνει και του χρόνου πάρε πάλι τηλ
- το οδηγήσαμε, αλλά εμείς δεν είδαμε τίποτα
- αυτόν το θόρυβο, το κάνουν όλα
- όταν βγάλουν οδηγία από το εργοστάσιο θα σε ενημερώσουμε
- αλλάξαμε το 1.2.3.κοκ κόστος xyz Euro, αλλά όταν το πάρεις παρακολουθείς τα ίδια
- φταίει ο ερμής που είναι ανάδρομος
- φταίει η ζέστη
10φταίει το κρύο
κ.ο.κ
-
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες Δημήτρη
Γιάννη, κάτι τέτοιο θέλω να αποφύγω κατά την επίσκεψή μου στην αντιπροσωπεία και τα παράθεσα αναλυτικά; Φαντάζομαι να πηγαίνω, να μου πουν καμιά και μετά !!
Δεν το θέλω όμως κάτι τέτοιο γιατι μετά εγώ θα -
Γιωργο..
**1ο:**Το υψηλο ρελαντι ειναι απολυτα φυσιολογικο. Συμβαινει ωστε να ζεσταθει πιο γρηγορα ο καταλυτης, και ετσι να αποδιδει καλυτερα/μολυνει λιγοτερο. Ο θορυβος, αν δεν υπηρχε απο πριν θα πρεπει να σε ανυσηχει αν βλεπεις παραλληλα και καποια πτωση/μεταβολη στην αποδοση. Ειναι δυσκολο να προσδιορισουμε τι ακριβως ειναι απο τη στιγμη που δεν μπορουμε να τον ακουσουμε. Το 2.0 λιτρο δεν εχει ιμαντα, αλλα αλυσιδα χρονισμου. Βεβαιωσου οτι δεν μπερδευεις τον ηχο με αυτον που παραγουν τα μπεκ (επισης περιοδικος).
**2ο:**Ποσα χιλιομετρα εχεις? Μηπως καποιοι συνδεσμοι της αναρτησης εχουν 'στεγνωσει' και θελουν γρασσο...
3ο: Το ειχα και εγω. Αν σηκωσεις τους υαλοκαθαριστηρες θα δεις πανω στο μπρατσο ενα ελατηριο. Αυτο δημιουργει ενα τριξιμο οταν μετα απο καιρο μαζεψει χωματα κτλ στα δυο ακρα του ελατηριου που γατζωνουν πανω στα σημεια στηριξης του...λιγο γρασσακι και εισαι οκ..
4ο: Πολυ σκορτσαρισμα? Ισως χρειαζεται καθαρισμα η πεταλουδα (αναλογα με τον σχεδιασμο του μοτερ-θα το ψαξω να δω κατα ποσο μπορει να στεκει)...μπορει να ειναι και απο το δισκο....μηπως τον ειχες καταπονησει πρωτου στο εμφανισει αυτο?Σχετικα με τα DTC οπως τα λεει ο Δημητρης ειναι. Το οτι εχει παντως κατι set δεν σημαινει οτι πρεπει να ανυσηχεις κιολας.
Μην απελπιζεσαι παντως...δεν νομιζω κατι απο τα παραπανω να ειναι σημαντικο....κανε οταν μπορεσεις μια βολτα απο ενα συνεργειο.
ΥΓ: Μετα και την χθεσινη βολτα ειμαι πλεον βεβαιος οτι το εμπρος αριστερο ρουλεμαν τροχου θα ειναι το πρωτο προβλημα που εμφανιζετε στο αυτοκινητο μου μετα απο 82000χλμ....Ισως επιβαρυναν την κατασταση και οι καιρικες συνθηκες της Ευρωπης με το αλατι στους δρομους....ειναι και λιγο ακριβουτσικο παντως
εδιτ: Ημουν λιγο βιαστικος
-
Κωνσταντίνε, δεν υπήρχε τέτοιος θόρυβος, τώρα τον παρουσίασε. Στην αρχή νόμιζα ότι μπορεί να οφείλεται στο κρύο, αλλά μετά από ποιο προσεκτική παρατήρηση, διαπίστωσα όλα αυτά! Σίγουρα έχει αλυσίδα; Όταν το παρήγγειλα, και εγώ αυτό πίστευα, αλλά ο πωλητής ήταν κάθετος! Του πα να το ψάξει περισσότερο, και μετά από δύο μέρες, μου πε και πάλι τα ίδια, οτι δηλαδή έχει ιμάντα!! Δεν ασχολήθηκα και παραπάνω, βλέπεις είναι νωρίς για αντικατάσταση. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ακούγετε από το αριστερό μέρος του κινητήρα (αν ανοίξεις το καπώ και σταθείς μπροστά στο αυτοκίνητο). Έστησα αυτί βλέπεις!! Υπάρχει περίπτωση να προέρχετε από την κίνηση της αλυσίδας;
Έχω 54.000 χιλιόμετρα, μπορεί αλλά και πάλι μου δημιουργεί την αίσθηση ότι ακούγεται κατά την λειτουργία του κηνητήρα, και όχι από την κύλιση! Δηλαδή ο θόρυβος ακούγετε αφού περάσω την λακούβα και μετά για μερικά δευτερόλεπτα!! Παρεπιπτόντως, έχω παρατηρήσει ένα τρίξιμο στο πίσω αριστερό αμορτισέρ, κατά την επιβίβασή μου στο αυτοκίνητο.
Όχι ιδιαιτερα αισθητό σκορτσάρισμα! Κάτι σαν να μειώνεται στιγμιαία η παροχή καυσίμου.Επειδή το οδηγώ και ξέρω πως συμπεριφέρεται, το κατάλαβα. Δύσκολα θα το αντιληφθεί κάποιος που θα το οδηγήσει για πρώτη φορά. Όσο για την καταπόνηση δεν παίζει!! Άλωστε τί θα κέρδιζα! Νά χα κανένα Τ5 θα ήταν θέμα και μάλιστα συχνό!!
Κάτι μου λέει ότι το 1ο, το 2ο και ίσως το 4ο μπορεί και να συνδέονται μεταξύ τους. Υπάρχει περίπτωση ο χώρος της αλυσίδας να μην είναι αρκετά στεγανός, ώστε να έχει με τον καιρό συγκεντρώσει υγρασία και ίσως λάσπες;; Υπάρχει περίπτωση να έχει κατι να κάνει με τον χρονισμό του κινητήρα;;
Και κάτι άλλο, θα πρέπει να τους αναφέρω στην αντιπροσωπεία σχετικα με τα DTC, και τί ακριβώς ενδείξεις πρέπει να έχουν αυτά: Το set π.χ. είναι κάτι λάθος. Δεν τα γνωρίζω οπότε δεν θέλωνα φάω κανένα παραμύθι από κανέναν εξυπνάκια εκεί μέσα!! -
Γιώργη μου, όχι δεν βρεθήκαμε, αφού ο Σταύρος ήθελε-δεν ήθελε, ο Γιώργος (Gdoudou) ήταν άρρωστος, με τον DimPat δε μιλήσαμε κατ' ιδίαν.
Σχετικά με τα προβλήματα, πήγαινε μια βόλτα, έχετε Autopoint βλέπω εκεί, είστε τυχεροί που έχετε αντιπροσωπεία στο νομό σας ( πως να πουλήσει η Volvo μετά, χωρίς παρουσία σε όλους τους νομούς; )
Αφού το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση και τους υποδείξεις τους ήχους, είναι υποχρεωμένοι να το επαναφέρουν στην πρότερη κατάσταση... θέλουν δε θέλουνΚι εμένα χθες το αμαξάκι μου θυμήθηκε τα κολπάκια του παρελθόντος...
Το έβαλα εμπρός και το πήγα στου γείτονα που είχε το πλυστικό πιστόλι έτοιμο σε θέση βολής. Το σβήνω, μου λέει, βάλτο λίγο πιο εκεί, μη λερώσουμε το φρεσκοπλυμμένο καμάρι του (Accord 2.0) πάω να το βάλω πάλι μπροστά... τίποτε. Με τα πολλά, πήρε με την 4η φορά. Μετά για να το τιμωρήσω το πήγα μια βόλτα μέχρι Κατερίνη να ξεμουδιάσει...
Σημειωτέον, ότι προχθές του είχα βάλει βενζίνη (είχε ανάψει το λαμπάκι, ήταν άδειο) από πρατήριο της Βέροιας κι όχι της Αλεξάνδρειας που μένω (όσο έμενα Βέροια, έβαζα πάντα από εκεί χωρίς ποτέ πρόβλημα). -
Θοδωρή, μόνο έκθεση υπάρχει!! Συνεργείο ή Καβάλα, στην Mac Motors, ή Θεσσαλονίκη Autopoint και Σφακιανάκης. Τώρα μου βαλες ιδέες. Τις τελευταίες φορές που του βαλα βενζίνη, το άφησα σχεδόν να στεγνώσει, επειδή δεν πετύχαινα ανοιχτό το πρατήριο που βάζω και έτσι το άφηνα από μέρα σε μέρα μέχρι να βάλω από εκεί.
Είναι πάντως ΠΟΛΥ μεγάλο το θέμα με τις βενζίνες! Έγκειτε απλά και μόνο στην τιμιότητα του κάθε πρατηριούχου. Αυτό το προβληματάκι αν θυμάμαι καλά είχεις πει ότι σου τόχε ξαναπαρουσιάσει και στην αρχή που το είχες πάρει το αυτοκίνητο. Είχες πάει στην αντιπροσωπεία; Τι σου είπαν; -
Ο χρήστης grgio1 έγραψε:
Σίγουρα έχει αλυσίδα; Όταν το παρήγγειλα, και εγώ αυτό πίστευα, αλλά ο πωλητής ήταν κάθετος! Του πα να το ψάξει περισσότερο, και μετά από δύο μέρες, μου πε και πάλι τα ίδια, οτι δηλαδή έχει ιμάντα!!Το 2.0 ειναι ουσιαστικα ενα υπερκυβισμενο 1.8 (ή το αντιθετο, οπως θελεις δες το)...ιδια διαδρομη/συμπιεση κτλ, διαφορετικη διαμετρος...Ειναι δεδομενο οτι εχει αλυσιδα. Απλα αποδεικνυετε για αλλη μια φορα ποσο ασχετοι ειναι οι πωλητες!!
Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ακούγετε από το αριστερό μέρος του κινητήρα (αν ανοίξεις το καπώ και σταθείς μπροστά στο αυτοκίνητο). Έστησα αυτί βλέπεις!! Υπάρχει περίπτωση να προέρχετε από την κίνηση της αλυσίδας;
Η αλυσιδα παραγει ενα θορυβο κατα τη λειτουργια της ομως δεν μπορω να παρω θεση για το κατα ποσο ενας θορυβος που δεν μπορω να ακουσω ειναι φυσιολογικος. Αν οπως λες δεν υπηρχε πριν καλο ειναι να το επισημανεις στο συνεργειο.
Όχι ιδιαιτερα αισθητό σκορτσάρισμα! Κάτι σαν να μειώνεται στιγμιαία η παροχή καυσίμου.Επειδή το οδηγώ και ξέρω πως συμπεριφέρεται, το κατάλαβα. Δύσκολα θα το αντιληφθεί κάποιος που θα το οδηγήσει για πρώτη φορά. Όσο για την καταπόνηση δεν παίζει!! Άλωστε τί θα κέρδιζα! Νά χα κανένα Τ5 θα ήταν θέμα και μάλιστα συχνό!!
Καταπονηση δεν ειναι απαραιτητο οτι προκαλειτε απο βιαιες επιταχυνσεις. Γενικα οι δισκοι στα αυτοκινητα τα τελευταια χρονια την ακουνε ευκολα μιας και ειναι κτασκευασμενοι απο οικολογικα υλικα. Κατι αλλο πο μπορει να συμβαινει ειναι να εχει λασκαρει καποια βαση...
Υπάρχει περίπτωση ο χώρος της αλυσίδας να μην είναι αρκετά στεγανός, ώστε να έχει με τον καιρό συγκεντρώσει υγρασία και ίσως λάσπες;;
Αποκλειεται. Οι εκτεθιμενοι ιμαντες ειναι για auxiliaries.
Και κάτι άλλο, θα πρέπει να τους αναφέρω στην αντιπροσωπεία σχετικα με τα DTC, και τί ακριβώς ενδείξεις πρέπει να έχουν αυτά: Το set π.χ. είναι κάτι λάθος. Δεν τα γνωρίζω οπότε δεν θέλωνα φάω κανένα παραμύθι από κανέναν εξυπνάκια εκεί μέσα!!
Να τους αναφερεις οτι στον συντομο ελενγχο εμφανιστικαν καποια αποθηκευμενα σφαλματα...να δουν τους κωδικους και να τα σβησουν αν ειναι κατι ανουσιο..μην σε απασχολει τοσο απλα να σου πουν τους κωδικους και με τι σχετιζονταν.
-
Έπειτα απο τον διαγνωστικο ελεγχο που είχα κάνει στο δικό μου αμάξι μου έβγαζε σε 2-3 set.Πάω στην αντιπροσωπεία και τους λέω ρύθμιση φωτών γιατι τα xenon μου φωτίζανε στον μέρμυγκα,πολύ χαμηλά(γνωστό πρόβλημα στα xenon). Πάω να τα ρυθμίσω και ο ηλεκτρολόγος δεν μπορούσε να τα ρυθμίσει αρχικά μέσω vida.Του λέω πως πάμε και μου λέει πως τα ρυθμίζει αλλά επιτόπου τα ρίχνει πάλι κάτω γιατί κάνει διάγνωση το αυτοκίνητο και βρίσκει error τα ρίχνει σε safe mode και πέφτουν πάλι κάτω τα φώτα.Του δείχνω το κόλπο με το διαγνωστικό ελεγχο και του άρεσε,δεν το γνώριζε(αρε Κωνσταντίνε με τα κόλπα σου), τελικά μετά απο λίγο καταφέρνει και τα ρυθμίζει και σβήνει και τα error. Μου είπε πως δεν είχε κάποιο άλλο πρόβλημα το αμάξι και πως ενα error driver door module κατι τέτοιο,αναφέρεται στο αναιβοκατέβασμα του ηλεκ/κου παραθύρου. Η ουσία είναι πως φεύγωντας τους λέω πως δεν πληρώνω(ετσι είχα αποφασίσει απο την αρχή) και τους λέω να καλυφθει στην εγγυηση και μου λένε πως ρυθμιση τα φώτα δεν καλυπτεται στην εγγυηση αλλά εχοντας κάνει την διάγvωση μόνος τους λέω πως το αυτοκίνητο όντως είχε προβλημα και μου εριχνε τα φωτα στην χαμηλότερη θέση.Τελικά μου σβηστηκαν και τα error και τώρα που ξανακάνω το διαγνωστικό μου βγάζει No DTC in vehicle στην αρχή,ενώ πριν μου έβγαζε DTC in vehicle. Μας πειράζει αυτο Κωνσταντίνε?
Αρα φίλε μου πήγαινε πές τους πως έχεις τα τάδε προβληματα και μετά σιγά σιγά πες τους και για την διάγνωση για να ψαχτουνε ακομα περισσοτερο. -
Αν είναι δυνατόν ρε συ Παναγιώτη!! Δώσαμε τόσα χρήματα για να πάρουμε αυτοκίνητο, τα συντηρούμε στην αντιπροσωπεία πιάνοντάς μας τον κ@λο, για να έχουμε αυτή την στοιχειώδη κάλυψη των δύο ετών, και να φοβηθούμε να τους πούμε ότι αυτό που μας πούλησαν και μας συντηρούν, έχει πρόβλημα!!
Ν Α Τ Ο Λ Υ Σ Ο Υ Ν ! ! !
Και αν δεν μπορούν να ασχοληθούν με κάτι άλλο και να μη μου φοράνε γραβάτες στα συνεργεία και το παίζουν τεχνικοί υψηλών προδιαγραφών, ντεμέκ μεγάλης και κυριλάτης εταιρίας, ενώ δεν ξέρουν τι τους γίνετε. -
Ο χρήστης grgio1 έγραψε:
Αν είναι δυνατόν ρε συ Παναγιώτη!! Δώσαμε τόσα χρήματα για να πάρουμε αυτοκίνητο, τα συντηρούμε στην αντιπροσωπεία πιάνοντάς μας τον κ@λο, για να έχουμε αυτή την στοιχειώδη κάλυψη των δύο ετών, και να φοβηθούμε να τους πούμε ότι αυτό που μας πούλησαν και μας συντηρούν, έχει πρόβλημα!!
Ν Α Τ Ο Λ Υ Σ Ο Υ Ν ! ! !
Και αν δεν μπορούν να ασχοληθούν με κάτι άλλο και να μη μου φοράνε γραβάτες στα συνεργεία και το παίζουν τεχνικοί υψηλών προδιαγραφών, ντεμέκ μεγάλης και κυριλάτης εταιρίας, ενώ δεν ξέρουν τι τους γίνετε.Μαζί σου αγόρι μου!!! Εύγε, πολύ καλά τα λες!!! Μπράβο, μόνο γραβάτες και μαλακίες και όταν τους λές κάτι το οποίο φυσικά δε γνωρίζουν, αρχίζουν και τα μασάνε και λένε περισσότερες μαλακίες! Ζητώ συγγνώμη για το αλλά δε μπορώ! Όταν μου διέρρηξαν το αυτοκίνητο έτρεχα επί 6 μήνες στο συνεργείο γιατί αυτοί οι λαμάκες δε μπορούσαν να βρουν ακριβώς τι χρειάζεται το αυτοκίνητο....
-
Εμένα Γιώργο πάντως, μου είχαν πει ότι έφταιγε η βενζίνη και για να διορθωθεί να βάζω 98RON ή και 100plus. Έτσι έκανα για λίγο καιρό αλλά τα προβλήματα συνεχίστηκαν. Μετά το πήρα απόφαση και τελικά, είχα ένα διάστημα πάνω από ενάμιση μήνα που δεν συνέβη κάτι. Το έκανε χθες κι απλά το συνδέω με το πρατήριο, αν κι από εκεί είχα βάλει και πριν από ένα μήνα σχεδόν, χωρίς πρόβλημα...
Χώρια την καζούρα από το Χοντάκια...
VOLVO FORUM