Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lotus Omnivore
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Lotus Omnivore
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    37
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nima244 last edited by

      Δείχνει αρκετά ενδιαφέρον, άραγε θα το δούμε στην παραγωγή ή απλά η Lotus αναζητά κάποιον επενδυτή; Έτσι, όπως πάει η βρετανική εταιρία έχει τα μαύρα της τα χάλια, να δούμε τώρα που μπαίνει και στην F1 αν θα πάρει τα πάνω της...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • N
        nima244 last edited by

        Δείχνει αρκετά ενδιαφέρον, άραγε θα το δούμε στην παραγωγή ή απλά η Lotus αναζητά κάποιον επενδυτή; Έτσι, όπως πάει η βρετανική εταιρία έχει τα μαύρα της τα χάλια, να δούμε τώρα που μπαίνει και στην F1 αν θα πάρει τα πάνω της...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nima244 last edited by

          Δείχνει αρκετά ενδιαφέρον, άραγε θα το δούμε στην παραγωγή ή απλά η Lotus αναζητά κάποιον επενδυτή; Έτσι, όπως πάει η βρετανική εταιρία έχει τα μαύρα της τα χάλια, να δούμε τώρα που μπαίνει και στην F1 αν θα πάρει τα πάνω της...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • 2
            21-quadra last edited by

            Σε μια γρήγορη ματιά που έριξα είδα ότι είναι μεταβλητής συμπίεσης ( Με ηλεκτροκινητήρα μετακινείται το καπάκι αυξάνοντας τη συμπίεση στα χαμηλά φορτία και μειώνεται όσο ανοίγει η πεταλούδα του γκαζιού ) το ρόλο της βαλβίδας εξαγωγής τον παίζει η κλασική θυρίδα του δίχρονου μόνο που εδώ υπάρχει γκιλοτίνα κινούμενη από δικό της εκκεντροφόρο, ο αέρας πρώτα εισέρχεται σαν τα δίχρονα μοτέρ στο στον στροφαλοθάλαμο και μέσω θυρίδων εισέρχεται στον κύλινδρο και το μίγμα ψεκάζεται ( άμεσος ψεκασμός ) από μπέκ.

            Δεν υπάρχουν πληροφορίες για το σύστημα λίπανσης, και το έμβολο έχει ελατήρια και στη φούστα του για ευθυγράμμιση του εμβόλου λόγω της γκιλοτίνας ( υποθέτω )

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • ?
              A Former User last edited by

              Ωραίο όνομα του κινητήρας, παμφάγος, όλα τα καίει και τα εκμεταλλεύεται καλύτερα.
              Μεταβλητή συμπίεση είχε βγάλει και η Saab και ένας φίλος μου ειδικός περί των ΚΕΚ τον έχει περί πολλού.
              Ενδιαφέρον ότι είναι και δίχρονος θα έχει μεγάλη απόδοση αλλά:

              • τί γίνεται με τη λίπανση
              • τί γίνεται με τα καυσαέρια
                Προφανώς θα τα έχουν μελετήσει...
                Εμένα με απασχολεί και τί γίνεται με διαρροές με όλα αυτά τα κόλπα με τη συμπίεση και τα άλλα...
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr